eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.9هزار عکس
12.6هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
📢 چهره‌های بلندگوی اینترنشنال را دریابید! ▫️اینترنت را آزاد کنید؛ چفت کرده گوشش را به‌دهان اینترنشن
یاد آوری آمار قابل توجه برای این سلیطه ها 🔺️ چهل روز بمباران و جنگ تمام عيار : حدود ۳۳۵۰ شهيد دو شب كودتاى خونين دی ماه ۳۱۵۰ كشته و شهيد اين است فرق جنگ نرم و جنگ سخت ، با شستشوى مغزى عده اى فريب خورده + نا نجیبهای مذکور در این 🔺️پست در يك شب به اندازه چهل روز جنگ از ملت ايران كشتند، حالا که مسامحه می‌شود و بازهم اینها دُم در آورده اند، چه خواهد شد اگر رزمنده پیشکسوتی به سیم آخر بزند و دست بکاری زند...؟؟😡😡
♨️۶ ضربه کاری ایران 🔹بی‌بی‌سی: ابعاد بحران چنان عمیق است که حتی پایان جنگ هم مانع از سقوط اقتصادی غرب نخواهد شد 🟡═✧☫رسانه انقلابی☫✧═🟡 🇮🇷 🔥 📍 آخرین تحولات را با ما دنبال کنید. 📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻 🆔️@J.RAZMAA
«باسلام و احترام خدمت شما» می بینی چه زیبا هر شب مردم میان توی میدون و چه زیباتر دست نیروهای مسلح رو بستن ! اما حرف مردم و ، کمک به و هست . نیروهای مسلح و مردم در وضعیت نه جنگ و نه صلح فرسوده ، مأیوس و دلسرد خواهند شد ، همان چیزی که دشمن می خواهد و عده ای در داخل ! در حالیکه حضور مردم رو دارن مصادره به نفع خود می کنند و این حضور را رضایت مردم از مذاکره می دانند ، در حالیکه چنین نیست و برعکس با مخفی کاری و نامحرم دانستن مردم به مذاکره می پردازند !!! مراسمات کفِ خیابونِ مردم رو دارن تبدیل می کنند فقط به جلسات وعظ و نصیحت و ... تا از هدف اصلی که انتقام خون رهبر و شهدا بوده دور کنند !!! همچنین هدف از حضور مردم طبق گفته نیروهای مسلح ، شما سوخت موشک هستید !!! و خواسته مردم هم چیزی غیر مذاکره است. همچنین به شدت دل نگران جانِ رهبری معظم انقلاب هستم !!! امیدوارم برجام ها و ترکمنچای ها در پشت پرده نباشد !!!! صدای مردم باشید. طوفان یمنی ✍دکتر محبوبه حقیقی
هدایت شده از Tanha110
هوالسمیع البصیر محاصره دریابی ایران فرصت یا تهدید؛ شاید در نگاه ترامپ ، محاصره دریایی ایران ، به معنای قطع صادرات و واردات نفت و نیازمندیهای متنوع مردم ایران باشد و این عامل می تواند باعث نارضایتی و در نتیجه تسلیم مردم ایران را سبب شود ، از انسو؛ نیت واقعی امریکا از این اقدام می تواند ؛ اعمال فشار بر مشتریان نفت خلیج فارس و کشاندن انها برای خرید نفت امریکا باشد، در هر صورت ، اقدام به محاصره دریایی ایران ، یک اقدام اصلی و نظامی جهت پیشبرد و تاثیر گذار بر اهداف جنگ تلقی نمی شود و استراتژیست های دنیا به تمسخر این اقدام امریکا پرداخته اند . اما اینکه اساسا ایران کشوری تحریم پذیر و قابل محاصره است یا خیر؟ با توجه به موقعیت و وسعت جغرافیایی و تنوع همسایه ها و... ، همگان اعتراف دارند که کشور ایران بالذات تحریم پذیر و قابل محاصره نیست . معنای این جمله این است ؛ بجهت اثر بخشی و تحقق فعل محاصره ایران، حتما باید همه همسایه های شمالی یا جنوبی ، یا شرقی و یا غربی ایران را به همراه ایران در دایره محاصره قرار داد تا فعل محاصره ایران محقق شود. به عبارت دیگر ؛ محاصره دریایی ایران ، همان محاصره دریایی همه کشورهای همسایه جنوبی ایران نیز محسوب می شود ، اگر دنیا می تواند بدون نیاز به نفت و گاز و سایر محصولات تولیدی در خلیج فارس زندگی کند ، در این صورت شاید محاصره دریایی ایران، و جاهتی داشته باشد ، ضمن اینکه اساسا باید میزان وابستگی ایران در امر صادرات و واردات خود به جنوب کشور و به خلیج فارس و دریای عمان ، مورد بررسی جدی قرار گیرد و به این سوال پاسخ داد؛ ایا این نیاز حیاتی است ؟؟ بنده معتقدم؛ میزان وابستگی ایران به تجارت و واردات و صادرات از طریق دریای عمان اثر تعیین کننده ای بر اقتصاد ایران ندارد، جمعبندی؛ محاصره دریایی ایران یک اقدام نمادین ، سمبولیک و تبلیغاتی فقط به جهت نقش افرینی برای نیروی دریایی شکست خورده امریکا در جنگ رمضان و نیز تزئین ژست هژمونی و ابر قدرتی امریکا است، که در این جنگ به هم ریخته است. آمریکا با این اقدام میخواهد بگوید ؛ من هستم و هنوز از منطقه نرفته ام و دست از سر ایران بر نداشته ام . اما تکلیف ایران با این اقدام امریکا ؛ - به رغم بی ارزش بودن این اقدام ، ایران نباید به این محاصره دریایی اعتنا کند، باید مستقیم به ابن خط محاصره حمله ور شود و در صورت استفاده امریکا از نیروی نظامی خود، ایران نیز با استفاده از نیروی نظامی خود ، به کشتی های تجاری و نفتی و حتی به بنادر کشورهای همسوی امریکا در منطقه اسیب وارد کند . - ابراه باب المندب را نیز به دایره محاصره وارد نموده و عبور و مرور کشتی های همسو با امریکا را از دریای سرخ قطع کند - همانطور که در یادداشت دیروز نوشتم ؛ منبعد اگر در اقیانوس ارام هم به منافع و کشتی های نفتی و تجاری ایران ، توسط هر کشوری و حتی توسط باد و طوفان اسیبی وارد شود، ایران میتواند تلافی انرا بر سر عربستان ، کویت و قطر و اردن و امارات و بحرین و ... وارد کند . جمعبندی نهایی؛ هدف از محاصره دریایی ایران ، رها کردن کنترل تنگه هرمز توسط ایران است . ایران هرگز نباید کنترل تنگه هرمز را رها کند . علیرضا تنهای کیسمی ۲۵ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
🔴 نیکزاد - نائب رئیس مجلس : در پاکستان، ما برای اثبات حسن نیت آماده بودیم ۴۵۰ کیلو اورانیوم غنی شده را نه تحویل، بلکه آنها را رقیق کنیم ! اما آمریکایی ها به پاکستان که رسیدند گفتند ؛ مدیریت تنگه هرمز را باید به ما بدهید ! و «۴۵۰ کیلو اورانیوم» هم باید ببریم !!! بعدا در مورد موشکی صحبت می کنیم !!! 👈 حالا بخاطر بیارید که گفتند آمریکا قبول کرده روی ۱۰ شرط ایران مذاکره کنه که با همین صحبتهای آقای نیکزاد یعنی اون ادعاها که باعث توقف جنگ شد همه کشک بود !!! حالا بگذریم از اینکه صداسیما بابت همین جشن پیروزی رو متوقف نمی‌کرد و کلی از طحلیلگران داخلی این رو نشانه پیروزی اعلام کردند که آمریکا بندهای پیش شرط ایران رو برای مذاکره پذیرفته !!!! بعد از این سکانس جناب عراقچی هم مدعی شدند مذاکرات مثبت بود که نتانیاهو وسط مذاکره زنگ زد به ونس مذاکره رو خراب کرد !!! به ما توصیه شده باید به چنین مسئولینی اعتماد کنیم !!! و استخوان در گلو یعنی همین ! جناب عراقچی اینو بفهم ؛ اسرائیل بزرگترین پایگاه آمریکا در غرب آسیاست چرا بین این دو تفاوت قائل میشی؟! 🚩🇮🇷 مطالبه گران... @motalebegaraniran
