eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.9هزار عکس
12.6هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
🔴آیا هنوز برخی مسئولین باور نمیکنند که پس از شهادت اقا و مولایمان ما مردم چیزی برای از دست دادن ندا
سلام علیکم، هر سه این شروط که خبر گذاری فارس از قول رسانه المیادین حزب الله لبنان منتشر شده، "غیر قابل مذاکره است"، این خواست کل ملت مبعوث است، باید قیل از علنی شدن و حتی راست و دروغ بودن این شروط علیه آن قیام کنیم، انقلابیون در سطح میادین و خیابانها بین این موضوع را علنی و موضع گیری کنیم. "این شروط، بخصوص شروط دوم و سوم "غیر قابل مذاکره است" به متن پست زیر توجه فرمائید 🔻 📣ستاد رسانه جنگ_@ج_رزما🔻 🆔️@J.RAZMAA       @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
بازتاب جهانی گزارش تسنیم از آسیب‌پذیری کابل‌های اینترنت خلیج فارس 🔹خبرگزاری تسنیم گزارشی با عنوان «تنگه هرمز؛ شاهراه حیاتی کابل‌های اینترنت کشورهای حاشیه خلیج فارس https://tasnimnews.ir/3571463 » منتشر کرد. 🔹گزارش تسنیم بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشت. CNN آمریکا آن را «جنگ نامتقارن پرهزینه» خواند، اورشلیم پست اسرائیل با تیتر «تسنیم نسبت به خطر آسیب به کابل‌های زیردریایی هشدار داد» به آن پرداخت. 🔹رسانه ترکی Türkiye Today گزارش تسنیم را «سیگنال استراتژیک» توصیف کرد. دویچه‌وله فارسی و یورونیوز فارسی نیز آن را «تهدیدی تلویحی» و «گلوگاه دوگانه دیجیتال» ارزیابی کردند. شبکه KBS کره جنوبی با اشاره به وابستگی ۹۰ درصدی کشورهای عربی به این کابل‌ها، هشدار داد تعمیر آنها ماه‌ها طول می‌کشد. 🔹در شبکه اجتماعی ایکس، اکانت BRICS News با بیش از ۶۸۹ هزار بازدید نوشت: ایران هشدار داد کابل‌های اینترنت خلیج فارس را قطع می‌کند. اکانت‌هایی همچون ماریو نوفل با ۳ میلیون دنبال‌کننده و رونالد کارتر نیز گزارش تسنیم را به صورت ویژه پرداختند و گفتند قطع ۵ کابل، بانکداری و تجارت الکترونیک خلیج فارس را فلج می‌کند. 🆔️@J.RAZMAA           @تبیین_امور_جنگ_سایبرنتیک_ضدصهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما در ایتا🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @پایگاه_شماره۳_تقنینی_حکمرانی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/
السلام علیک یا ثامن الحجج یا علی بن موسی الرضا المرتضی(ع) ⚘میلاد امام رئوف السلطان علی ابن موسی الرضا علیه آلاف تهیت و السلام بر شیعیان مبارک باد ⚘ 🆔️@J.RAZMAA     @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
🔸سخنگوی ارتش: ما جنگ را تمام‌شده تلقی نکرده‌ایم ‌ امیر سرتیپ اکرمی‌نیا سخنگوی ارتش: 🔹از همان روزی که جنگ متوقف و به تعبیری آتش‌بس یا سکوت در میدان نبرد برقرار شد، به دلیل عدم وجود اعتماد به آمریکا و دشمنانمان، همواره با همان جدیت دوران جنگ، اهدافمان را به‌روزرسانی کردیم، بانک اهداف را تکمیل کردیم، آموزش‌های خود را ادامه دادیم و از تجربیات جنگ بهره بردیم. ‌ 🔹 تجهیزات خود را نیز هم تولید و هم به‌روز کردیم. از این رو، شرایط برای ما همچنان شرایط جنگی است. ‌ 📣ستاد رسانه جنگ_@ج_رزما🔻 🆔️@J.RAZMAA               @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
23.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💥ا﷽ا💐 با سلام و درود و عرض تهنیت میلاد قُرَّةُ عَینِ المُؤمِنین قائم ثامن سِراجُ الله نورُ الْهُدی حضرت علی ابن موسی الرضا علیه آلاف التحیه والثناء به حضور اعضاء محترم گروه 💐🌿🍀💐💚💥
