eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
در مورد خسران مذاکره و عدم اعتماد به مذاکره چرا بیان نکردن این دلیل بر دست برتر بودن ایران در این دوره زمانی است ؟
عبدالله نوری پور: 📢 اطلاعیه دفتر رهبر معظم انقلاب درباره تماس‌های مکرر برخی اقشار مردم: 🌷 امام شهید انقلاب همه ملت ایران را فرزندان عزیز خود می دانستند و همواره دعاگوی آنان بودند 📩 دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای با اشاره به تماس‌های مکرر اقشاری از مردم و اندوه آنان از برخی مواضع ناروا در دوران حیات حضرت آیت ‌لله سیدعلی خامنه‌ای تحت تأثیر تبلیغات رسانه‌های دروغ پراکن دشمن تاکید کرد: همه این عزیزان آسوده خاطر باشند زیرا آن امام شهید همواره همه ملت ایران را فرزندان خود می‌دانستند و چنین عزیزانی را می‌بخشیدند و حلال می‌کردند. 🔹 متن اطلاعیه دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است: ✅ادامه پست🔻
🖼بسم‌الله الرّحمن الرّحیم به اطلاع ملّت عزیز، شریف، آزاده و دلیر ایران می‌رساند: ▪️اقشاری از مردم در تماس با دفتر با اندوه فراوان از اینکه تحت تأثیر تبلیغات دروغین شبکه‌های دروغ‌پراکن دشمن، مواضعی ناروا و احیاناً جسارتهایی نسبت به ساحت والای رهبر عالیقدر، امام شهید (رضوان الله تعالی علیه) داشته‌اند و موفق به طلب حلالیّت نشده‌اند اظهار تأسف کرده، کسب تکلیف می‌کنند. ▪️با توجه به پاسخ مکرّر ایشان به موارد مشابه در زمان حیات پربرکت خود که بارها فرمودند: همه ملّت ایران فرزندان من هستند و من دعاگوی آنها هستم و چنین عزیزانی را هم بخشیده و حلال کرده و خواهم کرد، اعلام می‌داریم که همه این عزیزان آسوده خاطر باشند که مورد بخشش آن دل مهربان که همچون اقیانوس همه مردم را در خود گنجانده بود، هستند و نشانه این رضایت را در همین حضور یکپارچه و حماسی و دلهای دشمن‌شکن یکایک مردم عزیز می‌توان مشاهده کرد که خداوند با لطف خود همه دیوارهای جدائی را از میان آنها برداشته و همگان با شعار الله‌اکبر، پرچم کلمة‌الله هی العلیا را برافراشته‌اند و با توکّل بر خدا، همدل و همسو و همگام جز به پیروزی بر دشمن پلید بشیریت نمی‌اندیشند. محکم بایستید و یقین بدانید که دعای سیدالشهدای تاریخ ایران شامل یکایک شما مردم عزیز بوده و خواهد بود و همین ثبات قدم شماست که نصرت الهی و فتح قریب را نوید می‌دهد که فرمود اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت اَقدامَکُم. 📩 دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی 📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻 🆔️@J.RAZMAA       @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e کانال شماره ۴ رزما در سکوی بله🔻 ble.ir/join/NWJjNzczNT
بسمه تعالی سلام‌علیکم ✍اکنون که کلیت آتش بس را امام المسلمین حضرت امام سید مجتبی حسینی خامنه ای بصورت مشروط به حفظ تنگه هرمز و حمایت کامل یک پارچه از جبهه مقاومت بویژه لبنان قهرمان که در خط مقدم دفاع از فلسطین قهرمان و قهرمانان غزه ای و جبران خسارات به ایران اسلامی و منطقه گرچه فقط بخشی ازخسارت قابل جبران است، و حتمامجازات جانیان و ... را پذیرفته اند، مسولیت مسولین مربوطه،دوباره سنگین تراز کوه دماوند و سلسه جبال البرز شده است، زیرا که خون امام شهیدمسلمین ونایب امام زمان ع. عج و یاران شهیدش و مردم شهید که ابدا قابل جبران واقعی نیست ولی جبران آسیب دیدگیها و خرابیهای زیر ساختی و