eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.6هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
❌پشت پرده فشار و ارعاب نسبت به رسانه‌های مردمی و انقلابی چیست؟ از شعام به عنوان بازوی اصلی فضای امنیتی کشور درخواست داریم که درباره فشاری‌های مشکوکی که به رسانه‌های انقلابی و مردمی وارد می‌شود، رسیدگی جدی بکند. چه کسانی پشت پرده این فشارها هستند؟ چرا با رسانه‌های اصلاح‌طلب که پمپاژ ناامیدی و تسلیم می‌کنند برخورد نمی‌شود و شاهد افزایش فشار روی رسانه‌های اصلی از تلویزیون تا رسانه‌های اصلی و حتی جریان‌های مردمی ایتا هستیم؟ منافع چه کسانی در این است که ما مطالبات رهبر انقلاب را تکرار نکنیم و برای شروط دهگانه و عدم مذاکره هسته‌ای، صحبت‌های مردم در میدان را تکرار نکنیم؟ از شورای عالی امنیت ملی مطالبه داریم جهت صیانت و حرمت گذاشتن به مردم مبعوث شده و ارج گذاشتن به بصیرت و هوشیاری این ملت مبارز و آگاه رسیدگی جدی نسبت به فضای ارعاب و تهدید و فشار نسبت به رسانه های مردمی و انقلابی داشته باشد. 🔴 👇 @bidariymelat
هدایت شده از Tanha110
هوالسمیع البصیر با گرامی داشت روز کارگر و روز معلم؛ همه ی یک ملت = معلم + کارگر معلم + کارگر= استقلال ، آزادی، جمهوری اسلامی بمناسبت قرین بودن روز کارگر و روز معلم، تلاش می کنم از پیوند بین این دو بنویسم. به یقین رابطه ای بسیار عمیق و معنا داری ، بین معلم و کارگر و بین نهاد تعلیم‌ و تربیت فرزندان این سرزمین با نهاد تولید معاش، ثروت ، قدرت و عزت برای افراد و جامعه ‌‌وجود دارد. هنر اصلی نظام حکمرانی؛ تعریف و عملی سازی دقیق و زیبا و متقن و پایدار رابطه بین محیط آموزشی (مدرسه و دانشگاه) ، با محیط کارگری است . در این فرصت مغتنم به روابط این دو مناسبت می پردازم؛ مهمترین هدف نظام تعلیم و تربیت کشور؛ مهارت آموزی به فرزندان این کشور جهت ‌آغاز یک زندگی بر اساس معیارهای حیات طیبه است ، گام اصلی حرکت متعالی فرزندان این کشور؛ ورود به جامعه و بازار کار، جهت پیدا کردن شخصیت و جایگاه خود و تامین معاش عزت مندانه از راه حلال است . در اسلام ، استخدام شدن در سازمانهای عریض و طویل و کار کردن برای این ‌و آن ، اولویت نیست. ارجح است هرکس برای خودش شغل مستقلی داشته باشد. ورود به بازار کار: - هم نیازمند علم ‌‌، آگاهی ‌، تخصص و سرمایه اولیه ‌ است ، - هم نیازمند معرفت و اشنایی به احکام دینی . حقیقتا اینگونه نیست که این دو بال ، بلافاصله پس از رها شدن فرزندان این سرزمین از محیط آموزشی و بلافاصله پس از گرفتن مدرک تحصیلی، در انها خلق ‌و ظاهر شود . بلکه باید بصورت تدریجی ، این آمادگی ها در آنها نهاده و گذاشته شود. و این ها رسالت اصلی معلمین و اساتید دانشگاه‌ها است. حسب فقه اسلام ؛ - دختران از حدود ۹ تا ۱۰ سالگی باید مهارت همسر داری ، خانه داری و تربیت نسل بعد را بیاموزند. یعنی کم کم خودرا در جایگاه یک مدیر بر محیط یک خانواده ‌و یک معلم بر چند نفر که یکی از آنها شوهر انها یعنی مردی که از حیث سن و سال و تجربه بزرگتر از آنها است، ببینند. یعنی در جایگاهی که هم اکنون معلمین ۳۰ الی ۵۰ ساله قرار دارند. - پسران هم از سن ۱۵ الی ۱۶ سالگی باید خودرا برای ورود به جامعه و بازار کار آماده کنند، بتدریج جایگاه و شخصیت اجتماعی و اقتصادی خودرا در