هدایت شده از Tanha110
هوالسمیع البصیر
ادامه جنگ یا آتش بس؛
واما جنگ؛
برای شخص بنده این جنگ و دفاع مقدس، مثل مبارزه با گروههای تجزیه طلب و منافقین تروریست درسالهای اول پیروزی انقلاب اسلامي ، مثل جنگ ۸ ساله با صدام افلغی ، مثل جنگ با گروههای تکفیری در آنسوی مرزها ، مثل مبارزه با فتنه گران و گروههای آشوب گر داخلی و... بود.
نه بیشتر و نه کمتر .
و اما آتش بس؛
ما با رضای خدا و به اذن امام خود و در جهت ادای وظیفه سربازی به این امت مبعوث وارد میدان شدیم و با دستور و اذن امام خود دست از تعقیب و انهدام دشمن بر میداریم.
ما مامور به انجام وظیفه ایم، نه نتیجه.
به همین دلیل ؛
- پیروزی و شکست برای ما هیچ مفهومی ندارد .
- ادامه جنگ و یا پذیرش آتش بس فرقی ندارد.
- نه از ادامه جنگ و نه از تکرار جنگ و نه از آتش بس و نه از صلح و نه از حیله دشمن ، هیچ ترسی نداریم.
قطعا در تصمیم امام و رهبر ما چه برای ادامه جنگ و چه برای قبول آتش بس، حکمت ها ، راز ها و برکات فراوانی وجود دارد که در اینده مکشوف خواهد شد .
واما انچه که بنده را در ان روزهای جنگ و همچنین در این روزهای آتش بس شرمنده می کند؛
ضعف و ناتوانی بنده در انجام خدمت و سربازي شایسته است .
بنابراین در همین جا ؛
هم از پیشگاه خدای متعال،
هم از پیشگاه امام شهید و امام حاضر مان،
هم از پیشگاه خانواده های معظم شهدا،
هم از پیشگاه این امت مبعوث،
بدلیل همه قصورها و نقص ها و ضعف هایی که در مدت جنگ در انجام وظیفه سربازی داشته ام ، طلب عفو و بخشش دارم .
خدایا بر محمد و ال محمد درود بفرست،
به مقام معظم رهبری سلامتی و توفیق روز افزون عنایت فرما ، به مقام شهدای ما بیفزا و ما را در امر سربازی به اسلام عزیز و این نظام مقدس و به امت مبعوث بیش از پیش یاری فرما.
امین یا رب العالمین
تا زنده ایم ، رزمنده ایم.
ان شاالله
علیرضا تنهای کیسمی
۱۹ فروردین ۱۴۰۵
https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر
یک تذکر و اما مذاکره در پاکستان؛
تذکر ؛
اگر آشوب گران و مزدوران داخلی ، توان مارا قبل از جنگ، برای خوب درخشیدن در جنگ تضعیف کردند،
نیروهای انقلابی نباید با تضعیف اقتدار ملی و تصمیم نظام ، توان مارا در امتیاز گیری از نتایج جنگ در دوره اتش بس تضعیف کنند .
مذاکره در این مرحله یعنی ؛
- گرفتن امتیازها و چیدن میوه های جنگ.
- به نتیجه رساندن و ثبت نتایج جنگ.
و اما برای مذاکره با امریکاییها در پاکستان؛
از اردوگاه امام علی (ع) و ایران اسلامی ، افراد زیر را برای مذاکره بفرستید .
از اعزام اشعث ها به مذاکره خود داری کنید .
- سردار احمد وحیدی ،
- سردار سید مجید موسوی،
- دکتر سعید جلیلی ،
علیرضا تنهای کیسمی
۱۹ فروردین ۱۴۰۵
https://eitaa.com/alirezatanha110
🔴 بنا بر گزارش های رسمی، قالیباف رئیس تیم مذاکرهکننده ایران در پاکستان است
🔹ریاست تیم مذاکرهکننده ایرانی در گفتوگوهای روز جمعه بر عهده «محمد باقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی ایران است.
