eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻نتیجه‌ی تحلیل مشترک ۸۰ اندیشکده مهم دنیا: 📌آمریکا و اسرائیل در جنگ با ایران ناکام مانده‌اند. ✍بررسی تحقیقی مرکز مطالعات راهبردی خبرگزاری تسنیم از تحلیل محتوای تمام مطالب منتشر شده توسط ۸۰ اندیشکده در دنیا طی یک ماه گذشته درباره جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران نشان می‌دهد که اجماع مهمی میان کارشناسان و تحلیل‌گران این اندیشکده‌ها درباره ناکامی قطعی آمریکا و اسرائیل در تحقق اهدافشان علیه ایران وجود دارد. ⭕تحلیل محتوای این اندیشکده‌ها ۵ رکن مهم را درباره جنگ رمضان نشان می‌دهد: ۱- امریکا و اسرائیل به دلیل برتری تکنولوژی در جنگ‌افزارهای نظامی، توانسته‌اند ضرباتی را از نظر نظامی و به صورت «تاکتیکی» وارد کنند. ۲- ایران به لحاظ «راهبردی» آمریکا و اسرائیل را در تحقق تمام اهداف اصلی جنگ یعنی سرنگونی نظام سیاسی، تجزیه و یا حذف توان دفاعی ایران و تسلیم سیاسی-اجتماعی در ایران ناکام گذاشته است. ۳- ایران با یک جنگ پیچیده و هوشمند نامتقارن و از طریق ضربه به اعتبار نظامی و تکنولوژیکی طرف مقابل و همچنین به دست گرفتن تنگه هرمز و ناتوانی آمریکا و اسرائیل و هم‌پیمانان آنها در بازگشایی نظامی آن، عملا دست برتر را در جنگ به دست آورده است. ۴- جنگ پس از برخی ضربات نظامی آمریکا و اسرائیل و همچنین مدیریت هوشمند و توفیقات راهبردی ایران، به یک نبرد فرسایشی تبدیل شده اما زمان بیش از آنکه به نفع آمریکا و اسرائیل باشد، به سود ایران است. ۵- آمریکا و هم‌پیمانان او برای خارج شدن هرچه سریعتر از این جنگ، یا باید یک دستاورد تبلیغاتی به دست بیاورند و یا اینکه همین حالا بدون حتی همان دستاورد تبلیغاتی به جنگ پایان دهند. 🗯فهرست ترکیبی این ۸۰ اندیشکده نزد کمیته عالی فضای مجازی رزما محفوظ است. ✍پ ن : طبق آخرین خبرها، هم اکنون خرمشهر شاهد آخرین تهاجمات توپخانه ای از طرف کویت و امارات است.. 🆔️@J.RAZMAA         @تبیین_اطلاعات_نظامی_راهبردی_جنگ_ضدصهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
خبرهای کوتاه : 🔴حمله به خرمشهر آغاز شد 🔴مبدأ حملات کویت 🔴نوع شلیک به خرمشهر نه پهپاد نه جنگنده بلکه (توپ متحرک) 🔴حملات به خرمشهر همچنان ادامه دارد ✍تنها راه متوقف کردن کویت و امارات و برخی کشورهای عربی حمله زمینی یا حملات کوبنده موشکی و پهبادی ایران به زیر ساخت‌های نظامی و اقتصادی نفتی این دو کشورک عربی خییث ارزیابی میشود. آنها پس از سخنرانی ترامپ احساس عقب نشینی نیروهای آمریکایی ها را کرده و تلاش می‌کنند تا ترامپ را وادار با ایستادگی نمایند. 🆔️@J.RAZMAA @رصدتحولات_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
🚩در رکوردی ماندگار برای‌ دفاع از میهن، برای مقابله با تهدیدات آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه سواحل، جزایر و مرزهای ایران اسلامی، بیش از ۶ میلیون نفر در کمتر از ۳روز در پویش جانفدا برای ایران ثبت نام کردند. Janfadaa.ir
🔴 چگونه «تبادل پیام» عراقچی با ویتکاف با تقویت کردن حس «ترس» و «غرب زدگی» در مسئولین، احتمال شکست در جنگ را تقویت میکند؟ ✍اگر مراقب این دو آفت بسیار مخرب نباشیم در این جنگ که تا این لحظه پیروز میدان هستیم احتمال شکست وجود دارد؛ 🔺این دو آفت که متأسفانه شواهد وجود آن در دولت چهاردهم بصورت توأمان وجود دارد عبارتند از: ۱. ترس ۲. غرب زدگی 🔹در خصوص «ترس» باید بدانیم وقتی در دل مسئولین تصمیم گیر در دولت، ترس از آمریکا و اسرائیل وجود داشته باشد تصمیمات آنها بر همان مبنای ترس از دشمن اتخاذ میشود و موضع گیری ها و اقدامات آنها نیز به همین ترتیب پیش میرود که نتیجه این آفت یعنی «ترس» میتواند به صحبت از «باز کردن نسبی تنگه هرمز»، «پذیرش آتش بس» و یا حتی «مذاکره» منتهی شود که همگی عبور از خطوط قرمز امام خامنه ای بوده و خسارتهای بزرگی را در این شرایط برای کشور به دنبال خواهد داشت. 