چقدر وقیح هستند آنان که در رسامه ملی صحبت از جشن میکنند😡
هنوز رهبر شهید رو تشییع نکردیم
ما روی خون رهبر شهیدمان نمیرقصیم
آیا باز هم غربزده های پستفطرت و دوستان بیبصیرت موفق شدند مالک اشتر را از ده قدمی خیمهی معاویه برگردانند
حساب مسئولین غربزده که مشخص هست اما وای بر اون دوستان ناآگاه که با بیبصیرتی خودشان باعث شدند دوباره معاویه جون بگیرد
مگر رهبر همین ۳روز پیش نگفت همچنان تنگه را سفت نگه دارید پس چطور فرمانبرداری هستید که آتشبس کذایی را تبریک میگویید و از باز شدن تنگه هرمز خوشحالی میکنید 😡چ
خدا نابود کنه همه #منافقین رو
8.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 پیش بینی و نقل قول عجیب منتشر نشده از امام شهید چند هفته پیش از شهادت:
خوش چشم: آقا فرمودند ...
👈 فتنه بعدی فتنه مسئولین است، اگر مقاومت کنید دیگه کشور سالها بیمه خواهد شد‼️@mirhafez313yamhdi
هدایت شده از خبر خاص🇮🇷
هم اکنون لاوان
تاکید میشود این حمله نظامی بوده و به هیچ وجه آتش سوزی نیست دیروز هم حمله نشده بین ساعات ۹،۳۰ تا ۱۰،۳۰ دقیقه امروز انجام شده
هدایت شده از جوانان حزب الله
ساعتی قبل اسرائیل به تأسیسات نفتی ایران در سیری و لاوان بعد از آتشبس حمله کرده است.
کل پالایشگاه لاوان و اسکلههای شرکت نفت فلات قاره مورد اصابت قرار گرفته.
+ خط انرژی
هدایت شده از جوانان حزب الله
❌️یک منبع اسرائیلی به وال استریت ژورنال: مقامات دولت ترامپ به اسرائیل توضیح دادند که در طول مذاکراتی که در دو هفته آینده برگزار میشود، ایالات متحده به طور قاطع بر حذف مواد هستهای، توقف غنیسازی و خنثیسازی تهدید موشکهای بالستیک تأکید خواهد کرد و جز این موارد توافقی حاصل نخواهد شد
🎬 #بیداری_مدیا
هدایت شده از خبر خاص🇮🇷
هم اکنون لاوان
تاکید میشود این حمله نظامی بوده و به هیچ وجه آتش سوزی نیست دیروز هم حمله نشده بین ساعات ۹،۳۰ تا ۱۰،۳۰ دقیقه امروز انجام شده
🔴به کمپین محاکمه ظریف و روحانی بپیوندید..
🔵ریاست محترم قوه قصاییه جناب اقای اژه ای
ما ملت مبعوث و تاریخ ساز و همیشه در صحنه ضمن تشکر از اقدامات انقلایی شما دراجرای احکام منافقین محارب در روزهای اخیر، خواستار برخورد ی مشابه با منافقین داخلی، که با سوء استفاده از حسن اعتماد مردم در بازه های زمانی مختلف اقدام به خیانت در امانت کرده و با بزک کردن برجام و ارائه اطلاعات کذب از محتوای برجام و گاها با هزینه کردن از اعتماد رهبر شهید انقلاب، باعث القا برداشتهای مخدوش از واقعیت و حقیقت این قراداد ننگین در اذهان هسته های تصمیم گیر نظام نموده و خسارات سنگین اقتصادی و امنیتی را به کشور تحمیل کردند، هستیم.
🔵متاسفانه خیانت و ظلم این افراد به سردمداری محمد جواد ظریف و حسن روحانی(فریدون)، در سایه مماشات و صبر قوه قضاییه، به دوران مسئولیتشان ختمنشده و متاسفانه در دورانی که عملا هیچ مسئولیت و جایگاهی در حوزه سیاسی نداشتند، بارها و بارها با اظهار نظر ها و مداخله هایشان در قالب مصاحبه ها و یا سخنرانی های "حساب شده از نظر زمانی"، خواسته ی نحس خود یعنی سازش و مذاکره ذلتبار را، به عنوان خواسته ملت قهرمان ایران به جامعه جهانی القا کرده و با مخابره پالس ضعف و تصویری از عدم اتحاد و چند صدایی بین مسئولین نظام به دشمنان، باعث تشجیع و جسورکردن آنها در ارتکاب به جنایات جبران ناپذیری، از جمله ترور سردار سلیمانی و جنگ تحمیلی ۱۲ روزه و شهادت فرماندهان و دانشمندان والامقام و متاسفانه نهایتا شهادت نائب امام زمان در ۹ اسفند، شدند.