🔹«جی دی ونس» معاون رئیس جمهور آمریکا هیات آمریکایی را سرپرستی می کند.
🔹چارچوب پیشنهاد ۱۰ مادهای ایران نه فقط برنامه هستهای و امنیت منطقه بلکه تحریمهای اولیه و ثانویه ایران که به حدود ۴۵ سال پیش برمیگردد را شامل میشود.
🔴 اخبار دقیق جنگ
🔴 آقای قالیباف هیچ مسئولیتی در بحث مذاکرات نداشته است
از طرف روابط عمومی مجلس با ما تماس گرفتند و گفتند آقای قالیباف هیچ مسئولیتی در بحث مذاکرات نداشته است. بدینوسیله اخبار قبلی در این زمینه اصلاح میگردد.
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat
هدایت شده از 🇮🇷 جمعیت رزما خراسان 🇮🇷
⁉️قبول آتش بس شما
برخلاف نظر مردم است!
⁉️اما برفرض که مجوزتان را بپذیریم
و با آمریکا،آتش بس کنیم!
⁉️اما چرا باید جنگ با اسرائیل وحشی و کودک کش را متوقف کنیم؟!؟
✅ما با اسرائیل که قرار نیست بر میز مذاکره بنشینیم!
✅ما با اسرائیل دشمنی مبنایی و اعتقادی داریم.
🇮🇷پس باید کوبیدن و شخم اسرائیل را تا نابودی و انتقام اکبر ادامه دهیم.
🇮🇷این خواستهی همه ی مردم آزاده است-
#محمدفضائلیگاه
#جمعیت_رزمنده_مدافع_انقلاب_اسلامی
#قرارگاهمطالباترهبریومردم
🔴روایت شکست نکنید!
تنگه هرمز کم از بمب اتمی نداره خیلی روی جنگ موثر بود، این جغرافیا و کوههای زاگرس که مثل دژ است، یک موهبت خدادادی است، سجده شکر بجا بیاورید برای این موهبت الهی، ضمنا ما قطعا در آینده ابر قدرت جهانی خواهیم شد. دیگر کسی نخواهد توانست تمدن ما را تهدید کند، صبر کنید، صبر جمیل، ان الله مع الصابرین.
شادی روح شهدا صلوات.
✍ «آزوف|دانیال عبدی»
🌷ا﷽ا🌷
🔴ما فقط مطیع امر رهبر عزیزیم
بر اساس گزارشهای نیروهای مسلح،
۹۵ درصد داراییهای آمریکا در منطقه شامل پایگاهها،
سامانهها،
جنگندهها،
پهپادها
و شرکتهای اقتصادی وابسته
نابود شده است
ملت مقاوم عزیز ولایتمدار
سپاه سرافراز اسلام و قوای مسلح
خدا قوت
👈انتقام خون امام شهید خامس، فراموش ناشدنیاست
👈این نتیجه، شمهای از بروز و ظهور عنایت الهی است
👈ولی کار کلی هنوز در قدرست
باش تا صبح دولتت بدمد
كاین هنوز از نتایج سحر ست
یا علی مدد🖐💐
توجه توجه ..صدا وسیما دقیق روشنگری کند تا دوباره فریب بازی با کلمات را نخوریم.. دقت کنید به این سوال: امریکا شروط را پذیرفته یا گفته بعد از ۲ هفته اتش بس در مورد شروط مذاکره میکنم؟ صدا و سیما دقت کند و پاسخ دهد
آقایون شعام مرد باشید و پای حرفتون باشید ،حزب الله که بخاطر ما وارد میدان شد الان زیر ضربه است ،حداقل اسرائیل را تا پذیرش کامل شروط رها نکنید ،اگر این کار را نکردید پس اون ده شرط باد هواست 🤔😏