«شهید حجاب» فردای جنگ دوازده روزه برای خیلی ها تغییر عجیب و ناگهانی فضای شهرها محسوس بود بی حجابی و نیمه پوششی زخم کهنه ای بود که در یک سال قبلش هم عمیق‌تر شده بود، اما پایان جنگ خرداد، انگار آغاز یک جهش در بی حجابی تا حد نیمه برهنگی شده بود، همان زمان چقدر دلسوزان هشدار دادند این وضعیت و رشد بی سابقه ناگهانی طبیعی نیست و کاملا نشان‌دهنده ادامه پروژه دشمن در خیابان است. چقدر اصرار شد که همان قانون نیم‌بند حجاب رو حداقل ابلاغ کنید تا ترمزش کشیده شود، این وضعیت ، پالس ضعف حکمرانی است، اینها گرای به دشمن است که توان کنترل نیست ...این ها شروع مهیب انقلاب جنسی است که با آن خیلی از کشورها را زمین زدند و ... که گفتند خیر، دو قطبی میشود و جامعه طاقت ندارد و البته پنهانی هم آشکار شد که نگران سبد رای همیشگی فلانی هستند که دستخوش تغییر میشود و حمایت افکار عمومی کم میشود و آن دیگری هم رفته است و گفته که اگر اجرا شود استعفا خواهم داد و عملا نظام اصلی تصمیگیری را در فشار هر گونه اقدامی گذاشته اند بی حجابی و نیمه عریانی خیلی سریع به کافه ها و ایونت ها کشیده شد و از سر و روی شهرها بالا و پایین می‌رفت ، کم کم همه متحیر شدند که ایران اسلامی به کجا دارد میرود! و ماجرا کاملا امنیتی است و دیگر اجتماعی نیست...تا برخی از همانها به خودشان آمدند که مماشات کافی است و شروع به پلمپ کافه و جلوگیری از ایونت و ...گرفتند دشمن اجازه ادامه نداد و خیلی زود با همان هرزه ها و کافه ها و ... کشتار دیماه خونین رو سر سفر کشور گذاشت ...بعد از آن هم با همه چیزهایی که گفته شد مبنی بر پایان مماشات و ....باز هم اتفاق خیلی خاصی نیفتاد و پالس اقتداری دیده نشد و کار رسید به اتفاق تلخ و نهایی آشوب دانشگاه‌ها و باز همان هرزه ها بودند که برای ضربه آخر بیرون آمدند و باز هم پالس ضعف در مقابل آنهمه هجمه شخصیتی به رهبری و سکوت در برابر ترور شخصیتی حضرتش و مماشات دوباره نهادهای اجرایی و دولتی و و قانونی و .... و دیگر دشمن با آنهمه مقدمه چینی و بستر سازی معطل نکرد و کار را رساند به قتلگاه نهم اسفند . . . حالا شصت روز از آن روز واقعه و چند روزی بعد از آتش بس و توقف جنگ اول، باز دهانها باز مانده که چرا یک باره فضای شهری این طور شده و اینجا واقعا ایران است؟! ، سازمان یافته، به محلات جنوب شهر هم در حال رسوخ است و مسابقه ثانیه به ثانیه بی پوششی بی سابقه تر از همیشه در حال تسریع است هشدارها البته داده شده و آنهایی که قرار بوده کاری انجام دهند، انجام که ندادند هم مانع جدی شدند شمردن دوباره دلایل و ارائه اسنادی که پنهان نیست و نشان دادن دست دشمن و پروژه اش در این شتاب دادن به انقلاب جنسی هم برای آنها که دردی حس نمیکنند دوایی نخواهد بود قدم زدن یک ساعته در این روزهای تهران نشان می‌دهد که مسیر بعد از جنگ دوازده روزه قدم به قدم و حتی بسیار با عجله بیشتر از قبل، قرار است اجرا شود. حالا البته کار از یک نظر سخت تر هم شده که با برخی بی حجابیهای ضریب گرفته در تجمعات ( که درست یا اشتباهش محل این بحث نیست ) تفکیک آن از برهنگی پروژه ای صهیونیستی برای خیلی ها سخت تر و پر ابهام تر شده اما بالاخره اگر هم در سمت ما تردیدی باشد در سمت اسراییل تردیدی نیست و راه طی شده را چرا دوباره طی نکند؟ تاریخ‌ موساد و اسراییل اتفاقا پر است از مدل‌های تکراری چون برخی ها را در کشورهای هدف را دارند که اجازه درس گرفتن از آن مسیر را نمیدهند و باز راه را برای ضربه نهایی هموار می‌کنند البته اسراییل یک خطای محاسباتی تاریخی دارد که باید همان را هم‌بر ضد این تکرار نقشه و پروژه مجددش «از هرزه ها تا آشوبها و تا ضربه مهم بعدی» عملیاتی کرد خیابان تا اینجا نقشه های عجیبی را افشا کرده و جلوی انجامش را گرفته و باید در مقابل این پروژه ای که شاید کمتر از اتفاقات سیاست خارجی دشمن و ....نباشد بیدارش کرد توسط هر کسی که می‌تواند و احساس خطر کرده..خیابان حالا بسیار کارهای نشدنی را میتواند شدنی کند... آهای مسئولین و دغدغه مندان اگر فکری برای این توطئه اسرائیل نکنیم، خدای نکرده یک بلوای دیگر بوجود خواهد آمد. 🇮🇷 در میدان می مانیم ✍دکتر محبوبه حقیقی