eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از لا ریب فیه
مردم باید محکم بایستند. مردم مبعوث شده اند که جلوی این محافظه کارها را بگیرند.
🔴 دستپخت ظریف، جام زهری دوباره؟! از راز قطعنامه تا زهر دوباره ظریف؟! بماند که در برجام هم یک عده جشن گرفتند که آمریکا قرار بود تحریم ها را بردارد اما چه شد... خوش بین بودن به آمریکا یعنی خسارت محض مذاکره با آمریکا یعنی خسارت محض امریکا فقط زبان زور میفهمد! 💪🚍 با ما در همراه باشید👇 @DadSetanKojayi https://eitaa.com/DadSetanKojayi
بسم الله القاصم الجبارین حضرت على «ع»:و از دشمنت بعد از آن که از درصلح و آشتى درآمد سخت بترس!زیرا او چه بسا بوسیله صلح نزدیک مى‌شود تا از شیوه غافلگیرى استفاده کند، پس احتیاط و دقت را پیشه کن و در چنین مواردى زود باور و خوش گمان مباش! ما مردم انقلابی و همیشه در صحنه ضمن اینکه تا احقاق حقوق خود و جهت نظارت میدانی و ۲۴ ساعته بر عملکرد تیم مذاکره کننده ، در خیابان ها میمانیم؛ اعلام میکنیم که اولا به دشمن شیطان صفت ابدا اعتماد نداریم و دوما به تیم‌مذاکره کننده مان هم که سابقه عدم مدیریت احساسات و خودکار پرانی اش در برجام و در دو دوره مذاکراتی، که در آن آمریکایی ها در هر دوبار در حال اجرای نقشه کودتا و ترور رهبران و فرماندهان ما بودند ، و این تیم در حال مصاحبه در باب مثبت بودن مذاکرات بود! اعتمادی نداریم.! لذا مصرانه خواهان حضور حتمی و قطعی یک‌ شخصیت ویژه به نمایندگی از ملت مبعوث! و رهبری معظم، در تیم مذاکرات پاکستان ، هستیم. شخصی عزیز و مقتدر و عاری از هر گونه رنگ و بوی کدخدا پرستی، با سابقه کار مذاکراتی، از طرف ما مردم باید در نشست پاکستان باشد.. تمام https://virasty.com/mohegh110/1775619907385607724
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
🔴بیانیه شورای عالی امنیت ملی بسم الله الرحمن الرحیم به استحضار ملت شریف، بزرگ و قهرمان ایران می رس
دوستان لطفا دقت داشته باشند این «بیانیه» شورایعالی امنیت ملی است نه «مصوبه» !!! یعنی ممکن است مورد تأیید رهبری نباشد! آنچه ما از این بیانیه دریافتیم: آتش بس برای شروع مذاکره با دشمن خائن بدعهد تروریست
🔴🔵 اندکی تامل مواظب باشیم خواب مان نرود از این حجم ساده اندیشی 🔻 🔹 ذیل خبر اعلام آتش بس دو هفته ای که بصورت کاملا یهویی، همزمان ابتدا توسط ترامپ و بعد شورای عالی امنیت ملی ایران منتشر شد 🔻 🔹ابتدا خود ترامپ صراحتا گفته این توافق صرفا یک آتش بس دو هفته ای هست! 🔹 اما شورای عالی امنیت ملی خودمون با اصرار خاصی میگه پذیرش پیشنهاد ۱۰ ماده ای ایران توسط آمریکا !! 🔹 سوال؟! 🔻 🔹 آخه کجا آمریکا در طی ۴۷ سال خباثت و دشمنی با ملت ایران قول هاش برای ما نقد شده با بوده؟! 🔹 که تازه این ده ماده ای روی کاغذ امضا نکرده هم هنوز نوشته نشده....! متعهد باشه؟! 🔴🔵 قطعا بدانید بعد از دوهفته آتش بس آمریکا « بخوانید تنفس گیری مجدد، برای تخریب ببشتر قطعا » مجددا حمله خواهند کرد... خدا به همه مردم عزیز ایران آگاهی و در صحنه ماندن و مبعوث شدن علیه فتنه و ظلم را عطا نماید... «واقعا فقط این فتنه ترکیبی با حضور و بعثت مردم به سرانجام خواهد رسید و کار را مردم تمام خواهند کرد.. ان شاالله» ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🙏 یدالله فوق ایدیهم ... ان شاالله ✍ پیشنهاد میکنم حتما گسترده نشر بدین 💔 ✊ 🇮🇷 ✊ 🇮🇷 🇮🇷❤️
نتانیاهو اعلام کرده که این آتش بس دو هفته ای شامل لبنان نمی‌شود. ایران نباید لحظه به‌این فکر کند که متحدان خود را تنها بگذارد وگرنه در آینده تنها باید بجنگد. اینجاست که مشخص می‌کند چه کسی پیروز بخشی از این جنگ است و چه کسی کوتاه آمده است.