eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.7هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
وقتی جامعه در پیامشان در باب تفاهمنانه، خود و مردمانش را "ما" خطاب میکند یعنی حماسهٔ عظیمِ مردمی که در خیابان‌ها جاریست، تجلیگاه عینی نقشِ امامت و جلوداری مردم است؛ مردمی که نه تماشاگرانی منفعل، بلکه سکانداران آگاه سرنوشت خویشند. این ، که در آن هر گام، ترجمان فریضهٔ الهی امر به معروف و نهی از منکر است، پرده‌ای از جامعهٔ آرمانی اسلام را پیش روی ما می‌گشاید؛جامعه‌ای که در آن، مردم با پیشقراولی خود در خیابان‌ها و میدان‌های عمل، نه‌تنها طلایه‌دار تحققِ عدالت و نظم الهی هستند، بلکه با نهادینه‌سازی این فریضهٔ همگانی، بنیان‌های تمدن نوین اسلامی را استوار می‌سازند. دکتر محبوبه حقیقی
🔴 وقتی قالیباف مجلس را با تنگه هرمز اشتباه میگیرد 🤔معنای گوش به فرمان ولی بودن تان را قشنگ و خوب فهمیدیم... 🇮🇷 @DadSetanKojayi با ما در همراه باشید👇 https://eitaa.com/DadSetanKojayi
🔴 وقتی قالیباف مجلس را با تنگه هرمز اشتباه میگیرد 🤔معنای گوش به فرمان ولی بودن تان را قشنگ و خوب فهمیدیم... رهبر: تنگه مسدود، مجلس بازگشایی شعام: مجلس تعطیل، تنگه بازگشایی 🤔کودتای نرم یعنی چه؟! 🇮🇷 @DadSetanKojayi با ما در همراه باشید👇 https://eitaa.com/DadSetanKojayi
سلام بر هر کسی که خدا مقدر کرده است نوشته مرا بخواند با پیام اخیر رهبر انقلاب اسلامی مشخص شد نائب امام زمان علیه السلام نظرشان غیر از این مسیری است که آقایان مسئولین طی کرده اند و صلاح کشور را در آن نمی بینند. در این باره چند نکته گفتنی است ۱ـ به برادرانی که طی این مدت نظرشان مخالف مذاکره بود توصیه می کنم مبادا پیام رهبری را برای به رخ کشیدن جریانی که با شما هم نظر نبودند استفاده کنید. حیف ظرفیت این پیام است که خرج به رخ کشیدن بشود. ۲ـ نباید جریان توهین و دو دستگی و شعار علیه مسئولین راه بیفتد در نظام قرآنی تفرقه بدتر از کفر است. ۳ـ حالا که مشخص شد نظر نائب امام زمان علیه السلام چیز دیگری است پیشنهاد می دهم « جنبش بازگشت به نظر رهبری » راه بیفتد در تجمعات مطالبه کنید که کشور به مسیری که مورد رضایت ایشان است برگردد. سفر تیم مذاکره برای امضای تفاهم باید لغو شود باید مذاکرات ۶۰ روزه متوقف شد. بدانید در مسیری که مشخص شده است مورد رضایت ولی جامعه نیست نه خیر دنیا هست نه آخرت ای مردم از تجربه رهبر شهید عبرت بگیرید امیدوارم گذشته باشد آن زمان که رهبر انقلاب شب علیه مذاکرات فرمایش می کردند و صبح به مسئولین اجازه مذاکره می دادند و ما مردم فقط نگاه می کردیم. مسیر مورد نظر ولی جامعه به سرمایه مردم احتیاج دارد بسم الله ۲۹ خرداد ۱۴۰۵ شیخ اسماعیل رمضانی @masajed7
