هدایت شده از A. Nikoei
8.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بسمه تعالی
سالروز ارتش جمهوری اسلامی را به تمامی رزمندگان و خانواده های محترم آنان و پیشکسوتان این مایه اقتدار کشور تبریک میگوییم.
سلام و درود خداوند متعال برهمه مجاهدان ارتش قهرمان ایران
پیوسته مستدام باشید.
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
سلام، از این دولت به هیچ وجه عمل انقلابی متصور نیست، خیلی وقت پیش هم زمزمه تعویق انتخابات شروع شده ب
سلام
الحمدالله رزما مقتدر وسرافراز در فرآیند درخشید ونتیجه بسیار پربرکت خواهد داشت ان شاءالله .
با احترام صانعی
📣ستاد رسانه جنگ_@ج_رزما 🔻
🔴توضیح جدید سپاه پاسداران درباره وضعیت فعلی تنگه هرمز
🔹نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: روز گذشته با اعلام جمهوری اسلامی ایران مبنی بر مجوز عبور شناورهای غیر نظامی از "کریدور لارک" تعدادی از شناورها با مدیریت و هماهنگی نیروی دریایی سپاه از تنگه هرمز عبور کردند. لکن در پی نقض تعهد شرایط آتش بس، دشمن امریکایی محاصره دریایی شناورها و بنادر ایرانی را لغو نکرد، لذا از امروز عصر تنگه هرمز تا لغو این محاصره مسدود می گردد.
🔹بنابراین هشدار می دهیم هیچ نوع شناوری از لنگرگاه خود در خلیج فارس و دریای عمان تحرکی نداشته و نزدیک شدن به تنگه هرمز به منزله همکاری با دشمن تلقی و شناور متخلف مورد هدف قرار خواهد گرفت. همچنین به همه شناورها و مالکان آنها اعلام میکنیم تنها از مرجع رسمی نیروی دریایی سپاه و ارتباط با کانال ۱۶ اخبار را دنبال و صحبتهای رئیس جمهور تروریست امریکا در تنگه هرمز و خلیج فارس هیچ اعتباری ندارد.
#لبیک_یاخامنه_ای
#مرگ_بر_اسرائیل
#مرگ_بر_آمریکا
🆔️@J.RAZMAA
@رصدوتبیین_امور_راهبردی_تحرکات_ضدصهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣ستاد رسانه جنگ_@ج_رزما🔻
این کلیپ هم خیلی قشنگ بود مشاور سابق وزارت دفاع آمریکاس میگه تلخه اما من میگم و اون اینکه ایرانیها بالاخره ما را از منطقه اخراج میکنند و ما الان شکست خورده این جنگ هستیم و همه سربازها فراری هستند از این جنگ
پ ن : اینا خودشون فهمیدن
اما غربگداها نمی فهمند یا نمیخواهند بفهمند و باید روزی با تو سری به آنان فهمانده شود، که دیگر اربابی ندارند.
🆔️@J.RAZMAA
@رصدوتبیین_تحرکات_جنبشهای_ضد_صهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻
https://jrmee.ir/
ألسَّلامُ عَلَيْكَ یا
صاحِبَ الزَّمان
امید به دعای خاص
حضرت ولیعصر (عجل الله
تعالی فرجه الشریف) برای
غلبه قاطع بر دشمن
📃 خطاب به سرورمان عجل
الله تعالی فرجه الشریف عرضه می دارم که ما با ایمان به خدای متعال و توسل به ائمه معصومین صلواتالله و سلامه علیهم و با تأسّی به رهبر شهید خود در زیر پرچم جنابتان و در مقابل جبهه کفر و استکبار ایستادهایم...
🤲🏼 اینک با تمام وجود به دعای خاص حضرتتان برای غلبه قاطع بر دشمن چه در صحنه مذاکرات و چه در میدان نبرد؛ دل بستهایم و امید داریم هر چه زودتر، هم ما و هم دشمنانمان اثر معجزهآسای آن را مشاهده کنیم، انشاءالله.
✍🏼 بخشی از پیام حضرت آیتالله سیدمجتبی حسینی خامنهای | ۲۰/فروردین/۱۴۰۵
أللَّھُمَّ عَجِّــلْ لِولیِّکَ الفَرَج
وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ
صفایی کمیته حقوقی رزما
#ج_رزما_حقوقی_قضایی
#مص
🇮🇷۲۹ فروردین سالروز مردمیترین ارتش دنیا مبارکباد.
#ارتش_فدای_ملت💚🤍❤️
#ایران_مقتدر
#ج_رزما_حقوقی_قضایی
#مص
💢توئیت معنادار مشاور ارشد امنیتی واداده حسن روحانی💢
😡وقتی که سردمداران فتنه از سوراخها بیرون آمده و به سیرک توئیتبازی میپیوندند، باید نگران(به قول فتنهگران دلواپس) بود.
😡ببینید این توئیت سخیف را، حتی معاهده ننگین ترکمانچای تا برجام را چگونه تطهیر میکند!
😡اینها با القاءات شیطانی خود هرگونه نقد دلسوزانه به عملکرد افراد را #متهمسازی جلوه میدادند.
😡سیاستبازانی که از نقد و انتقاد هراس دارند، با وارونهسازی حقایق میخواهند جای شهید و جلاد را عوض کنند.
😡 منادی تفرقه در دولت روحانی میشود وحدتطلب و ندای حقطلبانه مردم در کف خیابان میشود رفتار هیجانی، احساسی و تفرقهافکنی!
😡در قاموس اینها نقد میشود تخریب، اظهار نظر وفاداران نظام میشود اتهام و صد البته هدف فقط یک چیز است، تو فقط سکوت کن و هیچی نگو و الا عرض و آبرویت هدر است.
