11.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥نماینده روسیه در سازمان ملل: حمله آمریکا و اسرائیل شکست خورد. حکومت ایران سقوط نکرد، مردم شورش نکردند و آمریکا هیچ استراتژی خروجی برای این بازی ندارد.
✍دکتر حقیقی
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 مشاور ترامپ: ادامه جنگ با ایران، به نابودی اسرائیل میانجامد
▪در شرایطی که دونالد ترامپ خود را پیروز میدان نبرد با ایران معرفی میکند، سایر مقامات آمریکایی نسبت به ادامه یافتن جنگ با ایران هشدار میدهند.
▪مسئول بخش هوش مصنوعی و رمز ارزهای دیجیتال کاخ سفید، دیوید ساکس در گفتگو با یکی از پادکستهای آمریکایی به ضربات شدید ایران به اسرائیل اشاره و تأکید کرده که «اسرائیل سختتر از همیشه در طول تاریخ ضربه خورده است.»
▪این مقام کاخ سفید هشدار داده که تازه این جنگ دو هفته طول کشیده و اگر این نبرد، هفتهها یا ماهها ادامه یابد، ممکن است به «نابودی اسرائیل» منجر شود.
✍دکتر حقیقی
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 انتقاد تند مجری سرشناس آمریکایی به نفوذ تلآویو در واشنگتن
▪وقتی اسرائیل مسیر جنگ آمریکا را تعیین کند، یعنی حاکمیت نداریم!
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥دریدگانِ پرغضب
دهان نجس و بی ادب
مریض و واجبالمطب
قماش تجزیهطلب
🚨شیخ نعیم قاسم: همه ملتها با ایران متحد شوند
🔹شیخ نعیم قاسم دبیرکل حزبالله لبنان در سخنرانی روز جهانی قدس گفت: تمامی ملتهای عربی، اسلامی و آزادگان جهان مسئولیت دارند که در کنار فلسطین بایستند؛ ما از آنها میخواهیم که با ایران متحد و «ید واحده» باشند.
ما در حال نبرد «دفاع مشروع» برای مقابله با تجاوزات صهیونیستی هستیم، چرا که این رژیم یک تهدید وجودی (برای کل منطقه) محسوب میشود.
ما بارها فریاد زدیم و هشدار دادیم که صبر در برابر تجاوزات گذشته، حدی دارد.
اکنون به این نتیجه رسیدهایم که شرایط برای رویارویی با دشمن کاملاً مهیا و مناسب گشته است.
✍دکتر حقیقی
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴اگر قصاص خون عماد و سایر شهدای مقاومت، برچیدن رژیم صهیونیستی است، قصاص خون امام شهید ما چیست؟
✍چرا برخی، جنگ را به تنبیه متجاوز تقلیل داده و از صلح پایدار سخن میگویند؟
🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴
توجه توجه
هرکس به کمتر از نابودی اسراییل راضی شود و دنبال حفظ اسراییل باشد، مهره دشمن است
✍دکتر حقیقی
12.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 اگر رضا پهلوی فراخوان بده چیکار میکنید؟
🟢 #اختصاصي |واکنش عضو مجلس ملی آفریقای جنوبی به اولین پیام رهبر ایران:
«این نخستین پیام آیتالله سید مجتبی حسینی خامنهای، رهبر معظم جدید جمهوری اسلامی ایران، به دلیل اقتدار و وقارِ نهفته در آن، بسیار دلنشین است؛ خللناپذیر، قاطع، متواضعانه و انسانی. مقایسه این پیام با هذیانهای آشفته، پیشپا افتاده، عجیب، شرورانه و بیرحمانه دونالد ترامپ در آخرین کنفرانس مطبوعاتیاش، آشکار میسازد که ایران تمامی جایگاههای استراتژیک و اخلاقی را از آن خود کرده است. پیروزی برای ایران قطعی است!»
#غربآل
✍دکتر حقیقی
🟡 نیویورکتایمز: رهبر جدید ایران در اولین بیانیه خود با لحنی جسورانه اعلام کرد که ایران در جنگی که سراسر خاورمیانه را فرا گرفته است، عقبنشینی نخواهد کرد