eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻 🔴اعلام آزادی تردد در تنگه هرمز در دوره باقی مانده از آتش بس توسط وزیر خارجه کشورمان ♦️در پی اعلام آتش‌بس در لبنان، عبور و مرور تمامی کشتی‌های تجاری از طریق تنگه هرمز برای باقیمانده دوره آتش‌بس به‌طور کامل آزاد اعلام می‌شود. ♦️این تردد باید در مسیر هماهنگ‌شده و از پیش اعلام‌شده توسط سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران انجام گیرد. ✍پ ن: من دیگه حرفی ندارم🤭 إن شاءالله که مرحله‌ای از مدیریت جدید تنگه باشه 📌و خروج کامل و عقب نشینی ناوگانها و شناورهای جنگی آمریکایی از هر نوعی از محدوده آب‌های دریای عرب و عمان بسمت شرق دور اقیانوس هند، 📌 و نیز تخلیه کلیه پایگاههای نظامی زمینی/ساحلی در کشورهای ساحل جنوبی خلیج همیشه فارس، مثل، کویت، بحرین، قطر، امارات و سعودی.. 📌ما تا رسیدن به این🔺️اهداف و شروط، همچنان این پایگاههای آمریکایی را در تیر رس و دست روی ماشه داریم، این خواسته امام شهید و حاظر ما بوده ست، 🔥اما ستاندن انتقام خون امام شهید از قاتلان همچنان پا برجاست. 🆔️@J.RAZMAA    @رصد_تحولات_میدانی_جنگ_شناختی_ترکیبی_ضداستکبارصهیونی_محور_مقاومت_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e کانال شماره ۴ رزما در سکوی بله🔻 ble.ir/join/NWJjNzczNT 🔻کانال شماره ۵ رزما در روبیکا https://rubika.ir/jrazmaa لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/
🔴 شوکودتا یعنی چه؟! تعجب نکنید! شوکودتا یک کلمه خارجی نیست، فارسی است؛ اما این واژه کاملا جدیده! شوکودتا یعنی شوک بده و کودتا کن! شوکودتا شوکی است نه برای نجات جان بلکه برعکس برای کشتن! برای کودتا! برای ذبح کردن ذهن مردم تا آگاه و آماده نباشند و فرصت درک و اعتراض به کودتا پیدا نکنند! برنامه و هدف کودتاگر اینه: 👈شوک بده تا کودتا کنی! موفق نشدی دوباره شوک بده تا کودتا کنی نشد هی شوک بده تا کودتا موفق بشه!!! 👌شوکودتا یعنی شوک به مردم برای کودتا ✍دکتر محمدمهدی شاکری ⛔️ 💪🚍 💪 📣 💪 😡 🇮🇷 😡 😡 😡 👌 👌 💪 🇮🇷 👌 💪 با ما در همراه باشید👇 @DadSetanKojayi https://eitaa.com/DadSetanKojayi
🔴 چند سوال بسیار مهم: ۱. به نظرتون این تحمیل شوک آتش بس و حالا شوک باز شدن تنگه هرمز به مردم که خیلی ها را ناراحت و بعضا ناامید کرده شبیه به تحمیل شوک اقتصادی قبل از اعتراضات و اغتشاشات دیماه ۱۴۰۴ نیست؟! ۲. اگه هست احتمالا این سه تا از یک جا آب نمیخوره؟! ۳. اگه احتمالا جوابتون بله هست، آیا هدف از این سه تا شوک اقتصادی و آتش بس و باز شدن تنگه هرمز که ناگهانی تحمیل شده به مردم این نبوده که با شوک های بد ناگهانی، مردم گیج و دو دسته بشن و از درک عمق قضیه توسط مردم جلوگیری بشه تا مردم به صحنه نیان و خود مردم مانع از ترور و تکمیل پروژه کودتا توسط کودتاگران نشن؟ ۴. آیا هرجا هر مسئولی در حال وارد کردن شوک به مردم بود، جز اینه که اون مسئول از مردم نیست و خائنه؟ آیا شوک به این معنی نیست که آهای مردم قصد فریب شما رو داریم!؟ البته آهای رو بعدش میگن که گندش در میاد! شاید هم اصلا هیچوقت نگن! آیا یادتون هست سال ۹۸ یه مسئول عالی رتبه کشور، یه شوک عظیم بنزینی توی کشور راه انداخت و بعدش که فتنه بنزینی با اون همه کشته و خسارت شروع شد و به اصطلاح گندش در اومد گفت من خودمم صبح جمعه فهمیدم؟! 👈آیا الان خط فریب و شوک و باز شوک و کودتا همون خط نیست؟! دنبال هیچ جای دیگه ای نگردیم چون همون خط شوک و کودتا (شوکودتا) الان تازه خیلی هم امیدوارتر از قبل در تلاش برای اتمام پروژه کودتای خودشون هستند... و اما حالا آخرین و مهمترین سوال: سوال ۵. آیا کودتاگران بازداشت شدند؟ آیا محاکمه شدند؟ آیا مجازات شدند؟ و چراااااا؟! پس بی تعارف اگر صبر کنید امام جدیدمون هم ترور می کنند! مگر اینکه قبل از اون به صورت مرگبار یعنی تا پای جون و مصمم و روی یک پا وایسید و مجازات فوری کودتاگران را مطالبه کنید... از هر مطالبه ای واجب تره! پیدا کنید پرتقال فروش را... یاحق... ✍دکتر محمدمهدی شاکری ❌ ⛔️ 💪🚍 💪 📣 💪 😡 🇮🇷 😡 😡 😡 👌 👌 💪 🇮🇷 👌 💪 با ما در همراه باشید👇 @DadSetanKojayi https://eitaa.com/DadSetanKojayi
