eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
6.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مجلس چرا تعطیله؟ جالبه که این تجمع انقلابی هنوزم پابرجا مونده. کاش میدونستیم کجاست. با حیله و نیرنگ برخی مسئولان وابسته، به بهانه فرارسیدن محرم، با لطائف الحیل و فشار ... اکثر تجمعات انقلابی را تعطیل و تبدیل به موکبها و هیأتهای صرفا مذهبی کردند. حتی در برخی جاها به متولیان موکبها گفتند که فعلا پرچمها را جمع کنید و بجاش سیاهی بزنید. شعارها و پلاکارهای سیاسی و انقلابی در رابطه به جنگ و مذاکره و حمایت از رهبری، همگی به حاشیه و کنار رفته... 🆔️@J.RAZMAA       @تبیین_امورسیاسی_اعتقادی_جنگ_نرم_افزاری_هیبریدی_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
قابل توجه به عاشقان سر از پا نشناخته برای مذاکره و پیگیر برای اجرای توافقنامه با شیاطین انسی ، (( آمریکا و رژیم صهیونی )) واقعیت اسیر دربند شده را دشمن به چه روزی انداخته است !!!! ✅ در طول دو سه ماه رئیس جمهور ونزوئلا نیکولاس مادارو با سوءتغذیه دست وپنجه نرم میکند. ✅مادارو رئیس جمهور ونزوئلا چی بسرش آورده آمریکا .......!!!!! ✅مادارو با خیانت داخلی و سکوت و سکون ملتش، توسط امریکا دزدیده شد و امروز وضعیت ونزوئلا روزبروز بدتر از قبل شده و همه منابع زیرزمینی و نفتشان توسط امریکا به یغما برده میشود و پولش به کشور برنمیگردد . ✅اگردست امریکای جنایتکار وحشی به هریک مردان مقاوم مدافع منافع ملی واستقلال کشورها برسد بدتر از همین رفتارها خواهند داشت تا ملتها را به زانو درآورند . ✅درمقابلش فقط باید قوی بود تا نتواند ببلعد . ✅برای ایستادگی درمقابل استکبار باید مولفه های قدرت را تقویت کرد : قدرت نظامی قدرت اقتصادی قدرت سیاسی ، اجتماعی و انسجام ملی درسایه اطاعت از ولایت و رهبری با مقاومت جانانه ایستادگی و جهاد کرد. 🚩 آیا قدر دان نعمت ولایت فقیه که از هستی خود برای این کشور و ملت می گذرد و آن را در کف دست گرفته . همچنین نیروهای مسلح جان برکف هستیم .؟؟؟ 📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻   🆔️@J.RAZMAA            @تبیین_امور_بصیرت_افزایی_شناختی_سیاسی_مطالبه_گران_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما @کانال_تحلیلی_راهبردی_شماره۱@ج_رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه۲ویزه_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
🔴 سامری در کمین است! 🔹 آیه عجیبی در قرآن وجود دارد که به جدایی سی روزهٔ حضرت موسی از بنی اسرائیل اشاره می‌کند! سی روزی که وقتی شد چهل ، مصیبت بنی اسرائیل شروع شد و سر و کلهٔ موجودی بنام سامری نمایان گردید ! ۞ وَوَاعَدْنَا مُوسَىٰ ثَلَاثِينَ لَيْلَةً وَأَتْمَمْنَاهَا بِعَشْرٍ فَتَمَّ مِيقَاتُ رَبِّهِ أَرْبَعِينَ لَيْلَةً ۚ وَقَالَ مُوسَىٰ لِأَخِيهِ هَارُونَ اخْلُفْنِي فِي قَوْمِي وَأَصْلِحْ وَلَا تَتَّبِعْ سَبِيلَ الْمُفْسِدِينَ 🔹حالا حلقه گمشده ماجرا ، اینجاست ! از لحظه ای که سی روز تمام شد سامری ده روز وقت داشت تا با همکاری باند تبهکارش ، اولین ضربهٔ کاری را به حکومت موحدین وارد کند و البته در این فرصت کم، موفق هم شد! 