eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما🔻 📣 حمله سایبری حنظله به ۲۶ شرکت اسرائیلی و یادکردن از کودکان میناب ‌ گروه سایبری حنظله: 🔸 آن‌ها تصور کردند که با ریختن خون بی‌گناه کودکان میناب می‌توانند صدای ستمدیدگان را خاموش کنند. اما امروز، همان صداهای خاموش‌شده در خطوط کد طنین‌انداز شد و دیوارهای امنیتی اسقاطیلی را به لرزه درآورد. ‌ 🔸 در پاسخ به این «جنایت»، گروه حنظله وب‌سایت‌های ۲۷ شرکت اسرائیلی را هدف قرار داد و آن‌ها را دیفیس کرد (در حالت تدافعی قرار داد). این عملیات تنها یک هشدار بود، پیامی از دل‌های زخمی که اکنون به زبان انتقام سایبری سخن می‌گویند. ‌ 🔸 خون کودکان میناب فراموش نخواهد شد. آن‌ها کوچک بودند، اما انتقامشان بزرگ است. 🆔️@J.RAZMAA     @رصدتحرکات_امور_سایبری_درجنگ_سایبرنتیک_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @پایگاه_شماره۳_تقنینی_حکمرانی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
🔴 اعتراف اکونومیست به کمبود تجهیزات ارتش آمریکا: مشکل فقط رسیدن به جزیره خارگ و دفع گلوله‌های ایران نیست. یک واحد اکتشافی تنها دو هفته تجهیزات دارد و یک تیپ هوابرد حتی تجهیزات کمتری همراه خود می‌آورد. 🚩✍پیدا کنید پرتغال فروش را در عملیات هلی برن⁉️ 🆔️@J.RAZMAA @رصدتحولات_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e کانال شماره ۴ رزما در سکوی بله🔻 ble.ir/join/NWJjNzczNT
📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما🔻 📢 سیلی پشت سیلی! 🎨 پوستر جدید KHAMENEI.IR به مناسبت در جنگ تحمیلی سوم هنگام عملیات تجاوزکارانه رژیم تروریست آمریکا به جنوب اصفهان ✏️ رهبر شهید انقلاب: قوی‌ترین ارتش دنیا ممکن است گاهی آن‌چنان سیلی بخورد که از جا نتواند بلند شود. ۱۴۰۴/۱۱/۲۸ 🆔️@J.RAZMAA           @رصد_امور_اطلاعاتی_رسانه_ای_عملیات_روانی_جنگ_ترکیبی_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما   کانال تحلیلی/ راهبردی شماره ۱ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa ابرگروه ویژه شماره ۲@ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_حکمرانی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻 🇮🇷✊خروش آلمانی‌ها علیه ائتلاف متجاوز واشنگتن-تل‌آویو/ فریاد حمایت از ایران در برلین طنین‌انداز شد ♦️صدها تن از شهروندان آلمانی و فعالان صلح‌طلب عصر امروز (یکشنبه) با برپایی تظاهراتی گسترده در خیابان‌های برلین، ضمن محکوم کردن تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی و ایالات متحده علیه ایران، بر همبستگی خود با ملت‌ و دولت کشورمان تاکید کردند. ♦️این راهپیمایی باشکوه از مقابل ایستگاه اصلی راه آهن برلین (Europaplatz) آغاز شد و شرکت‌کنندگان با پیمودن مسیرهای اصلی، به سمت سفارت ایالات متحده در نزدیکی دروازه تاریخی «براندنبورگ» حرکت کردند. ♦️معترضان با حمل پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران، فلسطین و لبنان، شعارهایی با مضمون تجاوزگری را متوقف کنید و دست از ایران بکشید، سر دادند. 🆔️@J.RAZMAA                @رصدتحولات_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_مردمی_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
10.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻 🎥 گزارشی از اتفاقات ۲۴ ساعت گذشته؛ از زمین‌گیر کردن دشمن تا حمله حزب‌الله به ناو صهیونیستی 🆔️@J.RAZMAA @رصدتحولات_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
هدایت شده از Tanha110