🔴 از توطئه برای انحلال مجلس خبرگان تا تحمیل آتش بس در جنگ تحمیلی سوم و فرصت دادن به دشمن آمریکایی_صهیونیستی! آیا طراحی همان طراحی است؟!! 🔺چگونگی جلوگیری از انحلال مجلس خبرگان قانون اساسی در اوایل انقلاب، توسط امام شهید آیت الله خامنه ای: 🔹از اقدامات ایشان مقابله با تلاشهایی بود که از سوی برخی از اعضای دولت موقت برای انحلال مجلس خبرگان قانون اساسی در حال شکل‌گیری بود. بدین نحو که «نامه ای به امضای پانزده نفر از وزیران و اعضای دولت موقت» تهیه شده بود و «در نظر داشتند قبل از اطلاع امام خمینی و اظهار نظر ایشان، انحلال مجلس مزبور را به مردم اطلاع دهند و اگر امام خمینی مخالفتی کرد به صورت دسته‌جمعی استعفا کنند» 🔹آیت‌الله شهید خامنه‌ای که از سوی شورای انقلاب در جلسه‌ی هیأت وزیران شرکت می‌کرد، بعد از طرح نامه‌ی مذکور در جلسه «به شدت با آن مخالفت» نمود و بر «ضرورت اطلاع امام خمینی پیش از انتشار» آن تأکید ورزید. «امام خمینی نیز، پس از آگاهی از موضوع»، با درخواست آنان مخالفت نمود و بر ادامه‌ی کار قانونی مجلس خبرگان قانون اساسی تأکید کرد. 👈آیا در مورد آتش بس اخیر اتفاقی مشابه افتاده است؟! آیا این آتش بس مصوبه ای مورد تأیید و با امضای رهبری بوده است؟! دلیل تأکید امام خامنه ای بر حضور مردم حتی سنگین تر از قبل در خیابانها چیست؟! چرا با وجود عدم تحقق پیش شرطها بازهم توسط عده ای اصرار به مذاکره با آمریکا و تکرار مکرر این تجربه تلخ تاریخی و تحمیل خسارت به ملت وجود دارد؟ نقش مردم حاضر در خیابان چیست؟! ✍دکتر محمدمهدی شاکری منابع: ۱ـ جلد ۱۰ صحیفه امام خمینی صفحه ۳۲۰ ۲ـ مجموعه مصاحبه های امام شهید خامنه ای در سال ۱۳۶۰، ۱۱۲ ـ ۱۱۴ ۳ـhttps://www.leader.ir/fa/content/14121#188 ⛔️ 💪🚍 💪 📣 💪 😡 🇮🇷 😡 😡 😡 👌 👌 💪 🇮🇷 👌 💪 با ما در همراه باشید👇 @DadSetanKojayi https://eitaa.com/DadSetanKojayi
🔴 توضیحات بعدی مسئولین وقتی مردم را در مقابل عمل انجام شده خودشان قرار داده اند و با شوک مأیوس کننده و ناگهانی مواجه کرده اند و برخلاف امر رهبری عمل کرده اند هیچ توجیهی ندارد!!! ملاک عمل و مطالبه ما پیام بعدی رهبر که هنوز صادر نشده نیست بلکه ملاک عمل و مطالبه ما آخرین پیام موجود رهبری است. وقتی خبر شوکه کننده مردم را سردرگم و مأیوس کند به احتمال زیاد امام جامعه برای حفظ وحدت هم که شده ضد اقدام و تصمیم مسئولان پیام نخواهند داد. حالا دیگر شناسایی جریان کودتا چندان هم سخت نیست... ❌ ⛔️ 💪🚍 💪 📣 💪 😡 🇮🇷 😡 😡 😡 👌 👌 💪 🇮🇷 👌 💪 با ما در همراه باشید👇 @DadSetanKojayi https://eitaa.com/DadSetanKojayi
سلام و درود خدا بر شهیدان. مردم مواظب باشید : دراین دو روز گذشته و خاصه ساعات اخیر اخبار نامرتبط و نگران کننده ای از کانال های مختلف بگوش میرسد که بدلیل عدم اطلاع رسانی دولتی ها و مقامات مذاکره کننده ، مردم بشدت نگران شده اند و ..... مردم درصحنه : مراقب باشید که که جریان نفوذ و غربگرا دستاوردهای در میدان جنگ فرزندان شما را و خونهای ریخته شده و شهیدان داده شده ، خاصه خون رهبر شهیدمان را عده ای فرصت طلب پایمال نکنند . حرف های مشکوک و مبهمی از مذاکرات بگوش میرسد .