eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺تصویر خیره کننده از ناو بزرگ آبراهام لینکلن که تبدیل به آبکش شده است.
آبراهام لینکلن کجا ؟ حالا بودین ؟ کجا؟ چایی دوم ! ✍🏼 هاشم کامکار در کمال تعجب جهانیان ناو هواپیمابر یو اس اس آبراهام لینکلن بالاترین ابزار آمریکایی ترساندن دولتها و مردم جهان غمگین ، با دلی شکسته و عرشه ای سوخته و خجل و سرافکنده و بدون هیچ دستاورد با ارزشی در حال بازگشت به منزلش آمریکای ترامپ قمارباز است. لنگ لنگان و مهر ننگ بر عرشه ی ویران شده اش در حال حرکت به سمت خانه ای است که در آن هیچکس منتظرش نیست. جز ترامپ و نتانیاهو. به اخبار زیر با دقت توجه کنیم و سپس برای سلامتی تمام ملت ایران خصوصا رزمندگان عزیز و دلاورمان در ارتش و سپاه و بسیج سه صلوات محمدی (ص) بفرستیم. ۱. *خبرگزاری رویترز (Reuters)* - تیتر: «The End of the Carrier Era: USS Abraham Lincoln Limps Out of Persian Gulf» *(پایان عصر ناوهای هواپیمابر؛ یو اس اس آبراهام لینکلن از خلیج فارس لنگ‌لنگان خارج می‌شود)* - خلاصه: رویترز با انتشار تصاویر ماهواره‌ای از عرشه‌ی سوخته و درهم‌شکسته‌ی ناو نوشت: «این تصویر، نماد شکستِ دکترین امنیت دریایی آمریکا در قرن ۲۱ است. موشک‌های کروز و پهپادهای انتحاری سپاه نشان دادند که ناوهای هواپیمابر دیگر "قلعه‌های نفوذناپذیر" نیستند، بلکه "اهدافِ بزرگ و گران‌قیمتی" هستند که در برابر نبوغِ نامتقارنِ ایران، هیچ دفاعی ندارند.» ۲. *شبکه سی‌ان‌ان (CNN)* - تیتر: «A National Trauma: How a 13-Billion Dollar Asset was Neutralized in Minutes» *(یک ترومای ملی؛ چگونه یک دارایی ۱۳ میلیارد دلاری در چند دقیقه خنثی شد)* - خلاصه: تحلیل‌گر نظامی سی‌ان‌ان با چهره‌ای برافروخته گفت: «پنتاگون باید پاسخ دهد که سیستم‌های دفاعی "ایجیس" (Aegis) کجا بودند؟ سپاه پاسداران با یک حمله‌ی ترکیبیِ "زنبوری"، حسگرهای ناو را اشباع کرد. بازگشتِ این ناو به خاک آمریکا در این وضعیت، بزرگترین ضربه به پرستیژ ارتش ایالات متحده از زمان جنگ ویتنام تا کنون است.» ۳. *خبرگزاری اسپوتنیک (Sputnik) - روسیه* - تیتر: «The Myth is Dead: Iranian "Fattah" Missiles Sent a Message to the World» *(افسانه مُرد؛ موشک‌های "فتاح" ایران پیامی به جهان فرستادند)* - خلاصه: این رسانه با لحنی کنایه‌‌آمیز نوشت: «آبراهام لینکلن برای تهدید آمد، اما به عنوان یک "آهن‌پاره‌ی شناور" بازگشت. ایران ثابت کرد که دریای عمان و خلیج فارس، حیاط‌خلوتِ هیچ قدرتی نیست. حالا جهان می‌داند که سلاح‌های فوق‌پیشرفته‌ی غرب در برابر "اراده‌ی پارسی" حرفی برای گفتن ندارند.» ۴. *مجله تخصصی Janes Defense (مرجع اطلاعات نظامی جهان)* - تیتر: «The Swarm Logic: Analysis of IRGC’s Tactical Triumph over CVN-72» *(منطقِ حملاتِ فوجی؛ تحلیل پیروزی تاکتیکی سپاه بر ناو لینکلن)* خلاصه: این نشریه در یک گزارش فنی نوشت که سپاه پاسداران از نوعی هوش مصنوعی در پهپادهای خود استفاده کرده که توانسته لایه‌های دفاعی ناو را دور بزند. آن‌ها نوشتند: «واقعه‌ی اسفند ۱۴۰۴ ثابت کرد که در نبردهای مدرن، "هوش" بر "حجمِ آتش" غلبه می‌کند. ناو لینکلن دیگر قادر به پرواز دادن هیچ جنگنده‌ای نیست و تعمیر آن سال‌ها طول خواهد کشید.» ‌ ۵ *. خبرگزاری فرانسه (AFP)* - تیتر: «Panique au Pentagone: Le retrait du Lincoln change la donne au Moyen-Orient» (وحشت در پنتاگون؛ عقب‌نشینی لینکلن بازی را در خاورمیانه تغییر داد) - خلاصه: این خبرگزاری گزارش داد که با خروج این ناو از منطقه، متحدان منطقه‌ای آمریکا دچار ریزش و وحشت شده‌اند. نویسنده تأکید کرد: «وقتی بزرگترین ناو جنگی آمریکا نمی‌تواند از خودش در برابر ایران دفاع کند، دیگر هیچ‌کس روی "چتر حمایتی واشینگتن" حساب نخواهد کرد. توازن قوا به طور قطعی به نفع تهران تغییر یافته است.» ‌ ۶. *روزنامه تلگراف (The Telegraph) - بریتانیا* - تیتر: «The Great Retreat: The Day the US Navy Bowed to Iran» (عقب‌نشینی بزرگ؛ روزی که نیروی دریایی آمریکا در برابر ایران سر فرود آورد) - خلاصه: این روزنامه محافظه‌کار نوشت: «بازگشتِ لینکلن به سمت اقیانوس هند، مانند فرارِ یک بوکسورِ سنگین‌وزن از رینگ است. ایران با کمترین هزینه، بیشترین خسارت را به ساختار نظامی آمریکا وارد کرد. این یک شکستِ راهبردی است که تاریخ‌نگاران از آن به عنوان "لحظه‌ی سقوط هژمونی دریایی غرب" یاد خواهند کرد.» ‌ ۷. *واکنش طنزآمیز شبکه اجتماعی "ایکس" (توییتر سابق) در ابعاد جهانی* هشتگ (دیگر غرق‌نشدنی نیست) ترند اول جهان شد. یکی از کاربران پرمخاطب نوشت: > «آمریکایی‌ها نام ناو را "آبراهام لینکلن" گذاشتند، اما ایرانی‌ها آن را به "تایتانیک" تبدیل کردند! گویا جی‌پی‌اسِ ناو، مسیرِ "بازگشت به خانه" را تنها گزینه‌ی موجود نشان می‌داد!»
# پویش نه به ۴شنبه سوزی 👆👆 ‌ ⛔️ممنوع⛔️ ‌ سوری ۱۴۰۴ ممنوع⛔️ با عنایت به احترام متقابل عزاداریهای عمومی و ناراحتی و نگرانی‌های روحی و روانی مردم شریف از آحاد هموطنان عزیز خواهشمندیم اطلاع رسانی نمایند تا از برگزاری هر گونه مراسمات هیجانی و صداهای ناهنجار و حرکات غیر متعارف بصورت داوطلبانه مردمی خودداری صورت گیرد. ‌ ❤️🇮🇷❤️ همه با هم برای التیام و آرامش بخشیدن به احوالات هم میهنان عزیزمان متحدتر باشیم. ❤️ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ❤️🇮🇷❤️ ‌ # پویش نه به ۴شنبه سوزی
توجه توجه توجه مهم‌ مهم مهم👇 زمانه بر سر جنگ است یا علی مددی مدد به غیر تو ننگ است یا علی مددی سلام برادر خوب و عزیزم طاعات و عباداتتون قبول ان شاءالله 🤲 ما نیز همانند جنابعالی و همه آزادگان جهان در غم فراق و فقدان امام شهید عزیزتر از جانمان عزادار و سوگواریم، اما این عزاداری و سوگواری بماند در وقت خودش یعنی بعد از پایان جنگ الان همانگونه که مستحضرید و واقفید، کشور عزیزمان‌ ایران‌ جان، در طول سال جاری برای چندمین بار است که درگیر جنگ ترکیبی تحمیلی و ناخواسته تمام عیار و فراگیر شده است. لذا همه ما علاوه بر وظایف شرعی و دینی و انقلابیمان، وظیفه وطنی و میهنیمان، اقتضاء و ایجاب مینماید، برای دفاع از کیان وطن