eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.9هزار عکس
12.6هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
❌ نکته دوم : نباید از عقبه میدانی جریان کودتا در داخل کشور غافل شویم . فتنه ها و کودتاهای سالها ۹۶ و ۹۷ و ۹۸ و ۱۴۰۱ و ۱۴۰۴ درون خیابان های کشورمان توسط این جریان رقم خورده است . لذا شروع حرکت ظریف و حسن روحانی را صرفا کنشگری دو شخص تحلیل نکنید بلکه شروع فعالیت جریان فتنه و کودتا برای نجات آمریکا و اسرائیل از شکست در جنگ تحلیل کنید.
❌نکته سوم : ظریف در این مصاحبه یک سیگنال عجیب دیگری هم میدهد. او نگران جنگ های بعدی است لذا دنبال چاره جویی و پذیرش توقف جنگ توسط ایران است . البته او دلسوز ایران نیست بلکه برای نجات دشمن از جنگ های بعدی به میدان آمده است . ما که هم اکنون با آمریکا و اسرائیل و عمال منطقه ای آنها در جنگ هستیم ،منظور ظریف از جنگ های بعدی چیست؟ چندگمانه مطرح است: گمانه اول شکست آمریکا و فرارش از منطقه می‌تواند منجر به شروع فازهایی جدید از جنگ بشود . شروع حرکت ایران و جبهه مقاومت برای نابودی و محو اسرائیل و همچنین تعیین تکلیف وضعیت حکام خائن کشورهای عربی و مناطق تحت حاکمیت آنها . گمانه دیگر شروع حرکت چین و روسیه برای رسیدن به اهداف منطقه ای پیرامون خود و عقب راندن آمریکا از آسیا و شرق اروپا و همچنین شروع حرکت های آزادی بخش در سراسر جهان برای پایان دادن به استعمار و چپاول غرب برای همیشه . ظریف نگران پایان امپراطوری و هژمونی آمریکا و غرب در جهان است . بزرگترین ماموریت غربزدگانی مانند ظریف در دنیا پاسبانی از هژمونی و سلطه غرب بر ملتهای دیگر است. ✍دکتر محبوبه حقیقی
❌ و اما نکته بسیار مهم چهارم : چرا ما مردم باید تکلیف امثال ظریف و حسن روحانی را مشخص کنیم ؟ این فرمایشات امام شهید یک ماه قبل از شهادت را باید همیشه و هر شب در تجمعات به خودمان و دیگران یادآوری کنیم : «کار دست مردم است؛ ولیّ خدا بدون کمک مردم که کاری نمیتواند بکند: هُوَ الَّذی اَیَّدَکَ بِنَصرِهِ وَبِالمُؤمِنین» حتماً بخوانید: ... امیرالمؤمنین در هیچ درگیری نظامی مغلوب نشد؛ هیچ. در همه‌جا فاتح بود و غالب بود؛ ... در صفّین هم پیروز شد. در صفّین یک قدم بیشتر نمانده بود که مسیر تاریخ عوض بشود؛ اگر مالک اشتر میتوانست خودش را به آن نقطه برساند که نزدیک بود برساند، تاریخ عوض میشد، منتها به دستور امیرالمؤمنین برگشت. آن مشکلی که در آن زمان وجود داشت، و امروز هم وجود دارد، این است که همین امیرالمؤمنینی را که در هیچ درگیری نظامی مغلوب نشد، توانستند در موارد زیادی از رسیدن به هدف، مانع بشوند؛ یعنی راهی پیدا کردند که امروز ما به این راه میگوییم «جنگ نرم». ✍ دقت داشته باشیم دستگاه های مسئول در این سالیان گذشته اگر می‌خواستند و یا می‌توانستند حتما تکلیف خیانت کارانی مانند ظریف و حسن روحانی و... را مشخص میکردند که اکنون اینگونه در وسط جنگ و در پشت خیمه معاویه برای نجات دشمن فعال نشوند. خب کاری نکردند به هر دلیلی اکنون ما مردم هستیم که باید ولی خدا را یاری کنیم تا درون کشور دوباره شاهد کودتا و فتنه آنهم در وسط جنگ نباشیم . مردم دقت کنیم که مطالبه امام جامعه و فرماندهان میدان از ما برای حضور در خیابان صرفا برای کاروان راه انداختن و پخش سرودهای حماسی و پرچم گردانی نبوده بلکه آنها ماموریت حراست از نظام و کشور در مقابل توطئه های داخلی را به ما محول کرده اند. هوشیار باشیم. ✍دکتر محبوبه حقیقی
👆ترجیح می‌دهیم بجای انعکاس اخبار جنگ ساعتی در کانال محتوا گذاری نکنیم تا مخاطبین عزیز این نکات مهم را مطالعه کنند
