هدایت شده از Tanha110
هوالسمیع البصیر
امت مبعوث، چه میخواهد؟؟؛
یادمان باشد، فقط بندگان شایسته خدا ، صاحب رسالت خدا و متولی بر پا داشتن پرچم خدا در روی زمین خواهند شد و این توفیق را پیدا می کنند؛
که با جهاد و فداکاری و بذل جان و مال خود، مجری اهداف خدای متعال از آفرینش ادم و عالم در روی زمین و از زمینه سازان ظهور منجی عالم بشریت (عج) باشند.
و این دعوای همیشگی بین جوامع گذشته ، کم کم در جامعه ما نیز بروز خواهد کرد؛
خوانین و اشرار و اشراف که همواره از قافله امت مبعوث دور هستند، بسیار مایلند؛
پیامبران الهی بجای همنشینی و اتکا به قشر مستضعف و تهیدست و اهالی کف خیابان، با انان هم سفره و هم سفر و هم نشین شوند ،
زیرا ذات خوانین و اشراف بر حفظ قدرت و ثروت در همه تحولات اجتماعی است .
بر همین اساس این طبیعی است که کاخ نشینان و خوش نشینان و اشراف و اشرار و خوانین ، از اینکه امام جامعه این رسالت را " مردم کار را تمام خواهند کرد،" به مردم سپرده است ، و مردم با میدان داری ها و فریاد های شبانه در تلاش، جهت تحقق ماموریت ابلاغی از سوی نایب اقا امام زمان (عج) هستند، عصبانی باشند، به انان توهین کنند و ....
زیرا در صورت محقق شدن رسالت این امت مبعوث، جایی برای خوانین و اشرار و اشراف جامعه در نظام حکمرانی کشور و در حکومت و دولت در تراز انقلاب اسلامی باقی نخواهد ماند .
امروز امت مبعوث به امر امام خود می خواهد و می باید کار را تمام کند ؛
- می خواهد؛ هم امریکا و هم رژیم صهیونی را از به تسلیم کشاندن ملت ایران نا امید کند،
- می خواهد؛ دولت در تراز انقلاب اسلامی بوجود بیاورد، اشرار و اشراف و خوش نشینان و حقوق بگیران نجومی را که در بدنه نظام حکمرانی کشور هستند به دور بریزد .
- می خواهد؛ مجری اهداف خدای منان از آفرینش عالم و ادم در روی زمین باشد.
- می خواهد؛ زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت حضرت حجت (عج) باشد.
- تک تک این خواسته ها؛ دنیای شرک و کفر و نفاق را بهم می ریزد .
- تک تک این خواسته ها؛ ملت ایران را در صدر ملت های عالم قرار خواهد داد،
- تک تک این خواسته ها ، ایران را به جایگاهی در نظام بین الملل قرار میدهد که هیچ قدرتی جرائت تحمیل جنگ مجدد و به چالش کشیدن امنیت و اقتصاد و آرامش و آسایش این ملت را نخواهد داشت.
بفضل الهی تا امروز بخش مهمی از این مسیر طی شده است؛
- اغتشاشگران و آشوب گران و حامیان داخلی و خارجی انها در وقایع ۱۸ و ۱۹ دی ماه از امت مبعوث تو دهنی سختی خوردند .
- رژیم صهیونیستی و امریکا جنایتکار در این جنگ به کرنش و التماس افتاده اند.
- اینک نوبت نفوذی ها و اشرار و اشراف و مفسدین و منحرفین در درون دستگاههای اجرایی حاکمیتی ، در درون رسانه ها، رجال سياسی، بازار ، اقتصاددانان ، اساتید دانشگاهها، مدارس و... است که مانند اشرار و مانند امریکا و رژیم صهیونی شانس خودرا در مقابله با امت مبعوث بیازمایند.
به سهم خود با جنگ روانی ، ایجاد دعواهای خانگی ، ایجاد تفرقه بین مردم، تورم ، خیانت ، فساد اداری، نا امید سازی، بزرگ نمایی مشکلات ، تبعیض ، گسترش بی عدالتی ، گران سازی خدمات دولتی، کم کاری ، ترک فعل و... در متوقف کردن این حرکت امت تلاش کنند .