🔵متاسفانه با تمام خسارات وارده، مجددا در میانه کارزارر نفسگیر ملت مبعوث و داغدار و رزمندگان غیور حول محور امام امت، مصمم و مقاوم به صورت شبانه روزی پای کار مبارزه تا محو کامل رژیم منحوس اسراییل و اخراج آمریکا از منطقه هستند، باز خودسرانه و وقیحانه با انجام مصاحبه با رسانه های دشمن ، از شروط مزورانه آتش بس و پایان جنگ صحبت میکنند.
🔵با توجه به شرایط ویژه زمانی و گامهای بلندی که این ملت قهرمان و فرزندان رشیدشان برای رسیدن به قله در حال پیمودن هستند، مصرانه از جنابعالی خواستاریم که:
ابتدا این دو عنصر غربگرا را از هرگونه فعالیت سیاسی چه در فضای مجازی و چه حقیقی محروم کرده
و سپس دستور رسیدگی قانونی به موارد اتهامی ذکر شده و ذکر نشده در بیانیه فوق را مبذول فرمایید.
🔵 ما امت صبور و انقلابی پشتیبان شما و تصمیمات و اقدامات عدالت خواهانه و حق طلبانه شما در برخورد با این دو عنصر معلوم الحال بوده، هستیم و خواهیم بود
محق
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌ ویدئو حمله امروز به لاوان
امروز چهارشنبه ۱۹ فروردین ساعت 10:45 دقیقه مخازن پالایشگاه لاوان و اسکله مرکزی رو جنگنده های متخاصم اسرائیلی مورد هدف قرار دادند که آسیب جدی دیده است.
🔴 اخبار دقیق جنگ را در #بیداری_ملت بخوانید👇
http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13
🔴به کمپین محاکمه ظریف و روحانی بپیوندید..
🔵ریاست محترم قوه قصاییه جناب اقای اژه ای
ما ملت مبعوث و تاریخ ساز و همیشه در صحنه ضمن تشکر از اقدامات انقلایی شما دراجرای احکام منافقین محارب در روزهای اخیر، خواستار برخورد ی مشابه با منافقین داخلی، که با سوء استفاده از حسن اعتماد مردم در بازه های زمانی مختلف اقدام به خیانت در امانت کرده و با بزک کردن برجام و ارائه اطلاعات کذب از محتوای برجام و گاها با هزینه کردن از اعتماد رهبر شهید انقلاب، باعث القا برداشتهای مخدوش از واقعیت و حقیقت این قراداد ننگین در اذهان هسته های تصمیم گیر نظام نموده و خسارات سنگین اقتصادی و امنیتی را به کشور تحمیل کردند، هستیم.
🔵متاسفانه خیانت و ظلم این افراد به سردمداری محمد جواد ظریف و حسن روحانی(فریدون)، در سایه مماشات و صبر قوه قضاییه، به دوران مسئولیتشان ختمنشده و متاسفانه در دورانی که عملا هیچ مسئولیت و جایگاهی در حوزه سیاسی نداشتند، بارها و بارها با اظهار نظر ها و مداخله هایشان در قالب مصاحبه ها و یا سخنرانی های "حساب شده از نظر زمانی"، خواسته ی نحس خود یعنی سازش و مذاکره ذلتبار را، به عنوان خواسته ملت قهرمان ایران به جامعه جهانی القا کرده و با مخابره پالس ضعف و تصویری از عدم اتحاد و چند صدایی بین مسئولین نظام به دشمنان، باعث تشجیع و جسورکردن آنها در ارتکاب به جنایات جبران ناپذیری، از جمله ترور سردار سلیمانی و جنگ تحمیلی ۱۲ روزه و شهادت فرماندهان و دانشمندان والامقام و متاسفانه نهایتا شهادت نائب امام زمان در ۹ اسفند، شدند.
🔵متاسفانه با تمام خسارات وارده، مجددا در میانه کارزارر نفسگیر ملت مبعوث و داغدار و رزمندگان غیور حول محور امام امت، مصمم و مقاوم به صورت شبانه روزی پای کار مبارزه تا محو کامل رژیم منحوس اسراییل و اخراج آمریکا از منطقه هستند، باز خودسرانه و وقیحانه با انجام مصاحبه با رسانه های دشمن ، از شروط مزورانه آتش بس و پایان جنگ صحبت میکنند.
🔵با توجه به شرایط ویژه زمانی و گامهای بلندی که این ملت قهرمان و فرزندان رشیدشان برای رسیدن به قله در حال پیمودن هستند، مصرانه از جنابعالی خواستاریم که:
ابتدا این دو عنصر غربگرا را از هرگونه فعالیت سیاسی چه در فضای مجازی و چه حقیقی محروم کرده
و سپس دستور رسیدگی قانونی به موارد اتهامی ذکر شده و ذکر نشده در بیانیه فوق را مبذول فرمایید.
