eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام بر هر کسی که خدا مقدر کرده است نوشته مرا بخواند با پیام اخیر رهبر انقلاب اسلامی مشخص شد نائب امام زمان علیه السلام نظرشان غیر از این مسیری است که آقایان مسئولین طی کرده اند و صلاح کشور را در آن نمی بینند. در این باره چند نکته گفتنی است ۱ـ به برادرانی که طی این مدت نظرشان مخالف مذاکره بود توصیه می کنم مبادا پیام رهبری را برای به رخ کشیدن جریانی که با شما هم نظر نبودند استفاده کنید. حیف ظرفیت این پیام است که خرج به رخ کشیدن بشود. ۲ـ نباید جریان توهین و دو دستگی و شعار علیه مسئولین راه بیفتد در نظام قرآنی تفرقه بدتر از کفر است. ۳ـ حالا که مشخص شد نظر نائب امام زمان علیه السلام چیز دیگری است پیشنهاد می دهم « جنبش بازگشت به نظر رهبری » راه بیفتد در تجمعات مطالبه کنید که کشور به مسیری که مورد رضایت ایشان است برگردد. سفر تیم مذاکره برای امضای تفاهم باید لغو شود باید مذاکرات ۶۰ روزه متوقف شد. بدانید در مسیری که مشخص شده است مورد رضایت ولی جامعه نیست نه خیر دنیا هست نه آخرت ای مردم از تجربه رهبر شهید عبرت بگیرید امیدوارم گذشته باشد آن زمان که رهبر انقلاب شب علیه مذاکرات فرمایش می کردند و صبح به مسئولین اجازه مذاکره می دادند و ما مردم فقط نگاه می کردیم. مسیر مورد نظر ولی جامعه به سرمایه مردم احتیاج دارد بسم الله ۲۹ خرداد ۱۴۰۵ شیخ اسماعیل رمضانی @masajed7
بسم الله الرحمن الرحیم حسبا الله ونعم الوکیل نعم المولا و نعم النصیر 💢.خلاف نظر ولایت عمل کردن ذلت است 🔷.هر کسی در هر لباس و مقامی خلاف نظر ولایت و خارج از دایره رهبری عمل کند به ذلت و خاری گرفتار خواهد شد چرا که عمل او و مسیر اتخاذ شد هیچ پشتوانه مردمی و انقلابی ندارد و این مسیر منتهی به ذلت و شکست است . آنهایی که خلاف نظر رهبری درتوافق با سگ زرد قمار بازترامپ عمل کردنند و رای مثبت دادند بداند که ملت و رهبری منتظر تعهدات آنها هستند ما در تفاهم نامه که با قاتل رهبر شهیدمان صورت گرفته و متاسفانه با افتخار امضای این جنایتکار تروریست قاتل را در رسانه ملی نشان میدهند چیزی از خونخواهی رهبر شهید مان ذکرنشده و درآن خلاف نظر رهبری عمل شده که جای تامل دارد چگونه می شود یک مسئولی عنوان نماید به اصل ولایت فقیه التزام عملی دارد اما در عمل خلاف نظررهبری عمل نماید تمام آنهایی که رای مثبت به تفاهم نامه دادن در هر لباس و مقامی که هستند در پیشگاه خداوند و ملت بزرگ ایران جوابگو و مسئول هستند در صورتی که تعهدات این تفاهم نامه عملی نشود درمقابل همه ملت باید جوابگو باشند و مسئولیت امضای خود را بپذیرند و در آینده باید عملکرد و مسئولیت توافق با آمریکا را گردن بگیرند و هیچ چیزی را متوجه رهبری ننماید چرا که مقام معظم رهبری امام سید مجتبی خامنه‌ای به صراحت فرمودند که نظر ایشان اینگونه نبوده. 🔷.سوال ما از همه موافقان توافق اینکه که چرا نظر ولایت را اعمال نکردید وقتی می‌دانستید نظر رهبری چیز دیگری است چرا خلاف نظر رهبری این چنین توافقی را امضا کردید . 