eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.7هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
چه جالب ما یعنی .... اسمی از مسئولان دچار خطای محاسباتی نیست...
وقتی دروغگو رسوا میشه! دیگه نمیشه بگی باشه و بری کار خودتو بکنی و بعد از خسارت زدن همه هزینه هاش رو بندازی گردن رهبری و بگی که همه چیز با رهبری هماهنگ بوده!
🚩 آن هایی که میخواهند به هر طریق مردم را از میدان به در کنند، بدانند : حضور ما با رهبری هماهنگ شده است ! را ـ ـ ـ ـ ⚠️ -۲۶روز تا آغاز با و 🇮🇷 +۱۱۰شبانه‌روز مردم‌درخیابان ۲۷خرداد۱۴۰۵ ✊ پیاده‌راه‌فرهنگی میدان‌شهدای‌ذهاب (شهرداری)
📣🖼 از این لحظه، ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده در تفاهم‌نامه خواهیم بود 🔸 ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما🔻 🆔️@J.RAZMAA    @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/        
هدایت شده از Tanha110
هوالسمیع البصیر تکلیف امروز ما در قبال این تفاهم نامه و آمریکای خبیث؛ خدایا شکر و هزاران درود و سلام بر امت مبعوث، بنظر می رسد امت مبعوث بر خلاف میدان داران عرصه دیپلماسی ، در اولین ازمون بصیرت و نحوه تعقیب و تنبیه دشمن ، نمره عالی گرفتند. نظر ملت مبعوث هم ، در مورد مسیری که میدان داران دیپلماسی شامل رئیس‌ جمهور و رئیس تیم مذاکره کننده و اعضای شعام از ابتدای تهاجم امریکا و رژیم صهیونی به میهن اسلامی جهت مقابله و تنبیه این دشمنان و دفع شر دائمی انها از سر ملت مظلوم ایران و محور مقاومت ، انتخاب و طی کرده اند متفاوت بوده است، در همه این مدت امت مبعوث برغم موافق نبودن با نظرات و راه و روش مسئولين ذی ربط از همان اولين لحظات که زمزمه اتش بس و سپس مذاکره‌ و در نهایت مفاد این تفاهم نامه شیوع یافت ، اما جهت حفظ وحدت و انسجام ملی و عدم سو استفاده دشمنان (که این موارد هم از تاکیدات مقام معظم رهبری می باشد) ، در همه حال حداکثر حمایت را از مسئولین ذی ربط داشته اند، اگر، اگر ، اگر مسئولین عرصه دیپلماسی گوش شنوایی می داشتند و فریادهای امت مبعوث را می شنیدند و تهمت هایی مانند تند رو و غیره به مخالفین اتش بس و مذاکره و مفاد تفاهم نامه نسبت نمی دادند ، احتمالا بر همان مسیری حرکت می کردند که نظر امام مسلمین بوده است . امیدواریم منبعد گوش و عقل و فهم مسئولين ذی ربط بیش از پيش با فریادهای امت مبعوث هماهنگ باشد. واما انچه که منبعد بر امت مبعوث تکلیف است همین فراز تذکر و تاکید مقام معظم رهبری است و لاغیر ؛ "بنده علی‌الاصول، نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهّدی که رئیس‌جمهور محترم به‌عنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه‌ی آن را صادر نمودم‌. ایشان همچنین تصریح کرده‌اند که اگر طرف آمریکایی بخواهد زیاده‌خواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت. از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود." علیرضا تنهای کیسمی ۲۸ خرداد ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