🔵 ما امت صبور و انقلابی پشتیبان شما و تصمیمات و اقدامات عدالت خواهانه و حق طلبانه شما در برخورد با این دو عنصر معلوم الحال بوده، هستیم و خواهیم بود
محق
💠 مسولین باید به ملت ایران تضمین بدهند
✍️ یک سوال فنی از حاکمیت(شورای عالی امنیت ملی)
شما شروطی را تعیین نمودید که ترامپ گفت بیایید روی این شروط مذاکره نماییم
سوال اینجاست
اگر ترامپ در این دو هفته طرح ده ماده ای شروط ایران را نپذیرفت
مسوولیت این اشتباه و توقف جنگ را کدام شخص یا مسئول یا نهاد می پذیرد
آیا باید منتظر اشتباه دیگر از بدنه حاکمیت همانند جنگ دوازده روزه باشیم
ما می دانیم دشمن، دشمن است و توقف جنگ برای او معنا ندارد
آیا نباید عامل یا عاملین توقف جنگ در ایران متعهد باشند و تضمین بدهند
اگر دشمن دوباره به جنگ برگشت در قوانین ما، تعهدی وجود دارد که این افراد مجازات شوند
چرا باید فشار جنگ فقط بر روی مردم و امت اسلامی ایران باشد
چرا تکرار جنگ و توقف جنگ را ملت ایران باید بدوش بکشند
آیا نباید جماعتی که این روند را درپیش گرفتند از آنان تاییدیه و تضمین گرفته شود
آری، همان طور که از دشمن باید تضمین گرفته شود (که یقین داریم به تضمین خود عمل نخواهد کرد) باید از مسئولینی که این شرایط را به کشور ایران تحمیل داشته اند تضمین گرفته شود که دیگر جنگی نخواهد شد.
بله، در صورت حمله دشمن همان طور که دشمن باید مجازات شود عواملی هم در داخل، این توقف جنگ را پذیرفته اند که دوباره جنگ به داخل ایران کشیده شده است باید مجازاتی در نظر گرفته شود تا نه دشمن و نه نفوذی های داخل به فکر توقف جنگ نباشند.
مسولین باید به ملت ایران تضمین بدهند
وگرنه در صورت ادامه جنگ نباید هزینه های جنگ فقط بر دوش ملت باشند و زیرساخت ها و نیروهای انسانی کشور متحمل خسارت جنگ بشوند
اگر تضمینی از مسولین گرفته نشود و در صورت حمله مجدد آمریکا به ایران جنگ ادامه پیدا نماید این یعنی:
#خسارت_محض
@beheshteh_8487
بسمه تعالی
درخواست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: از تفرقه افکنی درباره آتشبس پرهیز کنیم
در بخشی از این بیانیه آمده است:
▪️از همه مردم شریف، نخبگان، روحانیون، مبلغان، رسانهها و فعالان فرهنگی میخواهیم:
▪️با درک عمیق از پیچیدگیهای میدان و دیپلماسی، اعتماد کامل خود را به تصمیمات شورای عالی امنیت ملی ابراز دارند و این اعتماد را در فضای عمومی و رسانهای بازتاب دهند.
▪️از هرگونه اظهارنظر تفرقهافکن، القای تردید و یاس نسبت به تدابیر عالی نظام و پاس گل به فضای رسانهای دشمن به شدت پرهیز کنند و بدانند که دشمن در این مرحله، جنگ روانی را جایگزین جنگ نظامی کرده است.
▪️هشیاری مستمر و بیداری دائمی را در برابر عملیات نفوذ، شایعهپراکنی و تحریف واقعیتها حفظ کنند و با آگاهیبخشی فعال، سپر دفاعی جامعه را در برابر این تهاجم مستحکم سازند. دشمن فریبکار، حیلهگری را رها نکرده و باید هشیار باشیم.
▪️آمادگی کامل خود را برای ادامه مسیر، در هر صحنهای که رهبری و نظام تشخیص دهند، اعم از میدان خیابان یا میدان نبرد، حفظ نمایند و این آمادگی را به عنوان پشتوانهای راهبردی در اختیار نظام قرار دهند
▪️روحیه سرافرازی ملی و غرور ناشی از پیروزی را در جامعه تقویت کنند و فتوحات متکثر جنگ را شرح دهند و اجازه ندهند دشمن با ابزار تردید و یأس، این سرمایه عظیم ملی را تحلیل ببرد.
▪️این ملت بزرگ که دشمن را در سختترین آزمون تاریخی به عجز و اذعان به شکست واداشت، در عرصه مذاکرات نیز با همان اقتدار، یکپارچگی و اتکا به تدبیر رهبری، پیروزی را تکمیل خواهد کرد.
▪️دستهای ما بر ماشه و چشمان ما بر مسیر و اعتماد ما به رهبری، تکیهگاه این اطمینان راسخ است.
▪️پیروزی از آنِ ملتی است که وحدتش را پاس بدارد و هشیاریاش را از دست ندهد.
و ماالنصر الا من عندالله العزیز الحکیم