جامعه مشخص کنند و برای پذیرش مسئولیت تامین معاش یک خانواده مستقل، خود را مهیا کنند. یعنی در جایگاهی قرار گیرند که درصد قابل توجه از مردان ۴۰ الی ۵۰ ساله فعلی در ان ناتوان و مدعی هستند توان اداره عزتمندانه معاش زندگی خودرا ندارند. بنابراین آماده سازی علمی و تخصصی و جسمانی و روحی و بصورت واضح ، پوشاندن لباس کار برای پسران از مدرسه باید آغاز بشود، در دانشگاهها ادامه یابد، تا پس از ورود به جامعه استمرار داشته باشد. از همین رو مدارس و مراکز آموزشی ‌ و دانشگاههای ما حتی اگر لازم شد ، باید تغییر نام بدهند و به کارگاههای اموزشی تبدیل شوند . با همین استدلال، معلمین و اساتید ما هم باید در محیط آموزشی، لباس کارگری بپوشند، تا از وحدت بین محیط اموزشی و محیط کارگری ، فرزندان این سرزمین ، به اهداف و شرافت و عزت واقعی خود از زندگی کردن در روی این کره خاکی نزدیک شوند. تا اینده فرزندان این کشور حسب یک نقشه متقن و درست به جلو حرکت کنند . گمان نمی کنم فهم این مسایل سخت باشد. لیکن گمان میکنم ؛ آن شجاعت لازم در کشور ما برای موارد زیر وجود ندارد؛ - تبدیل نظام تعلیم و تربیت به نظام تربیت نیروی کار، - تبدیل دانشگاهها به کارگاهها ، - تعریف نقش معلمین و اساتید کشور در محیط های اموزشی به کارفرما و تربیت کننده نیروی کار مورد نیاز جامعه با پوشیدن لباس کار در مدرسه و در دانشگاهها ، ‌ - و... یقین دارم؛ این راه تنها راه فلاح و رستگاری فرزندان این سرزمین و نجات و بقا ‌این کشور است . علیرضا تنهای کیسمی ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هدایت شده از عبدالله نوری پور
✅ جلسه عمومی ۱۴۴ @ج_رزما دوشنبه :۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۵ ساعت :۶ صبح 💠مکان : همیشگی 🔺دستور جلسه: ۱- برای پسا جنگ چه کنیم؟ ۲-نامزدهای منتخب شورای شهر رزما تیز برای ساعت ۱۰تا۱۲ برگزار می‌گردد. و من الله التوفیق 📣ستاد رسانه جنگ_@ج_رزما🔻 🆔️@J.RAZMAA  @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
سخنرانی دکتر حسین الله کرم در تجمع میدانی شهرک علائین تنگه هرمز غیر قابل معامله است متن سخنرانی 🔻🔻
🎤دکتر الله کرم پنجشنبه مورخ دهم اردیبهشت در تجمع بزرگ شهرک علایین شهرری با تبریک میلاد با سعادت امام رضا(ع) ، اعتراض شدید خود را به طرح تسلیم طلبانه غربگرایان اعلام کرد و آنرا مخالف طرح ده ماده ای ایران نامید. 🎤وی اظهار داشت غربگرایان برای پایان جنگ طرح سه گانه زیر را ارائه کردند : الف - تنگه هرمز را با رفع محاصره آمریکا ب - مواد غنی شده و غنی سازی را با کنسرسیوم منطقه ای ج - هر دو را با پایان جنگ معامله کنیم. 🔷️الله کرم ابتدا درمقابل طرح خیانت آلود فوق به دو موضوع زیر پرداخت : الف - ابتدا به جایگاه بی بدلیل تنگه هرمز پرداخته و اظهار داشت ، در دنیا چهارده نقطه ومنطقه استراتژیک وجود دارد به گونه ایکه تنگه هرمز درمیان آنها بی بدیل است زیرا مسیر جایگزین ندارد، تنگه های مالاگا، باب المندب، کانال پاناما ، تنگه جبل الطارق کانالهای پاناما و سوئز، تنگه های بسفر وداردانل به ترتیب بعداز تنگه هرمز قرار دارند زیرا همگی مسیر جایگزین دارند. ب - قیمت هربشگه نفت درجنگ اول خلیج فارس به ۲۵۰ دلار رسید درحالیکه اکنون قیمت هر بشگه نفت ۱۲۶ دلار است یعنی اگر غربگرایان طرح خود را منفعت طلبانه تنظیم می کردند باید حداقل منتظر نفت۲۵۰ دلاری می ماندند. 