هدایت شده از حس آرامش :)
- #شب_جمعه🌱
- کفاره گناهان ما بین دو جمعه خواهد بود :)❤️
عرضم به حضورتون بنده از شنبه تا دیشب که میشه همون سحر دم اذان امروز راهیان نور بودم