🔷سوال دوم اینکه وقتی نظر مردم مبعوث شده را می دانستید چرا باز هم خلاف نظر رهبری و مردم مبعوث شده عمل کردید و امضای جنایتکار و قاتل رهبر شهید مان را در رسانه ملی با افتخار نمایش میدهید 🔷سوال سوم : چه کسی جوابگوی خون‌های به ناحق ریخته مردم و رهبر شهیدمان و این همه فرمانده نظامی ما خواهد بود آیا خون رهبر شهید مان و خونخواهی رهبر مان بر زمین خواهد ماند 🔴سخن آخر : همه بدانند که هرگز از خونخواهی رهبر مان نخواهیم گذشت و اجازه نخواهیم داد ترامپ قمار باز و جنایتکار قرن در آرامش زندگی کنند از خوزستان سرزمین خون و شهادت دست به قلم شدم از سرزمین حماسه و جهاد و شهادت از سرزمین لاله های سرخ با رهبرم امام سید مجتبی خامنه‌ای عهد می بندیم که تا آخرین نفس در رکاب حضرتعالی خواهیم جنگید و هرگز دست از خونخواهی رهبر شهید مان بر نخواهیم داشت ما فرزندان همان اجدادی هستیم که برای جنگ با استعمار پیر پاهای خود را در خط مقدم می بستند تا هرگز عقب نشینی نکنند ما مردان هشت سال دفاع مقدس هستیم و عاشق شهادت هستیم هرگز از جنگ و جهاد نترسیدیم و عقب نکشیدیم به امضا کنندگان توافق هشدار می‌دهیم که مواظب باشید که حرف ولایت برای ملت حجت است زمین گذاشتن حرف ولایت یعنی آتش به اختیار عمل کردن جان فدایان رهبری و ولایت انحراف از سخن و نظر ولایت در هیچ جا و مکان پذیرفته نیست و فرزندان خامنه‌ای شهید تحمل عملکرد خلاف نظر ولایت را نخواهند داشت *يموت الجبناء و هم أحياء* *و يعيش الشجعان حتي بعد موتهم.. *فلانامت أعين الجبناء. ترسوها در حالی که هنوز زنده هستند می میرند *شجاعان حتی پس از مرگشان هم زندگی می کنند. والسلام علیکم و رحمت الله ✍هوشنگ صالح راد دبیر جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی استان خوزستان ۲۹خرداد ۱۴۰۵
🚩 امــــاج - اخبار مقاومت جهان اسلام: محمد مرندی: رژیم ترامپ به تعهداتش عمل نمی‌کند. ایران تحت این شرایط تفاهم‌نامه را اجرا نخواهد کرد.رژیم صهیونیستی به شدت مجازات خواهد شد 🔴یادتونه اون شبی که گفتیم و نزدیم ،کنارش از امتیاز دقیقه آخری ترامپ به ایران تیتر اخبار شد؟الان اون امتیاز کو؟عقب نشستن نتانیاهو کو؟در مقابل این دشمن یک قدم عقب بشینیم ده قدم میاد جلو،بندگان خدا این مدت این براتون ثابت نشد؟ 🛑اخـبار ضـد و نقیـض بستـه شدن تنــگه هرمـز توسط ایــــران را حکایت میکـند. 📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻 🆔️@J.RAZMAA         @رصد_تحولات_میدانی_جنگ_ضدتروریزم_استکبارصهیونی_محور_مقاومت_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
3FilesMerged_۱۹۰۶۲۰۲۶.mp3
زمان: حجم: 8.7M
مهم 🚨 بازتعریف قواعد بازی از جنگ روانی تا میز مذاکره؛ رهبری چگونه با یک پیام کوتاه، ابتکار عمل را از واشنگتن گرفت؟ ✍️ امین جهانشاهی‌نسب @GORDANTAKNAFARE313 👇🔻👇
تحلیل پایانی را تا آخرین ثانیه با دقت و فارغ از هرگونه پیش فرض ذهنی دنبال کنید آن زمان روشن خواهد شد که مقصود من چه بوده و بر چه مبنایی سخن گفته‌ام بنده تحلیلگر نیستم بلکه کارشناس هستم تفاوت این دو در آن است که کارشناس بر داده فکت و واقعیت های قابل سنجش تکیه میکند در حالی که تحلیلگر علاوه بر داده ها به آینده پژوهی و ترسیم سناریوهای محتمل نیز میپردازد از این رو از مخاطبان تقاضا دارم سخنان مطرح شده را بدون عینک تعصب و قضاوت های از پیش ساخته بشنوند اگر کل بحث را با دقت دنبال کنید متوجه خواهید شد که این موضوع نیز به صورت روشن مورد اشاره قرار گرفته است زمانی که گفتم حضرت آقا جبهه انقلاب را بیمه استراتژیک کردند مقصودم به هیچ وجه یک جریان یا جناح سیاسی خاص نبود جبهه انقلاب در تلقی بنده یک مکتب فکری تمدنی و هویت ساز است نه یک تشکیلات سیاسی محدود و نه یک اردوگاه انتخاباتی موقت از همین رو معتقدم پیام اخیر در سطحی عمیق تر از منازعات