جریان دست بوس آمریکا دارند به همدیگر و به متظاهران انقلابی نما و نان به نرخ روز خورها و مطرود شدگان توسط امام شهیدمان ( که در دوران گذشته بدلیل عملکردشان به حاشیه رفته بودند و هم اکنون وسط تیم تصمیم گیر هستند ) تبریک میگویند و اظهار شعف میکنند که با آمریکا کنار آمدند. راستی مگر چه توافقی شده که اینها خوشحالند و مردم درمیدان خبر ندارند؟ چرا به مردم گزارش واقعیت توافقات را نمی گویند ؟ مردم منتظر تعیین تکلیف خود در میدان هستند.بنظر میرسد که نقطه تعیین تکلیف جریان نفوذ و خائن دارد مشخص و شفاف میشود.دوستان صحنه را خالی نکنند و مطالبه گری پیوسته درجهت احقاق حق جمهوری اسلامی و منویات امام شهیدمان را داشته باشند. فرصت طلبان بدنبال خوش نشینی و تثبیت جایگاه خود در قدرت هستند. عناصر پادوی دشمن باهم یارگیری در قدرت کرده اند و مناصب را چیده اند تا در فرصت مناسب کشور را به دامن آمریکای جنایتکار بیاندازند . انقلابی نماهای متظاهر در طول این دو سه سال ،به اندازه کافی خود و ماهیت و مواضع پلیدشان را نشان داده اند .فریب این دو رو های خائن را نخورید و به آنها اطمینان نکنید. همه منتظر اعلام رهنمود رهبر بزرگوارم در خصوص این مذاکرات مبهم و مشکوک هستیم. خداوند یار و نگهدار ملت ایران باشد . انشاالله کمیته سیاسی
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
🔴 توضیحات بعدی مسئولین وقتی مردم را در مقابل عمل انجام شده خودشان قرار داده اند و با شوک مأیوس کننده
سلام، در بحث محاکمه عراقچی، به چه جرمی، او فقط یا عامل است، حسن روحانی و ظریف پشت همه این قضایا هستند، ظریف فرمول مذاکره خیانتبار را برای خروج ترامپ از مخمصه جنگ سوم را قبلا در نشریه آمریکایی "فورین افرز آمریکایی" مکتوب کرده به‌ دولت آمریکا داده است، این دو نفر دستگیر و محاکمه شوند، امثال عراقچی هم از چمبره او آزاد میشوند، حتی ترامپ و آمریکا هم از چمبره نتانیاهو و اسرائیل آزاد میشوند، و کاری هم از دست کسی بر نمی‌آید. و السلام. 📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما🔻                       🆔️@J.RAZMAA         @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
15.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥تحلیلگر آمریکایی: اگر داشتن سلاح هسته‌ای همیشه فاجعه‌ست، پس چرا بعضی کشورها همین الان دارند. 🔹از ایران خواهش می‌کنم تا این بمب رو بسازد تا این جنجال ها تموم بشود و ما به زندگی‌مان برسیم. 📌 پ ن ؛ اصل مطلب همین بود که گفت، ترامپ هم راحت میشه و ما هم دست و بالمون باز میشه میریم دنبال خِفت کردن او و نتانیاهو برای قصاص خون،، 🤗 📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما🔻                       🆔️@J.RAZMAA @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
ا﷽ا ولایتمداران عزیز چون میدانیم که هر گونه تصمیم گیری و اقدام، که موثر در سرنوشت جنگ و مصالح کشور است، با مشارکت فرماندهان ارشد نیروهای مسلح و مدیران عالی و دلسوز نظام تحت زعامت رهبری معظم و با رعایت وحدت فرماندهی، مدیریت و نظارت و کنترل می‌شود لذا فقط عرض می‌کنیم رهبر عزیز و بقیه السلف صالح امام شهیدمان تا اینجا ما مردم تکلیف‌مان، حضور در خیابان بوده و با توجه به امکان مکر و حیله دشمنان، همچنان بر عهد حضور خود در خیابان هستیم تا زمانیکه کلیه تهدیدات مرتفع به کلی مرتفع گردد اُمِرنا بِالوظیفه لا بالنتیجه وَالاَمرُ اِلَیکُم یا علی مدد🖐 التماس دعا🤲
آقایان! با یک حرامزاده در حال مذاکره هستید! فراموش که نکردید؟! 🔹باز حسن نیت نشان دادید اما آمریکا، گروکشی کرد! 🔹تنگه را باز می‌کنید که حسن نیت داشته باشید، اما او بر محاصره ادعایی ایران ادامه می‌دهد باز هم محکم باشید و بگویید: 🔹 ترددِ آزاد کشتی‌ها یا برای همه یا برای هیچکس! 🔹این خوک زرد فقط با زور حساب کار دستش می‌آید. 🔹بگذارید شیرینی اقتدار در کام مردم ادامه داشته باشد.