بسم الله الرحمن الرحیم حسبا الله ونعم الوکیل نعم المولا و نعم النصیر 💢.خلاف نظر ولایت عمل کردن ذلت است 🔷.هر کسی در هر لباس و مقامی خلاف نظر ولایت و خارج از دایره رهبری عمل کند به ذلت و خاری گرفتار خواهد شد چرا که عمل او و مسیر اتخاذ شد هیچ پشتوانه مردمی و انقلابی ندارد و این مسیر منتهی به ذلت و شکست است . آنهایی که خلاف نظر رهبری درتوافق با سگ زرد قمار بازترامپ عمل کردنند و رای مثبت دادند بداند که ملت و رهبری منتظر تعهدات آنها هستند ما در تفاهم نامه که با قاتل رهبر شهیدمان صورت گرفته و متاسفانه با افتخار امضای این جنایتکار تروریست قاتل را در رسانه ملی نشان میدهند چیزی از خونخواهی رهبر شهید مان ذکرنشده و درآن خلاف نظر رهبری عمل شده که جای تامل دارد چگونه می شود یک مسئولی عنوان نماید به اصل ولایت فقیه التزام عملی دارد اما در عمل خلاف نظررهبری عمل نماید تمام آنهایی که رای مثبت به تفاهم نامه دادن در هر لباس و مقامی که هستند در پیشگاه خداوند و ملت بزرگ ایران جوابگو و مسئول هستند در صورتی که تعهدات این تفاهم نامه عملی نشود درمقابل همه ملت باید جوابگو باشند و مسئولیت امضای خود را بپذیرند و در آینده باید عملکرد و مسئولیت توافق با آمریکا را گردن بگیرند و هیچ چیزی را متوجه رهبری ننماید چرا که مقام معظم رهبری امام سید مجتبی خامنه‌ای به صراحت فرمودند که نظر ایشان اینگونه نبوده. 🔷.سوال ما از همه موافقان توافق اینکه که چرا نظر ولایت را اعمال نکردید وقتی می‌دانستید نظر رهبری چیز دیگری است چرا خلاف نظر رهبری این چنین توافقی را امضا کردید . 🔷سوال دوم اینکه وقتی نظر مردم مبعوث شده را می دانستید چرا باز هم خلاف نظر رهبری و مردم مبعوث شده عمل کردید و امضای جنایتکار و قاتل رهبر شهید مان را در رسانه ملی با افتخار نمایش میدهید 🔷سوال سوم : چه کسی جوابگوی خون‌های به ناحق ریخته مردم و رهبر شهیدمان و این همه فرمانده نظامی ما خواهد بود آیا خون رهبر شهید مان و خونخواهی رهبر مان بر زمین خواهد ماند 🔴سخن آخر : همه بدانند که هرگز از خونخواهی رهبر مان نخواهیم گذشت و اجازه نخواهیم داد ترامپ قمار باز و جنایتکار قرن در آرامش زندگی کنند از خوزستان سرزمین خون و شهادت دست به قلم شدم از سرزمین حماسه و جهاد و شهادت از سرزمین لاله های سرخ با رهبرم امام سید مجتبی خامنه‌ای عهد می بندیم که تا آخرین نفس در رکاب حضرتعالی خواهیم جنگید و هرگز دست از خونخواهی رهبر شهید مان بر نخواهیم داشت ما فرزندان همان اجدادی هستیم که برای جنگ با استعمار پیر پاهای خود را در خط مقدم می بستند تا هرگز عقب نشینی نکنند ما مردان هشت سال دفاع مقدس هستیم و عاشق شهادت هستیم هرگز از جنگ و جهاد نترسیدیم و عقب نکشیدیم به امضا کنندگان توافق هشدار می‌دهیم که مواظب باشید که حرف ولایت برای ملت حجت است زمین گذاشتن حرف ولایت یعنی آتش به اختیار عمل کردن جان فدایان رهبری و ولایت انحراف از سخن و نظر ولایت در هیچ جا و مکان پذیرفته نیست و فرزندان خامنه‌ای شهید تحمل عملکرد خلاف نظر ولایت را نخواهند داشت *يموت الجبناء و هم أحياء* *و يعيش الشجعان حتي بعد موتهم.. *فلانامت أعين الجبناء. ترسوها در حالی که هنوز زنده هستند می میرند *شجاعان حتی پس از مرگشان هم زندگی می کنند. والسلام علیکم و رحمت الله ✍هوشنگ صالح راد دبیر جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی استان خوزستان ۲۹خرداد ۱۴۰۵