❌ نکته مهم دیگر : با توجه به قریب‌الوقوع بودن اقدام زمینی آمریکا احتمال دارد جریان کودتا همزمان با شروع جنگ زمینی فعالیت میدانی خود را دوباره شروع کند. از هم اکنون حضور ما در خیابان ها پرشور تر از گذشته باشد ✍دکتر محبوبه حقیقی
هدایت شده از عبدالله نوری پور
اطلاعیه بسمه تعالی « قرارگاه جهاد تبلیغی رزما» باسلام.اعلام حضور رزما در نمازهای دشمن شکن جمعه در سراسرکشور .(رزما-)درجنگ رمضان. ⭕ودرتهران بزرگ،تجمع و حضور انقلابی در نماز جمعه امروز مورخ ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۵ در مصلی تهران و بلافاصله پس ازنمازعصر،تجمع و شعاردهی ازمقابل درب ۱۷ و ۱۸ صحن اصلی،به سمت درب جنوبی شهید بهشتی،ره، برگزار میگردد .حضور اعضاء رزما و داوطلبین عزیز شورای شهر با کاور رزما واهتزاز پرچمهای جمهوری اسلامی و آزادی قدس و تمثال امامین انقلاب و شهدای عزیز،جهت اقامه نماز جمعه و عصروراهپیمایی داخلی مصلی توصیه اکید میگردد. منتظر حضور سبز و پرشور برادران و خواهران دینی هستیم.التماس دعا (قرارگاه جهادتبلیغی رزما)
♦️ آقای ظریف! دنیای پس از جنگ دنیای پیش از جنگ نیست! 🔹 محمدصادق علیزاده، روزنامه‌نگار: متن منتشر شدهٔ جناب ظریف در فارین‌افرز و پلن پیشنهادی ایشان برای پایان نزاع فعلی با امریکا یک ایراد گل‌درشت از جنس اعوجاج شناخت وضعیت فعلی دارد. منطق حاکم بر آن با همان منطق پیش از جنگ نگاشته شده. انگار نه انگار جنگی رخ داده و ایالات متحده بعد از سال‌ها تحریم، مهم‌ترین کارت بازی‌اش(تهدید نظامی) را مصرف کرده و به نتیجه‌ راهبردی مد نظر نرسیده و حالا کارت دیگری هم ندارد. 🔹 مهم‌ترین مساله فعلی ایران برقراری یک نظام و معادلۀ امنیتی جدید در منطقه است. همه مسائل دیگر «فرع» این ماجرایند. چرا نباید از فرصت تاریخی و موفق بیرون آمدن ایران از این معرکه برای تغییر قواعد امنیتی منطقه استفاده کرد؟ حالا و بعد از این جنگ ایران غیر از تنگه می‌تواند در مواردی مثل میزان و کیفیت حضور نظامی امریکا در منطقه یا حضور آشکار اسرائیل در خلیج فارس اراده‌اش را تحمیل کند. 🔹 حجم هزینه‌ای که کشور داده و خونی که ایرانیان ریخته شده حالا یک امکان و فرصت مسلم تاریخی خلق کرده که باید در حوزه راهبرد تبدیل به ما به ازاهای مشخص شود به‌گونه‌ای که تهدید موثر دشمن را در اطراف ایران خنثی کند. اتفاقا راه بیمه کردن کشور در برابر جنگ‌های بعدی از این مسیر می‌گذرد نه پیشنهادهایی که آقای ظریف در متن‌شان به آن اشاره کرده‌اند. 🔹 موفقیت تاریخی و مقاومت ملی ایرانیان برای کشور خلق قدرت کرده. باید این قدرت را تبدیل به امتیازات راهبردی سنگین کرد از جمله تعیین معادله جدید امنیتی در منطقه و کاهش تهدید موثر امریکا وگرنه پیشنهادات اشاره شده در متن آقای ظریف هیچ تضمین‌های اجرایی ندارند و ممکن است هر آن به همان سرنوشتی دچار شوند که برجام به ارادهٔ طرف امریکایی دچارش شد. 🔹 جمع‌بندی: منطق رفتاری ایران در معادلات منطقه بعد از این جنگ «باید» با منطق پیش از جنگ متفاوت باشد. چرا؟! چون ایالات متحده مهم‌ترین کارت بازی‌اش که حمله نظامی بود را سوزاند و‌ به نتیجه‌ دلخواه نرسید. پیشنهادات و متن آقای ظریف این موقعیت تاریخی را نادیده گرفته و به‌گونه‌ای طرح مساله کرده که انگار ایران و امریکای‌ بعد از جنگ همان ایران و امریکای قبل از جنگند. 🔹 ایران و امریکای بعد از جنگ اخیر، ایران و امریکای پیش از جنگ نیستند. خاورمیانهٔ بعد از جنگ خاورمیانهٔ پیش از جنگ نیست. متن جناب ظریف یک بازگشت به عقب راهبردی است و موفقیت و فرصت تاریخی ایران در مقطع فعلی را نادیده می‌گیرد. دنیای پس از جنگ، دنیای پیش از جنگ نیست آقای ظریف! نباید به عقب برگشت.