🎤الله کرم در ادامه گفت :اینها بدانند مردم کف خیابان مطالب فوق را دقیقا می دانند و به فرمان امام المسلمین می خواهند ترانزیت عبور از تنگه هرمز را تعیین ودریافت کنند، این یکی از اموری زیر است که رهبری فرمودند ومردم مبعوث شده اند تا کار را تمام کنند. 🔷️ موارد دیگر عبارتند از : ۱- حتما متجاوز را رها نمی کنیم ۲- حتما مدیریت تنگه هرمز را به مرحله جدیدی وارد می کنیم بطوریکه جائی برای آمریکا جز قعر آبهایش نخواهد ماند ۳-حتما غرامت وخون بهایشهیدان ودیه جانبازان را می گیریم ۴-بهیچ وجه ازحقوق حقه خود دست نمی کشیم ۵-جبهه مقاومت را یکپارچه در نظر داریم «وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ»؛ 🆔️@J.RAZMAA     @رصدتحولات_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e @کانال_شماره۴_رزما در سکوی بله🔻 ble.ir/join/NWJjNzczNT
🚩حرکت کشتی‌های لنگر انداخته‌ در نزدیکی راس الخیمه به سمت دبی در پی هشدار ایران 🆔️@J.RAZMAA @رصدتحرکات_لجستیکی_راهبردی_دشمن_درجنگ_نامتقارن_محورصهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی                          کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa ابرگروه ویژه شماره ۲ 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_حکمرانی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/
🎙️ گفتگوی خبرگزاری تسنیم با سعید عبدالملکی پیرامون حضور خیابانی مردم لینک گفتگو 👇 https://search.eitaa.com/?url=https://tasnimnews.ir/3576117 https://eitaa.com/DrSaeidAbdolmalaki4970
خبرگزاری تسنیم تحلیل یک استاد دانشگاه از سازه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مبعوث شدن مردم سعید عبدالملکی، استاد دانشگاه و روان‌شناس سیاسی، در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم با اشاره به شهادت جمعی از مردم در سال گذشته با حمایت‌های رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا در جنگ و کودتای دی‌ماه به تداوم حضور مردم در محکومیت دخالت‌های خارجی علیه کشور اشاره کرد و تداوم حضور مردم در خیابان‌ها در محکوم کردن این جنایات را به‌دلیل تاب‌آوری و اتحاد مردم در مقابل بیگانگان توصیف کرد و اظهار داشت: ملت ایران از یک پشتوانه‌ تمدنی و فرهنگی قوی برخوردارند که شامل 2500 سال تمدن ایرانی و 1400 سال تمدن اسلامی و 47 سال استقرار نظام اسلامی شیعی است. انسان ایرانی از سه هویت غنی ایرانی، اسلامی و شیعی تغذیه می‌کند که این سه هویت هم‌پوشان و تکمیل‌کننده‌ یکدیگر هستند و مردم ایران را به کمال و فرهیختگی رسانده است. وی با اشاره به بخشی از ویژگی‌های ایرانیان که طی سال‌های گذشته برجسته شده است، افزود: فرهنگ حق‌گرایی، ظلم‌ستیزی، استکبارستیزی، عدالت‌طلبی، استقلال‌گرایی و شهادت‌طلبی و عزت حسینی و در نهایت آرمان‌گرایی در عمق وجود ایرانیان ریشه‌دار دارد. لذا ملت ایران از یک شاخص و معیار برتری حق در مقابل باطل برخوردارند. از طرفی ما به سازه‌های سخت‌افزاری همچون منابع طبیعی خدادادی، استعدادهای ناب و علم و تکنولوژی و تسلیحات بازدارنده مجهز هستیم که با تکیه‌ بر توانمندی‌های بومی خود به آن دست پیدا کرده‌ایم. ما وارث بهترین