eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.9هزار عکس
12.6هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
🔸سخنگوی ارتش: ما جنگ را تمام‌شده تلقی نکرده‌ایم ‌ امیر سرتیپ اکرمی‌نیا سخنگوی ارتش: 🔹از همان روزی که جنگ متوقف و به تعبیری آتش‌بس یا سکوت در میدان نبرد برقرار شد، به دلیل عدم وجود اعتماد به آمریکا و دشمنانمان، همواره با همان جدیت دوران جنگ، اهدافمان را به‌روزرسانی کردیم، بانک اهداف را تکمیل کردیم، آموزش‌های خود را ادامه دادیم و از تجربیات جنگ بهره بردیم. ‌ 🔹 تجهیزات خود را نیز هم تولید و هم به‌روز کردیم. از این رو، شرایط برای ما همچنان شرایط جنگی است. ‌ 📣ستاد رسانه جنگ_@ج_رزما🔻 🆔️@J.RAZMAA               @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
23.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💥ا﷽ا💐 با سلام و درود و عرض تهنیت میلاد قُرَّةُ عَینِ المُؤمِنین قائم ثامن سِراجُ الله نورُ الْهُدی حضرت علی ابن موسی الرضا علیه آلاف التحیه والثناء به حضور اعضاء محترم گروه 💐🌿🍀💐💚💥
«شهید حجاب» فردای جنگ دوازده روزه برای خیلی ها تغییر عجیب و ناگهانی فضای شهرها محسوس بود بی حجابی و نیمه پوششی زخم کهنه ای بود که در یک سال قبلش هم عمیق‌تر شده بود، اما پایان جنگ خرداد، انگار آغاز یک جهش در بی حجابی تا حد نیمه برهنگی شده بود، همان زمان چقدر دلسوزان هشدار دادند این وضعیت و رشد بی سابقه ناگهانی طبیعی نیست و کاملا نشان‌دهنده ادامه پروژه دشمن در خیابان است. چقدر اصرار شد که همان قانون نیم‌بند حجاب رو حداقل ابلاغ کنید تا ترمزش کشیده شود، این وضعیت ، پالس ضعف حکمرانی است، اینها گرای به دشمن است که توان کنترل نیست ...این ها شروع مهیب انقلاب جنسی است که با آن خیلی از کشورها را زمین زدند و ... که گفتند خیر، دو قطبی میشود و جامعه طاقت ندارد و البته پنهانی هم آشکار شد که نگران سبد رای همیشگی فلانی هستند که دستخوش تغییر میشود و حمایت افکار عمومی کم میشود و آن دیگری هم رفته است و گفته که اگر اجرا شود استعفا خواهم داد و عملا نظام اصلی تصمیگیری را در فشار هر گونه اقدامی گذاشته اند بی حجابی و نیمه عریانی خیلی سریع به کافه ها و ایونت ها کشیده شد و از سر و روی شهرها بالا و پایین می‌رفت ، کم کم همه متحیر شدند که ایران اسلامی به کجا دارد میرود! و ماجرا کاملا امنیتی است و دیگر اجتماعی نیست...تا برخی از همانها به خودشان آمدند که مماشات کافی است و شروع به پلمپ کافه و جلوگیری از ایونت و ...گرفتند دشمن اجازه ادامه نداد و خیلی زود با همان هرزه ها و کافه ها و ... کشتار دیماه خونین رو سر سفر کشور گذاشت ...بعد از آن هم با همه چیزهایی که گفته شد مبنی بر پایان مماشات و ....باز هم اتفاق خیلی خاصی نیفتاد و پالس اقتداری دیده نشد و کار رسید به اتفاق تلخ و نهایی آشوب دانشگاه‌ها و باز همان هرزه ها بودند که برای ضربه آخر بیرون آمدند و باز هم پالس ضعف در مقابل آنهمه هجمه شخصیتی به رهبری و سکوت در برابر ترور شخصیتی حضرتش و مماشات دوباره نهادهای اجرایی و دولتی و و قانونی و .... و دیگر دشمن با آنهمه مقدمه چینی و بستر سازی معطل نکرد و کار را رساند به قتلگاه نهم اسفند . . . حالا شصت روز از آن روز واقعه و