eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
🔴 توضیحات بعدی مسئولین وقتی مردم را در مقابل عمل انجام شده خودشان قرار داده اند و با شوک مأیوس کننده
سلام، در بحث محاکمه عراقچی، به چه جرمی، او فقط یا عامل است، حسن روحانی و ظریف پشت همه این قضایا هستند، ظریف فرمول مذاکره خیانتبار را برای خروج ترامپ از مخمصه جنگ سوم را قبلا در نشریه آمریکایی "فورین افرز آمریکایی" مکتوب کرده به‌ دولت آمریکا داده است، این دو نفر دستگیر و محاکمه شوند، امثال عراقچی هم از چمبره او آزاد میشوند، حتی ترامپ و آمریکا هم از چمبره نتانیاهو و اسرائیل آزاد میشوند، و کاری هم از دست کسی بر نمی‌آید. و السلام. 📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما🔻                       🆔️@J.RAZMAA         @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
15.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥تحلیلگر آمریکایی: اگر داشتن سلاح هسته‌ای همیشه فاجعه‌ست، پس چرا بعضی کشورها همین الان دارند. 🔹از ایران خواهش می‌کنم تا این بمب رو بسازد تا این جنجال ها تموم بشود و ما به زندگی‌مان برسیم. 📌 پ ن ؛ اصل مطلب همین بود که گفت، ترامپ هم راحت میشه و ما هم دست و بالمون باز میشه میریم دنبال خِفت کردن او و نتانیاهو برای قصاص خون،، 🤗 📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما🔻                       🆔️@J.RAZMAA @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
ا﷽ا ولایتمداران عزیز چون میدانیم که هر گونه تصمیم گیری و اقدام، که موثر در سرنوشت جنگ و مصالح کشور است، با مشارکت فرماندهان ارشد نیروهای مسلح و مدیران عالی و دلسوز نظام تحت زعامت رهبری معظم و با رعایت وحدت فرماندهی، مدیریت و نظارت و کنترل می‌شود لذا فقط عرض می‌کنیم رهبر عزیز و بقیه السلف صالح امام شهیدمان تا اینجا ما مردم تکلیف‌مان، حضور در خیابان بوده و با توجه به امکان مکر و حیله دشمنان، همچنان بر عهد حضور خود در خیابان هستیم تا زمانیکه کلیه تهدیدات مرتفع به کلی مرتفع گردد اُمِرنا بِالوظیفه لا بالنتیجه وَالاَمرُ اِلَیکُم یا علی مدد🖐 التماس دعا🤲
آقایان! با یک حرامزاده در حال مذاکره هستید! فراموش که نکردید؟! 🔹باز حسن نیت نشان دادید اما آمریکا، گروکشی کرد! 🔹تنگه را باز می‌کنید که حسن نیت داشته باشید، اما او بر محاصره ادعایی ایران ادامه می‌دهد باز هم محکم باشید و بگویید: 🔹 ترددِ آزاد کشتی‌ها یا برای همه یا برای هیچکس! 🔹این خوک زرد فقط با زور حساب کار دستش می‌آید. 🔹بگذارید شیرینی اقتدار در کام مردم ادامه داشته باشد.
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
سلام، در بحث محاکمه عراقچی، به چه جرمی، او فقط یا عامل است، حسن روحانی و ظریف پشت همه این قضایا هستن
الان پزشکیان وقالیباف تصمیم گیرنده هستند الباقی نقش مشاور را دارند هرچه تا کنون برسر ملت آمد نتیجه انتخابات غلط مردم در انتخابات ریاست جمهوری است جریان اصلاحات همچنان برسر نوشت کشور چنبر زدند کاظمی
واکنش معاون اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور به توییت‌های ترامپ ✍دم خروس زد بیرون کاظمی
🚨در سایه سکوت سران اصلی کشور ترامپ هم‌چنان درحال تولید اخبار از خود است ترامپ در گفت‌وگو با NewsNation تأیید می‌کند که ایران با توقف غنی‌سازی اورانیوم موافقت کرده است، و افزود که ایران با همه‌چیز موافقت کرده است. https://eitaa.com/westanews
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻هر کشتی اجازه عبور ندارد؛ کنترل شدید نیروی دریایی سپاه با قدرت تنگه هرمز را کنترل می‌کند. ✍️ جالب اینکه همین حالا یک ویدیوی از مکالمه یکی از کشتی‌ها در نزدیکی تنگه هرمز با نیروی دریایی سپاه پس از اعلام بازگشایی تنگه منتشر شده است که در آن به کشتی اجازه عبور داده نمی‌شود چون مجوز عبور ندارد. به این ترتیب، در تنگه هرمز هر کشتی و هر شناوری حق عبور ندارد. تنگه هرمز «باز» است اما رفت و آمد در آن «آزاد» نیست.
