eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
✍میپرسید چرا نگرانم؟ چرا جلوتر از رهبری حرکت میکنم؟ درهمین تاریخ ۱۲ فروردین ۱۴۰۵ که روحانی چنین بیانیه ای نوشته بود(اینجا) بیانیه رو منتشر نکردم و گفتم ارزشی نداره حالا یه چیزی گفته. البته همون‌موقع شک‌کردم چون دقیفا از همون تاریخ یعنی ۱۲ فروردین توییت های ترامپ‌شروع شد که ایران درخواست مذاکره کرده از خود پزشکیان تا سخنگوی وزارت خارجه این ادعای ترامپ رو تکذیب کردن و بعد از اون هم هر وقت ترامپ چنین ادعایی میکرد همه مسخرش میکردیم و میگفتیم به همین خیال باش میگفتیم‌ آخه مردک ما با تو پدرکشتگی پیدا کردیم، کی میاد با تو که قاتل آقای ما هستی مذاکره کنه؟ خلاصه ترامپ گفت و مقامات ما تکذیب کردن و ما هم مسخرش کردیم. یادم‌ نیست مارکو روبیو بود یا جی دی ونس که گفته بود تعجب میکنم چرا رفتار مقامات ایران متفاوت میشه، پشت صحنه درخواست مذاکره میکنن اما در مقابل دوربین و رسانه تکذیب میکنن. باز ما مسخره کردیم... چند روز نگذشت که گفتن باید برن اسلام آباد برای مذاکره!!😳 عجب! پس چرا تکذیب؟! خلاصه رفتن‌مذاکره و گفتن توافق نشد و برگشتیم اما الان‌میگن طی توافقی قرار شد کشتیهای تجاری از تنگه هرمز عبور کنن.😳 عجب! مگه نمیگفتید به توافق نرسیدیم. الان هم ترامپ توئیت میزنه و اینجا تکدیب میشه نباید نگران باشم؟ باشه چون شما گفتید من دیگه نگران‌نیستم، الان مشکل حل شد؟ من نگرانم برادرا و خواهرا نگران زمین‌ماندن آخرین فرمان ولی امر که فرمان داد: "تنگه هرمز باید بسته بماند" حالا شما فرمان جدید ولی امر را که فرموده باشند "تنگه باز شود" یا حتی اصلا تنگه را به آمریکا بدهید یا هر چیزی دیگر... نشانم دهید انوقت تنگه هرمز که سهل‌ست، جان هم میدهیم برود. ما جلوتر از رهبری نیستیم ما فقط نگران زمین‌ماندن فرمان اماممان هستیم. "تنگه باید بسته بماند" آخرین فرمان ایشان‌ست ولاغیر... 💯اخبار جنگ در رسانه مقاومتی 🇾🇪‌ طوفان یمنــ𖡥ـی @tofan_yamani
🔴 روزنامه قدس گفته که تیم مذاکره رو تضعیف نکنیم 🔹 مذاکره چه امروز و چه در دوره رهبر شهید همواره زیر نظر ولی فقیه انجام شد. ✍ باید به عرض شما برسانیم که: اولا: اساس شروع مذاکرات زیر سوال است و خبر آن شوک بزرگی به مردم وارد کرد خصوصا اینکه رهبر شهید بارها و بارها مذاکره با آمریکا را نهی کرده بودند. ثانیا: اینکه میگویید مذاکره زیر نظر رهبر یعنی مورد تایید رهبر در صورتیکه دیدیم در برجام چقدر از خطوط قرمز کلی که امام خامنه ای شهید تعیین کرده بودند عبور کردند خوب وقتی از خطوط قرمز کلی رهبر هم رد میشوند پس یعنی توانایی و سابقه پیچاندن دارند همانگونه که در برجام دیدیم و شد آن همه خسارت محض! ثالثا: مردم علاوه بر تجربه تلخ برجام، فقط در سال ۱۴۰۴، دو بار مذاکرات قبلی که وسط آن به کشورمان حمله شد را فراموش نکرده اند و بنابراین آزموده را آزمودن اگر خطا نیست پس چیست؟ باید به دشمن دروغگوی خیانتکار بدعهد دوباره اعتماد کنیم و دوباره که چه عرض کنم برای چندمین بار بازهم ضربه بخوریم؟! رابعا: مگر در همین مذاکرات برجام کلی نفوذی و جاسوس دستگیر نشدند که اتفاقا عضو تیم مذاکره کننده هم بودند؟!! ما خوش بین نیستیم نه به مذاکرات نه به مذاکره کنندگان این شرط عقل است و البته تجربه! خامسا: به فرموده امام شهیدمان، مردم مبعوث شده اند، آحاد این مردم بصیر و شجاع دیگر خود هم دیپلماسی میدانند و هم میدان داری میکنند و میدانند که دشمن بدنبال آنست که اهداف شومی را که با جنگ نتوانسته به دست آورد با مذاکره میخواهد به آن برسد، مردم اهمیت و خطرات بسیار جدی مذاکره با آمریکا را خیلی خوب درک کرده اند‌ و حالا دیگر فرق «لغو» و «تعلیق» را هم خیلی خوب میدانند و اجازه فریب جدید توسط آمریکا و ایادی داخلی او یا امضای فلانی تضمین است و تکرار داستان فرانچسکو یا فریب خوردن عضوی از اعضای تیم مذاکره کننده را نخواهند داد... 👈پس این گزاره اشتباه و خطرناک که «تیم مذاکره کننده را تضعیف نکنید و مذاکرات زیر نظر رهبری است» را دیگر هیچوقت تکرار نکنید! اتفاقا از دلایل تأکید بر حضور سنگین تر مردم در خیابان در این صحنه سکوت نظامی توسط امام جامعه شاید همین است که تمام جزئیات در مورد زمان و مکان و محتوای مذاکرات باید کاملا زیر نظر مردم مبعوث شده باشد تا ۱۰ سال بعد خسارات برجام ۲ و ۳ و... بر ملت ایران و کشور و نظام اسلامی تحمیل نشود! و بعد از آن یکی بیاید و وقیحانه بگوید همه چیز با رهبری هماهنگ شده بود!!! ✍ دکتر محمدمهدی شاکری 🇮🇷 با ما در همراه باشید👇 @DadSetanKojayi https://eitaa.com/DadSetanKojayi
هدایت شده از Tanha110
هوالسمیع البصیر خطای مکرر: بازگشایی تنگه هرمز در این زمان هم خطای تاکتیکی دیگر ایران بود، و این توجیه؛ " این اقدام بشرط اعمال اتش بس ، قبلا توافق شده بود و چون در لبنان هم اتش بس برقرار شد ، پس ما هم اقدام به بازگشایی تنگه هرمز کردیم " عقلی نیست. چرا عقلی نیست؟؟ چون در طول دوره اتش بس ، علاوه بر نقض های مکرر آتش بس،علاوه بر تاخیر همراه با واردکردن ضربات سخت به حزب الله لبنان در دوره اتش بس ، خطای بسیار سنگینی توسط امریکاییها صورت گرفت که بیانگر پاره کردن توافق اتش بس بود، و ان؛ محاصره دریایی ایران بود. ایا محاصره دریایی هم جز توافق عراقچی با ترامپ بود؟ ایران در قبال برداشته شدن این محاصره دریایی چه اهرمی دارد؟ در مقابل محاصره دریایی که نقض قاطع اتش بس است، ایران عملا چه واکنشی نشان داده است؟ نسبت وجود محاصره دریایی ایران با بازگشایی تنگه هرمز چیست؟ این اقدام فقط یک نتیجه دارد؛ خودشیرینی نزد ترامپ ، غلبه عراقچی بر قالیباف و منفعل بودن شورای عالی امنیت ملی ایران . والسلام علیرضا تنهای کیسمی ۲۹ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