🆔️@J.RAZMAA
@رصد_امور_اطلاعاتی_رسانه_ای_عملیات_روانی_جنگ_ترکیبی_شناختی_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما
کانال تحلیلی/ راهبردی شماره ۱ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
ابرگروه ویژه شماره ۲@ج_رزما 🔻
https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
@پایگاه_شماره۳_تقنینی_حکمرانی_ج_رزما🔻
https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
🔻کانال شماره ۵ رزما در روبیکا
https://rubika.ir/jrazmaa
لبخند دشمن، شمشیر پنهان
✍ سید علیرضا آلداود
سون تزو نویسنده کتاب هنر جنگ همیشه، آتشبس را پایان نبرد نمیدانست، بلکه آنرا مرحله تغییر شکل جنگ عنوان میکرد. وی میگوید: «بزرگترین هنر جنگ، شکستن مقاومت دشمن بدون جنگیدن است»؛ یعنی در شرایط امروز آمریکای بدعهد و غیر قابل اعتماد از آتشبس نه برای صلح، بلکه برای بازسازی قوا، سنجش واکنشها و آمادهسازی ضربه بعدی استفاده میکند. در آتشبس ۱۵ پس از دفاع مقدس ۴۰ روزه، ما باید این احتمال را جدی بگیریم که رژیمهای تروریست آمریکا و صهیونی از فاصله زمانی ایجادشده برای شناسایی دقیقتر زیرساختها، شبکههای ارتباطی و رفتار سیاسی و رسانهای ایران بهره ببرند. بنابراین، آتشبس از منظر راهبردی بهمعنای تغییر شکل نبرد از میدان سخت به میدان نرم و اطلاعاتی است، نه توقف واقعی درگیری! آنهم وقتی روبروی ما ترامپ قمارباز، روانپریش، دیوانه و جنایتکار است!
سون تزو تأکید میکند: وقتی دشمن لبخند میزند، ببین شمشیرش کجاست!. در ادبیات استراتژیستهای نظامی و جنگ شناختی - روانی، آتشبس کوتاهمدت میتواند فرصتی برای اجرای عملیات فریب، تغییر آرایش نیروها و ایجاد حس خوابآلودگی سیاسی در طرف مقابل باشد. در این دوره، ممکن است دشمن با پیامهای آشکار صلحطلبانه و همزمان با تحرکات پنهان اطلاعاتی، سایبری و دیپلماتیک، تصویر غلطی از نیت واقعی خود بسازد. برای ما، مهم است که این ۱۵ روز را دوره ارزیابی و رصد عمیق بدانیم؛ یعنی از هر نشانه کوچک در میدان، دیپلماسی و رسانه برای فهمیدن نیت واقعی طرف مقابل استفاده کنیم، نه اینکه صرفاً به متن توافق و لحن دیپلماتیک دلخوش بمانیم!
از منظر جنگ شناختی و روانی، یکی از هدفهای آتشبس میتواند ایجاد دوگانههای کاذب جنگ - صلح یا جنگ - مذاکره در ذهن جامعه و نخبگان باشد؛ درحالیکه واقعیت میتواند جنگِ پنهان در لباس صلح باشد. سون تزو هشدار میدهد که اگر حواس فرمانده از «میدان ذهنها» پرت شود، در نهایت در «میدان گلولهها» غافلگیر خواهد شد. در این ۱۵ روز، دشمن میتواند از ابزار رسانه، شبکههای اجتماعی، لابیهای سیاسی و عملیات روانی برای القای این تصور استفاده کند که تهدید تمام شده و دیگر نیازی به آمادهباش، انسجام داخلی و هوشیاری راهبردی نیست. ما برای خنثی کردن این سناریو باید همزمان دو پیام را مدیریت کنیم: ایجاد آرامش در جامعه، اما هوشیاری آشکار و بدون لکنت در نخبگان و نیروهای عملیاتی.
هوشیاری ایران در زمان آتشبس یعنی: حفظ آمادگی میدانی، تقویت سامانههای رصد و اطلاعات، کنترل هوشمندانه روایت رسانهای و جلوگیری از هرگونه غفلت در محاسبات دفاعی. در چارچوب سون تزو، بهترین استفاده از آتشبس این است که ما خودمان هم صحنه را بازطراحی کنیم؛ بازبینی نقاط ضعف آشکارشده در درگیری، اصلاح سازوکار فرماندهی و کنترل، تقویت همافزایی دیپلماسی و دفاع و آمادهسازی سناریوهای مختلف برای بعد از ۱۵ روز. آتشبس، اگر با هوشیاری و نگاه راهبردی مدیریت شود، میتواند از فرصت فریب دشمن به فرصت بازتنظیم برتری نسبی ما تبدیل شود؛ به شرطی که هرگز با پایان تهدید اشتباه گرفته نشود...
💡 سید علیرضا آلداود
🔴 مجموع ترابریها و تحولات لجستیک در منطقه حکایت از آمادگی دشمن برای آغاز مجدد جنگ علیه ایران دارد.
این هشدار، دو بار بهصورت آشکار و دو بار بهنحو پنهان، از سوی یکی از کشورهای منطقه نیز به مسئولان کشور اعلام شده است.
🔴اعلام آمادهباش کامل ارتش یمن
وزیر دفاع یمن:
🔹نیروهای مسلح یمن در بالاترین سطح آمادگی برای مقابله با هر تجاوز علیه ملت یمن قرار دارند.
🔹دور اخیر درگیریها وحدت جبههها را بهخوبی نشان داد و کارآمدی عملیات نظامی محور مقاومت را ثابت کرد.