eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.9هزار عکس
12.6هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
🎤دکتر عبدالحسین الله کرم، دبیر کل @جمعیت_رزما؛ ۱۰ اردیبهشت در تجمع شبانه مردم حکیمیه به سه معجزه انتخاب رهبری، مبعوث شدن مردم و عملکرد میدان در کنترل تنگه هرمز پرداخت. ⭕الله کرم در ادامه به صدها حماسه زیر اشاره کرد : الف - حماسه انتخاب شایسته امام حسینی خامنه ای توسط مجلس خبرگان آنهم زیر بمباران دشمن ، ۱۰ روز پس از شهادت امام شهید و ابتکار تایید ملت مبعوث که منجر به تداوم حماسه حضور ۶۰ و چند شب تجمع وتحرک خیابانی مردم در حمایت از میدان ، خونخواهی شهیدان بویژه خونخواهی امام شهید و شهدای دبستان میناب و ...گردید ب - حماسه پرتاپ موفق هزاران موشک و پهباد در بیش از یکصد موج عملیاتی رزمندگان میدان در مقابل دو قدرت اتمی متجاوز ، انهدام ۱۶ پایگاه آمریکا و... ج - حماسه تغییر نظم آمریکایی به نظم ایرانی در خلیج فارس ، کنترل تنگه هرمز و اجرای چگونگی عبور براساس اصول وقواعد ایران اسلامی به گونه ای که کلیه اهداف دشمن فراموش گردید. سردار الله کرم؛ درپایان اظهار داشت در تداوم مقاومت باید همواره به دو اصل زیر توجه کرد : 1️⃣ ایران بعد از حمله دد منشانه دشمن در ۹ اسفند ۴۰۴ با ایران قبل از آن به شدت متفاوت گردیده وتبدیل به یک ابرقدرت نوظهور شده است. 2️⃣ آمریکای ناتوان از باز کردن تنگه هرمز دیگر با قبل از آن متفاوت بوده ودیگر ابرقدرت نیست. ⭕برهمین اساس از رهبری نظام در جلوگیری از مذاکره دوم اسلام آباد باید تشکر کرد زیرا مذاکره روی موضوع هسته ای عدول از مذاکره روی اجرای موارد ده گانه طرح ایران بوده که آمریکا پذیرفته بود. لذا ؛ سردار الله کرم خواستار اطاعت از اوامر رهبری در همه موارد وتداوم مقاومت شد تا دشمن آمریکایی همانطور که مقابل مقاومت حوثی های انقلابی یمن در جنگ تنگه باب المندب پرچم سفید را بالا برد در جنگ تنگه هرمز هم همانطور عمل کند، به شرط؛ 🚩 حمله به خط محاصره آمریکا، 🚩 بستن تنگه باب المندب و 🚩تادیب امارات «وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ»؛ 🆔️@J.RAZMAA                @تبیین_امور_سیاسی_نظامی_درجنگ_شناختی_ضدصهیونیزم_بین‌الملل__مطالبه_گران_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما @کانال_تحلیلی_راهبردی_شماره۱@ج_رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه۲ویزه_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
9.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 فریاد با پلاکارد! ♨️ دعوت حجت الاسلام والمسلمین قاسمیان به پویش پلاکاردنویسی 💢 هرآنچه که رهبری معظم فرمودند، در خیابان‌ها ما فریاد میزنیم. 💢 آن قدر بنویسید که نشود جمع کرد و کسی نتواند برخلاف رهبری حرفی بزند. 💢 اگر فرمایشات رهبر معظم انقلاب تندروی است ما تندرو هستیم!