اما تجربه چند ماه گذشته نشان داد ؛
هرگاه امت متحد در کنار امام جامعه قرار گیرند ، قادر خواهند بود؛
- هم امریکا ، هم رژیم صهیونیستی ، هم آشوب گران داخلی و ان شاالله با این جریانات فاسد درون ساختاری و داخلی هم ، بشدت و بسرعت مقابله نموده و در این میدان نیز شگفتانه هایی بی نظیری خلق نمایند.
- تمدنی را پایه گذاری کنند که قرن های متمادی پایدار بماند و منشا خیرات و برکات فراوانی برای جامعه بشریت باشد .
ملت ایران امروز در این اندیشه مبارک است و در مسیر حرکت خود به خار و خاشاک و توهین ها و ... که عده ای جامانده و فلک زده بسویش پرت می کنند ، چندان توجه ای ندارد.
علیرضا تنهای کیسمی
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۵
https://eitaa.com/alirezatanha110
تروی آن کوتی ترامپیست نوشته:
دوباره می گویم، نتانیاهو توسط ایران کشته شده؛ و قضیه سرطان پروستات او برای سر پوش گذاشتن بر مرگ اوست.
📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻
🆔️@J.RAZMAA
@رصد_تحولات_میدانی_جنگ_ضدتروریزم_استکبارصهیونی_محور_مقاومت_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
13.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺 فریاد رسای امام جمعه غیور اهواز| آقای اژهای...
سر تروریست اقتصادی را به سنگ بکوبید!!!
@mina_foroozesh
حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَکیلُ🌼
امام جمعه ای در تراز انقلاب اسلامی خمینی کبیر وخامنه ای شهید
امام جمعه ای در تراز انقلاب اسلامی وخمینی کبیر وخامنه ای شهید
زمان:
حجم:
1.6M
بسمه تعالی.
❌ خیلی مهم و فوری ❌
‼️ جان امام امّت، در خطر است‼️
🛑 سخن آیت الله خرّازی، درباره عراقچی 🛑
⚠️ عراقچی چرا می خواهد با امام سیّد مجتبی خامنه ای دیدار کند⁉️
🔴 امّت اسلام، به پا خیزید❗️
⚠️نوّاب صفوی می خواهیم⚠️
✨انتشار این صوت، واجب شرعی است.✨
#تکرار_سه_باره_کربلا
#عراقچی
#بهپاخیزید
#نشر_طوفانی
13.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ رسانه ملی کجاست؟
🔻بخش رسانه ای جنبش انصارالله یمن این نماهنگ را به افتخار جمهوری اسلامی و مردم مسلمان آن تولید و منتشر کرده است!
🔻ولی صدا وسیما با همه یال و کوپال و هفت دست آفتابه و لگنش،نشان داده که عُرضه،دغدغه،حوصله و تمایلی برای ساخت چنین محصولاتی که در زمان جنگ،روحیه شجاعت و سلحشوری را در مخاطب افزایش بدهد ندارد!
🔻شگفت این جاست که حتی ترجمه و پخش این نماهنگ و نظائر آن را هم در رسانه ملی نمی بینیم!
یعنی پخش چنین آثاری هم برای مدیران سازمان دشوار است؟
🔻این صدا و سیما،همانی است که برای "شب یلدا" هفتاد ویژه برنامه تولید و پخش می کند!!
