eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.9هزار عکس
12.6هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️۲۱۱ سال پیش این سرزمین‌های خدا دادی، بدلیل بی کفایتی حاکمان و سیاست پیشه گان خود فروخته ضعیف النفس (ظریف الممالکها)به موجب ننگین نامه های متعدد حاصل از مذاکرات .. از ایران جدا شدند... 🔻ادامه مطلب 🔻
1️⃣ حدود ۲۱۱ سال پیش در زمان فتحعلی‌شاه قاجار به‌موجب قرارداد ننگین گلستان در سال ۱۱۹۲ شمسی (۱۸۱۳ میلادی) کشورهای فعلی: *«قفقاز، ارمنستان، گرجستان، داغستان، چچن و اینگوش و سواحل ارزشمند دریای کاسپین»* به مساحت حدود ۲۳۰ هزار کیلومترمربع از ایران جدا شده و به روسیه تزاری تقدیم گردید. 2️⃣ حدود ۱۹۶ سال پیش و باز هم در زمان فتحعلی‌شاه قاجار به‌موجب قرارداد ننگین ترکمنچای در سال ۱۲۰۷ شمسی (۱۸۲۸ میلادی)، *منطقهٔ «ایروان، نخجوان و بخش‌هایی از تالش و آذربایجان» و در مجموع حدود ۳۰ هزار کیلومترمربع دیگر از ایران جدا شد* و باز هم به امپراتوری روسیه تقدیم شد! 3️⃣ حدود ۱۶۸ سال پیش در زمان ناصرالدین‌شاه قاجار به‌موجب معاهده ننگین پاریس در سال ۱۲۳۵ شمسی (۱۸۵۶ میلادی) مناطق: *«هرات و افغانستان و بلوچستان و مکران» به مساحت ۹۷۵/۲۲۵ کیلومترمربع با فشار انگلیس از ایران جدا شد!* 4️⃣ حدود ۱۵۳ سال پیش و باز هم در زمان ناصرالدین‌شاه قاجار به‌موجب قرارداد ننگین حکمیت «گلد اسمیت» در سال ۱۲۵۰ شمسی (۱۸۷۱ میلادی)، و باز هم تحت‌فشار انگلیس *مناطقی از: «پاکستان و سیستان» به مساحت ۳۵۰/۰۰۰ کیلومترمربع از ایران جدا شد!* 5️⃣ حدود ۱۴۳ سال پیش باز هم در زمان ناصرالدین‌شاه قاجار به‌موجب «پیمان آخال» در سال ۱۲۶۰ شمسی (۱۸۸۱ میلادی) کشورهای فعلی: « *ترکمنستان، ازبکستان، تاجیکستان، قرقیزستان و قزاقستان» به مساحت ۱/۲۲۶/۵۰۰ کیلومترمربع از ایران جدا شده* و باز هم به امپراتوری روسیه تقدیم شد! 6️⃣ حدود ۱۰۵ سال پیش در سال ۱۲۹۸ شمسی (۱۹۱۹ میلادی) در زمان احمدشاه قاجار و دولت وثوق‌الدوله بر اساس پیمان منطقه‌ای مستشاران انگلیس، *جزایر نفت‌خیز خلیج‌فارس از جمله کشورهای فعلی: «امارات، قطر، عمان و چند جزیره بسیار ارزشمند دیگر» به مساحت ۴۰۵/۲۸۷ کیلومترمربع رسماً از ایران جدا شد!* 7️⃣ حدود ۸۷ سال پیش در سال ۱۳۱۶ شمسی (۱۹۳۷ میلادی) در زمان رضاشاه پهلوی با امضای پیمان ننگین سعدآباد با کشورهای همسایه (عراق، ترکیه و افغانستان) بخش‌های عظیمی از ایران با دسیسه انگلیس جدا شد؛ از جمله: « *ارتفاعات سوق‌الجیشی آرارات» به ترکیه؛ بخش عظیمی از «اروندرود» و اداره کامل آن را به عراق؛ و «دشت وسیع نااُمید» به مساحت ۳ هزار کیلومتر به افغانستان بخشیده شد!* 8️⃣ حدود ۷۰ سال پیش در سال ۱۳۳۳ شمسی (۱۹۵۴ میلادی) در زمان محمدرضاشاه پهلوی، *بندر راهبُردی «فیروزه» در شرق دریای خزر از ایران جدا* و به شوروی واگذار گردید! 9️⃣ و باز هم در زمان محمدرضا شاه در سال ۱۳۵۰ شمسی (۱۹۷۱ میلادی) با فشار انگلیس، *مجمع‌الجزایر بحرین به مساحت بیش از ۷۰۰ کیلومترمربع با انبوهی از مخازن نفت و گاز از ایران جدا شد!