eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
📸جهان بهای جنگ آمریکا را می‌پردازد. 🔰نشریه فارن پالیسی در یادداشتی نوشت: 🔸۱) تعطیلی‌ها در پاکستان: 🔹پاکستان هفته کاری چهار روزه تصویب کرد، مدارس را دو هفته تعطیل کرد و از وزیران خواست دو ماه حقوق نگیرند. از عربستان ۳ میلیارد دلار کمک گرفت. 🔸۲) صف‌های طولانی بنزین در آسیای شرقی 🔹بنگلادش سهمیه‌بندی سوخت و تعطیلی دانشگاه‌ها. 🔹سریلانکا هفته کاری چهار روزه. 🔹نپال: اعتصابات حمل‌ونقل و گرانی مواد غذایی. 🔹بوتان: صف‌های طولانی بنزین. 🔸۳) افت بازار سهام و تهدید بحران غذا در هند هند مالیات بنزین را کاهش داد. بازار سهام ۸ درصد سقوط کرد. 🔸۴) وضعیت اضطراری انرژی در فیلیپین و تایلند 🔹فیلیپین وضعیت اضطراری انرژی اعلام کرد. 🔹تایلند دورکاری کارمندان دولت. 🔹ویتنام کاهش مسیرهای پروازی. 🔸۵) نصف شدن پیش‌بینی رشد در اروپا 🔹آلمان پیش‌بینی رشد را نصف کرد. 🔹ایرلند ارتش را برای جمع‌آوری اعتراضات فراخواند. 🔹قیمت گاز در اروپا ۷۰ درصد افزایش یافت. 🔸۶) جمع‌بندی: 🔹صندوق بین‌المللی پول: رشد جهانی امسال به ۲ درصد می‌رسد. هر چه ایران تنگه را طولانی‌تر مسدود کند، درد بیشتری به مصرف‌کننده آمریکایی می‌رسد. @ج_رزما_حقوقی_قضایی
هدایت شده از Tanha110
هوالسمیع البصیر توپ اینک در زمین ایران است؛ انچه که رخ داد تا امروز اینگونه بوده است؛ - امریکا با اراده خود، در حالی که خود را خدای روی زمین می پنداشت، جنگ را علیه ایران آغاز کرد، - امریکا با اراده خود ، در حالی که در استانه شکست قطعی بود، آتش بس را بر ایران تحمیل کرد، - امریکا با اراده خود ، در حالی که وانمود می کرد پیروز جنگ است ، میز مذاکره را بر ایران تحمیل نمود . - امریکا با اراده خود ، در طول دوره اتش بس ، محاصره دریایی را که نقض قطعی آتش بس است بر ایران تحمیل کرد. - امریکا با اراده خود ، در حالی که مجموع تلاش هایش برای کشاندن ایران برای دور دوم به پشت میز مذاکره ، با شکست روبرو شد ، یک طرفه اعلام تمدید آتش بس کرد . سوال؛ ایا امریکا قادر است بدون اینکه ؛ - از تحمیل جنگ بر ایران مجازات شود . - قاتلین امریکایی شهدای ایرانی مجازات شوند . - خسارات جنگ تحمیلی را پرداخت کند . - از زبان تهدید و اقدامات تحریک امیز و از جمله افزایش نیرو و تجهیزات نظامی در منطقه دست بر دارد . - محاصره دریایی ایران را رها کند . - حقوق ایران را بر کنترل تنگه هرمز به رسمیت بشناسد ، - و... - در سایه این اتش بس یک طرفه، از مجازات، از پرداخت خسارات ، از برسمیت شناختن حقوق ایران و... رها شده و از امنیت خودش و متحدینش لذت ببرد ؟ - در سایه این آتش بس یک طرفه، همچنان خود را برای جنگ بعدی و شرارت بیشتر اماده کند؟ - ایا پس از این جنگ، آتش بس، مذاکره‌، مجددا؛ جنگ، آتش بس و مذاکره، خواهد بود؟ - طرح و نقشه ایران برای بر هم زدن این روش مرسوم امریکایی ها که معمولا از این طریق دشمنان خود را فرسوده و مضمحل می کنند ، چیست؟ - حرف غلط و غیر منطقی این است که ایران بگوید؛ دست به ماشه اماده است. مسئولین ما پس از پذیرش آتش بس در جنگ ۱۲ روزه هم ، همین مطلب را گفتند؛ دست به ماشه اماده ایم‌. ملت هم دید که چگونه در مذاکرات فریب خوردند و حاصل ان شعار ؛ دست بر ماشه اماده بودن ، شهادت امام ما و بیش از ۳۵۰۰ نفر از فرماندهان و مردم ما و اینهمه خسارات در این جنگ شد. - ایا فرماندهان و مسئولین ما می توانند در دوره اتش بس تحمیلی، دست بر ماشه بودن را بر دشمنان ما تحمیل کنند و انها را چنان در ترس و وحشت قرار دهند که هرلحظه منتطر اقدامات تلافی جویانه و نابود کننده ایران ، باشند؟ علیرضا تنهای کیسمی ۲ اردیبهشت ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣ستاد رسانه جنگ_@ج_رزما 🔻 ⭕️ نظر بن کوهن تاجر و کنشگر یهودی در مورد ریشه ضدیت آمریکا با کشورهایی مثل روسیه و ایران ؛ ✍خلاصه میگه ؛ چون ما از این دو کشور خوشمون نمیاد و مخالف پیشرفت شان هستیم، لذا طبق استراتژی‌های امنیتی آمریکا ما آنها را دشمن می‌دانیم ، با چین هم همینطور..جهان باید تحت سیطره ما باشد، فقط... به همين راحتی.. استکبار ورزی و جهانخوارگی یعنی همین...امام شهید امت رضوان الله تعالی علیه، بارها می‌فرمود آمریکا با پیشرفت ما مخالف است، 🆔️@J.RAZMAA   @رصدوتبیین_امور_راهبردی_ضدصهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
هدایت شده از کام
گاو شیرده می‌خواهند از خروجی مذاکره ✍🏼 هاشم کامکار باور کنیم که دولتهای امارات و قطر و کویت و عربستان و . . . مجبورند صددرصد عبد و عبید اسرائیل و آمریکا باشند. ترامپ بی ادب آنها را گاوهای شیرده ی آمریکا می خواند. و می‌بینیم که هیچکدام از این شیوخ عرب کاخ نشین و مسئولین این کشورها نسبت به توهین های گوناگون ترامپ اعتراض نمی کنند. چون جرئت اعتراض ندارند. باور کنیم که واقعا شیوخ عرب از خود هیچ اختیاری ندارند. درست مثل ایران در زمان شاه که مستشاران آمریکایی مجاز بودند تلفنی به وزیر دربار شاهنشاه ایران، هر دستوری بدهند.جای بسی شرمساری است و چقدر درد آور است که درخاطرات وزیر دربار آمده است که چند نفر آمریکایی (که تمام هزینه‌هایشان با دولت ایران بود) برای تفریح به جزیره کیش رفته و در ویلاهای ساحلی مستقر شده و تلفنی به وزیر دربار همانطور که سفارش انواع غذا و سالاد و مشروبات الکلی می دهند با ذکر نام شهرها سفارش چند دختر زیبای ایرانی کم سن و سال از فلان شهر و فلان شهر هم می دهند.خدا لعنتشان کند. نجس های بی آبروی کثیف. و ننگ ابدی بر سلطنت طلب هایی که هنوز هم خواهان سر کار آمدن چنین دولتی هستند. همگی می دانیم که آمریکا و اسرائیل در زمان محمدرضا شاه، با تاسیس ساواک تمام جوانان مبارز و استقلال طلب ما را با کوچکترین حرکتی دستگیر و سالها در سیاهچالهای مخوف در زندانهای وحشتناک شکنجه می کردند و بسیاری از جوانان شجاع این مرز و بوم در زیر شکنجه های سنگین و رعب