🔴🔵 خبر مهم و فوری از اصفهان بازداشت و برخورد با جاسوسان و ستون پنجم شاغل در ادارات و سازمانهای دولتی اصفهان 🔹 با تلاش سربازان گمنام امام زمان در نهادهای اطلاعاتی، فراجا، سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات در اصفهان از بازداشت چند تن از کارکنان معاونین و مدیران برخی سازمان های دولتی ، به دلیل همکاری با شبکه‌های رسانه ای معاند، دادن اطلاعات اشخاص نظامی، مراکز نظامی اقدام کرده اند خبر می‌دهد.. 🔹طبق اخبار مستند در این میان دو قائم مقام ۲ اداره کل دولتی در اصفهان طی ۴۸ ساعت اخیر بازداشت شده اند. 🔹 نهادهای امنیتی و قضایی اعلام کردند: در برخورد با عناصر نفوذی و ستون پنجم دشمن در داخل و همچنین برخورد سریع و‌ قاطع با آنهایی که قصد بر هم زدن امنیت را داشته باشند در هر جایگاهی و سمتی کوچکترین تعلل نخواهند کرد. 🔻 🔻 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🔻 تحمیلی 🔻 قطعیست 🔻 را رها نکنیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🙏 یدالله فوق ایدیهم ... ان شاالله ✍دکتر محبوبه حقیقی
📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻 💢اسپانیا بخاطر ایران مقابل آمریکا ایستاد؟ ابداً! در جنگ رمضان، اسپانیا بر خلاف بسیاری از متحدان اروپایی، قاطعانه از همراهی نظامی با واشنگتن خودداری کرد. اجازه‌ی پرواز به جنگنده‌های آمریکایی نداد. پایگاه‌های نظامی خود (روتا و مورون) را به روی آمریکا بست. حتی اعلام کرد از حق حاکمیت ایران بر تنگه هرمز با حق وتو حمایت می‌کند. 📌اما چرا اسپانیا از هم‌پیمانی با آمریکا پشیمان شده و در کنار ایران ایستاده است؟ اسپانیا از طریق عوامل اطلاعاتی خود مطلع شده است که آمریکا قصد دارد با تثبیت کنترل بر تنگه‌های کلیدی، حاکمیت کشورهای ساحلی را یکی پس از دیگری کمرنگ یا حذف کند و نقشه‌ی آمریکا فقط تسلط بر تنگه هرمز نیست، بلکه سیطره بر تمام تنگه‌های راهبردی است، یعنی اول تنگه هرمز، سپس... تنگه جبل‌الطارق! برای اسپانیا، جبل‌الطارق خط قرمز است. این تنگه نه‌تنها شاهراه اقتصادی اسپانیا و اروپاست، بلکه بخشی از هویت و حاکمیت ملی اسپانیایی‌ها محسوب می‌شود. اگر آمریکا در هرمز موفق به تثبیت «نظارت نظامی فراساحلی» شود، الگوی مشابهی برای جبل‌الطارق طراحی خواهد شد؛ همان‌طور که قبلاً با ایجاد پایگاه‌های نظامی در جبل‌الطارق نفوذ کرده است. اسپانیا با ایستادگی در کنار ایران برای حفظ تنگه هرمز، در واقع از تغییر قواعد بازی در تنگه‌های راهبردی جهان جلوگیری می‌کند. حمایت از حق حاکمیت ایران بر تنگه هرمز، دفاع از حاکمیت اسپانیا بر جبل‌الطارق است. یک معادله‌ی هوشمندانه و دوراندیشانه که می‌تواند الگویی برای تمامی همپیمانان آمریکا باشد که منافع آنان به واسطه ارتباط با آمریکا در خطر است. کشورهای منطقه باید بدانند که دفاع مادرید از حاکمیت ایران به معنای دفاع از تمامیت ارضی اسپانیا است. پس با درنظر گرفتن منافع خودتان در طرف درست تاریخ بایستید. 🆔️@J.RAZMAA @رصد_تحولات_میدانی_جنگ_ضدتروریزم_استکبارصهیونی_محور_مقاومت_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
📷طرح محاصره دریایی ترامپ سوژه کاریکاتوریست سوری شد و اینطور طرح او را مسخره کرد