🔴 بیانیه شورای عالی امنیت ملی: 🔹در اجرای بند ۵ یادداشت تفاهم اسلام‌آباد، کشتی‌های تجاری متقاضی عبور از تنگه هرمز باید درخواست خود را به مدیریت آبراه خلیج فارس (PGSA.ir) ارسال نمایند. 🔹به موجب یادداشت تفاهم اسلام‌آباد، به مدت شصت روز، هیچ‌گونه هزینه‌ای از متقاضیان اخذ نخواهد شد و این هزینه‌ها توسط دولت جمهوری اسلامی ایران تأمین می‌گردد. 🔹بر این اساس به مدیریت آبراه خلیج فارس دستور داده شده است، در جهت تحقق اهداف تفاهم‌نامه درخواست‌ها را با سرعت و اولویت رسیدگی و پاسخ دهد. 🔹با توجه به شرایط خاص و وجود برخی مخاطرات ایمنی در مسیر عبور و به دلیل لزوم حصول اطمینان از تردد ایمن و جلوگیری از حوادث دریایی، لازم است کشتی‌ها در مسیر و زمان اعلامی به آنها عبور نمایند تا به تدریج، امکان تردد افزایش یابد. 🔹ترتیبات اجرایی و جزییات فنی عبور از تنگه هرمز از طریق مدیریت آبراه خلیج فارس اعلام می‌گردد. 🔹در خصوص سایر موضوعات، از جمله مین‌زدایی، اقدامات لازم مطابق بند ۵ یادداشت تفاهم اسلام‌آباد انجام خواهد شد. ✍ بیانیه شعام؟ چه عجله ای بود حالا؟! اصلا چرا حالا؟ مگه اسرائیل حملاتش رو متوقف کرده که شما مثل بتن ریزیهای برجام دنبال باز کردن تنگه بدون عوارض و سرعت تردد افتادید؟! به نظرم ظریف به پزشکیان گفته سریع از طرف شعام یه بیانیه بده چون پیام آیت الله سید مجتبی خامنه ای خیلی کارمون رو خراب کرده داریم رسوا میشیم فعلا یه بیانیه از طرف شعام در مورد تنگه هرمز بده که اون پیام کمرنگ بشه و بره توی حاشیه فعلا تا یه فکری بکنیم... نظر شما چیه همین نیست؟ هنوز یک ساعت هم نگذشته از پیام رهبر🤔 🇮🇷 @DadSetanKojayi با ما در همراه باشید👇 https://eitaa.com/DadSetanKojayi
ظاهرا بیانیه شعام میخواد بگه ما کار خودمون می کنیم و خطاب به ضد انقلاب میگه: ما از ولایت عبور کردیم
〽️قائم‌پناه، معاون اجرایی پزشکیان: تفاهم با آمریکا را تمام اعضای شورای عالی امنیت ملی امضا کردند؛ به جز یک نفر ✍پ.ن : و اون یکنفر هم‌ دکتر سعید جلیلی ، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی بود. 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما🔻 🆔️@J.RAZMAA کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/       
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
〽️قائم‌پناه، معاون اجرایی پزشکیان: تفاهم با آمریکا را تمام اعضای شورای عالی امنیت ملی امضا کردند؛ به
🔴 یکی به ایشون بفرماید لطفا سکوت کنید، رهبری در پیامشون صریح و شفاف فرمودند، «تعهدی» که رئیس جمهور «از طرف خود و سایر اعضای شورای عالی امنیت ملی» به بنده دادند و «تصریح به قبول مسئولیت» آن نمودند...
🔺بیانیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی درباره توافق پایان جنگ میان ایران و آمریکا بسم الله الرحمن الرحیم به اطلاع ملت شریف ایران می رساند: 🔹جمهوری اسلامی ایران در پرتو راهبری رهبر شهید خویش، تفوق خود در برابر دشمن امریکایی صهیونی را تکمیل کرده و ذیل تدابیر رهبری عالی قدر نظام (حفظه الله تعالی)، حمایت های آحاد مردم و تلاش مجاهدانه رزمندگان اسلام، به دنبال یک دوره مذاکرات دشوار و فشرده چند ماهه، و بر اساس مصوبه شورایعالی امنیت ملی، متن یادداشت تفاهم در خصوص مذاکرات پایان جنگ (مذاکرات اسلام آباد) را میان ایران و امریکا در شامگاه ۲۴ خرداد ماه، نهایی کرد. 🔹بر اساس توافقات انجام شده، جنگ و عملیات نظامی در تمامی جبهه ها از جمله لبنان از امشب به صورت فوری و دائمی پایان یافته و به علاوه، محاصره دریایی علیه ایران بلافاصله و به طور کامل خاتمه می‌یابد. 🔹امضای این یادداشت تفاهم در روز جمعه ۲۹ خرداد به طور رسمی انجام خواهد شد. 🔹مذاکرات برای توافق نهایی، به پس از اجرای تعهدات طرف مقابل وفق یادداشت تفاهم موکول خواهد شد. جمهوری اسلامی ایران از تلاش های جمهوری اسلامی پاکستان و دولت قطر قدردانی می.کند. والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما🔻 🆔️@J.RAZMAA  @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/