آور جلادان ساواک شهید شدند. بله این حال و روز تمام کشورهایی است که هم اکنون توسط دست نشانده های آمریکا اداره می شوند. در این کشورها هیچکس حق ندارد علیه اسرائیل صحبت کند. مردم مسلمان منطقه مثل مردم بیشتر جهان با چشمی اشکبار، این همه جنایت اسرائیل در فلسطین را می بینند و هر انسان با شرف و با وجدانی اگر بخواهد حرکتی کند و لا اقل این جنایات را محکوم کند بزودی به دلایل واهی دستگیر و به جرمهای مختلف از جمله یهود ستیزی محاکمه و زندانی یا حتی اعدام می شوند. ( البته این مورد اخیر در اروپا و آمریکا و آفریقا و . . . تمام دنیا صدق می کند.) ترامپ قمارباز اپستینی ، شیوخ عرب منطقه را گاوهای شیرده‌ی خود می خواند و خطاب به بن سلمان ولیعهد عربستان در حضور جمعی از تجار می گوید بن سلمان برای جلب نظر من حاضر است باسن مرا ببوسد. ببینید حقارت تا کجا؟ چرا یک مسلمان باید زیر بار این همه ننگ برود. فیلمی از هویدا موجود است که در آن می‌گوید در آبادان بر سر در باشگاهی آمریکایی ها نوشته بودند: ورود سگ و ایرانی ممنوع. لطفا غربگرایان ایرانی دقت کنند. اگر دین ندارید لا اقل آزاده باشید.حضرت امام خمینی(ره) به درستی آمریکا را شیطان بزرگ خواند و امام شهیدمان خامنه ای عزیز هم بارها به ما و شما گفت که با چنین عناصر پلیدی مذاکره فایده ای ندارد. چقدر گفت خوشیبن نیستم. دیدیم که مقتدرانه نامه ی ترامپ را از نخست وزیر ژاپن تحویل نگرفت. چون او معتقد بود که تمام عزت برای خدا و از خداست. الان در کشورهای حاشیه خلیج فارس و حتی کشورهایی نظیر ترکیه و مصر و اردن تمام امور اصلی کشورشان زیر نظر آمریکا و غیر مستقیم توسط عوامل صهیونیستها و با تائید آنها اداره می شود. مردم منطقه مسلمانند و قلبا" حامی فلسطین. اما اسرائیل و آمریکا طی سالیان متمادی،در امارات و کویت و قطر و عربستان و بحرین و اردن و مصر و . . . آنقدر بر علیه ایران تبلیغات منفی کرده اند که مردم نسبت به ایران بدبین شده اند و الان که ایران مستقیم با اسرائیل می جنگد مردم در تعجب هستند و کم کم نظرمردم مسلمان منطقه نسبت به ایران در حال تغییر است. و این یعنی از بین رفتن سالها زحمت صهیونیستها و تبلیغاتشان. عزیزان الان وقت آن است برای عزت خویش مبارزه کنیم. حرف امام عزیزمان آقا سید مجتبی هم همین است: دشمن درخواست آتش بس کرده و برای تداوم آتش بس باید ده شرط ما را بپذیرد و اجراء کند. والسلام. دیدیم که دشمن درخواست آتش بس دادند و اعضاء محترم شعام بیانیه دادند و به ما تبریک گفتند که پاکستان اعلام کرده که آمریکا ده شرط ما را برای مبنای مذاکرات پذیرفته است. الان دیگر برایمان مشخص شده که هیچ شرطی را نپذیرفته‌اند. و همه می دانیم دشمن در حال آوردن تجهیزات نظامی و نیروهای خود به منطقه ماست. این دیگر خیلی سادگی است که منتظر بمانیم تا کارش را تکمیل کند. ما باید با شهامت با پایان یافتن زمان آتش بس آتش را شروع کنیم. و به دشمن نشان دهیم که او حق ندارد یک طرفه برای خودش آتش بس را تمدید کند. اگر محکم نایستیم و فقط فکر مذاکره با این موجودات خبیث باشیم ما هم بزودی می شویم گاو شیرده. بله آنها گاو شیرده می‌خواهند. مثل قبل از انقلاب البته آنموقع به شاه ما با احترام می‌گفتند ژاندارم خلیج فارس! ولی الان به خلیج فارس هم می‌گویند خلیج عرب. دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۵