مردمی از جنگ تروریستی توسط جانیان صلیبی صهیونی وهابی که نشان داد جبهه شیطانی غرب و گاوهای شیر ده منطقه ای آن خون آشامان وحشی که نشان دادند به هیچ مقررات و قانونی جز زور و قدرت، تن نمی دهند و دنبال تحمیل خواسته های حیوانی درندگی بوده و هستند، راضی نمی‌شوند، همانکه خداوند دانا و حکیم درقرآن واقعیت وجودی ایشان رابیان فرموده، باهوشمندی قدرتمندانه ودقت حقوقی وارد مذاکره بدبینانه شوند و متن مذاکرات رانیز حتما به زبان فارسی بنویسند نه انگلیسی که بازی برجامی را دوباره درآورند و همچنین در صورت شکستن آتش بس، بلافاصله پاسخ دهیم، از سوی هرکدام از جانیان که صورت گرفت، و دوباره مانند ساده لوحانی که در برجامِ پوچ همه چیز دادند در برابر هیچ، وخسارت محض را تکرار نکنند، همچنین مردم بدانند که رهبر عزیز بمنظور توجه کامل دادن به احاد ملت متوجه گردند که ساده اندیش و یا بی اطلاع نباشند از خوی و حشیگری متجاوزین، ممکن است مانند برخی مسولین بزدل و ساده لوحی که هنوز پس ۴۷ سال تجربه قانون شکنی و قانون گریزی متوحشین مثلث شرارت تروریستی صلیبی صهیونی وهابی بین المللی در جهان را درک نکرده و بازهم بدنبال مذاکره باجانیان بالفطره هستند و همواره در شرایط پایانی نبرد میدانی که دشمن به نفس نفس افتاده و درخواست آتش بس می کند تا فرصت تقویت ابزارهای تقویتی ادامه جنایاتشان را بدست آورند، بازهم فریب خورده و کودن بودن خودشان رابه ملت درصحنه مقاومت اثبات کنند، لذا فورا پاسخ مثبت به آتش بس درخواستی دشمن متجاوز می دهند، را نشان دهند، ما بایدازخواب بیدارشده،بدانیم و تا زمانیکه کودنهای سیاسی در مصادر امور جمهوری اسلامی باشند، مشکلات بین المللی، سیاسی، اقتصادی و مشکلات معیشتی داخلی ما بعید است که حل بشود، این همان موضوع مهمی است که مردم عزیز، شجاع ، شرافتمند و هوشیار ایران اسلامی قوی باید متوجه گردند که در انتخاباتهای آینده به شعارهای توخالی فریبنده مونگل های سیاسی چپ و راست و التقاطیون منحرف سبز و بنفش ، متمایل به غرب وحشی متجاوز خونخوار رای چشم بسته ندهیم، بلکه باتوجه به عمل کردهای ننگین و آسیب رسانیهای ایشان به اسلام، وفرهنگ ملی، انقلاب اسلامی سراسر افتخار آفرین، کشور و ملت را از دست آنان نجات داده و برای حل مشکلات داخلی و خارجی، اقتصاد ملی، سیاستهای خارجی، به چنین مونگلهای سیاسی بزدل و کودن سیاسی اقتصادی ننگ آفرین وابسته مستقیم یا غیرمستقیم رای ندهیم ، که چنین مشکلاتی اعم از گرانی و جنگ را برای مردم بوجود آورند، بلکه به انقلابیون هوشمندی که عمر خودشان را در فداکاری برای انقلاب اسلامی و مردم ایران اسلامی مصرف کرده اند و هرگز اهل معامله با دشمنان و مزدوران منطقه ای و داخلی برای مطامع کثیف دنیائی وشهرت کاذب نبوده و نیستند، و دربدترین شرایط بحرانی خالصانه و بدون چشم داشت درکنار مردم زیر نظر ولایت فقیه انجام وظیفه بی ریا و بی منت نموده اند و ازجان،مال، لذایذ زندگی دنیائی گذشته اند رای بدهیم، تا از مشکلات بوجود آمده از سوی دشمنان خارجی و نادانیهای مسولین کم خرد و بی برنامه یا برنامه دار وابسته دشمنان ملت که دشمن به ایشان دیکته کرده و می کند با نام فریبنده تخصص گرفتار نشده و بر مشکلات کشور افزوده نشود و ازمشکلات فعلی نجات یابیم انشاالله / «وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ»؛ ✍قائم مقام دبیر کل جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی @ج_رزما ۲۱ فروردین ۱۴۰۵ 📣ستاد رسانه جنگ_@ج_رزما 🆔️@J.RAZMAA    @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
