شما
https://eitaa.com/kafeYuriol/13432
مرسیییییییی🥹
لیک اومده که😀
ورسا و شیان یون
شیلولن و ونتی
ایشالا واندرر هم میاد میگیریش🫶🏻🎀
___________________________________
🫂
نه خبری نبوده که
عههه خب اولیو اسکیپ میزنیم البته شاید برای ورسا ویش بزنم
این دوتا رو نمیشه ول کرد😭
ان شاءالله سری قبلی هرچی زدم نداد حتی لوزم ندادم
کافه یوریول 🇵🇸🇮🇷
خارجیا چجوری بدون چایی نبات زنده ان؟
یعنی وقتی دل درد میگیرن بهشون میگن چی بخورن؟!
کافه یوریول 🇵🇸🇮🇷
به دلایل کثیری کاری نکردم عملا #هاول
آنچنان هم گزینه های خوبی نداشت که همرو بخواییم پر کنیم😅