eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.7هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ای بسا ایرانیان دو مرتبه حقی را طلب می‌کنند که به آن‌ها نمی‌دهند! حق : انرژی صلح آمیز هسته‌ای مرحله اول: برجام مرحله دوم: همین توافق نتیجه؟ 🔻 کتاب الغیبۀ نعمانی صفحه ۲۷۳ : «كَأَنِّي بِقَوْمٍ قَدْ خَرَجُوا بِالْمَشْرِقِ يَطْلُبُونَ الْحَقَّ فَلَا يُعْطَوْنَهُ ثُمَّ يَطْلُبُونَهُ فَلَا يُعْطَوْنَهُ فَإِذَا رَأَوْا ذَلِكَ وَضَعُوا سُيُوفَهُمْ عَلَى عَوَاتِقِهِمْ فَيُعْطَوْنَ مَا سَأَلُوهُ فَلَا يَقْبَلُونَهُ حَتَّى يَقُومُوا وَ لَايَدْفَعُونَهَا إِلَّا إِلَى صَاحِبِكُمْ قَتْلَاهُمْ شُهَدَاءُ أَمَا إِنِّي لَوْ أَدْرَكْتُ ذَلِكَ لَاسْتَبْقَيْتُ نَفْسِي لِصَاحِبِ هَذَا الْأَمْرِ».... 📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻   🆔️@J.RAZMAA @تبیین_امور_بصیرت_افزایی_شناختی_سیاسی_اجتماعی_مطالبه_گران_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما @کانال_تحلیلی_راهبردی_شماره۱@ج_رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه۲ویزه_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e کانال شماره ۴ رزما در سکوی بله 🔻 ble.ir/join/NWJjNzczNT
هدایت شده از Tanha110
هوالسمیع البصیر لطفا جلوی اشتباهات فاحش شورای عالی امنیت ملی را بگیرید؛ ‌ این شورا مجددا در یک اقدام تعجیلی که فاقد هرگونه مبنای حقوقی است ، طی بیانیه اعلام نمود ؛ ""به موجب یادداشت تفاهم اسلام‌آباد، به مدت شصت روز، هیچ‌گونه هزینه‌ای از متقاضیان ( کشتی های خواهان عبور از تنگه هرمز)؛ اخذ نخواهد شد و این هزینه‌ها توسط دولت جمهوری اسلامی ایران تأمین می‌گردد. ‌و در اجرای بند ۵ یادداشت تفاهم اسلام‌آباد، کشتی‌های تجاری متقاضی عبور از تنگه هرمز باید درخواست خود را به مدیریت آبراه خلیج فارس (PGSA.ir) ارسال نمایند."" ‌ سوال از شعام ؛ ایا امریکاییها هم بیانیه ای جهت انجام تکالیف خود از جمله ؛ رفع محاصره دریایی ایران و ... صادر کرده اند .؟ چرا باید ایران هزینه تردد کشتی های کشورهای حتی متخاصم از تنگه هرمز را متقبل شود ؟ این تکلیف از کجای تفاهم نامه برداشت شده است؟ از کدام کیسه می بخشید ؟ علیرضا تنهای کیسمی ۲۸ خرداد ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
❤️باید که جمله جان شوی تا لایق جانان شوی.. تبریک به پیامبران مبعوث، که پس از چندین ماه چله نشینی در"طورِ"خیابان به پاس صداقت و اخلاص و ایمانِ ناب به سنتهای الهی، با امامِ امت به "ما"رسیدند و به مقام والای امامت هم نائل شدند! چه پاداشی شیرینتر و چه افتخاری بالاتر و غرور انگیزتر از اینکه با امامِ امت "ما" شده ایم.... ما با خامنه ای شهید پیامبران مبعوث شدیم و با خامنه ای رشید به مقام امامت رسیدیم! و مصداقِ آیه " برای عالمیان شدیم‌. مرحبا به مردم بصیر خیابانِ ایران که از این امتحان بزرگ سربلند خارج شدند.‌ تبریک به شما مردم و تسلیت به جا ماندگانِ پر مدعایِ ولایتمداری.‌ چه مبارک سحری بود و چه فرخنده شبی آنشب قدر که این تازه براتم دادند. عیاران چاله میدانهای سیاست! زین‌پس خود را با "ما هماهنگ" کنید. رسالت مردم مبعوث، اصلاح و ارشادِ مسئول بی بصیرت و جامانده از مسیر و تحقق دولتِ آرمانیِ مبتتی بر تمدن انسانساز اسلام است. تا دیر نشده به"ما" بپیوندید. دکتر محبوبه حقیقی
ألسَّلامُ عَلَيْكَ یا صاحِبَ الزَّمان 🏴🌷🕋🌷🏴 امام خمینی(ره) ارزش دارد که انسان در مقابل ظلم بایستد ... نگذارد که این قدر ظلم زیاد بشود ... ما تکلیف داریم. این طور نیست که حالا که ما منتظر ظهور امام زمان (عج) هستیم، پس دیگر بنشینیم در خانه هایمان، تسبیح را در دست بگیریم و بگوییم: «عَجِّل عَلی فَرَجه» با کار شما باید تعجیل بشود. شما باید زمینه را فراهم کنید برای آمدن او. صحیفه امام خمینی جلد ۱۸ - صفحه ۲۶۹ سنگین‌ترین واژه‌ی تاریخ این است.که بدانی حق چیست، اما درست در لحظه‌ای که باید باشی؛ نباشی أللَّھُمَّ عَجِّــلْ لِولیِّکَ الفَرَج وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ صفایی کمیته حقوقی رزما
7.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌷«آقا جان... شما که با بالِ شهادت تا اوجِ عرش پر کشیدید و عاقبت‌به‌خیر شدید؛ اما سهمِ ما از این داغ، 🏴 خانه‌ای است که ستونش را گرفته‌اند. آقا جان! زمین با رفتنِ شما برایمان تنگ شده و بغض، راهِ نفسمان را بسته است. این غمِ جانسوز که بندبندِ وجودمان را به آتش کشیده، چگونه تاب بیاوریم؟ ما را میانِ تلاطمِ این دنیا تنها نگذار و از همان‌جایی که هستی، برای دل‌های بی‌قرارِ ما دعا کن تا زیرِ بارِ این مصیبت، کمر خم نکنیم...» یکی از دوستان بی‌قراری آخر شبهای ما را دید و برای آرامش قلبم نوشت: نکته‌ای برای آرامشِ دلت:🌷 در مکتبِ ما، شهادتِ فرمانده، نه پایان، که آغازِ یک طوفان است. اگرچه جای خالی ایشان چون زخمی عمیق بر پیکرِ وطن است، اما یادت باشد که «سردارِ شهید، برای دشمن خطرناک‌تر از سردارِ زنده است.» صبر را از حضرت زینب (س) وام بگیر که در اوجِ مصیبت فرمود: «ما رأیتُ الا جمیلاً». اما آقا جان به چادر خاکی مادرت زهرا س قسم که این غم جانسوز شما از شهادت عزیزانمان سخت‌تر بودخدایا صبر عنایت کن🌷🇮🇷🏴
39.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 بدون تعارف با خلبانان قهرمان ایران که پایگاه آمریکا در کویت را بمباران کردند.توکل خدا اخلاص تقوا ایمان پیرو ولایت ما می توانیم ما می توانیم ......