📣ستاد رسانه جنگ_@ج_رزما🔻 ✍کشمکش دریایی بین ایران و آمریکا 🔻 قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا ص: در پی بد عهدی مکرر آمریکا، وضعیت تنگه هرمز به حالت "قبل (کنترل شدید)" باز گشت، تا زمانیکه آمریکا به محدودیت تردد شناورها پایان ندهد " کنترل شدید " تنگه هرمز ادامه خواهد داشت. 🆔️@J.RAZMAA    @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
هدایت شده از ۲۱۷۸۳
بسم الله الرحمن الرحیم. دوستان سلام. این روزها دروغ های بزرگ و کوچکی از سوی ترامپ و دولت مذبذب وی شنیده میشود و البته عملکرد پادو مآبانه جریان نفوذ و غرب گدا نیز بر گسترش مبهمات‌و‌تشویش افکار مردم ایران می افزاید و سطح تنش ها و دوقطبی شدن فضای عمومی را گسترش میدهد. در این میانه ، عملکرد و رفتار و گفتارهای عراقچی عشق توییت انگلیسی ازهمه جالب تر است. درحالی که در اسلام آباد اصلا توافقی صورت نگرفته و طرفین با دعوا و مرافعه هرکدام نقطه نظرات خود را ارائه داده و جلسه را ترک کرده اند ، جناب دلداده (عراقچی) در حرکتی ناشیانه اعلام کرده که با آتش بس در لبنان ، ایران هم تنگه را طبق توافق بر روی کشتیها باز کرده است. این حرکت آسیب زننده به بیانیه ۱۰ ماده ای ایران بلافاصله از سوی دلدادگان به آمریکا مورد استقبال واقع شد و ترامپ هم ضمن اعلام موفقیت و سو استفاده از ناشی گری عراقچی اعلام کرد که محاصره دریایی ایران ادامه خواهد یافت . واقعا نمی دانیم نسبت به این مواضع خسارت بار و خیانت امیز تیم دولت و اشخاص منفعل که با مواضع مشکوکشان مردم را عصبانی میکنند و باعث بروز اختلاف بین مردم در میدان میشوند و با خوش رقصی خود آمریکایی ها را خوشحال میکنند، چه واکنش نشان دهیم. این افراد یا خیلی ساده لوح تشریف دارند ویا نگاهشان آمیخته با خیانت است. دهها بار مذاکره و اعتماد به آمریکا و متقابلا خیانت آمریکا به ایران ، اینها را سر عقل نیاورده است. مردم عزیز: آمریکای ها از روی استیصال ، با پذیرش بیانیه ۱۰ ماده ای ایران فقط و فقط بدنبال فرصت برای تجدید قوا و سازماندهی جهت تحریک وسیع تر علیه ایران بودند تا روند پیروزی های ایران را قطع کنند و جنابان ، ساده لوحانه برای چند مین بار به آنها فرصت دادند. اکنون آمریکایی ها با استفاده از خوش خدمتی آقایان ...نه تنها پیروزی های ایران را کم رنگ کرده اند ،بلکه انبوهی از سلاحها و نیروهای نظامی خود را وارد منطقه کرده اند و تلاش خواهند کرد تا با اقدامی نظامی ، شاید آبروی از دست رفته اشان را جبران کنند. سوال مهم اینست که چرا عراقچی و امثالهم با این رفتارهایشان ، هزینه مردم ایران را زیاده میکنند؟ ودر این میانه مردم چقدر رفتارهای خیانت امیز اینها باید صبر و سکوت کنند ، تکلیف مردم در میدان جنگ نرم ، با این دوچهره ها چیست ؟ بنظر میرسد این افراد و مهره های سوخته با این روند اقتدار نیروهای مقتدر و انقلابی و جهادی ایران و مردم درصحنه و جان فدای ایران، کارایی خود را از دست داده باشند و وجود آنها غیر از خسارت و آسیب به ایران عزیز چیز دیگری در بر نداشته باشد. اینان باید یا کنار بروند یا مردم کنارشان بزنند. مردم باید در میدان در تحقق رهنمود امام المسلمین، خامنه ای عزیز بکوشند و با حضور و فریاد خود مطالبات بر حق ایران را نقد کنند و مهره های وابسته به روحانی و ظریف را به تاریخ احاله دهند.. خداوند یار و نگهدار ملت عزیز ایران باشد. کمیته سیاسی رزما
هدایت شده از عبدالله نوری پور
سلام علیکم و رحمةالله 🇮🇷🌹💐🌿🌺🇮🇷 دبیران محترم رزما در مراکز استانها ✍با توجه به اینکه مرکزیت رزما تصمیم گرفته به موضوع تبلیغات برای نامزدهای رزما در انتخابات شورای شهر یک کمک متمرکز داشته باشد لذا محبت کنید اسامی نامزدهای مرکز استان وشهرهائی که رزما در آنجا فعال است را همراه با شماره تماس ایشان را در ایتا برای دبیر کمیته عالی امور استانها ارسال فرمائید. تشکر از بذل توجه قاسمی، دبیر کمیته عالی امور استانهای رزما 🆔️@J.RAZMAA     @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
🔻پیام فرمانده کل قوا و رهبر انقلاب به مناسبت روز ارتش 💢حضرت آیت‌الله سیدمجتبی حسینی خامنه‌ای فرمانده کل قوا در پیامی، ضمن تبریک روز ارتش به همه‌ی ارتشیان و خانواده‌های ارجمند ایشان و ملت بزرگ ایران، پیروزی انقلاب اسلامی را پایان دوران ضعف تحمیلی دشمن به ارتش دانستند و به دلاوری‌های اخیر برای دفاع از آب و خاک و پرچم ایران پرداختند. ✍به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حضرت آیت‌الله سیدمجتبی حسینی خامنه‌ای فرمانده کل قوا در پیامی، ضمن تبریک روز ارتش به همه‌ی ارتشیان و خانواده‌های ارجمند ایشان و ملت بزرگ ایران، پیروزی انقلاب اسلامی را پایان دوران ضعف تحمیلی دشمن به ارتش دانستند و به دلاوری‌های اخیر برای دفاع از آب و خاک و پرچم ایران پرداختند.همچنین به مناسبت سالروز تولد رهبر عظیم‌الشأن شهیدمان در بخشی از این پیام به تلاش‌های ایشان برای حفظ ارتش در مقابل نغمه‌های شوم انحلال آن و سپس برای ارتقاء توانمندیهای آن اشاره کردند.متن کامل پیام به شرح زیر است: 🔻ادامه متن پیام🔻
بسم‌الله الرّحمن الرّحیم 🟢إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذينَ يُقاتِلونَ في سَبيلِهِ صَفًّا كَأَنَّهُم بُنيانٌ مَرصوصٌ﴿صف:۴﴾(ترجمه: خداوند کسانی را دوست می‌دارد که در راه او پیکار می‌کنند گوئی بنایی آهنین‌اند.) 🟢بیست و نهم فروردین ماه، خجسته زادروز ارتش جمهوری اسلامی ایران که به ابتکار حکیمانه خمینی کبیر رحمت‌الله علیه به این عنوان نامگذاری شد را به همه‌ی ارتشیان و خانواده‌های ارجمند ایشان و ملت بزرگ ایران تبریک میگویم. 