و شرف و ناموسمان بپا خیزیم و هر آنچه که در توان و بضاعت داریم و از دستمان بر میآید صحنه نبرد را با حضور موثر و چشمگیر خود پررنگ و بر دشمن‌ زبون ان شاءالله چیره و غالب گردیم. در مقطع کنونی، فعلا لازم‌ نیست و ضرورت ندارد که ما در خط مقدم جبهه (هوایی، دریایی، زمینی) حضور یابیم و بصورت رو در رو با دشمن قدار بجنگیم، بحمدالله سربازان و لشکریان جان برکف وطن در ارتش و سپاه و مرزبانی به خوبی و درستی و با اقتدار از پس انجام این ماموریت برآمده و بحمدلله پس از این‌ نیز با دشمن زبون تا پشیمانی کامل و تنبیه متجاوز به نبرد جانانه خود ادامه خواهند داد. آنچه در این مقطع حساس کنونی وظیفه، تکلیف و ماموریت آحاد مردم عزیز و شریف ایران جان است، نگهبانی و نگهداری از پشت جبهه و شهرهاست، بدیهیست عدم حضور چشمگیر و فعال ما در میادین‌، معابر و خیابانها، خدای ناکرده، امکان سقوط شهرها را بدنبال خواهد داشت. لذا توجه شما عزیزان را به نکات ذیل جلب مینمایم. اولین‌ وظیفه و ماموریت ما پرهیز و اجتناب از هرگونه تفرق و چند دستگی یا چند صداییست و شعار و عمل ما باید فقط وحدت وحدت وحدت باشد. یعنی همه قومیتهای ایرانی و ادیان الهی، هر کس در هر لباس و مقام و منصب با هر سلیقه و گرایش و اعتقادی که دارد، تنها یک صدا باید از حلقوم و حنجره اش خارج شود و همه یکصدا فریاد برآوریم.👇 ایران وطنم، پاره تنم❤ هرگز به اجنبی اجازه نخواهیم داد در امورات داخلی ما دخالت کند و عهد خون‌ میبندیم که تا پای جان برای دفاع از میهن عزیزمان ایران‌ جان مقاومت و ایستادگی کنیم. دومین‌ ماموریت چگونگی و کیفیت حضور ما برای دفاع از شهرهاست. هر کس با هر توانی که دارد (خصوصا شبها) با نیروهای انتظامی و بسیج برای حفاظت و حراست از شهرها همکاری نماید. یک نفر ممکن است با پول و سرمایه مادی خود حتی در حد تهیه یک قرص نان یا یک بطری آب بتواند در این جهاد مقدس مشارکت و پشتیبانی نماید. یک نفر ممکن است همه دارائیش یک موتور سیکلت باشد، همان را برای گشتهای موتوری شبانه بمیدان بیاورد. یک نفر ممکن است یک خودرو داشته باشد آن را برای گشت یا جابجایی نیرو و تجهیزات به میدان بیاورد. یک نفر ممکن است هیچیک از اینها را نداشته باشد و حتی امکان حضور تخصصی و نظامی و انتظامی هم در کنار رزمندگان را نداشته باشد، آیا امکان در دست داشتن یک تابلو ایست یا گرفتن چراغ قوه و یا بازرسی و بررسی خودروهای مشکوک را دارد؟ َ بدیهیست در شرایط بسیار حساس کنونی در هر حد و اندازه ای که توان و بضاعت دارید تا فرصت باقیست و دیر نشده است خود را برای سازماندهی و بکارگیری به مساجد، پایگاه های مقاومت و نیروهای بسیج و فراجا معرفی فرمایید. اگر هیچیک از شرایط فوق را ندارید، بجای اینکه شبها در منزل بمانید، از منزل خارج شوید و به فرزندان خود که در خیابانها مشغول خدمت و حراست و حفاظت از شهرها و منازل شما هستند، با یک خدا قوت و خدا حفظتون کنه، خدا پشت و پناهتون و نگهدارتون باشه و با قرائت دعا و آیت الکرسی و... موجب قوت قلب آنها شوید‌. شما نیز یک توصیه به متن فوق اضافه کنید و برای مخاطبینتون ارسال بفرمایید. با قلم خود تولید محتوی کنید. رسالت ما👈 هر نفر یک رسانه باشد. کهنه سرباز جان بر کف فدایی وطن محسن احمدی دستجردی ۴شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۴ مصادف با ۲۱ رمضان شهادت مولای متقیان امیر مومنان علی بن ابی طالب علیه السلام
