eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
الله اکبر 🔺️یحیی سریع سخنگوی ارتش یمن اعلام کرد امواج موشکی با هماهنگی سپاه پاسداران در ساعات آینده آغاز خواهد شد و بر سر تل آویو خواهد بارید 🔺️اگه دیپلماسی تو این مدت محدود موفق نشد 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما:🔻 🆔️@J.RAZMAA                          @رصدتحولات_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
✅ گلوبال ریسرچ: چرا ترامپ عقب‌نشینی کرد؟ ‌ 🔸 ترامپ، از طریق شبکه قدیمی اپستین به ابزاری در دست نخست‌وزیر اسرائیل تبدیل شده است. هدف نتانیاهو، نابودی کامل نظام ایران بود که محقق نشد، چرا که حرفی بزرگتر از دهانش بود. 🔸 آمریکا و اسرائیل، فروپاشی مالی جهان در پی جنگ علیه ایران را پیش‌بینی نکرده بودند، ترامپ به‌دلیل لجاجت خود، حمایت افکار عمومی آمریکا را از دست داده بود و به این عقب‌نشینی نیاز داشت. ✅ واشنگتن پست: ایالات متحده اروپا را سریع‌تر از آنچه آمریکایی‌ها متوجه می‌شوند، از دست می‌دهد 🔸 روز به روز تعداد بیشتری از اروپایی‌ها دیگر ایالات متحده را به عنوان یک متحد قابل اعتماد نمی‌بینند. 🔸 یک نظرسنجی اخیر نشان داد که یک‌چهارم یا بیشتر پاسخ‌دهندگان در فرانسه، آلمان و اسپانیا، ایالات متحده را به عنوان رقیب یا دشمن می‌بینند. 🔸 اکثریت مطلق اروپایی‌ها، ترامپ را دشمن اروپا می‌دانند و سیاست خارجی ایالات متحده را استعمار دوباره توصیف می‌کنند. 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما:🔻 🆔️@J.RAZMAA                          @رصدتحولات_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
✅ درخواست نماینده پارلمان بریتانیا از نخست وزیر برای تحریم اسرائیل ‌ 🔸 این نتانیاهو بود که این جنگ را آغاز کرد؛ جنگی که این‌همه انسان را به کشتن داده و استانداردهای زندگی مردم سراسر جهان را به خطر انداخته است، و این نتانیاهو است که اکنون آتش‌بس و فرصت صلح را تضعیف می‌کند. کی‌یر استارمر باید رهبری نشان دهد و فوراً تحریم‌هایی علیه اسرائیل اعمال کند. 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما:🔻 🆔️@J.RAZMAA                          @رصدتحولات_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
✅ جان‌وایت نویسنده‌ انگلیسی: اگر الان یک ایرانی بودم، به‌شدت به کشورم افتخار می‌کردم 🔸 ایران در برابر ویرانگرترین، خشن‌ترین و وحشیانه‌ترین امپراتوری‌ای که جهان تاکنون شناخته ایستاد و پیروز بیرون آمد. این یک جنگ مردمی بود و مردم ایران صفحه‌ای تازه در تاریخ نوشته‌اند. یک پیروزی بزرگ. 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما:🔻 🆔️@J.RAZMAA                          @رصدتحولات_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
✅ سی‌ان‌ان: ایران قبل از جنگ یک میلیون بشکه نفت می‌فروخت، الان ۱‌.۷ میلیون بشکه می‌فروشد 🔸 تحلیل جداگانه‌ای توسط لویی-وینسنت گیو، شریک مؤسس شرکت تحقیقاتی «گیوکال» بیان می‌کند که میزان صادرات نفت ایران از حدود یک میلیون بشکه در روز با قیمت ۴۰ تا ۴۵ دلار پیش از جنگ، به حدود ۱.۷ میلیون بشکه با قیمت بیش از ۱۰۰ دلار برای هر بشکه رسیده است. 🔸 گیو خاطرنشان کرد که اگر ایران همان‌طور که برخی گزارش‌ها نشان می‌دهند، برای عبور کشتی‌ها از تنگه مبلغ ۲ میلیون دلار دریافت کند، در شرایط کنونی این امر می‌تواند هفته‌ای ۶۰ میلیون دلار درآمد اضافی دیگر به همراه داشته باشد. 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما:🔻 🆔️@J.RAZMAA                          @رصدتحولات_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
هدایت شده از Tanha110