* و با کمال تأسف باید این حقیقت تلخ را بدانیم که این مقدار تجزیه و جدایی بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار کیلومترمربع از خاک ایران به واسطه سستی و ضعف پادشاهان در کل تاریخ جهان بی‌سابقه است و *ایران امروز با مساحت ۱/۶۴۸/۱۹۵ کیلومترمربع کمتر از یک‌سوم مساحت ایران بزرگ دویست سال قبل را دارد!* 🌹 *در دوران اخیر ایران، پس از هشت سال دفاع مقدس، یک سانتیمتر از خاک کشور عزیزمان را هم از دست ندادیم...!* جالب‌تر این است که طرفداران قاجار و پهلوی در کنار اسرائیل ایستاده‌اند و آمریکا و رژیم کوک کش را تحریک می‌کنند که به ایران حمله کنند!!! و همچنین پان‌ترک‌ها و پان‌عرب‌ها و پان‌کردها و پان‌بلوچ‌ها و... هم در کنارشان ایستاده‌اند . به‌ راستی با وجود شبکه‌های مغزشوی صهیونیستی ، باید چگونه جوانان‌مان را متقاعد کنیم که مسئله ما با اینها، موجودیت ایران و ایرانی است ؟! جرم سپاه و بسیج و ارتش و نیروهای امنیتی صیانت از تمامیت ارضی ایران است ، این وقایع تاریخی را برای نسل جدید و اطرافیان‌مان بازگو کنیم تا بفمند که چرا فرزندان این آب و خاک ، برای حفظ یک وجب از خاک ایرانمان ، اینگونه جانفشانی میکنن ، قدر جمهوری اسلامی ایران و مدافعانش را بدانیم ، 🎋 یاینده باد ایران اسلامی ــــ مساحت ایران200 سال قبل👈 3/500/000 km کیلومتر مربع مساحت ایران الان 👈 1/648/195 km کیلومتر مربع 🌹گروه مشاوران میثاق رزما 🆔️@J.RAZMAA @تبیین_امورسیاسی_اعتقادی_جنگ_نرم_افزاری_هیبریدی_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e کانال شماره ۴ ج.رزما در سکوی بله 🔻 ble.ir/join/NWJjNzczNT
دکتر سعید لیلاز در گفتگو با ایرنا: 🔸دعوای ایران و آمریکا فراتر از شخصیت ترامپ است ‌ 🔹 در جنگ، وزن ۷۰ درصد کل ظرفیت نظامی جهان روی ایران افتاد ‌ 🔹اگر ایران مقابل آمریکا کوتاه بیاید، موجودیتش به خطر می‌افتد ‌ 🔹باور ندارم اگر آمریکایی‌ها یا اسرائیلی‌ها به ایران بیایند، واقعا به کسی رحم کنند حتی رضا پهلوی هم دچار توهم احمقانه‌ است ‌ 🔹خسارتی که ایرانِ برده متحمل می‌شود، به‌مراتب بیشتر از ایران مستقل است ‌ 🔹آمریکا می‌گوید کنترل نفت را به ما بدهید و مثل آقا زندگی کنید! ‌ 🔹اگر از خطوط قرمز عقب بیاییم، دومینوی شکست آغاز می‌‍شود ‌ 🔹از نظرِ ژئوپلیتیک، موازنه قدرت در حال انتقال از آمریکا به چین، هند، روسیه، ایران و برزیل است ‌ 🔹تضاد آینده جهان، تضاد آمریکا و چین خواهد بود پس آمریکایی‌ها می‌خواهند زودتر بر نفت ایران مسلط شوند ‌ 🔹آمریکا مدرسه شجره طیبه را زد تا ایران را ضربه فنی کند ‌ 🔹صلح موردپسند آمریکا، ایران را مانند مصر و عراق می‌کند، نه ژاپن ‌ 🔹اگر از تمام ظرفیت‌های کشور استفاده کنیم، رشد اقتصادی تا پایان سال ۱۴۰۵ مثبت می‌شود ‌ ﷽نَصۡرٞ مِّنَ ٱللَّهِ وَفَتۡحٞ قَرِيبٞۗ☫ ‌«وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ»؛ 🆔️@J.RAZMAA @تبیین_اطلاعات_نظامی_راهبردی_جنگ_ضدصهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آخه تو چه جوری سایه جنگ رو از سر ما برداشتی؟ ما که گربه نبودیم ما نهنگ بودیم...
