eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
ضرورتی به نام موتور جستجوی قوی ملی/ نیاز حیاتی امروز و فردای ایران 🔸این روزها حملات کوبنده و دفاع ج
سلام، در این مورد هم جناب دکتر حسن عباسی استاد مسلم ICT سالیان درازیست که فریاد گری میکند، او می‌گوید در آمریکا سازمان NSA و بالتبع اینترنت توسط یک ژنرال چهار ستاره اداره می‌شود یعنی اینترنت چه در آمریکا و چه در انگلیس و چه در روسیه و چین دست نظامیهاست نه وزارتخانه ای تحت عنوان وزارت فناوری اطلاعات که تحت امر دولت‌های گوناگون که می‌روند و می آیند و همه چیز به سلیقه جناح های سیاسی است و و زارت اطلاعات نیز به همین مصیبت گرفتار است، اینترنت یک فرایند برای حفظ امنیت ملی است، امنیت فرهنگی، سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی ... همه در چنبره اینترنت تعریف می‌شوند و لذاست که الان گرفتار ناهنجاری‌های فرهنگ هستیم از همین فضای مجازی اینترنتی ناشی میشود، در زمان شهید جمهور داشتیم موضوع را به جد دنبال میکردیم که شهیدش کردند، و من الله التوفیق 📣ستاد رسانه جنگ_@ج_رزما🔻 🆔️@J.RAZMAA @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
12.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
☝️امشب بخاطر تو می آییم هموطن! بنام خدای خامنه‌ای 🖋ببین آقای شعام اشک این خانم را! 🇮🇷 بعد از اعتراضات گسترده مردم گفتی: تنگه هرمز مجددا بسته شد بدلیل محاصره دریایی ایران! ◀️ کاش زودتر این موضعگیری اصولی و بحق را اعلام میکردی تا امثال این شهروند ایرانی حتی با تیپ امروزی هم اینگونه نگران و گریان نشوند.. ✍‌دکتر محبوبه حقیقی
هدایت شده از کانال حسین دارابی
. بگو به صوت حیدری، ۱۰ تا شروط رهبری خطوط قرمز ما، ۱۰ تا شروط آقا
📣ستاد رسانه جنگ_@ج_رزما 🔻 🔺جکسون هینکل : 🔸دونالد ترامپ احتمالاً کشورهای عربی را وادار خواهد کرد بابت خسارات جنگی به ایران غرامت بپردازند. ‌ایران میزان خسارت‌های خود از این جنگ را حدود ۲۷۰ میلیارد دلار برآورد کرده است. 🔴 منبع عراقی: واشنگتن به دنبال استقرار مجدد نیروهای خود در عراق است 🔸یک منبع مسئول در استان الانبار عراق: فرماندهان امنیتی در الانبار از طرحی برای استقرار دوباره نیروهای آمریکایی در پایگاه «عین الاسد» در منطقه «البغدادی» در شهر «هیت» واقع در غرب استان الانبار و بازگشت آنها به تعدادی از پایگاه‌هایی که قبلا تخلیه شده بودند، خبر دادند. 🔸نیروهای آمریکایی همزمان با اقدامات میدانی شامل اجرای عملیات‌های جاسوسی زمینی در مناطق بیابانی جدید به سمت صحرای صلاح الدین، به دنبال ترسیم دوباره نقشه حضور خود در عراق هستند. 🏷 🌐عصــــای موســــی 🆔️@J.RAZMAA              @رصدوتبیین_امور_راهبردی_تحرکات_صهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
🔴نکات معنادار پیام امروز رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز ارتش در پیام امام مجتبی خامنه ای حفظه الله، که امروز به مناسبت روز ارتش صادر فرمودند، اولاً، با آیه ۴ سوره صف پیام خود را شروع کردند که بسیار معنادار است: إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذينَ يُقاتِلونَ في سَبيلِهِ صَفًّا كَأَنَّهُم بُنيانٌ مَرصوصٌ، قطعاً خداوند دوست دارد كسانى را كه در راه او به مقاتله و جنگ می پردازند در صف و پشت سرهم، به طوری محکم و مقاوم و ثابت قدم هستند كه انگار اجزايش را با سُرب به هم پيوند داده باشند. ثانیاً، اشاره غیر مستقیم به ادامه جنگ و بر آمادگی ارتش و بر ادامه دادن شکست های جدید بر دشمن تاکید داشتند و فرمودند: همانطور که پهپادهای آن صاعقه‌وار بر جانیان امریکایی و صهیونی وارد می‌آید، نیروی دریایی دلاورش آماده است تا تلخی «شکست‌های جدیدی» را به کام دشمنان بچشاند. 🔴چند نکته در باب پیام رهبر انقلاب حضرت امام سید مجتبی •اهتمام ایشان به ذوقیات مورد علاقه جامعه در میانه‌ی جنگ و یادآوری روز تولد پدر شهیدشان •تداوم تلاش ایشان به شناخت جایگاه و خدمات رهبر شهید با یادآوری تلاش‌های رهبر شهید بر حفظ ارتش • تلاش برای تقویت اتحاد در جامعه با تمثیل قرآنی •آمادگی ایجاد کردن در جامعه برای شرایط بعد از آتش‌بس •اهتمام ویژه به توانایی ارتش و دلگرمی دادن با توانایی ارتش به ملت ایران 🇮🇷 🔥 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما:🔻 🆔️@J.RAZMAA                                                @رصدتحولات_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e @کانال_شماره۴_رزما در سکوی بله🔻 ble.ir/join/NWJjNzczNT @کانال_شماره۵_رزما در روبیکا https://rubika.ir/jrazmaa