✍جنگ حق وباطل از ابتدای خلقت انسان بوده وهست ودرمان هم ندارد تنها راه مقابل زورگویان وستمگران عالم شناخت دوست از دشمن است تاز مانی که کشور قوی نشود و قده سرطانی کج اندایشان ومرفهین بی درد و عوامل نفوذی دشمن در داخل کشور درمان وریشه کن نشوند بیگانگان از سر ملت ایران دست بردار نیستن جلو جریان نفوذی باید ایستاد حضرت امام خمینی رحمة‌الله‌علیه فرمودند منافقین از کفار بدترند ✍محمد کاظمی
📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻 💢تله آتش بس 🔷️تمدید مشکوک آتش‌بس از سوی ترامپ قمارباز، در حالی‌که محاصره دریایی و آماده‌باش نیروهای آمریکا علیه ایران با دستور او حفظ شده، از نظر شناختی بخشی از یک تله ادراکی است. 🔻ادامه پست🔻
🚩آمریکا می‌خواهد با این آتس بس و به صورت هم‌زمان نگه داشتن ابزار فشار بر سرِ ایران(شمشیر داموکلس) افکار عمومی ایران را دچار دوگانگی و تردید کند و کشور را در شرایط نه جنگ نه صلح نگه داشته تا از اصل غافلگیری مانند ۲ جنگ تحمیلی پیش استفاده کند. این مدل رفتار، دقیقاً همان جنگ پیام است؛ با یک دست لبخند دیپلماتیک نشان می‌دهند و با دست دیگر، حلقه فشار نظامی و اقتصادی را محکم‌تر نگه می‌دارند تا در ذهن نخبگان و مردم ایران این تصور را بسازند که باید از مواضع خود کوتاه بیایند، چون بدیل آتش‌بس، فاجعه است. 🚩در چنین وضعی، هوشیاری شناختی یعنی فهم این تناقض و تبدیل‌نکردن آتش‌بس مشروط و مسلح به یک توهم امنیت. ایران باید در سطح افکار عمومی و نخبگان، این واقعیت را شفاف کند که؛ تا وقتی محاصره دریایی، تهدید زیرساختی و آماده‌باش تهاجمی پابرجاست، وضعیت، حالت جنگ دارد نه صلح! 🚩آتش‌بس واقعی فقط وقتی معنا پیدا می‌کند که تهدید و محاصره از روی سر ملت ایران برداشته شود، نه آنکه با لبخند رسانه‌ای، ذره ذره با اثر تهدید همیشگی تداوم یابد تا در وقت غفلت ضربه‌ای مجدد به کشور توسط این تروریست‌های غیرقابل اعتماد وارد شود. 🚩اقدام پیش‌دستانه نظامی می‌تواند نقشه دشمنان را خنثی کند. ✍سید علیرضا آل‌داود 🆔️@J.RAZMAA @تبیین_امور_بصیرت_افزایی_شناختی_سیاسی_مطالبه_گران_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما @کانال_تحلیلی_راهبردی_شماره۱@ج_رزما https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه۲ویزه_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
علی علیزاده خودتون ببینید که آیا ایشون داره حرف حق میزنه؟؟ ‌---------------------------------- 🚩🇮🇷 مطالبه گران... @motalebegaraniran