eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 تحلیلگر نظامی اسرائیلی: ایران، تنها برندۀ جنگ است 🔹آوی اشکنازی: ایران همچنان توانایی ادامه درگیری و شلیک را حفظ کرده است. 🔹ایران آخرین گلوله را شلیک کرده و با وجود گذشت ۴۱ روز از آغاز نبرد، همچنان ایستاده و قادر به شلیک است. 🔹در این جنگ تنها یک برنده وجود دارد و آن ایران است. تنگه هرمز اکنون به نوعی دستگاه خودپرداز برای تهران تبدیل شده است. 🔹پس از آنکه رؤیاهای نتانیاهو و ترامپ در برابر ایران فروپاشید، عملیات علیه ایران موسوم به عملیات «غرش شیر» به «ناله گربه‌ها» تبدیل شد!» 💪🚍 با ما در همراه باشید👇 @DadSetanKojayi https://eitaa.com/DadSetanKojayi
هدایت شده از ملت امام حسین (ع)
با اشتباه مسئولین ما: منافقین موفق شدند. ترامپ و نتانیاهو خوشحالند که از زیر منگنه و فشار نیروهای مسلح ما رهایی یافتند. مزدوران غربگرا ، دارو دسته‌ی نیویورکی ها و شیخ نشین های عرب در کاخهایشان از امشب خواب راحتی خواهند داشت. ملت پر شور ایران زن و مرد و کودکی که هر شب در میدان‌ها و خیابانها بودند با اشک و آه و حسرت و غمگین و افسرده به خانه هایشان بر می گردند. عده‌ای از اعضاء شورای عالی امنیت ملی هم که به وعده‌های سر خرمن آمریکا و صحبتهای عراقچی و سفر او به پاکستان دل بسته‌اند امشب راحت می‌خوابند. اسرائیل زخمی اما بیدارتر از همیشه نفسی آرام می کشد و نقشه ترورهای آتی خود را سر فرصت تنظیم می کند. شعام هم به ما تبریک می گوید برای آنچه که نه به دار است و نه به بار. ترامپ با اعلام پیروزی خود را آورنده‌ی صلح جهانی معرفی کرده و امیدوار است که دیگر استیضاح نشود. تعدادی از نشریات هم ایران را قهرمان جهان اعلام کرده‌اند. کدام قهرمان ؟ قهرمانی که فریبش دادند و دوباره کارش را در لحظات آخر ناتمام گذاشته است. ترامپ تازه گفته در این دو هفته روی پیشنهادات ایران فکر می کنیم. فکر می‌کنیم یعنی برگ چغندر هم حسابمان نخواهد کرد. حالا شما بگوئید چه کسی به چه کسی باید تبریک بگوید؟ مردم که مبعوث شده اند همین الان باید جلوی این خطای آشکار را بگیرند و تنها راه حل این است که پیش نیاز آتش بس را واریز حداقل ده میلیارد دلار از هزینه خسارتها به حساب ایران بگذاریم. تا دشمن شیطان صفت نتواند ادعای پیروزی کند.
هدایت شده از Tanha110
هوالسمیع البصیر ادامه جنگ یا آتش بس؛ واما جنگ؛ برای شخص بنده این جنگ و دفاع مقدس، مثل مبارزه با گروههای تجزیه طلب و منافقین تروریست درسالهای اول پیروزی انقلاب اسلامي ، مثل جنگ ۸ ساله با صدام افلغی ، مثل جنگ با گروههای تکفیری در آنسوی مرزها ، مثل مبارزه با فتنه گران و گروههای آشوب گر داخلی و... بود. نه بیشتر و نه کمتر . و اما آتش بس؛ ما با رضای خدا و به اذن امام خود و در جهت ادای وظیفه سربازی به این امت مبعوث وارد میدان شدیم و با دستور و اذن امام خود دست از تعقیب و انهدام دشمن بر میداریم. ما مامور به انجام وظیفه ایم، نه نتیجه. به همین دلیل ؛ - پیروزی و شکست برای ما هیچ مفهومی ندارد . - ادامه جنگ و یا پذیرش آتش بس فرقی ندارد. - نه از ادامه جنگ و نه از تکرار جنگ و نه از آتش بس و نه از صلح و نه از حیله دشمن ، هیچ ترسی نداریم. قطعا در تصمیم امام و رهبر ما چه برای ادامه جنگ و چه برای قبول آتش بس، حکمت ها ، راز ها و برکات فراوانی وجود دارد که در