درود بر شرف شما یمنیها رحمت به آن شیرپاکی که شما و فرماندهان شماخردن
🌹🌺🥀🌹🌺🥀🌹🌺🥀
تقدیمی از شعبان گیلانی دبیر جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی استان مازندران رزما
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دو کلام حرف حساب از خبرنگار بریتانیایی:
➕کدام کشور در خاورمیانه سلاح هسته ای دارد؟ ایران نیست
➕کدام کشور سال قبل به ۶ کشور در خاورمیانه حمله کرد؟ایران نیست
➕کدام کشور در خاورمیانه دارد سرپیچی میکند؟ایران نیست
این اسرائیل هست که تهدیدی برای صلح منطقه ای و بین المللی هست نه ایران
📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻
🆔️@J.RAZMAA
@رصد_تحولات_میدانی_جنگ_ضدتروریزم_استکبارصهیونی_محور_مقاومت_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
7.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻
اینجا کانادا
این لشکر ایران است در کانادا
رژه هواداران ایران
ماشالله 🫡🫡🫡
ماشالله
#ارسالی_یک_هموطن
🆔️@J.RAZMAA
@رصد_تحولات_اجتماعی_جنگ_ضدتروریزم_استکبارصهیونی_محور_مقاومت_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
@ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻
https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻
https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
✍کوثری
🔴👈هشدار
👈گرانی ساختگی
هر چند به لحاظ اقتصادی
یکی از اقتضائات اولیه جنگ و تحریم
گرانی کالا و خدمات است
ار سوی دیگر برای تعیین خسارت تجاوز دشمن و اثبات حقوق قانونی تنگه هرمز و ... مذاکره با رعایت عزت، حکمت و مصلحت، یکی از راهکارهای پیش رو خواهد بود
ولی حواسمان به گرانی سازی از سوی
سرمایه داران حزبی به صورت ساماندهی شده باشیم
یادمان باشد در ۸ سال دفاع مقدس
تورم تحت کنترل بود
یادمان باشد از سال ۱۳۷۳ با مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام و با تنفیذ امام شهید عزیز
ستاد تنظیم بازار با ترکیب ۱۱ وزارتخانه و سازمان،
کنترل و نظارت ، بر تمامی ارکان بازرگانی و اقتصادی کشور با هدف تنظیم بازار،
اعم از واردات، صادرات، انبارها سردخانهها، تولید و توزیع مواد اولیه
تولیدات صنعتی و کشاورزی و دامی،
بالاخص، آنها که از تسهیلات و ارز دولتی و... استفاده میکردند،بازرسی از واحدهای صنفی و تولیدات صنعتی، واحدهای عمده فروشی و خرده فروشی،و... بر عهده داشت
لزوم جدی برگزاری جلسات مستمر ستاد تنظیم بازار بالاخص تامین کالاهای اساسی، از اولویتهاست
در حال حاضر حداقل ۶ مجموعه مسئول:
۱ - سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان (وزارت صمت)
۲ - وزارت جهاد و کشاورزی
۳ - وزارت اقتصاد
۴ - سازمان تعزیرات حکومتی
(وزارت دادگستری)
۵ - اتاق اصناف
۶ - بانک مرکزی
ارکان اصلی تنظیم بازار بالاخص کنترل قیمتها هستند
📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻
📍 برنامه و راهبردهای رهبر انقلاب برای مدیریت خلیج فارس و تنگه هرمز
✏️ مروری بر دیدگاهها و پیامهای حضرت آیتالله سیدمجتبی حسینی خامنهای
🔻 ۱. آینده خلیج فارس و تنگه هرمز
▪️تشکیل نظم جدید منطقه و جهان در سایه راهبرد «ایران قوی»
▪️جایگاه نداشتن بیگانگان و شرارت آنها در خلیج فارس
▪️آینده بدون آمریکا و در خدمت پیشرفت و رفاه ملّتها در خلیج فارس
🔻 ۲. اقدامات در مدیریت تنگه هرمز
▪️استفاده از اهرم مسدودسازی تنگه هرمز
▪️اعمال مدیریت بر تنگه برای ایمن کردن منطقه خلیج فارس
▪️برچیدن بساط سوءاستفاده دشمن متخاصم از این آبراه
🔻 ۳. ثمرات مدیریت جدید تنگه هرمز
▪️ایجاد آسایش و پیشرفت به نفع همه ملّتهای منطقه
▪️استفاده ملّت ایران از مواهب اقتصادی مدیریت تنگه هرمز
🗓 برگرفته از پیامهای ۲۱/اسفند/۱۴۰۴ و ۱۰/اردیبهشت/۱۴۰۵
🆔️@J.RAZMAA
@تبیین_امور_راهبردهای_سیاسی_نظامی_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻
https://jrmee.ir/