🔹او موفق شد بنی اسرائیل پای کار و مؤمنی که آپشن های مختلف از معجزات کلیم الله را دیده بودند را مخ زنی کند و گوسالهٔ طلایی را به جانشان بیندازد!!! 🔹خیلی عجیب است که در این ده روز کوتاه ، سامری چطور توانست اقناع سازی کند و مغز گروه زیادی را تحت تأثیر خودش قرار دهد!؟ 🔹 کادرسازی و شبکه سازی او چگونه به کمکش آمد تا در کمتر از ده روز بنی اسرائیلِ خداپرست را ، گاوپرست کند ؟! 🔹او از قبل عجب رسانهٔ معتبری ساخته بود که در این ده روز توانست از آن برای انتقال و توجیه پیامش استفاده کند ؟! 🔹او به چه اطلاعاتی دسترسی داشت که برای چنین روزی خودش و شبکه اش را در آب نمک خوابانده بود؟! 🆔️@J.RAZMAA @تبیین_امورسیاسی_اعتقادی_جنگ_نرم_افزاری_هیبریدی_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
⭕️غضنفری نماینده مجلس: جمعی از نمایندگان یکشنبه به مجلس خواهند رفت؛ اگر در بسته بود همانجا تحصن می‌کنیم
بنی صدر پینوشه رای ما کوفتت بشه بنی صدر حیا کن مملکتو رها کن ♨️سالروز استیضاح رئیس‌جمهور بی‌کفایت؛ ۱۴ دلیل رهبرشهید برای عزل بنی‌صدر: ۱-عدم احترام به نهادهای قانونی ۲-رعایت نکردن حرمت جمهوری و رئیس جمهور ۳-استفاده از هر ابزاری در مقابله با مخالفان ۴-سیاست گرایی به جای حقیقت گرایی ۵-صادق و راستگو نبودن ۶-بی‌قدر و منزلت کردن امام و امت ۷-رعایت نکردن حیثیت جمهوری در خارج از کشور ۸-مشاوران بدنام و مشکوک ۹-افشای اسرار اقتصادی کشور ۱۰-ایجاد تشنج در کشور پیش از جنگ ۱۱-بی‌توجهی به خط رهبری انقلاب ۱۲-حرکت به سمت قدرت مطلقه و استبداد ۱۳-اخلال‌گری و شورش ۱۴-خصلت‌های ناپسند فردی از جمله غرور 🖇مطالعه در منبع: https://kayhan.ir/000KOs ✍️بنی‌صدر در ۳۱ خرداد ۱۳۶۰ مورد استیضاح و در ۱ تیر عزل گردید. وی به همراه مسعود رجوی و با پوشیدن لباس زنانه از ایران فرار کردند! ✍دکتر محبوبه حقیقی
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هممون فکر می‌کردیم که فقط یه استخاره ساده بود، اما ساده نبود...!🔻 بسم‌الله الرحمن الرحیم «قَالَ ادْخُلُوا فِي أُمَمٍ قَدْ خَلَتْ مِنْ قَبْلِكُمْ مِنَ الْجِنِّ وَالْإِنْسِ فِي النَّارِ ۖ كُلَّمَا دَخَلَتْ أُمَّةٌ لَعَنَتْ أُخْتَهَا ۖ حَتَّىٰ إِذَا ادَّارَكُوا فِيهَا جَمِيعًا قَالَتْ أُخْرَاهُمْ لِأُولَاهُمْ رَبَّنَا هَٰؤُلَاءِ أَضَلُّونَا فَآتِهِمْ عَذَابًا ضِعْفًا مِنَ النَّارِ ۖ قَالَ لِكُلٍّ ضِعْفٌ وَلَٰكِنْ لَا تَعْلَمُونَ | ترجمه : شما هم در میان گروه هایی از جن و انس که پیش از شما بودند در آتش درآیید، هرگاه گروهی وارد شوند، هم مسلکان خود را لعنت کنند تا آنکه همه آنان با خفت و خواری در آتش جمع شوند، آن گاه پیروانشان درباره پیشوایانشان گویند: پروردگارا! اینان ما را به گمراهی کشیدند، پس عذابشان را از آتش، دو چندان گردان؛ خدا می فرماید: برای هر کدامتان دو چندان است، ولی نمی دانید.» 🆔️@J.RAZMAA          @تبیین_امور_بصیرت_افزایی_شناختی_سیاسی_مطالبه_گران_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما @کانال_تحلیلی_راهبردی_شماره۱@ج_رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه۲ویزه_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