♻️ هشدار به دستگاه اطلاعاتی؛ فراموشتان نشود ترامپ، رهبر کودتاست! ✍️ گروه تحلیل سیاسی هفته‌نامه ۹دی ترامپ امروز برای چندمین بار گفت تغییر رژیم در ایران همین الان اتفاق افتاده و ما برای چندمین بار به او خندیدیم!!! و البته نخواستیم به حرفهایش دقت کنیم... او دقیقا گفت: عناصر سرسخت سیستمشان را کشتیم و الان فقط عناصر میانه‌رو و عاقلشان باقی مانده اند. همین یعنی تغییر رژیم در ایران رخ داده! معتقدم هرچند ترامپ برای رسیدن به نقطه‌ی رژیم چنج (با تعریف خودش) خیلی فاصله دارد، اما در مورد راهبرد سیاسی‌اش ابدا چرند نمی‌گوید! دقت کنید! اهداف ترورها کاملا ایدئولوژیک، دستچین شده‌اند! با وجود تنوع سیاسی شهداء؛ حذفها تماما معطوف به کسانی است که "محال است به دو اصل ولایت مطلقه فقیه و استقلال ایران خیانت کنند"! در این بین چند نکته قابل ملاحظه است؛ 1. عدم حذف یک جریان سیاسی خاص در عرض ترور گسترده‌ی جناح وفادار به انقلاب و نظام هر ناظری را به فکر فرو برده! و سوالات بنیادینی را مطرح ساخته 2. رژیم چنج، از کانال تسویه‌ی لایه سیاسی ضدآمریکایی و نهایتا؛ لاجرم، تن دادن نظام به لایه‌ی مورد اعتماد آمریکا اتفاقی است که راهبرد اعلامی و رسمی آمریکا بر آن تصریح و تاکید دارد! 3. هر چه پیشتر می‌رویم به فرجام کودتا نزدیک و نزدیک تر می شویم! نظام قطعا از این طراحی مطلع است اما تا این لحظه بازی پیچیده سازمان سیا را بر هم نزده است شاید هنوز وقت آن نرسیده شاید از تبعات آن هنوز ارزیابی دقیقی ندارد و شاید، هزار شاید دیگر در کار است... هفته‌نامه ۹دی
هدایت شده از وب‌گردی اصفهان
🔹 خبر فوری نشر همگانی 🔻 🔴 قوه قضائیه اگر انقلابی هست 🔻 🔹روحانی و ظریف را بازداشت کند زیرا دیگر حملات آمریکا توسط ها بی‌اثر شده، 🔹آمریکا و ترامپ از دیروز تا پایان روز دوشنبه به حسن روحانی و ظریف و حداقل ۱۷ نفر دیگر در داخل ایران برای رژیم چنج یا صلح تحمیلی یا « تغییر رهبری اجرایی کشور» بر اساس نظر آمریکا فرصت داده 🔹و عملا ترامپ همه امیدش برای تسلیم ایران و آتش بس به «روحانی, ظریف» و سایر نفرات مرتبط با این حلقه میباشد. 🔹شک نکنیم فقط اثر حضور مردم در میدان است تا رسیدن ایران به ابرقدرتی در منطقه و جهان و دفع خطر و شر آمریکا از منطقه این شبها شب‌های نگهبانی از دستاورد ها و خیابانها و شهرها با حضور مردم و مردان میدان است لحظه ای نباید خیابانها و شهرها خالی شود.. ✍ پیشنهاد میکنم حتما گسترده نشر بدین 💔 ✊ 🇮🇷 ✊ 🇮🇷 🇮🇷 @esfahan_webgardi
هدایت شده از وب‌گردی اصفهان
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴🔵 مشاهده هواپیمای ترابری و بالگرد ها در دهدشت برای نجات خلبانان جنگنده ساقط شده 🔹🔻پی نوشت: دهها سال منتظر چنین روزی بودیم نیروهای زمینی و امنیت فرصتی پیشروی تان هست که هزاران شهید والا مقام آرزو آن داشتند... پس بزنید که خوب میزنید..ان شاالله ✍ پیشنهاد میکنم حتما گسترده نشر بدین 💔 ✊ 🇮🇷 ✊ 🇮🇷 🇮🇷 @esfahan_webgardi