🔹در خصوص دومین آفت یعنی «غرب زدگی» نیز وقتی برخی مسئولین تصمیم گیر در دولت، غرب گرا باشند و آمال آنها در غرب و منافع غرب خلاصه شود باز هم نتیجه تصمیمات آنها به در نظر گرفتن منافع آمریکا گره خواهد خورد و در این راستا عمل خواهند کرد که نتیجه این آفت نیز صحبت از «مذاکره»، «آتش بس» و «باز کردن ولو نسبی تنگه هرمز» خواهد بود. 🔺بنابراین برای پیروزی قطعی در این جنگ باید همگی بصورت ممتد با حفظ خیابان، مراقب هرگونه تصمیم گیری یا حتی موضع گیری مسئولان کشور که از روی ذره ای «ترس» یا «غرب گرایی» باشد باشیم و بلافاصله نسبت به آن انتقاد نموده و واکنش نشان دهیم و با آن مقابله کنیم و در عین حال اتحاد و انسجام ملی را همچنان محکم و استوار حفظ نمائیم. 🔺لازم به یادآوری است که اگر غرور بیش از حد ترامپ نبود، در نخستین روزهای این جنگ، با معذرت خواهی آقای پزشکیان به عنوان رئیس جمهور کشوری که مورد تجاوز قرار گرفته (پالس ضعف)، چه بسا این جنگ نیز به «آتش بس» و «باز شدن تنگه هرمز» و باب «مذاکره» دوباره و مجددا تکرار اشتباهات خسارت بار گذشته ختم شده بود!!! 🔺رفتارها و موضع گیری ها و پیام های این روزهای ظریف، حسن روحانی، عباس آخوندی و برخی دیگر از حامیان روی کار آمدن دولت چهاردهم نیز در خوشبینانه ترین حالت ناشی از همین دو آفت یعنی «ترس» و «غرب زدگی» است. دو آفتی که در این جنگ، پیش رویش فقط و‌ فقط به شکست کشانیدن این پیروزی از طریق سه راهبرد «مذاکره»، «آتش بس» و «باز کردن تنگه هرمز» است. سه راهبردی که آمریکای شکست خورده و‌ منفور و منزوی، در برابر این انسجام ملی و قدرت بینظیر نیروهای مسلح کشور، هرگز به تنهایی از طریق این جنگ به آنها دست نخواهد یافت. اما از طریق تهدیدهای پوچ و پی در پی و ایجاد ترس در مسئولین تصمیم گیر کشور، خصوصا غرب زده ها بشدت به آن امیدوار است و این سیاست را به صورت قوی دنبال میکند. یکی از مهمترین راههای پیشگیری از این هدف دشمن علاوه بر واکنش فوری مردم، بستن راه ارسال پیام چه «پیام مذاکره» چه «پیام تهدید آمیز» از مسیر دیپلماتیک از طریق آقای عراقچی است!!! 🔺خلاصه کلام اینکه آقای عراقچی! لطفا دیگر هیچ پیامی با آقای ویتکاف رد و بدل نکنید که کاملا مهندسی شده و مکرر روی ذهن شما کار کند و تهدید کنند! مبادا تبادل این پیامها که متأسفانه بر خلاف اصول، به امری عادی بدل کرده اید ترسی در دل شما مسئولین خصوصا غرب زده ها بیندازد و در نتیجه این «ترس»، اصرار و اقدام به تصمیماتی نمایید که به ضرر مردم و کشور باشد و شرمنده ملت و کشور و تاریخ شوید... هرچند در هر صورت این مردم مبعوث شده، با توجه به فرامین امام خامنه ای، اجازه «مذاکره»، «آتش بس» یا «باز شدن حتی بصورت نسبی تنگه هرمز» را به هیچ کسی نخواهند داد! ✍دکتر محمدمهدی شاکری
هدایت شده از 🇮🇷 ابوحسین / AbuHossein
آخرین قیمت نفت: ۱۰۷ دلار @Abuhossein اگر مسئولین نابلد ما حرفی نزنند فقط قیمت بحران زای نفت قادراست گلوی آمریکا وصهیون را بفشارد وخفه کند انشالله افاضه نفرمایند🤐
هدایت شده از 🇮🇷 ابوحسین / AbuHossein
آلن ایر، سخنگوی فارسی زبان سابق وزارت‌خارجه آمریکا: هیچ مذاکره‌ درحال انجامی با ایران وجود ندارد ساعت به ساعت به عیار حرامزادگی ترامپ افزوده میشه،بابت بازی با افکارش
انفجارهای شدیدی ابوظبی، پایتخت امارات متحده عربی را لرزاند
اصابت مستقیم موشک ایرانی به منطقه اقتصادی خلیفه در ابوظبی
افزایش شگفت‌آور شلیک موشک از ایران به اسرائیل در هفته گذشته رسانه‌های منطقه غرب آسیا گزارش دادند که نرخ شلیک موشک‌ها توسط ایران به سمت مواضع رژیم صهیونیستی طی هفت روز اخیر، رشد شگفت‌آوری داشته است.
تنها دقایقی پس از ادعای ترامپ درمورد نابودی برنامه موشکی و مهمان موشکی ایران، موشک های ایران به بندر حیفا در اراضی اشغالی رسید