🛑🛑🛑بسمه تعالی🛑🛑🛑 🚨🚨🚨فصل آخر کودتاچیان 👆👆جریان وفاق پیرو به سنگ خوردن تلاش برای برگذاری دور دوم مذاکرات در اسلام آباد و ارسال نامه ۱۲ بندی (۶ امضا از اعضای شعام)به امام جامعه ، مجددا این هفته به مقام رهبری برای ادامه مذاکرات اصرار می‌کنند و با پاسخ زیر از حضرت آقا روبرو می‌شوند: با مذاکره و توافق مذکور مخالفند اما اگر آقایان اصرار دارند بروند مصوب شعام کنند ❌ حالا امروز اینها مخالف امر صریح امام حاضر و توصیه های مکرر امام شهید رفتند ، مذاکره کردند و با آمریکا به توافق رسیدند!!! درحالی که رهبر جامعه در پیام چهلم امام شهید تاکید کردند که به وعده‌های دروغین شیاطین بدگمان باشید و از مستکبران اعراض کنید بعد مسئولان خودمان نه تنها اعراض نکردند بلکه به وعده‌های شیطان بزرگ دل بسته‌اند؟! آیا باز می‌توانیم در هیاتهای عزا فریاد بزنیم: "یا لیتنا کنا معکم" ⬅️ با توجه به این فرایند مردم برای دفاع از امام جامعه چند وظیفه مشخص دارند: ۱_مخالفتشان با توافق و مذاکره‌ فریاد بزنند و بر پلاکاردها بنویسند ۲_ درصورت هرگونه پیام یا مصوبه‌ ای مبنی بر کاهش و یا تعطیلی حضور خیابانی مردم از سوی هر مسئول و نهادی حتی شعام(به خصوص نیمه شبها!!)، خیابانها را رها نکنند و حضور خیابانی را سنگینتر داشته باشند. ۳_ پایان جنگ و آتش بس زمانی است که رهبر در وضعیت امنیت جانی کامل و بدون تهدید از سوی دشمنان قرار گیرند و تا زمانی که این امر حاصل نشود نبرد بی امان و پشیمان کننده باید جاری باشد. ۴_ انتقام تمام پرونده‌ها از وظایف مسئولان و فرماندهان است و باید توسط مردم از ایشان مطالبه شود و طبق فرموده‌ی امام رشید از این حق نمی‌گذریم. ✍ دکتر محبوبه حقیقی
ألسَّلامُ عَلَيْكَ یا صاحِبَ الزَّمان رسیدن به محضر حضرت بقیة‌الله الأعظم ارواحنافداه یک راه دارد آن هم این است که سنخیت روحی با ایشان پیدا کنیم. تزکیه‌ی نفس کنیم، خودمان را به کمالات روحی برسانیم. از نظر عقاید، از نظر اعمال، از نظر افکار، همان طوری باشیم که امام عصر روحی‌فداه می‌خواهند، آن وقت انسان در صراط مستقیم الهی، و محضر ولی خداست. چون صراط مستقیم یعنی پیغمبر اکرم صلی الله علیه وآله صراط مستقیم یعنی علی بن ابیطالب علیه‌السّلام. صراط مستقیم یعنی امام زمان علیه‌السّلام و رسیدن به امام زمان روحی فداه أللَّھُمَّ عَجِّــلْ لِولیِّکَ الفَرَج وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ صفایی کمیته حقوقی رزما
العربیه از قصد روسیه برای وتوی قطعنامه ضد ایرانی خبر داد؟! 🔹شبکه الحدث خبر داد که روسیه تصمیم گرفته است در برابر پیش‌نویس قطعنامه آمریکا و کشورهای خلیج فارس درباره تنگه هرمز از حق وتو استفاده کند. خبرنگار الحدث در نیویورک به نقل از منابع دیپلماتیک گزارش داد: 🔹روسیه با فرمول فصل هفتم که در پیش‌نویس قطعنامه مربوط به هرمز آمده مخالفت کرده است. 🔹روسیه و چین قطعنامه پیشین (پیشنهادی از سوی بحرین) در 18 فروردین را نیز وتو کرده بودند.
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سلام یاد باد امام شهید 🌷 شهدا 🌷 فاتحه مع الصلوات 🌺 ملت مبعوث 🌷 موضوع کلیپ : تفاوت میان ملت و میز مذاکره
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از Tanha110
هوالسمیع البصیر امت مبعوث، چه میخواهد؟؟؛ یادمان باشد، فقط بندگان شایسته خدا ، صاحب رسالت خدا و متولی بر پا داشتن پرچم خدا در روی زمین خواهند شد و این توفیق را پیدا می کنند؛ که با جهاد و فداکاری و بذل جان و مال خود، مجری اهداف خدای متعال از آفرینش ادم و عالم در روی زمین و از زمینه سازان ظهور منجی عالم بشریت (عج) باشند. و این دعوای همیشگی بین جوامع گذشته ، کم کم در جامعه ما نیز بروز خواهد کرد؛ خوانین و اشرار و اشراف که همواره از قافله امت مبعوث دور هستند، بسیار مایلند؛ پیامبران الهی بجای همنشینی و اتکا به قشر مستضعف و تهیدست و اهالی کف خیابان، با انان هم سفره و هم سفر و هم نشین شوند ، زیرا ذات