🌸ا﷽ا🌸 ✍کوثری 🔴👈آنچه از 👈ملت مبعوث👉 🔴👈تا کنون نمی‌دانستید👇🔴 اصطلاح ترکیبی «ملت مبعوث» ریشه در مباحث فلسفی، دینی و سیاسی دارد ملت در عربی به معنی آیین، دین یا امت دارای یک باور مشترک است (برخلاف «قوم» که بیشتر به نژاد و خون برمی‌گردد). مبعوث از ریشه‌ی «بعث» یعنی بر انگیخته شده، یا مأمورشده برای انجام کاری خاص است. از نظر لغت، 👈ملت مبعوث یعنی امتی که برای هدف یا مأموریتی خاص برانگیخته شده است.👉 به اجمال: ملتی که مانند یک پیامبر، احساس مسئولیت تاریخی و الهی دارد و خود را مأمورِ تحقق یک آرمان می‌داند نه ملتی منفعل و در خواب. الحمدلله به برکت نفس الهی امام شهید سید علی حسینی خامنه‌ای عزیز رضوان الله تعالی علیه مُبدِع کلمه ترکیبی 👈ملت مبعوث👉 بیش از ۶۵ روز است که شاهد حضور حماسی مردم عزیز ولایتمدار ایران اسلامی در خیابان در حمایت از میدان و سپاهیان اسلام بر علیه کفار ظالم جهانی هستیم 👈البته می‌دانستید و انتخاب عنوان، صرفا به منظور ایجاد حساسیت برای مطالعه دقیق و کامل متن بود یا علی مدد🖐💐
📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻 🔴هشیارباشِ صددرصدی 🚩بر اساس اطلاعات رسانه ای، به احتمالِ زیاد بازارِ تهران به بهانه‌ی گرانی‌ها، از شنبه امروز، می‌خواهند مثلِ اغتشاشاتِ دی ماهِ سالِ گذشته واردِ اعتصاب و اعتراض بشوند. 🚩باید تلاش مضاعف و انقلابی کنیم تا سرتیم‌ها را شناسایی کنند و نگذارند این اعتصابات شکل بگیرد. 🚩رزما در تمامِ اُستان‌ها نیز با دقت تمام و با استفاده از شبکه‌ی اطلاعاتی خود در اُستان رصد کنند که آیا حلقه‌های اعتراضی در اُستانشان در حال شکل‌گیری است یا خیر. همچنین تمهیدات لازم برای حضورِ پیش دستانه‌ و قدرتمندِ تجمّعات انقلابیِ مردمی و نیروهای حافظ امنیّت بسیج، سپاه و فراجا به صورت کاملا مسلّح در بازار و میادین و ... در روز و شب برای جلوگیری از شکل‌گیریِ تجمّعات محتمل باید صورت پذیرد. 🚩ضمنا خرید و فروش چک، پول و پول‌های درشت با قیمت بالاتر را دربازارها رصد کرده و سرپل ها را شناسایی کنید. مردم حتما حتما؛ به خیابان‌ها بیایید! بازی نخورید؛ بازی دست ماست! 🔺حتما شنیده یا دیده‌اید مردمی را که زیرِ بارِ فشارِ ناگهانی و عجیب قیمت‌ها بسیار عصبانی هستند و مقصِّر را به قولِ خودشان پرچمی‌ها می‌دانند !! اما این‌ها👆نفوذی‌ها،منافقین و اراذل و اوباش بی سروپا و همان ناکثین در دولت هستند! گول نخوریم، این‌ها همان براندازان آخرین هستن که دست و پا می‌زنند. چون می‌دانند آخرِ عمرشان است، و در آینده‌ی نزدیک دیگر جایی در نظامِ مقدّسِ جمهوری اسلامی ایران ندارند. 🔺طعنه و کنایه می‌زنند که آری بروید از این‌ها حمایت کنید، فلان جنس شد انقدر!! 🔺اشتباه نکنید!!! این شوکِ ناگهانیِ قیمت‌ها برای این است که خیابان‌ها خالی شود. حرامزاده‌ها، حرام لقمه‌ها به خط شده‌اند!! برای این است که مثل چهارپا در گِل گیر کرده‌اند. تاکنون تمام نقشه‌هایشان بخاطرِ حضورِ این مردمِ بیدار و بصیر و شجاع در خیابان نقش بر آب شده است!!! 🔺مردمِ عزیز، رفقا، همشهری‌ها، وطن دوستان الان اصلا زمانِ لجاجت و منبر رفتن برای یکدیگر و این حرف‌ها نیست! *اگر حضورِ مردم در خیابان دو برابر شود؛ شک نکنید که این نقشه نیز شکست می‌خورد و انشاالله شاهدِ ریزشِ شدیدِ قیمتِ دُلار، طلا و اجناس خواهیم بود! به جای نیش زدن و کنایه، به هم‌وطنی که مثلِ خودِ ما زیرِ فشارِ اقتصادی است، بیاییم و در کنارش قرار بگیریم. دشمن خارجی و داخلی مستاصل شده و در حال رو کردن آخرین نقشه‌های خودشان برای ایجاد آشوب و نا امنی در داخلِ کشور هستند. اطلاعات بسیار دقیق هست که چه نقشه‌ای در کار است! 🇮🇷به خیابان‌ها بیایید و حضور را دو برابر کنید. نباید اجازه دهیم کوچکترین تجمّعی شکل بگیرد، اصلا نباید ملاحظه‌ای صورت بگیرد(نرمش نباید نشان داد وگرنه محکم ضربه می‌خوریم). باقدرت و حضور مسلحانه‌ی قوی و پُر تعداد در نطفه باید این نقشه را خفه کرد. 🆔️@J.RAZMAA       @تبیین_امور_بصیرت_افزایی_سیاسی_اقتصادی_دشمن_شناسی_جنگ_شناختی_کمیته_فجازی @ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ج.رزما 🔻 https://eitaa.com/jrazmaa ابرگروه ویژه شماره ۲@ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_حکمرانی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
تحلیل بنده این است که یا با امارات کاری نداشته باشید ؛ یا علاوه بر جسارت به ساحت مقدس ایران بخاطر جنایاتی که در یمن، سومالی، لیبی و سودان مرتکب شده اند جوری آنرا بزنید که برای تمامی کشورهای عربی منطقه و هم‌پیمان با آمریکا درس عبرت شود شأن ایرانی که آمریکا در سرجایش نشانده این نیست که درگیر با شیخ نشینی همچون امارات باشد. برای این کار باید یک تصویر بسازید که مانند حملات ۱۱ سپتامبر سالهای سال در ذهن ها بماند برای نمونه پیشنهاد بنده این است : یک هشدار تخلیه یک ساعته برای «برج خلیفه» بدهید و سپس با دهها موشک و پهپاد یک تصویر آخر الزمانی از نماد تبرج و تجمل این شیخ نشین (برج خلیفه) بسازید. بعد از آن تمامی شیخ نشین ها و کاخ نشین ها تا سالهای سال ماستشان را کیسه خواهند کرد دکتر رائفی‌پور
♨️کره شمالی در صورت کشته شدن «کیم» سلاح‌هسته‌ای شلیک خواهدکرد 📌روزنامه تلگراف ۱۸ اردیبهشت: «کره شمالی قانون اساسی خود را تغییر داده است، به طوری که ارتش این کشور موظف است در صورت ترور "کیم جونگ اون" توسط یک دشمن خارجی، حمله‌هسته‌ای تلافی‌جویانه انجام دهد» ✍️آفرین به کمونیست‌های کره‌شمالی؛ آن‌هایی که دین و امام‌حسین(ع) و عاشورایی ندارند اما روی جان رهبر دیکتاتورشان غیرت دارند! خوشا بحالشون که قانون‌گذاران و رئیس‌مجلسی دارند که چنین قانون بازدارنده‌ای را برای حفظ جان رهبرشان تصویب کرده و نمی‌خواهند بعداز ترور با حسن‌نیت به مذاکره با قاتلش بنشینند! چقدر خوب است وزیر خارجه‌ای ندارند که هنگام مصاحبه درباره ترور رهبرش بگوید «نظام ما وابسته به افراد نیست و سازوکار جایگزینی وجود دارد!» و ما چقدر سوختیم بابت این خبر؛ درست است که امام شهید ما دیکتاتور نبود و بمب‌اتم هم نداریم، اما به قول شهید حاجی‌زاده اینقدر موشک داشتیم که اسرائیل را چندبار شخم بزنیم؛ اما حالا در پی مذاکره و سراب توافق و... خدا لعنت کند سامری و گوساله‌اش را! 🖋