🔺لاریجانی: اگر ترامپ به سیستم برقرسانی ایران حمله کند در نیم ساعت منطقه دچار خاموشی میشود
دبیر شورای عالی امنیت ملی:
▪️ترامپ گفته «میتوانم ظرف یک ساعت برق ایران را از بین ببرم، اما این کار را نکردم»
▪️البته اگر این کار را بکند ظرف نیمساعت کل منطقه دچار خاموشی میشود.
▪️و تاریکی برای شکار نظامیان فراری امریکا در منطقه فرصت خوبی را فراهم میکند.
هوالحبیب
موی دماغ
دنیا بدون کویت ، بحرین ، امارات و اسرائیل بسیار زیبا تر است .
حتما لازم است این مدل را هم امتحان کنیم.
علیرضا تنهای کیسمی
۲۱ اسفند ۱۴۰۴
https://eitaa.com/alirezatanha110
با بسته ماندن تنگه هرمز وضعیت داره برای کشورهای اروپایی و حاشیه خلیج فارس بشدت بحرانی میشه
دارن فشار میارن تا آتش بس کنیم
الان تنگه هرمز عین تنگه احد میمونه
اگر ولش کنیم جنگ رو باختیم
اگر سفت و محکم بچسبیم مجبور میشن بهمون امتیاز بدن و تحریمها رو بردارند
ترامپ بشدت داره با مردم ما بازی روانی میکنه و متاسفانه توی این کار بسیار قویه و برخی از مردم دارن گولش رو میخورن
کاش بدونید در باطن این ترامپ چقدر ترس و ضعف هست ولی خودش رو با رسانه داره قوی نشون میده تا ته دل ما رو خالی کنه
به زودی بادکنک ترامپ میترکه و میبینید چه چقدر تو خالی بوده
کافیه مقاومت کنید
✍️ مهدی اسلامی
♨️ وزیر خارجه آلمان: هیچکس خواهان هرجومرج در ایران نیست
🔹وزیر امور خارجه آلمان که کشورش از حامیان تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران است امروز پنجشنبه گفته عبور و مرور از تنگه هرمز باید به وضعیت عادی برگردد.
🔹او همچنین گفت که هیچ کس خواستار هرج و مرج در ایران نیست و سطح تنش را نباید بیش از بین افزایش داد.
✍ مردک دروغگوی بی ریشه!
همین چند روز قبل را فراموش کرده که چگونه کف کفش صهیونیستها را میلیسید و چطور با نِخوت و تکبر ژرمنیتوخالیاش، از حملات امریکا و رژیم جعلی حمایت میکرد.
حالا که دیده در تنگه هرمز خر داغ میکنند و اقتصاد پوشالینش روی عرشه کشتیها میسوزد به غلط کردن افتادهست.
تنگه هرمز بازست.
جرات دارید از آن عبور کنید.
ولله که یک بشکه نفت هم نباید به شما برسد.
بستن تنگه هرمز تنها یکی از تبعات ترور امام ماست وگرنه که شما کاسه لیسان صهیونیست حتی ارزش پاسخ هم ندارید.
تسلیم شوید.
هرچه زودتر تسلیم شوید و شکست را بصورت رسمی بپذیرید، کمتر خسارت میدهید.
شما از میزان خشم مردمی که در خیابان هستند اطلاعی ندارید وگرنه حتی به هرج و مرج فکر هم نمیکردید.
جنگ ادامه دارد...بی وقفه!
✍الگوی عملیاتی ایران بوضوح نشان میدهد که ما درحالت آفندی و تهاجمی قرار داریم.
۷۲ ساعت اخیر این نکته را اثبات کرده و اکنون دیگر این ماییم که حمله میکنیم.
زمان، کشندهترین عامل برای دشمنست.
خیابانها را ترک نکنیم.
پیروزی تنها از آنِ خداست.
بیست سال #مذاکره نتونست سایه جنگ را از کشور برداره
اما بیست روز موشک باران اسرائیل و آمریکا قطعاً دفع سایه جنگ را تضمین میکند
#رسانهجهادتبیین
9.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️ تحلیلگر مطرح عرب؛ اگر بپرسند ابرقدرت کیست میگویم: ایران ابرقدرت است!
🔹آقای امام،آقای شهیدان علی خامنهای به عبارت دقیق و رسا گفتند: این جنگ منطقهای و گسترده خواهد شد.
«عبدالباری عطوان» نویسنده و تحلیلگر سیاسی:
🔹ترامپ به دنبال راه فرار است، ترامپ فهمیده در دستیابی به هیچیک از اهدافش در این جنگ موفق نبوده. یک سؤال میپرسیم، خوب ابرقدرت کیست؟ به نظرم ابرقدرت و بهویژه در غرب آسیا ایران است.
🔹اسرائیل اکنون بدترین روزهای خود را میگذراند. در تلآویو بزرگ، محلهها کامل ویران شده اند. آسمانخراشها همگی در اثر موشکها فرو ریختهاند
🚨🚨🚨#مهم | اکونومیست: ایران بهدنبال تعیین شرایط پایان جنگ است.
⛔️ نشریه اکونومیست در تحلیلی نوشت به نظر میرسد ایران مصمم است شرایط پایان جنگ را خود تعیین کند.
⛔️ در این گزارش آمده است که اگر تهران اقدام به مینگذاری در تنگه هرمز کرده باشد، این مسئله میتواند اعلام سریع پیروزی از سوی دونالد ترامپ را با چالش جدی روبهرو کند.
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سربازهای آمریکایی در بحرین
درر حال التماس برای بازگشت
مردم آمریکا به این ساختمان نگاه کنید این یک بازی نیست .
این جنگ، جنگ ما نیست !
از ما حمایت کنید و قبل از کشته شدن
ما را برگردانید.
پ.ن
کوجا حالا، تشریف داشته باشین، آش پختیم بِراتان آشی که یِی وِجِه روغن روشه🥣
🚨🚨🚨🚨#مهم | فارین افرز:
⛔️ پهپادها به مزیت ایران در جنگ تبدیل شدهاند.
هدایت شده از دکتر پیمان فلسفی
📩 متن کامل اولین پیام حضرت آیتالله سیدمجتبی حسینی خامنهای رهبر معظّم انقلاب اسلامی
🗓 ۱۴۰۴/۱۲/۲۱
🔗 farsi.khamenei.ir/news-content?id=62800
@peymanfalsafi