📣 سردار کرمی: دفاع ملی و چند لایه را برای کشور تدارک دیده ایم؛ جغرافیای ایران برای هر متجاوز زمینی زندان و باتلاق است فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: 🔸 کمربند امنیتی چندلایه توسط یگانهای زمینی نیروهای مسلح ج.ا ایجاد شده است. ساختار غیرمتمرکز، رویکرد نامتقارن و روحیه جانفدایی نیروهای دفاعی ایران، جنگ رابرای دشمن سخت و غیرقابل کنترل ساخته است. سردرگمی دشمن در میدان محصول آمادگی یگانهای رزم ایران است. 🔸 جغرافیای ایران برای هر متجاوز زمینی، زندان و باتلاق است. شکست مفتضحانه عملیاتی - اطلاعاتی یگان های ویژه ی آمریکایی در شهرضا اصفهان نمونه بارز این باتلاق است. 🔸 دفاع ملی و چند لایه را برای کشور تدارک دیده ایم. این مدل دفاعی فقط مختص ایران است. اعلام حضور بیش از ۱۷ میلیون جان فدا در کنار گروههای نظامی و بسیجی، شبکه قدرتمندی را برای کشور خلق کرده است. به عزم و اراده نظامیان و غیرت ملت خودمان می بالیم. 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما:🔻 🆔️@J.RAZMAA                          @رصدتحولات_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e @کانال_شماره۴_رزما در سکوی بله🔻 ble.ir/join/NWJjNzczNT @کانال_شماره۵_رزما در روبیکا https://rubika.ir/jrazmaa لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/
✅ پاسخ به ۱٠ شبهه اخیر در پبام نورانی رهبر فرزانه انقلاب ✍ محمدرضا حدادپور جهرمی 🔻ادامه 🔻
🔺 شبهه ۱: «آتش‌بس به رهبری تحمیل شده است» پاسخ رهبری (صفحه ۶-۷): «امروز و تا این نقطه از حماسه دفاع مقدس سوم، به جرأت میتوان گفت که شما ملت قهرمان ایران، پیروز قطعی این میدان بوده‌اید. … این بی شک نعمتی الهی است که از برکت خون رهبر شهیدمان … به ملت ایران ارزانی شده است.» 👈آتش‌بس تحمیل نشده، بلکه نتیجه پیروزی و فرصتی برای تثبیت آن است. نه تنها سخن از تحمیل نیست، بلکه آقا الحمدلله از نتایج و روند راضی هستند نشانه پیروزی میدانند. 🔺 شبهه ۲: «مذاکره یعنی عقب‌نشینی از اصول» پاسخ رهبری (صفحه ۷): «نباید با اعلام بنای بر مذاکرات با دشمن، تصور شود که حضور در خیابانها لازم نیست. بلکه اگر بر فرض، ضرورتاً نوبت دوره سکوت صحنه نبرد نظامی رسیده باشد، وظیفه آحاد مردم … سنگین‌تر از قبل به نظر می‌رسد.» 👈 نه تنها مذاکره، عقب نشینی از اصول شمرده نشده بلکه مذاکره با حضور مردمی و میدانی انجام می‌شود و ابدا به معنای عقب‌نشینی نیست. 🔺 شبهه ۳: «ما حزب‌الله را در لبنان تنها گذاشتیم» پاسخ رهبری (صفحه ۹): «ما طالب جنگ نبوده و نیستیم ولی به هیچ وجه از حقوق حقّه خود دست نمی‌کشیم و در این جهت همه جبهه مقاومت را به طور یکپارچه در نظر داریم.» 👈جبهه مقاومت یکپارچه است و ایران هیچ بخشی از آن را رها نکرده. 🔺 شبهه ۴: «اسرائیل با قتل‌عام لبنان توافق را شکست؛ پس توافق باطل است» پاسخ رهبری (صفحه ۸-۹): «حتماً متجاوزین تبهکاری که کشور ما را مورد حمله قرار دادند را رها نمی‌کنیم. حتماً غرامت تک تک صدمات … را طلب خواهیم کرد و حتماً مدیریت تنگه هرمز را به مرحله جدیدی وارد خواهیم نمود.» 👈جنایت اسرائیل بی‌پاسخ نمی‌ماند، اما این به معنای فروپاشی کل توافق نیست؛ پاسخ در جای خود و با حفظ اهرم‌های اصلی داده می‌شود. 