هوالسمیع البصیر جايگاه قصاص خون امام خامنه ای رحمه الله علیه و تک تک شهدا از بانیان این جنایات در مذاکرات و در سیره زندگی ما؛ با هزاران تاسف و تاثر ، یکی از محورهای اصلی که معمولا در گفتمان اکثر سياسيون ، دولت مردان ، سخنرانان ، مداحان و حتی مراجع عظام ما مطرح نمی شود ، موضوع خونخواهی و قصاص قاتلین امام شهیدمان و تک تک شهدای در تاریخ ایران، از آمریکایی‌های جنایتکار و رژیم صهیونی است، بنظرم همه شروط ۱۰ گانه و هرچیز دیگری که در هر زمانی و توسط هرکسی مطرح می شود، در مقابل این موضوع، ارزش و اهمیت چندانی ندارد. اصل این است؛ گذشته از هر نتیجه ای که این جنگ و آتش بس و توافق و ... با امریکا می خواهد داشته باشد؛ گذشته از هر اظهار نظر و هر تصمیمی که در مورد این جنگ و جهت تنظیم رابطه ایران با امریکا گرفته خواهد شد؛ **قصاص خون تک تک شهدا ، یک تکلیف حیاتی و دائمی بر گردن همه مسلمانان و ازادگان دنیا است .** هیچ عاملی و هیچ حکمی نمی تواند قاتلین و آمران این جنایات را از قصاص نجات دهد. واقعا انتظار داشتم ؛ مراجع تقلید فتوای قتل ترامپ و نتانیاهو را بدلیل بشهادت رساندن امام شهیدمان و سایر شهدا صادر کنند. قرآن کریم در این مورد می فرماید؛ «وَلَكُمْ فِي الْقِصَاصِ حَيَاةٌ يَا أُولِي الْأَلْبَابِ لَعَلَّكُمْ تَتَّقُونَ»  (بقره/۱۷۹) ای صاحبان خرد! برای شما در قصاص مایه زندگی است، باشد که [از ریختن خون مردم بدون دلیل شرعی] بپرهیزید. امام شهیدمان درباره لزوم مجازات قاتلان سردار سلیمانی تاکید داشتند ؛ "آمران و قاتلان سردار سلیمانی باید انتقام پس دهند و این انتقام درهرزمانی که ممکن باشد قطعی است.° (۲۹ شهریور ۱۳۹۹) امروز نیز ملت ایران در باب خونخواهی از قاتلین تک تک شهدا و امام شهیدمان همین حکم را در مورد قاتلین شهدا صادر می کنند؛ «آمران و قاتلان امام شهیدمان باید انتقام پس دهند، این انتقام درهرزمانی که ممکن باشد قطعی است." این حکم بر گردن همه ما هست، با توافق یا بدون توافق در این جنگ و یا در هر زمان و شرایط دیگری . حتی اگر روزی ترامپ و نتانیاهو و دیگر جنایتکاران عالم ، همه امریکا و اسراییل را تسلیم ایران هم کنند حکم قصاص این جانیان در جای خود باقی است و در اولویت اول این جانیان باید مجازات شوند . علیرضا تنهای کیسمی ۲۰ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
✅ روزنامه ال‌پایس اسپانیا: آتش‌بس با ایران برای ترامپ بردی بدتر از شکست است 🔸 آمریکا بهای بسیار سنگینی برای این جنگ پرداخته از جمله: تنش با متحدان، کاهش ذخایر تسلیحاتی و آسیب جدی به اعتبار بین‌المللی. 🔸 آتش‌بس در عمل برای آمریکا دستاورد محدودی داشته. چون نه تنگه هرمز به‌طور کامل تحت کنترل درآمده و نه برنامه هسته‌ای ایران متوقف شده است. 🔸 ایران با حفظ زیرساخت‌های راهبردی خود و ورود به مذاکرات از موضعی قوی‌تر، توانسته برتری پیدا کند و هم‌زمان آمریکا با هزینه‌های نظامی، فشار داخلی و آسیب به وجهه جهانی خود رو به روست. 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما:🔻 🆔️@J.RAZMAA                          @رصدتحولات_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
کانال رسمی استاد حسن عباسی:🔻 ✅ سی‌ان‌ان: بعد از صحبت‌های ترامپ، ژاپن، تایلند، کره‌جنوبی و فیلیپین، به‌دنبال توافق با ایران بوده‌اند تا از عبور نفتکش‌هایشان از تنگهٔ هرمز اطمینان حاصل کنند 🔸 ترامپ گفته بود کشورهایی که به نفت نیاز دارند باید «پیش‌قدم شوند» و «بروند نفت خودشان را تأمین کنند.» اکنون به نظر می‌رسد که آن‌ها به سخنان او گوش داده‌اند. ✅ سی‌ان‌ان: علاوه بر کشورهای آسیایی، فرانسه و ایتالیا مستقیماً با ایران درحال مذاکره هستند تا مجوز عبور کشتی‌هایشان از تنگه هرمز را از ایران بدهند. 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما:🔻 🆔️@J.RAZMAA                          @رصدتحولات_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مکس بلومنتال، نویسنده و روزنامه‌نگار: ایرانیان تازه فهمیدند چرا قاسم سلیمانی در سوریه و عراق بود. 🔸 با برخی از جوانان صحبت می‌کردم و آن‌ها نمی‌فهمیدند چرا ایران از دولت سوریه حمایت کرده یا چرا از مقاومت در غزه پشتیبانی می‌کند و فکر می‌کردند که این‌ها هدر دادن پول است اما حالا، پس از جنگ این اتفاق افتاده، همه طیف‌های سیاسی و اقتصادی حول پرچم کشور متحد شده‌اند. 🔸 اکنون درک می‌کنند که قاسم سلیمانی در آنجا چه می‌کرد. آن‌ها به شیوه‌ای جدید با دولت هم‌ذات‌پنداری می‌کنند. بنابراین، موجی از ملی‌گرایی در ایران در حال افزایش است. 📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻 🆔️@J.RAZMAA                   @رصد_تحولات_اجتماعی_جنگ_ضدتروریزم_محور_مقاومت_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/
غوغای مردم نصف جهان در اربعین امام شهید انقلاب