🟢پیروزی انقلاب اسلامی، خطّ فاصل بین دو مقطع از حیات ارتش به شمار میرود و باید آن را پایان دوران ضعفی دانست که از سوی دشمنان این آب و خاک و به دست خائنین داخلی بر ارتش و ارتشیان دلاور و صادق کشور تحمیل شده بود. از آن پس ارتش، در جای صحیح خود ایستاد و به جای آنکه متعلق به نظام طاغوتی و فاسد پهلوی باشد در آغوش گرم ملت قرار گرفت که براستی ارتش فرزند ملت است و از دل خانه‌های مردم برمی‌آید. بزودی ارتش در مقابل نقشه‌های شوم امریکا و بازماندگان طاغوت پهلوی و تجزیه‌طلبانی که ایرانی از هم‌گسسته میخواستند، ایستاد و حماسه‌ها آفرید. ارتش اسلام اینک همچون دو جنگ تحمیلی سابق، دلاورانه از آب و خاک و پرچمی که به آن تعلق دارد دفاع میکند و با تکیه‌گاه قوی الهی و مردمی خود و در صفوفی متراکم و مستحکم، دوشادوش دیگر مجاهدان نیروهای مسلح با دو ارتش رأس جبهه‌ی کفر و استکبار، پنجه در پنجه درافکنده و ضعف و مَذِلَّت آنان را در انظار جهانیان نمایان ساخته است؛ همانطور که پهپادهای آن صاعقه‌وار بر جانیان امریکایی و صهیونی وارد می‌آید، نیروی دریایی دلاورش آماده است تا تلخی شکست‌های جدیدی را به کام دشمنان بچشاند. 🟢از سوئی دیگر بیست‌ و نهم فروردین ماه سالروز تولد یگانه‌ی دوران، رهبر عظیم‌الشأن شهیدمان هم هست؛ کسی که بیشترین تلاش را از دهه‌ی اول انقلاب برای حفظ ارتش در مقابل نغمه‌های شوم انحلال آن و سپس برای ارتقاء توانمندیهای آن در جهات مختلف به‌عمل آورد. 🟢بی‌شک خطّ ترقی توانمندیهای مختلف این نهاد مردمی اصیل که از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب کشور را پاسداری میکند باید بطور مضاعف پیگیری شود و باذن‌ الله در افقی نزدیک تدابیر لازمه برای تحقق آن صادر خواهد شد. 🔶️ در این مسیر توجه به چهره‌ی قهرمانانی که در نسل‌های متمادی مدیریتی در پنج دهه‌ی اخیر، ارتش را هدایت و راهبری نمودند و بسیاری از ایشان در خیل شهیدان قرار گرفتند و برنامه‌ها و اقدامات آنان و همچنین مرام بزرگوارانه و خالصانه ایشان، درس‌آموز و الهام‌بخش همه‌ اجزاء نیروهای مسلح خواهد بود. از بزرگانی نظیر قرنی، فلاحی، نامجو، فکوری، بابائی، ستاری، اردستانی، و صیاد شیرازی گرفته تا آخرین شهیدان نامدار آن سیدعبدالرحیم موسوی، و عزیز نصیرزاده. سلام و درود خداوند متعال بر همه‌ی مجاهدان ارتش جمهوری اسلامی ایران از امراء و فرماندهان آن گرفته تا کارکنان و سربازان خاموش و گمنامش؛ و سلام و درود خداوند متعال بر همه ایثارگران و جانبازان آن و سلام و رحمت خاصه‌ی حضرتش بر خانواده‌های مکرّم همه‌ی شهیدان جنگ تحمیلی امریکا و رژیم صهیونی علیه ملت بزرگ ایران. والسّلام و علیکم و رحمت‌الله و برکاته. سیدمجتبی حسینی خامنه‌ای۲۹/فروردین/۱۴۰۵ 📣ستاد رسانه جنگ_@ج_رزما🔻 🆔️@J.RAZMAA    @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
ا﷽ا 🔴سپاه سرافراز مقتدر تسلط کامل بر تنگه هرمز بیانیه شورای عالی امنیت ملی : ایران مصمم به کنترل ترافیک از طریق تنگه هرمز تا پایان جنگ یک بار برای همیشه است یا علی مدد🖐