دانشمندان و عالمانی همچون خوارزمی، ابن‌سینا، مولوی و حافظ و سعدی و دانشمندان هسته‌ای هستیم که شاخص برتری ما محسوب می‌شوند. این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: با این وصف، منابع تاب‌آوری ملت ایران فراوان‌اند و ملت ایران مسلح به سلاح تاب‌آوری که امری ژنی، درونی، عقلانی و معنوی است لذا این ملت در برابر هر نوع زور و فشار مقاومت می‌کند و خم نمی‌شود این روحیه موجب شده مردم ایران زیر بار زور و ظلم نروند. وی این موضوع را دلیل تفاوت ایرانیان با اپوزیسیون فارسی‌زبان خارج‌نشین ذکر کرد و گفت: با این ویژگی‌ها ملت آزاده و مبعوث شده‌ ایران اسلامی، تاب‌آوری در برابر جنایتکاران، جان فدا بودن در راه وطن، هویت، شرافت و ناموس را از نان شب و زندگی ذلت‌بار ارجح‌تر می‌دانند. این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: از طرفی مردم ایران در 47 سال گذشته رهبران و سیاستمداران و شخصیت‌های وارسته و پیامبرگونه‌ای همچون امام‌خمینی(ره)، امام خامنه‌ای شهید(رضوان‌الله تعالی علیه)، شهید بهشتی، شهید رجایی، شهید رئیسی و هزاران شهید مخلص را تجربه کردند. وی با بیان اینکه نظام اسلامی در طول 5 دهه‌ گذشته با سیاست راهبردی نه غربی نه شرقی خود، پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های درونی ملت ایران را فعال و بارور کرده است، افزود: همچنین در اوج تحریم و تهدید ایران را در ابعاد گوناگون به سمت قله‌های پیشرفت و توسعه برده است. حال چگونه ممکن است ملت ایران از جمهوری اسلامی عبور و سرزمین خود را دودستی تقدیم حکومت‌های وابسته و سلطه‌پذیر نمایند تا کشورشان تجزیه شود و منابع آن توسط دولت‌های استعمارگر و دزد بلعیده شود. این استاد دانشگاه تاکید کرد: از خردادماه سال گذشته تاکنون که دو جنگ و یک اغتشاش خیابانی و کودتا و خسارات مالی و جانی قابل‌توجهی به کشور و مردم ما تحمیل‌شده است، مردم ما هیچ‌گاه جا نزدند و پای کشور خود ایستادند. به‌خصوص در 50 روز اخیر که زن و مرد و کودک و نوجوان و جوان همگی پرچم به دست و با شعارهای حماسی در خیابان‌ها و میادین شهرها و به‌ خصوص تهران بعضاً تا صبح حضور دارند و هیچ‌گاه خسته نشدند. عبدالملکی این موضوع را عاملی اثرگذار در تربیت نسل جوان و آینده کشور دانست و گفت: مردم حاضر در خیابان برای سرزمین ایران و حفاظت و صیانت از آن ارزش راهبردی محسوب می‌شوند و جایگزین ندارند و از طرفی، شگفتی و تحسین جهانیان را برانگیخته‌اند و عملاً تبدیل به یک الگو برای سایر ملت‌های تحت استکبار، استعمار و حقوق بشر و دموکراسی دروغین غرب شدند. https://search.eitaa.com/?url=https://tasnimnews.ir/3576117 https://eitaa.com/DrSaeidAbdolmalaki4970
بچه‌های انقلابی نه جنگ طلب هستن نه أهل تجاوز هستن نه ظلم پذیر هستن آنها بر اساس توصیه رهبر شهید انقلاب در میدان عمل می کنند رهبری شهید فرمودند مذاکره شرافتمندانه نیست عاقلانه نیست عزت‌مندانه نیست سرباز ولایت فقیه ورهبری هرگز با دشمنان قسم‌خورده ملت ایران مذاکره نمی کند ملت یک کلام ا انتقام وسلام کاظمی
شماره کارت جهت کمک مردمی به تجهیز رزمندگان بسیجی درنبرد آینده با کفار صلیبی صهیونی آمریکایی.. 📣ستاد رسانه جنگ_@ج_رزما 🔻 🆔️@J.RAZMAA  @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما