eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.7هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
ألسَّلامُ عَلَيْكَ یا صاحِبَ الزَّمان 🏴 عده‌ای از مردمِ زمانِ امام حسین علیه‌السلام نسبت به اقتضائات آن زمان، به ویژه شناخت امام زمان خودشان ناآگاه بودند و همین ناآگاهی، علت گرفتار شدنشان در جهالت و ضلالتشان شد. اگر مردم آن زمان، امامِ خود را می‌شناختند و می‌فهمیدند که حرف و عملِ امام، حجت است‌ در گرداب‌هایی از شبهات جاهلی فرو نمی‌رفتند. و در حال حاضر نیز که دشمن با ایجادِ شبهه و انحراف در دین، حق و باطل را در هم می‌آمیزد تا افراد دچار بَدفهمی و عملکردِ نادرست شوند؛ هوشیاری و بصیرت، لازمه زندگی منتظرانه ما خواهد بود. 🏴 أللَّھُمَّ عَجِّــلْ لِولیِّکَ الفَرَج وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ صفایی کمیته حقوقی رزما
14.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴مهم🔺️فیلم کامل سخنان مهم و ناگفته هایی از دکتر نبویان در شبکه خبر تا لحظه قطع آنتن،، در این برنامه نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی برای نخستین بار جزییات مهمی از دستورات رهبرانقلاب به تیم مذاکره کننده را بیان میکند که ضروری است تمام مردم وقت بگذارند و این چند دقیقه را ببینند تا متوجه شوند چرا رهبر انقلاب در پیام اخیرشان به مردم افشا کردند نظر دیگری داشتند ولی به خاطر اصرار مسئولان مجوز تفاهم اولیه با امریکا را صادر کردند... 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما 🔻 🆔️@J.RAZMAA                          @تبیین_امور_سیاسی_راهبردی_درجنگ_ضدصهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
🔺تذکر فوق مهم ریچارد مدهرست روزنامه‌نگار بریتانیایی به مسولان سیاسی ایران : ‌ 🔹استراتژی حکم می‌کند وقتی در برابر یک رقیب برتری داری، بدترین کاری که می‌توانی انجام دهی این است که فشار را از روی او برداری.« عدم بازگشایی تنگه هرمز» ‌ 🔹بنابراین، تمام این ماجرا یا برای صدمین بار یک فریب دیگر است، یا یک اشتباه مرگبار.... 🏴💢نشرش باشما👆👌 🖍 ❤️ 🇮🇷 @esfahan_webgardi
✍🏼 کامران غضنفری: ❗️تفاهم نامه ای که مرده به دنیا آمد! 🔹یکشنبه گذشته در حالی که قرار بود موشک های ما در پاسخ به جنایات وحشیانه صهیونیست ها در لبنان، روانه سرزمین های اشغالی شوند، ناگهان این برنامه متوقف و اعلام شد چون اسرائیل پذیرفته که حملاتش به حزب الله و مناطق مختلف لبنان را قطع کند، لذا دیگر نیازی به شلیک موشک نیست! 🔹اما به یک روز نکشید که معلوم شد این خبر دروغ بوده و صهیونیست ها نه تنها حملاتشان به لبنان را قطع نکردند، بلکه بر شدت آنها هم افزودند. 🔹قرارگاه خاتم بیانیه ای صادر و طی آن بیان داشت که اسرائیل طی چند روز گذشته 84 نوبت به لبنان حمله کرده و چنانچه بخواهد به این جنایات ادامه دهد، با پاسخ کوبنده ایران مواجه خواهد شد. 🔹اما متأسفانه جنایات و وحشی گری های صهیونیست ها هر روز ادامه یافت و خبری از پاسخ کوبنده ایران نشد! این وضعیت به طور واضح نقض بند یک تفاهم نامه ایران و آمریکا محسوب می شود. 🔹از سوی دیگر، ترامپ جنایتکار، طی سه روز اخیر، چند بار دیگر جمهوری اسلامی را تهدید به حمله نظامی کرده که این مسئله نیز نقض بند یک تفاهم نامه به حساب می آید. 🔹آقایان مذاکره کننده خوش خیال! وقتی آمریکا در همین ابتدای کار، بند یک🔻 تفاهم نامه را نقض کرده، گمان می کنید که به سایر بندها عمل خواهد کرد؟! ❗️این تفاهم نامه، مرده به دنیا آمده است! 🇮🇷 🆔 @kamranghazanfari 🔴✍پ ن ۱ : 🔸متن بند اول یادداشت تفاهم اسلام‌آباد بین جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا 🔻 1️⃣ جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا و متحدین آنها در جنگ حاضر، با امضای این یادداشت تفاهم خاتمه فوری و دائمی عملیات‌های نظامی را در تمامی جبهه‌ها، از جمله در لبنان، اعلام کرده و تعهد می‌کنند از این پس هیچ جنگ یا هیچ عملیات نظامی علیه یکدیگر آغاز نکنند و از تهدید یا استفاده از زور علیه یکدیگر خودداری کنند و تمامیت ارضی و حاکمیت لبنان را تضمین کنند. توافق نهایی خاتمه دائمی جنگ در تمامی جبهه‌ها، از جمله در لبنان، و بقیه مفاد این بند را تایید خواهد کرد. ✍پ ن ۲ : این اولین بند از تفاهم نامه است که در همین دو روز گذشته توسط نیروهای مسلح رژیم صهیونی بارها و بارها نقض شده و جنوب لبنان زیر آتش است.. 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما 🔻 🆔️@J.RAZMAA                          @تبیین_امور_سیاسی_راهبردی_درجنگ_ضدصهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
‌🔴شناورها به تنگه هرمز نزدیک نشوند روابط عمومی نیروی دریایی سپاه: 🔹با توجه به جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان و نقض تعهدات امریکا در برقراری آتش بس، تنگه هرمز بر روی همه شناورها بسته می باشد. 🔹تاکید می گردد تنگه هرمز بسته است و شناورها به تنگه هرمز نزدیک نشوند؛ در غیر این صورت امنیت آنها به مخاطره خواهد افتاد. 🔴تنگه هرمز بسته شد قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا: وَإِنْ نَكَثُوا أَيْمَانَهُمْ مِنْ بَعْدِ عَهْدِهِمْ وَطَعَنُوا فِي دِينِكُمْ فَقَاتِلُوا أَئِمَّةَ الْكُفْرِ ۙ إِنَّهُمْ لَا أَيْمَانَ لَهُمْ لَعَلَّهُمْ يَنْتَهُونَ(۱۲ توبه) نظر به بدعهدی‌ و پیمان‌شکنی آشکار آمریکا نسبت به عدم اجرای بند اول تفاهم‌نامه پایان جنگ، و در واکنش به نقض بی‌وقفه و مستمر آتش‌بس توسط رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان و کشتار بی‌رحمانه و آوارگی صدها هزار نفر از مردم مظلوم این سرزمین و همچنین با توجه به عدم عقب‌نشینی نیروهای اشغالگر صهیونی از اراضی جنوب لبنان، اعلام می‌دارد تنگه هرمز به روی تردد شناورها بسته خواهد شد. متذکر می‌گردد اين گام اول پاسخ به عهدشکنی دشمن است و در صورت ادامه تجاوز گام‌های بعدی برای پایبند کردن دشمن به اجرای تعهدات برنامه ریزی و اقدام خواهد شد. ✍پ ن: سه روزه دارن میکوبن بعد از سه روز اولین اقدام شد بستن تنگه! 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما 🔻 🆔️@J.RAZMAA   @تبیین_امور_راهبردی_درجنگ_ضدصهیونیزم_محورمقاومت_کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