بسم الله الرحمن الرحیم. دوستان سلام. این روزها دروغ های بزرگ و کوچکی از سوی ترامپ و دولت مذبذب وی شنیده میشود و البته عملکرد پادو مآبانه جریان نفوذ و غرب گدا نیز بر گسترش مبهمات‌و‌تشویش افکار مردم ایران می افزاید و سطح تنش ها و دوقطبی شدن فضای عمومی را گسترش میدهد. در این میانه ، عملکرد و رفتار و گفتارهای عراقچی عشق توییت انگلیسی ازهمه جالب تر است. درحالی که در اسلام آباد اصلا توافقی صورت نگرفته و طرفین با دعوا و مرافعه هرکدام نقطه نظرات خود را ارائه داده و جلسه را ترک کرده اند ، جناب دلداده (عراقچی) در حرکتی ناشیانه اعلام کرده که با آتش بس در لبنان ، ایران هم تنگه را طبق توافق بر روی کشتیها باز کرده است. این حرکت آسیب زننده به بیانیه ۱۰ ماده ای ایران بلافاصله از سوی دلدادگان به آمریکا مورد استقبال واقع شد و ترامپ هم ضمن اعلام موفقیت و سو استفاده از ناشی گری عراقچی اعلام کرد که محاصره دریایی ایران ادامه خواهد یافت . واقعا نمی دانیم نسبت به این مواضع خسارت بار تیم دولت و اشخاص منفعل که با مواضع مشکوکشان مردم را عصبانی میکنند و باعث بروز اختلاف بین مردم در میدان میشوند و با خوش رقصی خود آمریکایی ها را خوشحال میکنند، چه واکنش نشان دهیم. این افراد یا خیلی ساده لوح تشریف دارند ویا نگاهشان آمیخته با خیانت است. دهها بار مذاکره و اعتماد به آمریکا و متقابلا خیانت آمریکا به ایران ، اینها را سر عقل نیاورده است. مردم عزیز: آمریکای ها از روی استیصال ، با پذیرش بیانیه ۱۰ ماده ای ایران فقط و فقط بدنبال فرصت برای تجدید قوا و سازماندهی جهت تحریک وسیع تر علیه ایران بودند تا روند پیروزی های ایران را قطع کنند و جنابان ، ساده لوحانه برای چند مین بار به آنها فرصت دادند. اکنون آمریکایی ها با استفاده از خوش خدمتی آقایان ...نه تنها پیروزی های ایران را کم رنگ کرده اند ،بلکه انبوهی از سلاحها و نیروهای نظامی خود را وارد منطقه کرده اند و تلاش خواهند کرد تا با اقدامی نظامی ، شاید آبروی از دست رفته اشان را جبران کنند. سوال مهم اینست که چرا عراقچی و امثالهم با این رفتارهایشان ، هزینه مردم ایران را زیاده میکنند؟ ودر این میانه مردم چقدر رفتارهای خیانت امیز اینها باید صبر و سکوت کنند ، تکلیف مردم در میدان جنگ نرم ، با این دوچهره ها چیست ؟ بنظر میرسد این افراد و مهره های سوخته با این روند اقتدار نیروهای مقتدر و انقلابی و جهادی ایران و مردم درصحنه و جان فدای ایران، کارایی خود را از دست داده باشند و وجود آنها غیر از خسارت و آسیب به ایران عزیز چیز دیگری در بر نداشته باشد. اینان باید یا کنار بروند یا مردم کنارشان بزنند. مردم باید در میدان در تحقق رهنمود امام المسلمین، خامنه ای عزیز بکوشند و با حضور و فریاد خود مطالبات بر حق ایران را نقد کنند و مهره های وابسته به روحانی و ظریف را به تاریخ احاله دهند.. خداوند یار و نگهدار ملت عزیز ایران باشد. @کمیته_سیاسی_ج_رزما