بسم الله الرحمن الرحیم. سلام‌علیکم این روزها دروغ های بزرگ و کوچکی از سوی ترامپ و دولت مذبذب وی شنیده میشود و البته عملکرد پادو مآبانه جریان نفوذ و غرب گدا نیز بر گسترش مبهمات‌و‌تشویش افکار مردم ایران می افزاید و سطح تنش ها و دوقطبی شدن فضای عمومی را گسترش میدهد. 🔻ادامه بیانیه 🔻
در این میانه ، عملکرد و رفتار و گفتارهای عراقچی عشق توییت انگلیسی ازهمه جالب تر است. درحالی که در اسلام آباد اصلا توافقی صورت نگرفته و طرفین با دعوا و مرافعه هرکدام نقطه نظرات خود را ارائه داده و جلسه را ترک کرده اند ، جناب دلداده (عراقچی) در حرکتی ناشیانه اعلام کرده که با آتش بس در لبنان ، ایران هم تنگه را طبق توافق بر روی کشتیها باز کرده است. این حرکت آسیب زننده به بیانیه ۱۰ ماده ای ایران بلافاصله از سوی دلدادگان به آمریکا مورد استقبال واقع شد و ترامپ هم ضمن اعلام موفقیت و سو استفاده از ناشی گری عراقچی اعلام کرد که محاصره دریایی ایران ادامه خواهد یافت . واقعا نمی دانیم نسبت به این مواضع خسارت بار تیم دولت و اشخاص منفعل که با مواضع مشکوکشان مردم را عصبانی میکنند و باعث بروز اختلاف بین مردم در میدان میشوند و با خوش رقصی خود آمریکایی ها را خوشحال میکنند، چه واکنش نشان دهیم. این افراد یا خیلی ساده لوح تشریف دارند ویا نگاهشان آمیخته با خیانت است. دهها بار مذاکره و اعتماد به آمریکا و متقابلا خیانت آمریکا به ایران ، اینها را سر عقل نیاورده است. مردم عزیز: آمریکای ها از روی استیصال ، با پذیرش بیانیه ۱۰ ماده ای ایران فقط و فقط بدنبال فرصت برای تجدید قوا و سازماندهی جهت تحریک وسیع تر علیه ایران بودند تا روند پیروزی های ایران را قطع کنند و جنابان ، ساده لوحانه برای چند مین بار به آنها فرصت دادند. اکنون آمریکایی ها با استفاده از خوش خدمتی آقایان ...نه تنها پیروزی های ایران را کم رنگ کرده اند ،بلکه انبوهی از سلاحها و نیروهای نظامی خود را وارد منطقه کرده اند و تلاش خواهند کرد تا با اقدامی نظامی ، شاید آبروی از دست رفته اشان را جبران کنند. سوال مهم اینست که چرا عراقچی و امثالهم با این رفتارهایشان ، هزینه مردم ایران را زیاده میکنند؟ ودر این میانه مردم چقدر رفتارهای خیانت امیز اینها باید صبر و سکوت کنند ، تکلیف مردم در میدان جنگ نرم ، با این دوچهره ها چیست ؟ بنظر میرسد این افراد و مهره های سوخته با این روند اقتدار نیروهای مقتدر و انقلابی و جهادی ایران و مردم درصحنه و جان فدای ایران، کارایی خود را از دست داده باشند و وجود آنها غیر از خسارت و آسیب به ایران عزیز چیز دیگری در بر نداشته باشد. اینان باید یا کنار بروند یا مردم کنارشان بزنند. مردم باید در میدان در تحقق رهنمود امام المسلمین، خامنه ای عزیز بکوشند و با حضور و فریاد خود مطالبات بر حق ایران را نقد کنند و مهره های وابسته به روحانی و ظریف را به تاریخ احاله دهند.. خداوند یار و نگهدار ملت عزیز ایران باشد. @کمیته_سیاسی_ج_رزما ۲۹ فروردین ۱۴۰۵
💢جزئیات تعویق انتخابات شورای شهر رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا: 👈«تعویق انتخابات هفتمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تا حداکثر ٢ ماه پس از پایان جنگ تحمیلی با تصویب شورای عالی امنیت ملی و تأیید رهبر معظم انقلاب نهایی شده است. 👈بر پایه این مصوبه، انتخابات هفتمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا حداکثر ٢ ماه پس از پایان جنگ تحمیلی (که از سوی شورای عالی امنیت ملی اعلام می‌شود) برگزار خواهد شد. همچنین فعالیت دوره ششم شوراها حداکثر ۴۵ روز پس از این انتخابات به پایان می‌رسد و دوره هفتم آغاز می‌شود.» 👈رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس گفت: تمام فرایندهای اجرایی و نظارتی انتخابات بر اساس تقویم فعلی همچنان معتبر است و وزارت کشور با هماهنگی هیأت مرکزی نظارت، تقویم جدید را پس از جنگ اعلام خواهد کرد.
بسمه تعالی سالروز ارتش جمهوری اسلامی را به تمامی رزمندگان و خانواده های محترم آنان و پیشکسوتان این مایه اقتدار کشور تبریک میگوییم. سلام و درود خداوند متعال برهمه مجاهدان ارتش قهرمان ایران پیوسته مستدام باشید.