هوالسمیع البصیر باز دارندگی موثر و دفن ارتش امریکا در خاک ایران؛ - قطعا جنگ به این شیوه که امریکاییها هواپیماهای خودرا از کشورهای میزبان در منطقه و یا هزاران کیلومتر دورتر به پرواز در بیاورند و زیر ساختارهای مارا بمباران کنند ، موجب منهدم شدن و دفن ارتش امریکا نمی شود. - قطعا اقدامات مقابله به مثل ما ، یعنی زدن زیر ساختارهای کشورهای میزبان امریکا هم موجب بازدارندگی و جلوگیری از تهاجم امریکا به زیر ساختارهای صنعتی و خدماتی و شهری کشور ما نمی شود. راهکار چیست؟ جنگ زیر ساخت ها زمانی متوقف می شود که پاسخی فراتر از زدن اسرائیل و زدن پایگاهها و شرکت های امریکایی در منطقه به امریکا بدهیم، یعنی ؛ پالایشگاه های تگزاس، خط لوله کی استون، پل بروکلین، فرودگاه لس آنجلس، ذخایر نفت لوئیزیانا و ... را منهدم کنیم ، فقط در این شرایط است که این نبرد پایان می یابد و یانکی ها با چکمه های آویزان بر گردن به سمت خاک امریکا متواری می شوند . واما برای دفن امریکاییها در خاک ایران؛ باید کاری کرد که امریکاییها به داخل خاک ایران کشیده شوند، برای اجرای این نقشه ، سناریوهای زیر محتمل است؛ - امریکاییها به بهانه تامین امنیت خلیج فارس اجبارا باید جزایر سه گانه، سواحل بندر عباس و حداقل ارتفاعات گنو را اشغال کنند ، این حضور یعنی مرگ و دفن سربازان امریکایی. - امریکاییها به بهانه ربایش اورانیوم غنی شده ، باید وارد عمق کشور ما بشوند؛ یعنی؛ با اجرای عملیات هلی برن در بیابان‌های اطراف اصفهان و ایجاد پایگاه موقت نظامی در این منطقه ، وارد نطنز شده و به اورانیوم غنی شده برسند . این اقدام هم مساوی با مرگ و دفن امریکایی است. ظاهرا رئیس ستاد ارتش امریکا و دیگر فرماندهان ارشد نظامي این کشور با مطلع شدن از این طرح های احمقانه ی ترامپ مجبور به استعفا شده اند. علیرضا تنهای کیسمی ۱۶ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
ألسَّلامُ عَلَيْكَ یا صاحِبَ الزَّمان 🔹 بهترین هدیه و بشارت مولود کعبه امیر المومنین علیه سلام به همه ی مهدی باوران و شیعیان در دوران غیبت.... مي فرمايد: «أَلَا فَمَنْ ثَبَتَ مِنْهُمْ عَلَي دِينِهِ [وَ] لَمْ يَقْسُ قَلْبُهُ لِطُولِ أَمَدِ غَيْبَةِ إِمَامِهِ فَهُوَ مَعِي فِي دَرَجَتِي يَوْمَ الْقِيَامَةِ هر كه در دوران غیبت در دينش استوار باشد و قلبش به واسطه ی طول غیبت امامش قسی نشود،او در قیامت با من و هم درجه ی من خواهد بود... 🔹 اگر هیچ ثواب و بشارتی بجز این کلام مولا نبود سزاوار و شایسته بود که در تمام لحظات عمر، اصل عبادتمان را ذکر و معرفت امام زمانمان قرار دهیم. أللَّھُمَّ عَجِّــلْ لِولیِّکَ الفَرَج وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ صفایی
بسم الله الرحمن الرحیم چرا خلبان مهم است⁉️ ✅یک خلبان جنگنده چه چیزهای می‌داند؟ _تعداد جنگنده‌های عملیاتی یگانش _پایگاه‌های اصلی و رزرو برای عملیات _تعداد خلبانان یگانش _کریدورهای هوایی ورودشان به کشور _نحوه‌ی عملکرد رادار جنگنده‌اش در برابر جنگنده‌های خودی _عملکرد سیستم جنگ الکترونیک جنگنده‌اش _عملکرد سیستم هشداردهنده‌ی راداری و حرارتی جنگنده‌اش _عملکرد سیستم شناسایی پدافندهای زمینی _برد واقعی جنگنده‌اش در حالت لود با بمب‌ها و موشک‌های مختلف _مانورپذیری جنگنده‌اش در تمرین با جنگنده‌های دیگر _مشخصات فنی موشک‌های هوابه‌هوای جنگنده _عملکرد سیستم نقشه‌برداری جنگنده _مشخصات فنی موشک‌های کروز و بالستیک و بمب‌های دورایستا _ عملکرد جنگنده و مهمات آن در شرایط جنگ الکترونیک _سرعت و برد و مداومت پرواز جنگنده در حالت سوپرکروز _سرعت پردازش سیستم عامل کامپیوتر جنگنده _شرایط واماندگی موتور _عملکرد جنگنده در شرایط مختلف آب و هوایی _برد کشف جنگنده در رادارهای زمینی و هوایی خودشان _کدهای محرمانه‌ی ارتباط با هواپیماهای سوخت‌رسان، پیش اخطار، شنود الکترونیک _فرکانس‌های رادیویی دریافت و ارسال داده از و به پهپادها _عمر عملیاتی قطعات مختلف و دوره‌های اورهال جنگنده _دستورالعمل‌های پروازی در عملیات‌های تهاجمی، سرکوب پدافند، نبرد هوایی، دفاع هوایی، پشتیبانی نزدیک، اسکورت، گشت، شناسایی و... و بسیاری اطلاعات دیگر... ✅اسارت یک خلبان می‌تواند حتی روند جنگ را تغییر دهد. برای همین است که دشمن حاضر می‌شود چندین بالگرد و جنگنده و هواپیمای ترابری و دهها سرباز را به خطر بیاندازد تا از اسارت یک خلبان جلوگیری کند. ومی ماند ممکن است خلبان اسیر مقتدر نیروهای مسلح ایران می باشد ویک دام برای سگ زرد باشد .؟!
🦮سندی دیگر از دروغ آمریکایی‌ها؛ جسد سوخته یکی از کادر پروازی آمریکایی در لاشۀ پرنده‌های سوخته