✍ سلام... لطفا از طرف ما به آقای پزشکیان بگید نمیخواد تو راهپیمایی لاتی راه برند غیرت اونه‌ که با نخست وزیر هند صحبت نکنه که تو کشتن جوانهای ما دخیله، این مودی پست فطرت صهیونیست، مهمان کشی کرده گرای ناو دنا و جوونای غیرمسلح مارو داده به آمریکاییا که بزنن و غرق کنن و بکشن بعدم بگن سرگرم کننده بود! اونوقت رئیس جمهور ما تلفنش رو جواب میده که کشتی هاش رو از تنگه هرمز عبور بده؟ بعدم میاد فیلم بازی میکنه که من قهرمانم تو راهپیمایی لاتی راه میرم دشمن میدونه کیو بزنه کیو نگهداره 🤬 میدونم شمام می‌ترسین‌ پیام منو منتشر کنین حقم دارین میدونم برای حرفای حقتون کم اذیتتون نکردن، ولی از دیروز که دارم میبینم یه عده به جای ضعف عملکردش باز الکی از لاتی راه رفتن و موتور سواری که فیلمنامه نویسش درست کرده قهرمان الکی می‌سازند دلم خونه ،ما به خاطر بی کفایتی اینها هر آن منتظریم خونه‌هامون رو سرمون خراب شه اینا با خیال راحت به ریسمون میخندن و نقش رمبو بازی میکنن برامون ،یکی نیست بگه اگه تو قهرمان بودی انقدر جلوی دشمن ضعف نشون نمیدادی که الان جرات کنه رهبرمونو‌ شهید کنه و بیاد رو خونه و مدرسه و بانک و ... آتیش و بمب بریزه ...دلم خیلی پره 😭کاش منم کانالی داشتم که دیده می‌شد اینا رو توش می‌نوشتم
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
✍ سلام... لطفا از طرف ما به آقای پزشکیان بگید نمیخواد تو راهپیمایی لاتی راه برند غیرت اونه‌ که ب
سلام مارو به پزشکیان برسانید بگوید بره خلیج فارس کناره بچه‌ها یگان دریایی یک عکس بگیره تو کوچه های خلوت تهرون لاتی راه رفتند سوار مور شدن شو تبلیغات راه بندازید نه در شأن رئیس جمهوره نه نیاز به عوام فریبی دارد توخیابون تهران کودکان وزنان هم زیر بمباران مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل سر می دهند بدون مرز
گزارش تصویری رویترز از حمله ایران به نفتکش‌هایی که به اخطارها توجه نکردند 🇮🇷جمهوری اسلامی ایران پلیس خلیج فارس شد بدون مرز
✅ جلسه عمومی ۱۳۹ @ج_رزما دوشنبه : ۲۵ اسفند ساعت : ۶ صبح 💠مکان : همیشگی 🔻دستور جلسه: ۱- چگونگی پایان جنگ ۲-انتخابات شورای شهر و من الله التوفیق 🆔️@J.RAZMAA           @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
اگر اون روزی که ما از خراسان قیام کردیم برویم به جنگ نتانیاهو مردم سکوت نمی کردند ومسولان همکاری می کردند امروز شاهد جنگ در داخل کشور نبودیم بدون مرز
هدایت شده از کام
خبرنگار زن هندی در ایکس نوشت: 🔻 درحالی‌که دونالد ترامپ و بنیامین نتانیاهو در حال تجاوز و قربانی کردن دختربچه‌ها در جزیره اپستین بودند، 🔹 آیت‌الله خامنه‌ای به دختربچه‌ها یاد می‌داد چگونه عبادت کنند. خــبــر آنــلایـن