🔺 شبهه ۵: «چرا هنوز انتقام خون شهدا گرفته نشده؟» پاسخ رهبری (صفحه ۹): «عزم قاطع بر انتقام خون پاک ایشان و همه شهدای جنگ تحمیلی دوم و سوم را در روح و قلب خود زنده نگه می‌دارد و پیوسته مترصد تحقق آن خواهد بود.» 👈 انتقام یک وظیفه زنده و ماندگار است؛ زمان آن را «مترصد بودن» تعیین می‌کند، نه شتاب‌زدگی. 🔺 شبهه ۶: «مردم دیگر نباید به خیابان بیایند. رفتند مذاکره کنند. دیگر فایده ندارد.» پاسخ رهبری (صفحه ۷): «مسلماً فریادهای شما در میادین، در نتیجه مذاکرات مؤثر است؛ همچنان که عدد شگفت‌آور و روبه افزایش میلیونی پویش جان فدا برای ایران، هم از عناصر تأثیرگذار در این عرصه است.» 👈حضور مردم در خیابان‌ها و پویش‌ها، پشتوانه مذاکرات است و باید ادامه یابد. پس هم مردم باید با مدل جدید کار در ادامه راه مطابق باشند(نه این که تعیین تکلیف کنند) و هم از وظایف خود در خیابان کوتاهی نکنند. 🔺 شبهه ۷: «آمریکا و اسرائیل قوی‌تر از قبل برمی‌گردند» پاسخ رهبری (صفحه ۶): «امروز طلیعه برآمدن جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت بزرگ و قرار گرفتن استکبار در سراشیبی ضعف، مقابل چشم همگان آشکار شده است.» 👈 دشمن در حال تضعیف است، نه تقویت. این پیروزی، نقطه عطف افول هژمونی آمریکاست. 🔺 شبهه ۸: «چرا به همسایگان خلیج فارس فشار نمی‌آوریم؟» پاسخ رهبری (صفحه ۸): «به همسایگان جنوبی ایران می‌گویم که شما در حال دیدن یک معجزه هستید. پس درست ببینید و درست درک کنید و در جای درست بایستید و به وعده‌های دروغین شیاطین بدگمان باشید.» 👈پیام روشن به همسایگان این است که نظم منطقه عوض شده؛ از این به بعد باید با ایران هماهنگ شوید. 🔺 شبهه ۹: «مذاکره یعنی ما از تنگه هرمز دست کشیده‌ایم» پاسخ رهبری (صفحه ۹): «حتماً مدیریت تنگه هرمز را به مرحله جدیدی وارد خواهیم نمود.» 👈تنگه هرمز همچنان اهرم اصلی ایران است و مدیریت آن نه تنها تضعیف نمی‌شود، بلکه ارتقا می‌یابد. 🔺 شبهه ۱۰: «دلهای مردم از هم فاصله گرفته و عده ای دل‌چرکین هستند.» پاسخ رهبری (صفحه ۸): «قلوب مردم به هم نزدیک شد، یخ‌های فیمابین اقشار مختلف با گرایش‌های متفاوت شروع به ذوب شدن کرد، همگان زیر پرچم وطن جمع شدند و روز به روز به عدد این جمع و به کیفیت آن افزوده می‌شود.» 👈 نظام و مردم بیش از پیش به هم نزدیک شده‌اند. این یک دستاورد مهم است که باید حفظ شود. ◀️ پیام امروز رهبری، یک «منشور روشنگر» برای این روزهای حساس است. هر شبهه‌ای که دشمن یا شیطان یا ناامیدی در دل انقلابیون انداخته بود، در این پیام پاسخ قاطع، مستند و امیدبخش دارد. مطابق این پیام، نه آتش‌بس تحمیلی است، نه حزب‌الله تنها شده، نه تنگه هرمز را از دست داده‌ایم، و نه از اصول عقب نشسته‌ایم. ما در میدان پیروز شده‌ایم و این پیروزی را با قدرت و حضور مردم در مذاکرات تثبیت خواهیم کرد. صبر راهبردی داشته باشیم؛ انتقام و غرامت و تحقیر دشمن در راه است. 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما:🔻 🆔️@J.RAZMAA                                               
زمان: حجم: 453.7K
باتوجه به تاکید امام جامعه ضرورت ثبت نام در پویش واجب فوری هست این یک رفراندوم ادامه جنگ هست تا نابودی دشمن غاصب... 👈واجبه فوریه همه ثبت نام کنیم. این لبیک به رهبر انقلاب هست. ✅نه بزرگ به آمریکا و اسرائیل و غربگرایان هست ! و همه دوستان و‌اعضاء خانواده را هم ثبت نام کنیم. 🚀لینکش: ❤️ Janfadaa.ir همین الان روش کلیک کن ثبت نام کن... 🔶ارسال فوری به همه دوستان🔶