مسئولان محترم! لااقل دلیل «توضیح ندادنتان» را توضیح دهید 🔹همزمان با توییت غیرمنتظره وزیر امور خارجه درباره آزادسازی تنگه هرمز و متعاقب آن رجزخوانی های عصبی ترامپ، جامعه ایران در هاله‌ای از سردرگمی فرو رفته است. تحلیلگران بین المللی رفتار اخیر رئیس جمهور آمریکا را ناشی از استیصال در میدان پیچیده ایران ارزیابی میکنند، اما آنچه مردم داخل کشور را بیش از پیش نگران کرده، سکوت مطلق و عجیب شورای عالی امنیت ملی و تیم مذاکره کننده است. 🔹شهروندان تأکید دارند که اعتماد به رعایت خطوط قرمز نظام توسط مسئولان و تدبیر آنها را قبول دارند، اما انتظار میرود دستکم درباره «دلیل سکوت» توضیحی شفاف داده شود. افکار عمومی این پرسش را مطرح میکند: اگر به مصلحت کشور است که جزئیات مذاکرات یا تحولات اخیر رسانه ای نشود، چرا خودِ این مصلحت و دلیل پرهیز از شفاف سازی، برای مردم تبیین نمیگردد؟ 🔹مردم می دانند با فاش گویی اهداف و برنامه ایران، دشمن هم از آن مطلع می شود و انتظار بیان اسرار مگو را در چنین وضعیتی ندارند، اما از مسئولان میخواهند نگذارند روایت دشمن و رسانه های معاند، خلأ روایی ایجاد شده را با بازی دادن روح و روان جامعه پر کند. این روزها، توئیتر و جملات کوتاه و قصار، رسانه مناسبی برای اقناع افکار عمومی داخلی نیست؛ بلکه همین «توضیحِ ندادن» هم نیازمند توضیح است. @Farsna
*ما تنگه هرمز را برای دستیابی به آتش بس نبسته بودیم که با آتش بس، آن را باز کنیم. تنگه هرمز به عنوان یک سلاح علیه دشمن به کار گرفته شد و در انتقام خون رهبر شهیدمان مسدود شد. آتش این سلاح، باید همچنان اقتصاد دشمن را زیر ضرب بگیرد تا آمریکا مجبور به خروج از منطقه ما شود؛ که اگر چنین نشد، باید منتظر تکرار ترور و تهاجم باشیم. بازگشت به موازنه سابق قدرت در منطقه، نه با الفبای غیرت می‌خواند نه با الفبای سیاست.* @syjebraily
🔴پیام مهم فرمانده هوافضای سپاه 🔹یاد و خاطره شهید تنگسیری معمار نظم جدید تنگه هرمز گرامی باد. نیروی هوافضای سپاه همچنان بی اعتماد به دشمن دست به ماشه و در آمادگی کامل برای دفاع از ایران قرار دارد. مراقب روایت های دروغین و شایعات دشمن باشیم.
یک منبع آگاه: اگر آتش بس در لبنان نمی‌شد ایران بنا داشت ساعت ۲۰ دیشب به اسرائیل حمله کند ▪️ یک منبع آگاه نظامی به خبرگزاری تسنیم گفت: پیگیری‌های مستمر مقامات ایرانی برای اجرای تعهد ترامپ به اعمال آتش‌بس در لبنان نهایتاْ شب گذشته به نتیجه رسید و رژیم صهیونیستی مجبور شد که آتش بس در لبنان را نیز بپذیرد. ▪️ وی خاطرنشان کرد: ایران تصمیم گرفته بود که در صورت عدم اجرای تعهد ترامپ، ساعت ۲۰ شب گذشته به رژیم صهیونیستی حمله کند و همه مقدمات لازم برای این منظور آماده شده بود؛ به گونه‌ای که حتی لانچرهای پرتاب موشک نیز به حالت عملیات قرار گرفته بود تا اهداف از پیش تعیین شده را منهدم کنند. چرا که عدم اجرای این تعهد، عملا نقض کامل آتش بس محسوب می‌شد و صبر ایران نیز رو به اتمام بود. 🔴 به گزاش تسنیم، ترامپ حدود ساعت ۱۹ شب گذشته به وقت ایران اعلام کرد که آتش‌بس در لبنان برقرار شده است.