✍ شاید بهتر باشه توی این شرایط بی وقفه فقط اسرائیل را زیر ضربات شدید و کوبنده نگه داریم پدافندی ندارند دفعه پیش ۱۲ روز اینبار ۴۰ روز اگر دفعه بعدی باشه چندماه زمان میبره پدافندشون خالی بشه الان فقط متمرکز شدن روی اسرائیل خیلی راهبرد خوبی میتونه باشه اهرم فشاری برای آمریکا توی این دو هفته هم هست
هرچند ما منتظر پیام امام خامنه ای در زمان مناسب و مطیع امر ایشان هستیم.
✍دکتر محمدمهدی شاکری
1_24970160480.pdf
حجم:
2.2M
Edit, Sign and Share PDF files on the go. Download the Acrobat Reader app: https://adobeacrobat.app.link/Mhhs4GmNsxb
#کتاب «مامویت الهی اسراییل علیه ایران»
سلام بسیار قابل تامل .این کتاب چندماه قبل از جنگ ۱۲ روزه در آمازون منتشر شد که بلافاصله توسط معاونت اطلاعات ارتش ترجمه و اول فروردین ۱۴۰۴ در اختیار مسئولان نظام قرار گرفت.
برخی از سناریوهای معرفی شده در این کتاب تاکنون محقق شده از جمله ترور ها و... ولی بسیاری از نقشه هایشان نقش بر آب شده است
📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻
🔴کاریکاتور کمال شرف، کاریکاتوریست یمنی از موافقت ترامپ با شروط ایران و توقف حملات...از خدا خواسته...
#آتش_بس
«وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ»؛
🆔️@J.RAZMAA
@رصدتحولات_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
@ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻
https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
@پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻
https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
بیانیه شورای عالی امنیت ملی.docx
حجم:
22.9K
🔺متن کامل بیانیه شورای عالی امنیت ملی درباره توقف ۲ هفتهای آتش میان ایران و دشمنان آمریکایی-صهیونی و پذیرش شروط ایران برای مذاکره توسط ترامپ
«وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِالظّالِمینَ»؛
#آتش_بس؟
#شکست_هیمنه_آمریکا
#ظهور_ابرقدرتی_ایران
#ایران_مقتدراسلامی
🆔️@J.RAZMAA
@رصدتحولات_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
@ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻
https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
@پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻
https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
PDF_Reader_1_25440226628.docx
حجم:
22.9K
متن pdf بیانیه شورای عالی امنیت ملی، مبنی بر آتش بس..
«وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِالظّالِمینَ»؛
#آتش_بس؟
#شکست_هیمنه_آمریکا
#ظهور_ابرقدرتی_ایران
#ایران_مقتدراسلامی
#محورمقاومت_همچنان_سرفراز
🆔️@J.RAZMAA
@رصدتحولات_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
@ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻
https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
@پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻
https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
هدایت شده از علی مسلمی
🔻بن رودز، دستیار سابق اوباما:
در بهترین سناریو، ترامپ توافقی کرد برای بازگشایی تنگهای که قبل از جنگی بیهدف که خودش شروع کرد، باز بود، با این نتیجه که سپاه پاسداران کنترل خود بر تنگه را نشان میدهد و احتمالاً عوارض دریافت میکند و همچنین تحریمها لغو میشود.
سفارتها و پایگاههای آمریکا در خاورمیانه به شدت آسیب دیدهاند. جایگاه آمریکا در جهان نابود شده است. مهمات آمریکایی به شدت کاهش یافته است. صدها میلیارد دلار هزینه شده است. قیمتها در همه جا بالا رفته است. پیامدهای اقتصادی جهانی بیشتری در راه است. پوتین قدرتمندتر و ثروتمندتر شده است. حتی در بهترین شرایط هم یک وضعیت فاجعهبار است. یک دوره عمیقاً شرمآور در تاریخ آمریکا، مهم نیست که بعد از این، چه اتفاقی بیفتد.
#
🔴نیویورک تایمز:
توافق شامل رفع تمامی تحریمهای ایران
از زمان دولت جرج بوش است.
هدایت شده از 🇮🇷 جمعیت رزما خراسان 🇮🇷
بسم الله الرحمن الرحیم
#گوشبفرمانیولی
🇮🇷در شرایط اولیه ،ترامپ شروط دهگانهی ایران را پذیرفت.
واین به معنی پیروزی ایران سربلند
به معنی پذیرش ابر قدرتی ایران خامنهای
واین به معنی شکست ابر قدرتی آمریکا
و تحقیر دشمنان ایران.
🔹اما قبول آتش بس فقط از اختیارات رهبری معظم انقلاب و فرماندهی کل قواست،
🔹لذا منتظر فرمان توقف یا ادامه جنگ توسط فرماندهی محترم کل قوا هستیم و همچنان درمیدان.
🔹و تا قطعی شدن همه شرایط و اعلام پیروزی قطعی و پذیرش ذلالت دشمن ما در میدان باقی خواهیم ماند.
🇮🇷این نصرت الهی بر مردم بزرگ ایران مبارک باد.
🇮🇷ایران پیروز است
🇮🇷امریکا نابوداست
🇮🇷اسراییل نابوداست
🇮🇷الله اکبر الله اکبر الله اکبر
#محمدفضائلیگاه
#جمعیت_رزمنده_مدافع_انقلاب_اسلامی
#قرارگاهمطالباترهبریومردم
https://eitaa.com/khorasan_razma
هدایت شده از محمد فرج نیا
امر ، امر ولی است .
🇮🇷ما مطیع امر رهبریم هر چه باشد،هرچه که شود،سربازیم و گوش به فرمان فرمانده...🇮🇷