‌🔴هیئت ایرانی «میناب ۱۶۸» راهی سوئیس شد هیئت مذاکره کننده ایرانی «میناب ۱۶۸» دقایقی قبل راهی زوریخ سوئیس شد. قالیباف رئیس مجلس و عراقچی وزیر خارجه، باقری معاون بین الملل دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی، همتی رئیس بانک مرکزی، حمید بورد معاون وزیر نفت و رئیس شرکت ملی نفت ایران، غریب ابادی و بقایی معاونین وزیرخارجه و ... اعضای هیئت اعزامی کشورمان را تشکیل می دهند. سپاه سایبری پاسداران👇🏻 ☑️ @SEPAHCYBERY‌ ‌📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما 🔻 🆔️@J.RAZMAA                @تبیین_امور_سیاسی_راهبردی_درجنگ_ضدصهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
‌📛 آنجلو جولیانو، تحلیل‌گر سوئیسی: 🔸خبر بدی دارم."توافق صلح" جدید با ایران، یک کلاهبرداری تمام‌عیار است که از همان روز اول برای شکست طراحی شده است؛ درست مانند توافقات مینسک. این صلح نیست، تنها یک وقفه است. 🔸هدف نهایی واشنگتن همچنان تغییر نظام است... این چارچوب موقت... در حالی به ایران کمی فضای تنفس پس از حملات تحت رهبری آمریکا می‌دهد که واشنگتن خود را برای فشارِ تشدیدشده آماده می‌کند. 🔸نه تضمین امنیتی واقعی برای ایران وجود دارد، نه تنش‌زدایی اصیلی در کار است و نه اعتمادی وجود دارد... همان سناریوی همیشگی است: وقت‌کشی، اجازه دادن به شعله‌ور ماندن تنش‌ها و سپس توجیه موج بعدی تحریم‌ها، تهدیدها یا حملات در زمانی که مناسب باشد... 🔸" تنش‌های ساختگی اسرائیل و آمریکا" نیز پوشش همیشگی را فراهم می‌کند تا امپراتوری بتواند کارزار فشار همیشگی خود را در منطقه حفظ کند. 🔸هیچ صلحی در افق دیده نمی‌شود. این تنها یک تاکتیک تأخیری دیگر در جنگ طولانی‌مدت آمریکا علیه ایران با هدف تغییر نظام است. ‌📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما 🔻 🆔️@J.RAZMAA @تبیین_امور_سیاسی_رسانه‌ای_درجنگ_ضدصهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
ظاهرا تیم مذاکره کننده مردم مبعوث را جدی نگرفته است. ما به عنوان موکلین و ذی نفعان و ذی حقان اصلی تفاهمنامه، با جدیت و فوریت خواستار اطلاع دقیق از هر گونه اقدام تیم‌مذاکره کننده و نحوه اقدامات پایاپای و مقابله به مثل در مورد سرپیچی دشمن از تعهداتش هستیم...محض یادآوری در۳۰ خرداد سال ۱۴۰۵ هستیم و هزینه ی بسیار سنگینی برای رسیدن به این مرحله از بِِلوغ سیاسی و اجتماعی پرداخت کرده ایم.😭و از همه مهمتر و متاسفانه اعضای تیم اسلام‌اباد اکثرا تیم همفکر و همراه عاملان تصویب برجام بد فرجام میباشند لذا شدیدا و خواهان مذاکرات و اقدامات تیم هستیم.. ✍دکتر محبوبه حقیقی
6.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقای پناهیان شرم کن! میگه آقا نظری داشتن، بقیه نتونستن انجام بدن!! آقای پناهیان! تو فکر میکنی رهبر ما نعوذبالله استغفرالله یک کودکه یا عقلانیت نداره که چیزهایی امر کنه و نظرش باشه که مبتنی بر توان و ظرفیت و قدرت جمهوری اسلامی نیست؟!؟! اصلا مگه میشه نایب المهدی در هر زمانی از حکومت خودش،نگاه محدود داشته باشه که نسبت زمانش فکری داشته باشه که قابل اجرا نباشه !؟!! حیا کن آقای پناهیان! خودت معترفی به تسلط ایشون! بعد میگی آقا نظری داشتن قابل اجرا نبوده!!؟؟؟ حیا کن آقای پناهیان!! حیا کن! اینکه ولی زمان اومده میگه نظر دیگری داشتم ولی کار دیگری کردن رو قدرت جمهوری اسلامی معنی میکنی؟! این حرفای زرد و عوام‌فریب که حزب‌الله تشکر کرد رو نزن! مردم دیگه نامه‌های عرفی رو به بمباران‌هایی که با چشم میبینن، ترجیح نمیدن!! بس کن آقای پناهیان!!! بس کن!