روزمره سیاسی برای این مکتب پشتوانه ای راهبردی و اطمینان بخش ایجاد کرد اساسا بنده نه به جریان موسوم به انقلابی تعلق خاطر جناحی دارم و نه به جریان اصلاح طلب زیرا در هر دو طیف جز معدودی از نیروهای اصیل و دغدغه مند غالبا نوعی رقابت برای سهم بیشتر از قدرت مشاهده میکنم آنچه برای من اصالت دارد اصل نظام نهاد رهبری ثبات ساختاری کشور و منافع ملی است و همواره کوشیده ام مسائل را فارغ از وابستگی به کانون های قدرت و با رویکردی کارشناسانه مورد بررسی قرار دهم نکته مهم تر آنکه بخش اصلی این پیام اساسا ناظر بر تحولات محیط بین الملل و آرایش جدید مناسبات منطقه ای و جهانی بود و مخاطب آن بسیار فراتر از دعواهای رایج سیاسی در داخل کشور قرار داشت با این حال برخی از فعالان طیف موسوم به جناح انقلابی چنان این پیام را به خود منتسب کرده اند که گویی تمام ابعاد آن حول جایگاه و نقش آنان شکل گرفته است در حالی که افق اصلی سخن در سطحی کلان تر تعریف شده بود و بیش از آنکه معطوف به رقابت های داخلی باشد ناظر بر متغیرهای بیرونی و تحولات راهبردی پیش رو بود ✍امین جهانشاهی‌نسب 📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻   🆔️@J.RAZMAA               @تبیین_امور_بصیرت_افزایی_سیاسی_شناختی__مطالبه_گران_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما @کانال_تحلیلی_راهبردی_شماره۱@ج_رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه۲ویزه_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
🔴 آنجلو جولیانو، تحلیلگر ژئوپلیتیک سوئیسی ایتالیایی : 🔹توافق جدید صلح با ایران یک کلاهبرداری تمام‌عیار است که از همان روز اول برای شکست خوردن طراحی شده؛ درست مثل توافق‌های مینسک. 🔹این صلح نیست؛ یک مکث موقت است. امپراتوری آمریکا در حال خریدن زمان، تجدید قوا و آماده‌سازی دور بعدی اقدامات تهاجمی علیه ایران است. ‌ 🔹در نهایت، هدف واشنگتن همچنان تغییر نظام در ایران است؛ هیچ تضمین امنیتی واقعی برای ایران وجود ندارد، هیچ کاهش تنش واقعی، و هیچ اعتمادی 🔹تاریخ دقیقاً نشان داده که این داستان چگونه پیش می‌رود، این چیزی جز تهاجم آمریکا نیست که لباس دیپلماسی بر تن کرده است. ✍ هدف استعمار و دشمن آمریکایی صهیونیستی: اول زمین سوخته غزه، دوم سوریه و آوردن جولانی، سوم زمین سوخته لبنان، چهارم زمین سوخته یمن، پنجم زمین سوخته عراق، ششم زمین سوخته ایران این حاصل اعتماد به آمریکا و فرصت دادن به او و بازی در زمین اوست تا تک تک متحدین منطقه ای را از دست بدهیم و به سراغ خودمان بیاید... قبل از تنها شدن باید با یکپارچگی و اتحاد جبهه مقاومت، دشمن را در هم کوبید! و قبل از همه باید عوامل تصمیم گیر به نفع دشمن را در کشور در هم کوبید! 👈بند خنده دار اول تفاهم با شیطان بزرگ! چه بود؟ عقب نشینی از لبنان؟؟! یا تشدید حملات و ادامه پیشروی در لبنان؟! جناب شعام دیشب چه گفتید؟! تنگه را سریعتر باز کنیم؟!!! جناب پزشکیان رئیس مخترم شغام! گفت و گو نکنید چه کنید؟ بروید به سلامت! 🇮🇷 @DadSetanKojayi
‌‌ ❌توبه و استغفار به‌خاطر تفاوت نظر با رهبری 🔰ویراست و توئیت انتقادی حجت‌‌ الاسلام راجی درباره واکنش مسئولین به پیام رهبری: ♦️پیام برخی مسئولان به رهبری از جنس رابطه مدیر با مافوق بود؛ نه نسبتِ ماموم با امام. ماموم، وقتی در می‌یابد نظرش با نظر امامش هم خوان نیست، نه تنها خود را اصلاح می‌کند بلکه آن‌ را مایه می داند. ✅شهید سید حسن نصرالله وقتی دریافت نظرش درباره برکناری محمد مرسی با نظر رهبری انقلاب متفاوت بود ، از شدت ناراحتی گریست، به ایران آمد و به رهبری عرضه داشت: 《ما اشتباه کردیم توبه و استغفار میکنیم. از ما راضی باشید 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما🔻 🆔️@J.RAZMAA           @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
