✅خیالمان از میدان و خیابان راحت است اما...
#فتح_خیبر
🇮🇷
⭕️مردم ریشهی گرانیها را بشناسید تا تحلیل درست داشته باشید!
#جنگ_اقتصادی
🇮🇷
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
صدا و سیما با مات کردن نوشته های پلاکارها و مطالبات مردم مبعوث شده و مطالبه گر دقیقا داره نشون میده
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
14.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌️ پس از فرماندار ساری، فرماندار دامغان به میدان آمد! کج سلیقگی یا انحراف
🔻 حمید رسایی: نمیتوانم روندی که توسط فرماندار این دولت در ساری آغاز شد و توسط فرماندار دامغان استمرار یافته را رفتاری سازمانی که سرمنشاء آن رئیس جمهور یا وزیر کشور باشد، بدانم. اما هر چه هست، پاسخش همان است که این هموطن دامغانی میگوید.
✍در باره این اتفاقات باید گفت:
1️⃣ مردم با امر رهبر شهیدشان و رهبر انقلاب، سید مجتبی امام خامنهای به میدان آمدهاند و فقط با امر ایشان، خیابان را ترک میکنند.
3️⃣ مردم ایران که با سلایق مختلف در این تجمعات شرکت دارند، این مراسم را نوعی🚩 رزم شبانه🚩 و یکی از مهمترین سلاحهای مقابله با این جنگ تحمیلی میدانند.
3️⃣ مردم یعنی برگزارکنندگان این تجمعات و کسانی که در آن شرکت میکنند یا کسانی که از کنارش عبور میکنند یا در نزدیکی تجمعات ساکن هستند، جملگی میدانند که برگزاری این رزم شبانه، به صورت طبیعی اقتضائاتی دارد، بنابر این حال همدیگر را رعایت میکنند.
4️⃣ حتما باید به فرماندار این شهر فهماند که ایران یک تن است. اگر قم یا تهران یا اصفهان، بمباران شده، یعنی دامغان هم بمباران شده. برای مردم ما تفاوت نمیکند شهید جزیره خارک یا شهید امنیت در کف خیابان تهران، یا شهید پشت لانچر شلیک موشک در لرستان یا کرمانشاه یا هر جای دیگر، مثل شهیدی از شهر خود ماست.
5️⃣ امیدواریم استاندار سمنان هم مثل استاندار مازندران در بین موکبداران دامغانی حاضر شود و ضمن رد قول فرماندار دامغان، از آنها دلجویی کند...
🆔️@J.RAZMAA
@کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما