eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻 👤 روزنبرگ (تحلیلگر برجسته ایوانجلیست): 🔵 رهبر ایران، مجتبی خامنه ای با برقراری هرج و مرج و کشتار (به ویژه نابودی اسرائیل و آمریکا) می‌خواهد شرایط ظهور امام دوازدهم را فراهم کند همچنان‌که پدر ایشان نیز این کار را می‌کرد.. ✍پ ن ۱ : ایوانجلیست‌ها در تلاشند، شیعه را در قالب اسلام‌گرایی آخرالزمانی طوری معرفی کنند که برای رسیدن به اهداف آخرالزمانی خود ظهور امام زمان از هیچ خشونت و نسل کشی دریغ نمی‌کند. این حالیست که رژیم غاصب صهیونی بیش از ۲ سال است مرتکب شنیعترین و بی رحمانه ترین نسل کشی را با پشتیبانی بی دریغ دولت آمریکا در غزه مرتکب شده و بارها اذعان کرده اند که در صورت پیروزی این نسل کشی را در ایران نیز پی خواهند گرفت. این همه بی چشم و رویی از این ایوانجلیست بی سواد نوبر است.. ✍پ ن۲ : این توجیهات به موازات تحمیل دو جنگ علیه ایران اسلامی در شش ماه گذشته به سردمداری ترامپ و نتانیاهو خبیث در جوامع مسیحی و مبارزه با تفکرات آخرالزمانی شیعیان در حال گسترش است،،. ♻️اللهم عجل لولیک الفرج و العافية و النصر. 🆔️@J.RAZMAA @تبیین_امورفرهنگی_تمدنی_جنگ_نرم_افزاری_هیبریدی_صهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
📌کسی که به خدا توکل می کند نگرانی ندارد.این ابتلائلات لطف خدا و برای رشد است. راه نجات کشور تکیه بر ملت مبعوث، سپردن مدیریت کشور به نظامیان در زمان جنگ تحت رهبری امام مجتبی خامنه ای و خلع ید از سیاسیونی است که تحت تأثیر نفوذ جریانی با اتخاذ تصمیمات ضعیف و منفعلانه دشمن درنده را دچار اشتباه محاسباتی کرده و به او جرأت حمله می دهند. بسیاری از اینها دست خودشان نیست ایمانشان ضعیف است. نفوذ جریانی است که موجب می شود بهترین مسئولان ما به مذاکره امیدوار باشند. نفوذ جریانی است که سبب می شود این عزیزان بدنبال «رفع سوء تفاهمات» در مذاکره با شیطان باشند. نفوذ جریانی است که امید به «صلح پایدار و تضمین» از دل مذاکرات را ایجاد می کند. نفوذ جریانی است که مسئولان زحمتکش ولی خوش باور را به این احساس می رساند که با مذاکره «درک ما و شیطان از هم واقعی تر » میشود. نفوذ جریانی است که مسئولان خدوم را به این تصور رسانده که «امریکاباید تصمیم بگیرد اعتماددملت ایران را جلب کند!» هنوز جسم خونین امام شهید روی زمین است ولی آقایان عبرت نمی گیرند.‌نباید با سرنوشت کشور بازی کرد و از سرزنش ها ترسید. این توصیه قرآن است. بشارتها بیشتر است. پس از ابتلائات است که فانقلبوا بنعمة من الله لم یمسسهم سوء . مهم این است خواص انقلابی با هم دعوا‍ نکرده یکدیگر را متهم نکنند. بسیاری از طرفداران مذاکره در میان انقلابیون حسن نیت دارند متاسفانه تشخیصشان درست نیست. اگر با هم تفاهم نکنند در ملت اختلاف می افتد و شیاطین امیدوار می شوند. جریان کودتا زنده و مترصد است. عجیب است کسی به توصیه امام شهید برای تبیین کودتا مانند بسیاری از توصیه های او توجه نمی کند. عجیب است کسی به تعبیر سامری و گوساله اش در پیام اربعینی امام سید مجتبی توجه نمی کند. آیا باید امام حاضر مانند پدرش ناشناخته بماند؟ چقدر عبرتها زیاد و عبرت جویان کم اند. با کسانی که در حین جنگ اینترنت را برای تنفس فتنه باز می کنند نمی توان کشور را اداره کرد. با کسانی که درکی درست از اقتصاد جنگ نداشته و با شیوه های لیبرالی و سیاستهایی امثال گران سازی و بی توجهی به فقرا و نقش مردم در اقتصاد خو کرده اند نمی توان کشور را اداره کرد. با کسانی که فرهنگ، سیاست و اقتصاد جنگ را نمی فهمند به لبه پرتگاه می رویم. متاسفانه خیلی از نخبگان انقلابی این را می دانند اما هر کدام بدلایلی یک صدا مردم را به راه نجات راهنمایی نمی کنند.راه نجات سپردن همه امور به ولایت فقیه است تا با دست باز و اطمینان از عدم تفرقه، تصمیمات انقلابی بگیرد.‌ولی فقیه ما از امریکا نمی ترسد چون از خدا می ترسد اما از تفرقه میان ملت خائف است. همه ما موظفیم برای خدا در این امر قیام کنیم و‌کمکش کنیم آنگاه خدای قوی تر از اف۳۵ و ناو‌هواپیمابر و بمب اتم ما را بر دشمنان غلبه خواهد داد. انشاءالله ➖➖➖➖➖➖➖ https://eitaa.com/almottaqin ➖➖➖➖➖➖➖
📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻 📌مهمترین هدف استراتژیک ایران درصورت ادامه جنگ از نگاه نماینده مردم تهران 🔹مالک شریعتی: مسئله اصلی که طبق لفظ عامیانه می‌تواند برای واشنگتن دردآور باشد، مسئله پترودلار است. 🔹از سال ۱۹۷۴ نفت جایگزین طلا در مبادلات شد و بخش مهمی از پشتوانه دلار را تشکیل داد؛ این زنجیره باید لطمه بخورد. 🔹در گام اول برای لطمه زدن به آمریکا باید زیرساخت نفتی هدف قرار بگیرد. یعنی اگر دشمن خواست اهداف دیگری از ما بزند ما باید تنها تأسیسات نفتی را هدف قرار دهیم تا میزان آسیب گسترده‌ترین حالت ممکن باشد. 🔹 از سوی دیگر مسئله تنگه هرمز است؛ شما اگر بخواهید دلار را تضعیف کنید، باید موضوع خرید نفت تنها به دلار را از مسیر تنگه هرمز تغییر بدهید. 🔹در شرق عربستان، زیرساخت‌های فراورش نفت معروف به تأسیسات بقیق، تولید حدود ۷ میلیون بشکه نفت عربستان در روز را بر عهده دارند. هدف‌گیری این تأسیسات می‌تواند به صورت طولانی‌مدت تولید نفت را کاهش دهد. 🔹در جنگ یمن و آمریکا هم شاهد بودیم زمانی که این تأسیسات هدف قرار گرفت، آمریکا به سمت پایان درگیری رفت، زیرا منافع حداکثری آمریکا اینجاست و حتی سهامداری سنگینی در این حوزه دارد. 🔹همین الان که آمریکا با محاصره دریایی غیرقانونی از ما کشتی می‌زند، ما باید با اعلام ضرب‌الاجل و بازه‌های تشدید پلکانی، سراغ این تأسیسات برویم. 🔹حتی می‌توانیم ابتدا با شلیک هشدار، دشمن را متوجه اقدام خود کنیم و اگر بازدارنده نبود، به سرعت این تأسیسات را هدف قرار داده و ابتکار عمل را به دست بگیریم. 🆔️@J.RAZMAA @رصد_تحولات_سیاسی_میدانی_جنگ_ضدتروریزم_استکبارصهیونی_محور_مقاومت_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
📣 اطلاعیه‌ی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(قدس الله نفسه الزکیه) درباره‌ی فعالیت‌های تبلیغی‌، ترویجی درباره‌ی ایشان 🔻ادامه پست🔻
🔹️ با عروج ملکوتی قائد شهید امّت و پیشوا و مراد ملّت ایران، امواج بی‌شمار و فزاینده‌ای از ابراز محبّت و مودّت مردم مجاهد ایران و دیگر پیروان و دلباختگان این رهبر بزرگ در اقصی نقاط جهان شکل گرفته است و افراد و جمعیت‌های مختلف هر کدام به شیوه‌ای این علاقه و محبت را ابراز می‌کنند. 🔹️ در این ایّام که شاهد بعثت مردم و انواع ابراز محبت به رهبر عظیم‌القدر و شهید انقلاب هستیم، ضمن احترام، تحسین و غبطه به این ابراز ارادت‌ها و ارج نهادن به دغدغه‌‌های ارزشمند اقشار مختلف مردم و مسئولان در زنده نگه‌داشتن نام و یاد حضرت‌ آیت‌الله‌العظمی‌ شهید سیّدعلی خامنه‌ای‌ (قدس‌الله‌نفسه‌الزکیه)، به استحضار مسئولان و مردم شریف و علاقه‌مندان به رهبر شهید می‌رساند: ▪️۱) در زمینه‌ی زنده نگه‌داشتن نام و یاد حضرت‌ آیت‌الله‌العظمی‌ شهید سیّدعلی خامنه‌ای‌ (قدس‌الله‌نفسه‌الزکیه) خصوصاً نام‌گذاری اماکن، معابر و... لازم است قبل از هرگونه نام‌‌گذاری به نام ایشان و سایر شهدای خانواده‌ی آن امام شهید از سوی مراکز یا نهادها با این دفتر هماهنگی صورت پذیرد و از اقدامات شتابزده خودداری شود. ▪️۲) این دفتر در راستای رسالت خود در زمینه‌ی فعالیت‌های پژوهشی، تبلیغی و ترویجی مرتبط با ایشان همچون گذشته کمک‌های فرهنگی و فکری خود را در اختیار فعالان و دغدغه‌مندان این عرصه خواهد گذاشت. همچنین نظر به اهمیت اتقان مطالب مرتبط و نیز برای حفظ و صیانت از شأن و شخصیت ایشان، محصولات مختلف فرهنگی، هنری در این دفتر بررسی و با پدیدآورندگان آثار همکاری خواهد شد. ✍دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(قدس الله نفسه الزکیه) 🗓۱۴۰۵/۱/۳۱ 💻 Farsi.Khamenei.ir 🆔️@J.RAZMAA            @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