اینده مکشوف خواهد شد . واما انچه که بنده را در ان روزهای جنگ و همچنین در این روزهای آتش بس شرمنده می کند؛ ضعف و ناتوانی بنده در انجام خدمت و سربازي شایسته است . بنابراین در همین جا ؛ هم از پیشگاه خدای متعال، هم از پیشگاه امام شهید و امام حاضر مان، هم از پیشگاه خانواده های معظم شهدا، هم از پیشگاه این امت مبعوث، بدلیل همه قصورها و نقص ها و ضعف هایی که در مدت جنگ در انجام وظیفه سربازی داشته ام ، طلب عفو و بخشش دارم . خدایا بر محمد و ال محمد درود بفرست، به مقام معظم رهبری سلامتی و توفیق روز افزون عنایت فرما ، به مقام شهدای ما بیفزا و ما را در امر سربازی به اسلام عزیز و این نظام مقدس و به امت مبعوث بیش از پیش یاری فرما. امین یا رب العالمین تا زنده ایم ، رزمنده ایم. ان شاالله علیرضا تنهای کیسمی ۱۹ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر یک تذکر و اما مذاکره در پاکستان؛ تذکر ؛ اگر آشوب گران و مزدوران داخلی ، توان مارا قبل از جنگ، برای خوب درخشیدن در جنگ تضعیف کردند، نیروهای انقلابی نباید با تضعیف اقتدار ملی و تصمیم نظام ، توان مارا در امتیاز گیری از نتایج جنگ در دوره اتش بس تضعیف کنند . مذاکره در این مرحله یعنی ؛ - گرفتن امتیازها و چیدن میوه های جنگ. - به نتیجه رساندن و ثبت نتایج جنگ. و اما برای مذاکره با امریکاییها در پاکستان؛ از اردوگاه امام علی (ع) و ایران اسلامی ، افراد زیر را برای مذاکره بفرستید . از اعزام اشعث ها به مذاکره خود داری کنید . - سردار احمد وحیدی ، - سردار سید مجید موسوی، - دکتر سعید جلیلی ، علیرضا تنهای کیسمی ۱۹ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
🔴 بنا بر گزارش های رسمی، قالیباف رئیس تیم مذاکره‌کننده ایران در پاکستان است 🔹ریاست تیم مذاکره‌کننده ایرانی در گفت‌وگوهای روز جمعه بر عهده «محمد باقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی ایران است. 🔹«جی دی ونس» معاون رئیس جمهور آمریکا هیات آمریکایی را سرپرستی می کند. 🔹چارچوب پیشنهاد ۱۰ ماده‌ای ایران نه فقط برنامه هسته‌ای و امنیت منطقه بلکه تحریم‌های اولیه و ثانویه ایران که به حدود ۴۵ سال پیش برمی‌گردد را شامل می‌شود. 🔴 اخبار دقیق جنگ
🔴 آقای قالیباف هیچ مسئولیتی در بحث مذاکرات نداشته است از طرف روابط عمومی مجلس با ما تماس گرفتند و گفتند آقای قالیباف هیچ مسئولیتی در بحث مذاکرات نداشته است. بدینوسیله اخبار قبلی در این زمینه اصلاح میگردد. 🔴 👇 @bidariymelat
⁉️قبول آتش بس شما برخلاف نظر مردم است! ⁉️اما برفرض که مجوزتان را بپذیریم و با آمریکا،آتش بس کنیم! ⁉️اما چرا باید جنگ با اسرائیل وحشی و کودک کش را متوقف کنیم؟!؟ ✅ما با اسرائیل که قرار نیست بر میز مذاکره بنشینیم! ✅ما با اسرائیل دشمنی مبنایی و اعتقادی داریم. 🇮🇷پس باید کوبیدن و شخم اسرائیل را تا نابودی و انتقام اکبر ادامه دهیم. 🇮🇷این خواسته‌ی همه ی مردم آزاده است-
🔴روایت شکست نکنید! تنگه هرمز کم از بمب اتمی نداره خیلی روی جنگ موثر بود، این جغرافیا و کوه‌های زاگرس که مثل دژ است، یک موهبت خدادادی است، سجده شکر بجا بیاورید برای این موهبت الهی، ضمنا ما قطعا در آینده ابر قدرت جهانی خواهیم شد. دیگر کسی نخواهد توانست تمدن ما را تهدید کند، صبر کنید، صبر جمیل، ان الله مع الصابرین. شادی روح شهدا صلوات. ✍ «آزوف|دانیال عبدی»