7.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻 پیشوای معنوی هندو: کربلا را شنیده بودیم ولی الان با چشمانمان دیدیم... دیدیم که یکی هست آمریکا را سر جاش بشونه .. خدا گفت وایسا ببین بزانو درت میارن.. ✌️ 🆔️@J.RAZMAA @تبیین_امورسیاسی_اعتقادی_جنگ_نرم_افزاری_هیبریدی_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
🔴 بعضی ها دقیقا ، میخواهند: تا کودتا تکمیل نشده، مجلس تعطیل بماند چون مجلس اگر باز شود، کودتا تعطیل خواهد شد... 🇮🇷 😡 @DadSetanKojayi با ما در همراه باشید👇 https://eitaa.com/DadSetanKojayi
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 سیاستمدار مطرح آمریکایی؛ جنگ را باختیم و برای بازگشایی تنگهٔ هرمز باید پول هنگفتی به ایران بپردازیم سناتور کریس مورفی: 🔹واقعیت این است که این تحریم‌ها برای همیشه برداشته شده‌اند و تمام اهرمی که می‌توانستیم برای توافق هسته‌ای استفاده کنیم را از دست داده‌ایم. 🔹از نظر تئوری، اعمال مجدد تحریم‌های نفت ایران پس از ۶۰ روز یک اهرم است، اما آنها می‌دانند ایران چه خواهد کرد، دوباره تنگه را خواهد بست. 🆔️@J.RAZMAA             @رصد_امور_بین_الملل_نبردروایتها_درجنگ_ضدصهیونیزم_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما                         کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa ابرگروه ویژه شماره ۲ 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_حکمرانی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/
🔻 (trash talk = تراش تُلکهای جی دی ونس=اراجیف ⚜ جی دی ونس معاون رئیس جمهور آمریکا: دیروز روز بسیار، بسیار خوبی بود. ما پیشرفت‌های زیادی داشتیم. دقیقاً همان کاری را انجام دادیم که می‌خواستیم انجام دهیم. می‌خواستیم یک سازوکار برای باز نگه داشتن تنگه هرمز ایجاد کنیم. این تنگه باز است. می‌خواستیم مطمئن شویم که یک سازوکار ایجاد می‌کنیم تا وقتی درگیری‌هایی که اجتناب‌ناپذیر هستند پیش می‌آیند، بتوانیم آن‌ها را مدیریت کنیم. همان‌طور که ترامپ گفت، گاهی آتش‌بس‌ها یعنی فقط کمتر تیراندازی می‌شود. اما می‌خواستیم مطمئن شویم یک هماهنگی درست برقرار است تا اگر تیراندازی رخ داد، اگر حزب‌ الله به اسرائیل شلیک کرد یا اسرائیل پاسخ داد، واقعاً با هم در ارتباط باشیم و بفهمیم چگونه می‌توان تیراندازی را متوقف کرد. ایرانی‌ها پذیرفته‌اند که بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی (IAEA) دوباره به کشورشان بازگردند. من نمی‌توانم ۶۰ روز آینده اینجا بمانم. به آمریکا برمی‌گردم. تیم‌های فنی کار خواهند کرد. توافق نهایی مثل یک خانه است. ما فونداسیون را ساختیم. هنوز خانه ساخته نشده، اما پایه‌گذاری موفقی انجام داده‌ایم. ایرانی‌ها تهدید کرده بودند که از مذاکرات خارج می‌شوند، یا حداقل در شبکه‌های اجتماعی چنین تهدیدهایی مطرح شده بود. اما خارج نشدند. دیروز به ایرانی‌ها گفتیم: «وقتی شما چیزی می‌گویید که نسل ما آن را “حرف‌های بی‌ارزش” (trash talk) می‌نامد، نباید انتظار داشته باشید ترامپ واکنش نشان ندهد.» وقتی آن‌ها چیزهایی می‌گویند که درست نیست، ترامپ پاسخ خواهد داد. گاهی یک