eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
بسم الله الرحمن الرحیم. اللهم صل علی محمّد وآل محمد و عجل فرجهم و احشرنا معهم و اهلک اعدائهم السلام علیک یا بقیه الله . سلام‌ صبح بخیر.. دومین روز چله دعای عهد 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷💚💚💚💚💚💚💚💚💚
⚫️ سخنگوی دولت در سیمای جمهوری‌اسلامی ایران گفته است که جناب محقق‌داماد، نامه‌ای به پاپ نوشته و از وی خواسته که مسیر صلح را برای ما بگشاید چرا چون دین مسیحیت دین صلح است‼️ ⁉️چند سؤال؛ آقای محقق‌داماد چه کاره است که برای پاپ نامه می‌نویسد؟ چرا باید از تریبون رسمی دولت یک شخص غیر مسئول را پروموت کنید ؟؟ صلح در حقیقت تله تسلیم است ؟ مگر ما با شیاطین امریکایی‌صهیونیستی و قاتلین سفاکِ ولی و قائدمان بنای صلح داریم؟ چرا هنوز نمی‌فهمید ( اگر نفهمی باشه و خیانت نباشه ) که هزینه صلح و عقب نشینی غیر تاکتیکی بالاتر از دفاع است؟ با این حرفهای از دنائت برخاسته، می‌خواهید ما را دق‌کُش کنید یا به خیال خامتان بی‌صاحب شده‌ایم و می‌توانید بر شرافت ما بتازید؟ ◼️ سخت در اشتباهید؛ 🔻ما دیگر منتظر نمی‌شویم که ذر مقابل خیانت شما سکوت کنیم. 🚩🇮🇷 مطالبه گران ... @motalebegaraniran
✅تحلیل میدانی از شرایط فعلی : ✍نویسنده : آقای مشرف به شرایط😉 عزیزان ؛ اصولش این بود که اول اطراف خودمون رو از رادار و شنود و نیروهای آمریکایی خالی کنیم؛ بعد بطور کامل تمرکزمون روی اسرائیل باشه. الان ما تو مرحله آخر از قدم اول هستیم ؛ این اتفاقات مرحله اول که تمام شد و تا مرحله توقف تولید حامل های انرژی کشورک های عربی پیش رفت و تنگه هرمز کنترل شد و نیروهای آمریکایی از کل کشورهای اطراف خالی شدند ؛ همچنین رادارها، شنوند و سیستم های پدافندی در اطراف ما کور شد. گام دوم عملیات و عملیات اصلی ما شروع خواهد شد. در این‌ مرحله ممکنه آمریکا از طریق درخواست آتش بس کنه (با اینکه غرروش رو حفظ کنه و نوای پیروزی بزنه) ولی اگر از این مرحله اول عبور کنیم. همین بمباران و حضور جنگنده خیلی کاهش خواهد یافت و علت اون شلیک های چند ده تایی پهپاد و موشک های کروز از سمت ایران و عراق و لبنان به سمت اسراییل هست. در این گام دوم به احتمال خیلی زیاد که از دست کشورک های عربی خارج شدیم؛ یمن وارد جنگ خواهد شد. در اواسط گام دوم ؛ با شلیک های دسته های چند ده و حتی چند صدتایی پهپادی و موشک کروز از ایران، عراق، لبنان و یمن ؛ نیروی هوایی یهود و آمریکا و احتمال زیاد انگلیس ؛ بجای بمباران ایران فقط تمرکزشون روی حفاظت از آسمان اسرائیل خواهد بود. اونوقت موج های موشک های بالستیک از ایران و یمن و عراق راهی اسرائیل خواهد شد. اگر ما به این گام دوم برسیم ؛ نهایت روزهایی که اسرائیل بتونه با ما بجنگه ، ۲ هفته خواهد بود. پس از اون ، ویرانی هایی رخ خواهد داد که اسرائیل در تاریخ جعلی خودش اون رو ندیده است. تمام هدف و تلاش آمریکا و اسرائیل؛ جلوگیری از اتمام گام اول محور مقاومت هست. چندین بار هم گفتم ؛ ۳ نقطه اساس پیروزی ما هست ؛ ۱. مردم در خیابان ۲. جغرافیا ایران ۳. زمان طرف مقابل هیچکدوم از اینها رو علاوه بر اینکه‌ نداره؛ حتی عقبگرد هم داره. امیدوارم امیدوارم صدای شیطان از گلوی هیچ کسی در هر مقامی بیرون نیاد مبنی بر اینکه "آتش بس" رخ بده ؛ چون اگر آتش بس رخ بده ، بدون شک میگم که تابستان بعد هم جنگ خواهیم داد و اینبار با شهادت رهبر جدید که انتخاب شدند. این جنگ ، جنگ موجودیت ما هست ؛ اونقدر باید مقاومت کنیم و رها نکنیم که این مبارزه ادامه داشته باشه تا جایی که اسرائیل به حدی ضعیف بشه که در مقابل خواسته های حزب الله هم کوتاه بیاد. وظیفه‌ ما چیه؟ مقاومت کی این وظیفه رو به ما داده؟ رهبر شهید وعده بعدش چی بود؟ رسیدن به قله قله چیه؟ اگر مقاومت باشه، ظهور پس بسم الله پا می‌جنگیم چون اگر نجنگیم نمیتونیم در این منطقه زندگی کنیم
🔴سوزان ابوالهوی، نویسنده فلسطینی ـ آمریکایی، نویسنده رمان زخم داوود ▪️ایران از ایالات متحده خون گرفته، اسرائیل را به‌شدت تحت ضربه قرار داده و تریلیون‌ها دلار از تجهیزات نظامی آمریکا، دارایی‌ها و درآمدهای کشورهای خلیج فارس را نابود کرده است. آن‌ها اقتصاد جهانی را کند کرده‌اند و توانایی آشکاری برای متوقف کردن کامل آن دارند و ما فقط در روز پنجم هستیم، درحالیکه ایران از ذخایر قدیمی موشک‌ها و پهپادهای خود استفاده می‌کند. فناوری‌های جدیدتر آن‌ها هنوز رونمایی نشده‌اند. وقتی این کار را انجام دهند، شاید دیگر چیزی از حضور آمریکا در منطقه باقی نماند ▪️من این را نمی‌نویسم تا نشان دهم ایران چقدر قدرتمند است، بلکه برای نشان دادن این است که آن‌ها چقدر شرافتمند، خویشتندار و منطقی هستند. برخلاف آمریکا و اسرائیل، آن‌ها هرگز با عجله عمل نکردند. واضح است که توان ایجاد تخریب و خسارت عظیم را داشتند اما با خویشتنداری رفتار کردند، با حسن نیت مذاکره کردند و برای جلوگیری از جنگ فداکاری‌های بزرگی انجام دادند، با وجود آن‌که آمریکا از توافقات قبلی عقب‌نشینی کرد و اقتصاد آن‌ها را با تحریم‌ها فلج کرد ▪️یک روز قبل از آن‌که آمریکا و اسرائیل دوباره به ایران حمله کنند و چند هفته بعد از تلاش آن‌ها برای راه‌اندازی یک انقلاب رنگی علیه دولت، رهبران ایران با آرامش و همکاری رفتار کردند و برای جلوگیری از جنگ، با درخواست اصلی ترامپ مبنی بر اینکه ایران به‌دنبال سلاح هسته‌ای نرود موافقت کردند اما اکنون اینجا هستیم و اکنون تمام جهان ایران است از کشورهایی که در آن‌ها قرار دارند و چه بسا زیانی که سودمند واقع شود محرمانه
🔴ادعای تائید نشده رسانه ها: ساعاتی قبل روند رای‌گیری مکتوب و با مهر و موم، از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری به پایان رسید. 🔺انتظار می‌رود تا ساعات آینده، منتخب خبرگان رهبری، به عنوان رهبر انقلاب اسلامی به امت اسلامی معرفی گردند. ان شاءالله ✅منتظر خبر خوش باشید... 👌گزینه منتخب ، همان فرد مورد نظر است... ان شاءالله ⛔ 🇮🇷 @DadSetanKojayi با ما در کانال ایتا همراه باشید👇 https://eitaa.com/DadSetanKojayi
✳️ تجمع بزرگ جامعه پزشکی کشور 🔶 در پی تجاوز بی‌رحمانه به بیمارستان‌های ایران اسلامی و در محکومیت هدف قرار دادن مراکز درمانی و خون‌خواهی رهبر شهید انقلاب اسلامی، با روپوش های سفید گرد هم می‌آییم. ⏰ زمان: شنبه ۱۶ اسفند ماه - ساعت ۱۵ 📌 مکان: تهران، خیابان گاندی، روبه‌روی بیمارستان گاندی 🔰 ایپانیوز؛ رسانه رسمی انجمن اسلامی پزشکان ایران 🆔 @IIPAnews
✍این جنگ نیست جنایت جنگی است دنیا بدانند ملت ایران به خونخواهی خون دختران مظلوم وامامشان قیام کردند تا انتقام نگیرند دست بردار نیستند کسانی که دم از وحدت می زنند هواسون جمع باشد هرکسی بخواهد وحدت را با سکوت در برابر منافقین ولیبرال تفسیر کنند اشتباه است وحدت حول محور مقاومت در برابر جنایت جنگی آمریکا واسرائیل تفسیر می شود تا محوه اسرائیل از روی کره زمین موشک های ایرانی پرواز خواهد کرد انشاءالله رهبر شهید انقلاب: ما مظلوميم اما قوی هستیم مثل مولایمان امیرالمومنین (علیه‌السلام) کاظمی
هدایت شده از شیپا - شبکه پیشرفت
🔴 لزوم قیام مردم و بیعت عمومی با رهبری جدید از یک سو خبرهای متعددی مبنی بر انتخاب آیت الله مجتبی خامنه‌ای توسط مجلس خبرگان وجود دارد و از دیگر سو نیز خبرهایی وجود دارد که ایشان همچون امیرالمومنین(ع) که از قبول خلافت خودداری می‌کردند، از قبول این مسئولیت خودداری می‌کنند. ✅ حال وظیفه همه ماست که قیام کنیم و در صحنه حاضر شویم و با رهبر جدیدمان بیعت کنیم و نشان دهیم که او را یاری خواهیم کرد. ما باید "لَوْلا حُضُورُ الْحاضِرِ وَ قِیامُ الْحُجَّةِ بِوُجُودِ النّاصِرِ" را محقق کنیم. ما باید از ایشان ملتمسانه درخواست کنیم که امر رهبری را با جان و دل قبول کنند و ملت را از یتیمی نجات دهند. تاخیر در امر تعیین رهبری در چنین شرایط بحرانی، آفات بسیاری دارد. 🔹شیپا (شبکه پیشرفت): https://eitaa.com/shipaa
هدایت شده از اخبار ویژه
🔷طبق تصاویر ماهواره ای منتشر شده توسط شرکت چینی ناوگروه آمریکایی همراه با ناوهواپیمابر جرالد فورد که پیشتر در دریای مدیترانه مستقر بود ساعتی پیش از کانال سوئز به سمت دریای سرخ عبور کرده است. با بررسی آمار منتشر شده از موشک های رهگیر مصرف شده در 36 ساعت ابتدایی جنگ میتوان دریافت که ناوشکن های آرلی برک ناوگروه همراه با ناوهواپیمابر آبراهام لینکن بخش اعظمی از موشک های رهگیر استاندارد sm-6 , sm-3 و sm-2 خود را جهت رهگیری بالستیک های ایرانی در طی 6 روز گذشته شلیک کرده و اکنون با بحران ذخایر موشکی مواجه شده‌است، از این‌رو آرلی برک های ناوگروه جرالد فورد جهت رهگیری موشک های ایرانی یحتمل در اقیانوس هند مستقر خواهند شد. باید دید واکنش انصارالله هنگام عبور این ناوگروه از دریای سرخ و قرار گرفتن در تیررس سواحل یمن چیست... و اخبار جنگ در کانال بخوانید👇 https://eitaa.com/joinchat/4073259207Ce587f9582c
هدایت شده از  دکتر پیمان فلسفی
⭕️ نظم نوین با محوریت ایران، متحدان و همسایگان 🔹"دکتر پیمان فلسفی"، نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون کشاورزی پویا در مجلس شورای اسلامی، در صفحه شخصی ویراستی خود، نوشت: ○اینک زمان تلفیق جنگ سخت، نیمه سخت و نرم با دشمنان است. در کنار اهداف نظامی، پایگاههای آنان را نیز می بایست فلج کنیم، چرا که تمام آمال دشمنان دنیای آنهاست! در این میان حساب همسایگانی که از دشمن فاصله می گیرند را هم باید جدا نماییم و برای آنها در آینده منافع مشترک تعریف کنیم. ○ آنچه مسلم است نظم مورد علاقه آمریکا در منطقه در حال فروپاشی است و نظم نوینی با محوریت ، متحدان و همسایگان می بایست باز تعریف و جایگزین گردد. آنها باید بفهمند تنها با نابودی اسرائیل و فرار آمریکا از منطقه آرامش و به این منطقه باز می گردد. 🌐 پیوند دسترسی @peymanfalsafi