8.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ققنوس ایران دوباره برخاسته بسیار زیبا و حماسی، حتما ببینید.. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🆔️@J.RAZMAA @تبیین_امورفرهنگی_تمدنی_جنگ_نرم_افزاری_هیبریدی_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
🇮🇷 چو ایران نباشد تن من مباد «لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ» 🌐 خبرگزاری بسیج استان تهران 🆔️@J.RAZMAA @تبیین_امورفرهنگی_تمدنی_جنگ_نرم_افزاری_هیبریدی_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
🔴درخواست خیابان از قالیباف 🖋میانجی دروغگوست! خبرگزاری الجزایر: پاکستان اعلام کرد آمریکا رفع محاصره دریایی ایران را پذیرفت!؟ ⚠️جناب قالیباف! این بار سوم است که پاکستان با هماهنگی آمریکاوعربستان قصد فریب ایران و کشاندن به مذاکره جهت نجات ترامپ را دارد! بار اول گفت آمریکا ۱۰شرط را پذیرفت! بار دوم گفت آمریکا آزادسازی دارایی ایران را پذیرفت! لذا جناب قالیباف لطفاً فریب نخورید و جواب حمله به کشتیهای ایرانی را بدهید. ترامپ فاصله ای تا عزل ندارد. ✍دکتر محبوبه حقیقی
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨این روایت رو برسونید به بچه های ایست وبازرسی و انتظامی..و مردم‌ کف خیابان.. 🆔️@J.RAZMAA @تبیین_امورفرهنگی_تمدنی_جنگ_نرم_افزاری_هیبریدی_صهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
❌ مهم /یک منبع آگاه : با این تجهیزات و تعداد هواپیمایی که آمریکا به پاکستان می آورد .بوی خدعه و ربایش تیم ایرانی هست .تیم مذاکره کننده قطعا اطلاعات بیشتری دارد. ولی رصد اخبار و مدل رفتاری نشان دهنده یک فریب میباشد که قطعا ربایش هست
🔴ترامپ جنایتکار: 🔹برجام یکی از بدترین توافق‌هایی که تاکنون در رابطه با امنیت کشور ما منعقد شده است. آن توافق، جاده‌ای تضمین‌شده به سوی سلاح هسته‌ای بود، چیزی که در توافقی که ما روی آن کار می‌کنیم، رخ نخواهد داد و نمی‌تواند رخ دهد. 🔹دولت اوباما بعد از برجام در واقع ۱.۷ میلیارد دلار پول نقد نقد و سبز را در یک بوئینگ ۷۵۷ بارگیری کردند و به ایران فرستادند تا رهبری ایران هر طور که صلاح می‌داند خرج کند. 🔹او تمام پول‌های نقد بانک‌های دی.سی، ویرجینیا و مریلند را خالی کرد. آن بانکدارها گفتند که هرگز چیزی شبیه به این را قبلاً ندیده بودند. علاوه بر این، صدها میلیارد دلار به ایران پرداخت شد. اگر من آن «توافق» را فسخ نمی‌کردم، سلاح‌های هسته‌ای علیه اسرائیل و در سراسر خاورمیانه، از جمله پایگاه‌های نظامی عزیز ایالات متحده، به کار گرفته می‌شد. 🔹اگر توافقی تحت مدیریت ترامپ حاصل شود، صلح، امنیت و ایمنی را نه تنها برای اسرائیل و خاورمیانه، بلکه برای اروپا، آمریکا و هر جای دیگر تضمین خواهد کرد. این چیزی خواهد بود که تمام جهان به آن افتخار خواهد کرد، به جای سال‌ها شرمساری و تحقیر که ما به دلیل رهبری بی‌کفایت و ترسو مجبور به تحمل آن بوده‌ایم! پ.ن: ✍ ببینید درباره امتیاز دادن به ایران چی می‌گه! تنها راه متوقف کردن ترامپ، تحت فشار قرار دادن این مردک تا انتخابات کنگره هست. سگ زرد برای انتخابات کنگره روی کاغذ هزار تا امتیاز هم بده، زیر همه امتیازات خودش خواهد زد. 🔺مگر نگفت ده تا شرط ایران رو می‌پذیرم؟ فرداش توییت زد همه رو می‌ریزم سطل آشغال! پس تا قبل انتخابات کنگره مذاکره با آمریکا و رفتن به اسلام آباد و باز کردن تنگه ذاتا غلط هست و صرفا به ترامپ کمک می‌کنه تا بازار و فضای داخلی خودش رو کنترل کنه بیداری ملت