فرد پایین‌رتبه یک پهپاد شلیک می‌کند که از سوی فرماندهی عالی تأیید نشده است. طبیعتاً اسرائیل باید پاسخ بدهد، اما می‌توانستیم به وضعیت آرام‌تری برسیم اگر اسرائیل در چارچوب گفت‌وگوی جاری بین حزب‌الله، لبنان، اسرائیل و سایر طرف‌های منطقه پاسخ دهد. اسرائیل و همه کشورهای منطقه حق دفاع از خود را دارند. در ۲۴ ساعت گذشته، احتمالاً وضعیت لبنان آرام‌ترین حالت خود را داشته است. ۲۴ ساعت قبل از آن هم نسبتاً خوب بود. البته حدود ۷۲ ساعت پیش درگیری‌هایی وجود داشت. این یک روند در حال پیشرفت است. خبرنگار: آیا آمریکا می‌خواهد اسرائیل از جنوب لبنان عقب ‌نشینی کند؟ جی‌دی ونس: اسرائیلی ‌ها به‌وضوح گفته ‌اند که هیچ نیت سرزمینی در جنوب لبنان ندارند. دلیل حضور آن‌ها این است که نگران حضور نیروهای حزب‌الله در جنوب لبنان هستند. ما معتقدیم می‌توان به نقطه‌ای رسید که هم تمامیت ارضی لبنان و هم امنیت اسرائیل حفظ شود. این توافقی نیست که آمریکا به منطقه تحمیل کند. این توافقی است که منطقه خودش به‌شدت از آمریکا خواسته آن را برقرار کند. کاری که جرد و قطری‌ ها و کل تیم انجام دادند، از نظر من یک توافق کلاسیک ترامپ است. اگر دارایی‌های ایران روزی آزاد شوند، آن‌ها کشاورزان آمریکایی را ثروتمندتر می‌کنند و به تغذیه مردم ایران کمک خواهند کرد. @Military_zone_magazine ✍بنگاه معاملاتی جی.دی.ونس 🆔️@J.RAZMAA             @رصدامورسیاسی_نبردروایتها_درجنگ_ضدصهیونیزم_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما                         کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
🚨. خیلی مهم 🔴 برادرانه با تیم مذاکره‌کننده کشورمان ✍ 🔻۱- ابتدا به اظهارات دو تن از مقامات بلند‌پایه آمریکایی که دیروز و بعد از مذاکرات ژنو بر زبان و قلم آورده‌اند توجه کنید؛ * «جی‌دی ونس» معاون رئیس‌جمهور آمریکا در یک کنفرانس خبری می‌گوید‌: «‌ایران موافقت کرده است که بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را به کشور بازگرداند. ● بازرسان هسته‌ای احتمالاً این هفته کار خود را آغاز خواهند کرد‌»! * «‌اسکات بسنت‌»، وزیر خزانه‌داری آمریکا می‌گوید: «‌در راستای مذاکرات سازنده جاری در سوئیس، ایران متعهد به ترانزیت آزاد در تنگه هرمز و اجازه ورود بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به کشورش شده است‌»! و البته در ادامه می‌گوید: «‌در ازای ورود بازرسان آژانس، تحریم نفتی ایران موقتا لغو شده است‌». 🔻۲- حالا فقط به چند نمونه از اخبار و اسنادی که به انگیزه و اهداف دشمن از ورود بازرسان آژانس و بازرسی‌های آنها اشاره می‌کند نیز نگاهی بیندازید! * «آنتونی بلینکن »، وزیر خارجه دولت جو بایدن سه هفته بعد از جنگ رمضان در مصاحبه‌ای می‌گوید: «‌تصمیم ترامپ برای خروج از برجام اشتباه بزرگی بود‌» و تاکید می‌کند که: ‌«اگر ترامپ از برجام خارج نشده بود، اکنون آدرس و مشخصات اهداف نظامی بیشتری از ایران را برای بمباران در اختیار داشتیم»! * سال ۲۰۱۲، «جی کارنی» سخنگوی وقت کاخ سفید در جریان یک کنفرانس خبری گفت: «ما چشم داریم و می‌توانیم برنامه ایران را زیر نظر بگیریم.» و هنگامی که از او می‌پرسند؛ منظور شما از این «چشم‌ها» چیست؟ می‌گوید: «بازرسان آژانس‌، آنها اطلاعات مربوط به مراکز هسته‌ای و نظامی ایران را در اختیار ما قرار می‌دهند‌»! * «جاشوا رونر» استاد دانشگاه و نویسنده وابسته به اندیشکده بروکینگز می‌گوید: ● «حضور بازرسان آژانس در ایران فرصتی طلایی برای کسب اطلاعات از دیگر حوزه‌های علمی و صنعتی ایران نیز هست»! * «اسکات ریتر» بازرس سابق سازمان ملل و تحلیلگر امنیتی آمریکایی، پس از جنگ 12 روزه در مصاحبه‌ای با «پرس تی‌وی» صراحتاً گروسی را مسئول خون شهدای هسته‌ای ایران دانسته و تاکید می‌کند: «اطلاعات حساس فنی و مکانی که از طریق بازرسی‌های آژانس به‌دست آمد، مستقیماً در عملیات ترور نخبگان ایرانی مورد استفاده قرار گرفت‌»! و ... 🔻۳- روز بیستم خردادماه امسال، شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قطعنامه‌ای را با ۲۱ رأی موافق، ۳ رأی مخالف و ۱۰ رأی ممتنع علیه کشورمان به تصویب رساند. در این قطعنامه که از سوی آمریکا و سه کشور اروپایی علیه جمهوری اسلامی ایران ارائه شده و به تصویب رسیده است، از ایران خواسته‌اند تا به بازرسان آژانس اجازه دسترسی کامل به اطلاعات مربوط به مراکز هسته‌ای و ذخایر اورانیوم داده شود! این درخواست آژانس در حالی است که؛ آمریکا و رژیم صهیونیستی در جریان جنگ ۱۲ روزه و جنگ رمضان تعدادی از مراکز هسته‌ای ‌ایران را بمباران کرده و شماری از دانشمندان هسته‌ای کشورمان را به شهادت رسانده‌اند و ترامپ در جریان جنگ اخیر بارها اعلام کرده است که درپی حمله به مراکز هسته‌ای ایران است و رژیم صهیونیستی انکار نمی‌کند که شناسائی و ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان را در دستور کار داشته و دارد‌! 🔻۴- اکنون این پرسش از تیم محترم مذاکره‌کننده کشورمان در میان است که آیا اظهارات جی‌دی ونس، معاون ترامپ و اسکات بسنت وزیر خزانه‌داری آمریکا درباره اجازه ورود بازرسان آژانس و گشایش تنگه هرمز را تایید می‌فرمائيد؟! اگر پاسختان منفی است و اظهار‌نظر آنها را غیر‌واقعی می‌دانید، چرا در مقابل آن سکوت کرده و تکذیب نمی‌کنید؟! و اما، اگر اظهارات آنها صحت دارد که باید پرسید مگر از انگیزه آنها برای ورود بازرسان آژانس و کسب اطلاعات از مراکز حساس اتمی و نظامی کشورمان خبر ندارید؟! ●به یقین می‌دانید که گشایش تنگه هرمز به منزله خلع سلاح ایران اسلامی در مقابل حمله دشمنان است؟! ●و اما، بدیهی است که دست‌اندرکاران محترم تیم کشورمان اولاً از اخبار و گزارش‌هائی که از سوی مقامات رسمی و بلند‌پایه آمریکایی منتشر می‌شود باخبرند و ثانیاً از تعارض و تقابل آنچه دشمن ادعا می‌کند با خطوط قرمز رسماً اعلام شده ایران اسلامی بی‌خبر نیستند. از این روی انتظار آن است که اگر ادعای دشمن را غیر‌واقعی می‌دانند، چرا بی‌درنگ آن را تکذیب نمی‌کنند؟! و چنانچه -خدای نخواسته- ادعای آنها واقعیت دارد، باید در مسیر حرکت خود دقت بیشتری به خرج داده و تجدید نظر بفرمایند. با عرض پوزش. 🔥 🚀 💪 🆔️@J.RAZMAA @رصدامورسیاسی_نبردروایتها_درجنگ_ضدصهیونیزم_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما                         کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa