شما
https://eitaa.com/kafeYuriol/13296
جدی؟ 😂😂
اه خب منطقیه چون همیشه از بچگی ۷٠ و ۸٠ رو قاطی میکردم🗿
_______________________________________
عجبا😂😂😂
بزار ببینم درگیری لوید و یوری رو خوندیش؟ اونجا خودشو شبیه اون گیریم میکنه بازوشم تیر می خوره ؟
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
بنظرم بچهی گاومیش کوهاندار (bison) یکم زیادی برای گاومیش بودن کیوته.
𝐇𝐢𝐫𝐤𝐚𝐧
@farsitweets