خوانین و اشراف بر حفظ قدرت و ثروت در همه تحولات اجتماعی است . بر همین اساس این طبیعی است که کاخ نشینان و خوش نشینان و اشراف و اشرار و خوانین ، از اینکه امام جامعه‌ این رسالت را " مردم کار را تمام خواهند کرد،" به مردم سپرده است ، و مردم با میدان داری ها و فریاد های شبانه در تلاش، جهت تحقق ماموریت ابلاغی از سوی نایب اقا امام زمان (عج) هستند، عصبانی باشند، به انان توهین کنند و .... زیرا در صورت محقق شدن رسالت این امت مبعوث، جایی برای خوانین و اشرار و اشراف جامعه در نظام حکمرانی کشور و در حکومت و دولت در تراز انقلاب اسلامی باقی نخواهد ماند . امروز امت مبعوث به امر امام خود می خواهد و می باید کار را تمام کند ؛ - می خواهد؛ هم امریکا و هم رژیم صهیونی را از به تسلیم کشاندن ملت ایران نا امید کند، - می خواهد؛ دولت در تراز انقلاب اسلامی بوجود بیاورد، اشرار و اشراف و خوش نشینان و حقوق بگیران نجومی را که در بدنه نظام حکمرانی کشور هستند به دور بریزد . - می خواهد؛ مجری اهداف خدای منان از آفرینش عالم و ادم در روی زمین باشد. - می خواهد؛ ‌ زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت حضرت حجت (عج) باشد. - تک تک این خواسته ها؛ دنیای شرک و کفر و نفاق را بهم می ریزد . - تک تک این خواسته ها؛ ملت ایران را در صدر ملت های عالم قرار خواهد داد، - تک تک این خواسته ها ، ایران را به جایگاهی در نظام بین الملل قرار میدهد که هیچ قدرتی جرائت تحمیل جنگ مجدد و به چالش کشیدن امنیت و اقتصاد و آرامش و آسایش این ملت را نخواهد داشت. بفضل الهی تا امروز بخش مهمی از این مسیر طی شده است؛ - اغتشاشگران و آشوب گران و حامیان داخلی و خارجی انها در وقایع ۱۸ و ۱۹ دی ماه از امت مبعوث تو دهنی سختی خوردند . - رژیم صهیونیستی و امریکا جنایتکار در این جنگ به کرنش و التماس افتاده اند. - اینک نوبت نفوذی ها و اشرار و اشراف و مفسدین و منحرفین در درون دستگاههای اجرایی حاکمیتی ، در درون رسانه ها، رجال سياسی، بازار ، اقتصاددانان ، اساتید دانشگاه‌ها، مدارس و... است که مانند اشرار و مانند امریکا و رژیم صهیونی شانس خودرا در مقابله با امت مبعوث بیازمایند. به سهم خود با جنگ روانی ، ایجاد دعواهای خانگی ، ایجاد تفرقه بین مردم، تورم ، خیانت ، فساد اداری، نا امید سازی، بزرگ نمایی مشکلات ، تبعیض ، گسترش بی عدالتی ، گران سازی خدمات دولتی، کم کاری ، ترک فعل و... در متوقف کردن این حرکت امت تلاش کنند . اما تجربه چند ماه گذشته نشان داد ؛ هرگاه امت متحد در کنار امام جامعه‌ قرار گیرند ، قادر خواهند بود؛ - هم امریکا ، هم رژیم صهیونیستی ، هم آشوب گران داخلی و ان شاالله با این جریانات فاسد درون ساختاری و داخلی هم ، بشدت و بسرعت مقابله نموده و در این میدان نیز شگفتانه هایی بی نظیری خلق نمایند. - تمدنی را پایه گذاری کنند که قرن های متمادی پایدار بماند و منشا خیرات و برکات فراوانی برای جامعه بشریت باشد . ملت ایران امروز در این اندیشه مبارک است و در مسیر حرکت خود به خار و خاشاک و توهین ها و ..‌. که عده ای جامانده و فلک زده بسویش پرت می کنند ، چندان توجه ای ندارد. علیرضا تنهای کیسمی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
تروی آن کوتی ترامپیست نوشته: دوباره می گویم، نتانیاهو توسط ایران کشته شده؛ و قضیه سرطان پروستات او برای سر پوش گذاشتن بر مرگ اوست. 📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻 🆔️@J.RAZMAA         @رصد_تحولات_میدانی_جنگ_ضدتروریزم_استکبارصهیونی_محور_مقاومت_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
13.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺 فریاد رسای امام جمعه غیور اهواز| آقای اژه‌ای... سر تروریست اقتصادی را به سنگ بکوبید!!! @mina_foroozesh حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَکیلُ🌼 امام جمعه ای در تراز انقلاب اسلامی خمینی کبیر وخامنه ای شهید