🔻بازشدن تنگه هرمز فرصت ترمیم توان آمریکا و اسرائیل و حمله دوباره را ایجاد می‌کند/ نباید در اولین قدم مهم‌ترین اهرم قدرت خود را از دست بدهیم ✍🏻 فواد ایزدی پیش‌نویس تفاهمنامه ۱۴ ماده‌ای ایران و آمریکا یعنی: 🔹۱- بازشدن ‌تنگه‌ هرمز در قدم اول یعنی حل مشکلات اقتصادی و سیاسی ترامپ. کشورها معمولا مهم‌ترین اهرم قدرت خود را در قدم اول به طرف مقابل تقدیم نمی‌کنند. 🔹۲- بعد از باز شدن تنگه هرمز و کاهش قیمت نفت: ذخایر نفتی آمریکا دوباره پر می‌شود. و در فرصت ایجاد شده سامانه‌های نظامی آمریکا و اسرائیل ترمیم و بازسازی می‌شوند. 🔹۳- این یعنی تکرار چرخه حمله، آتش­‌بس، مذاکره، حمله. دشمنی افرادی که رهبر معظم انقلاب اسلامی را شهید کردند علیه ایران کم نشده. پیدا کردن بهانه برای خروج از تفاهمنامه برای ترامپ کار مشکلی نیست. ترامپ نباید بتواند ادعا کند که هزینه حمله نظامی دوم به ایران قابل تحمل بوده. آمریکا و اسرائیل با استفاده از این فرصت تنفسی، خود را برای حملات بعدی آماده خواهند کرد. طراحی برای کودتای دوم نیز در دستور کار است. 🔹۴- تحریم‌های اصلی علیه ایران تحریم‌های کنگره‌ است، نه تحریم‌های قوه مجریه. به این ترتیب ترامپ با عنوان اینکه نمی‌تواند کنگره‌ را مجبور به برداشتن تحریم‌ها کند دبه خواهد کرد. 🔹۵- از سال ۲۰۱۵ هر توافقی با ایران ذیل قانون اینارا نیاز به رأی مثبت کنگره دارد. با توجه به نفوذ لابی اسرائیل، کنگره‌ به برداشته شدن تحریم‌ها علیه ایران رأی مثبت نخواهد داد. نفوذ نتانیاهو در بین نماینده‌های دمکرات و جمهوری‌خواه بیشتر از ترامپ است. راه‌حل: 🔹۱- لطفا این تفاهمنامه را امضا نکنید. 🔹۲- لطفا لیستی از تأسیسات آب‌شیرین‌کن و تأسیسات نفتی هدف ایران در منطقه منتشر کنید. در صورت حمله مجدد به ایران، این تأسیسات باید به گونه‌ای تخریب شوند که بازسازی آنها حداقل دو سال زمان ببرد. 🔹تخریب محدود بازدارندگی لازم را ایجاد نمی‌کند. ترامپ به تخریب محدود این تأسیسات به عنوان پروژه بازسازی برای شرکت‌های آمریکایی نگاه می‌کند. اما تخریب گسترده قیمت‌های جهانی نفت و گاز را برای حداقل دو سال بالا نگه می‌دارد و بازدارندگی لازم را ایجاد می‌کند. مسیرهای جایگزین تنگه هرمز باید در اولویت اهداف ایران باشد. 🔹۳- لطفا تنگه هرمز را برای حداقل دو ماه دیگر باز نکنید. در سه ماه گذشته ایران بیش از ۳۰ میلیارد دلار نفت فروخته، این مبلغ برای مدیریت اقتصادی دو ماه آینده کافی است. 🔹۴- لطفا دریافت عوارض از تنگه هرمز را فراموش نکنید. بر اساس برآوردهای بین‌المللی عوارض حاصل از تنگه هرمز می‌تواند بیشتر از دو برابر فروش نفت باشد. بخشی از راه حل مشکلات اقتصادی کشور همین است، نه در توهم رفع تحریم‌ها ماندن. ┅┅🍃🇵🇸❤🇮🇷🍃┅┅ 🇮🇷 کانال اساتید انقلابی ونخبگان علمی 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما🔻 🆔️@J.RAZMAA       @رصدتحولات_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما                             کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e