چند روزی بعد از آتش بس و توقف جنگ اول، باز دهانها باز مانده که چرا یک باره فضای شهری این طور شده و اینجا واقعا ایران است؟! ، سازمان یافته، به محلات جنوب شهر هم در حال رسوخ است و مسابقه ثانیه به ثانیه بی پوششی بی سابقه تر از همیشه در حال تسریع است هشدارها البته داده شده و آنهایی که قرار بوده کاری انجام دهند، انجام که ندادند هم مانع جدی شدند شمردن دوباره دلایل و ارائه اسنادی که پنهان نیست و نشان دادن دست دشمن و پروژه اش در این شتاب دادن به انقلاب جنسی هم برای آنها که دردی حس نمیکنند دوایی نخواهد بود قدم زدن یک ساعته در این روزهای تهران نشان می‌دهد که مسیر بعد از جنگ دوازده روزه قدم به قدم و حتی بسیار با عجله بیشتر از قبل، قرار است اجرا شود. حالا البته کار از یک نظر سخت تر هم شده که با برخی بی حجابیهای ضریب گرفته در تجمعات ( که درست یا اشتباهش محل این بحث نیست ) تفکیک آن از برهنگی پروژه ای صهیونیستی برای خیلی ها سخت تر و پر ابهام تر شده اما بالاخره اگر هم در سمت ما تردیدی باشد در سمت اسراییل تردیدی نیست و راه طی شده را چرا دوباره طی نکند؟ تاریخ‌ موساد و اسراییل اتفاقا پر است از مدل‌های تکراری چون برخی ها را در کشورهای هدف را دارند که اجازه درس گرفتن از آن مسیر را نمیدهند و باز راه را برای ضربه نهایی هموار می‌کنند البته اسراییل یک خطای محاسباتی تاریخی دارد که باید همان را هم‌بر ضد این تکرار نقشه و پروژه مجددش «از هرزه ها تا آشوبها و تا ضربه مهم بعدی» عملیاتی کرد خیابان تا اینجا نقشه های عجیبی را افشا کرده و جلوی انجامش را گرفته و باید در مقابل این پروژه ای که شاید کمتر از اتفاقات سیاست خارجی دشمن و ....نباشد بیدارش کرد توسط هر کسی که می‌تواند و احساس خطر کرده..خیابان حالا بسیار کارهای نشدنی را میتواند شدنی کند... آهای مسئولین و دغدغه مندان اگر فکری برای این توطئه اسرائیل نکنیم، خدای نکرده یک بلوای دیگر بوجود خواهد آمد. 🇮🇷 در میدان می مانیم ✍دکتر محبوبه حقیقی
هدایت شده از Tanha110
⚘﷽⚘ آمده ام آمدم ای شاه پناهم بده خط امانی ز گناهم بده ای حرمت ملجأ در ماندگان دور مران از در و ، راهم بده ای که عطا بخش همه عالمی جمله ی حاجات مرا هم بده سلام و خداقوت محضر همه عزیزان؛ فرخنده میلاد با سعادت آقا علی بن موسی الرضا المرتضی علیه السلام، امام مهربانی ها و ولی نعمتمان را محضر شما و خانواده مکرم تبریک و تهنیت عرض میکنم. در پناه اقا علی بن موسی الرضا (ع) سلامت و سربلند و عاقبت بخیر باشید. علیرضا تنهای کیسمی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۵
ألسَّلامُ عَلَيْكَ یا صاحِبَ الزَّمان 🌺🌸🌹🌸🌺 سالروز میلاد فرخنده شَمسُ الشُّمُوس اَنیسَ النُّفُوس اِمامِ رَئُوف حضرت علی ابن موسی الرِّضا عَلیه السّلام خُجَسته و مبارک باد. 🌺🌸🌹🌸🌺 امام رضا عليه السلام بر شما است كه از سلاح پيامبران بهره بگيريد.به حضرت عرض شد:سلاح انبياء چيست؟ حضرت فرمودند: «دعا». عليكم بسلاحِ الأنبياء فقيلَ و ما سلاحُ الانبياء؟ قال: الدعاء. اصول کافی، جلد ۲، ص ۴۶۸ أللَّھُمَّ عَجِّــلْ لِولیِّکَ الفَرَج وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ صفایی کمیته حقوقی رزما
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا