eitaa logo
کافه یوریول 🇵🇸🇮🇷
217 دنبال‌کننده
5.9هزار عکس
3.4هزار ویدیو
90 فایل
سلاااااام👋 اینجا کافه متحرک یوریول² هست (ترکیب یوری و هاول)☕️ ما اینجا از روزمرگی های خودمون میزاریم و سعی میکنیم مطالب مفیدی داشته باشیم🌙 خوشحال میشیم تو خانواده ما باشید🍀 از خودتون پذیرایی کنید🍫
مشاهده در ایتا
دانلود
کافه یوریول 🇵🇸🇮🇷
منو خواهرم از دوسال پیش تصمیم گرفتیم واسه هیچ مراسمی آرایشگاه نریم، با میکاپ معمولی خودمون و یه سشوا
حقیقتا هم از نظر مالی بصرفه است هم راحتی مامان من هر وقت حرف عروسی میشه میگه اینو قبلا آدمای نزدیک به عروس و داماد میرفتن آرایشگاه بقیه دلی خوشگل میکردن و از عروسی لذت می بردن
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
من توی همه ی قسمت های زندگیم متوسطم. توی درس، کار، موسیقی، ورزش، تیپ، قیافه، عکاسی، کتاب خوندن، زبان و... ینی مطلقا هیچ افتخار خاصی در هیچ زمینه ای کسب نکردم. صرفا همه جا متوسط بودم. کی و کجا قراره یه حرکت خوب بزنم؟ یه جا باشه که حداقل بتونم بگم توش خوبم. مطلقا هیچی... »پیشیزاکی« @farsitweets
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
لپ‌تاپ که میخواهید بخرید حتما توضیحاتش را از سایت سازنده چک کنید ( نه سایت فروشنده داخل ) چون خیلی از مدل‌های ارزان قیمت که با این شرایط اقتصادی در حد قدرت خرید اکثریت هست از رم به اصطلاح لحیم شده استفاده میکنه که قابل آپگرید/ تعمیر نیست! Teegra @farsitweets
کافه یوریول 🇵🇸🇮🇷
لپ‌تاپ که میخواهید بخرید حتما توضیحاتش را از سایت سازنده چک کنید ( نه سایت فروشنده داخل ) چون خیلی ا
ان شاءالله که قسمت شد لپ تاپ بخرید واقعا باید به این توجه کنید خیلییی مهمه می تونم این خیلیی رو تا فردا کشش بدم برای تاکید
اگر یه لپ تاپ بخرید که خود سیستمش قوی باشه ولی حافظه اش کم در آینده می تونید ارتقاش بدید نیاز به خرید سیستم جدید پیدا نمی کنید
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
بالاخره آبگرمکن رو هم بدون احتیاط استفاده کنی میتونه خطرآفرین بشه دیگه 😂 😂 «هستی» @farsitweets
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
‌امروز داشتم با هم‌ کلاسی سوییسی‌م راجع‌به تجربه خارج از کشور زندگی کردن صحبت میکردم که برگشت گفت من تا وقتی که از سوییس خارج نشده بودم، نمی‌دونستم کیفیت زندگی همه مردم به اون اندازه بالا نیست. این رو راجع به آلمان گفت. آلمان.=) • ناطق ترین حیوان • @farsitweets
کافه یوریول 🇵🇸🇮🇷
‌امروز داشتم با هم‌ کلاسی سوییسی‌م راجع‌به تجربه خارج از کشور زندگی کردن صحبت میکردم که برگشت گفت من
هر وقت یه نظر راجع به خارج می خونم و تجربه هاشون یاد یکی از رفیقام می افتم که آقا اینقدر تو سر مملکت میزنه و خارج براش گل و بلبله که می خوام هر دفعه بهش بگم خاک تو سرت 😂 ولی خب امیدوارم اگر جور شد بره خارج حداقل اونجا نتیجه بگیره اینجام میگیره ها ولی خب خارج براش تحریم نداره دستاش باز تره🤣🤣
وای خدا من موندم این دنیا رو چجوری میبینه
حرف لوازم آرایشی شد یهو در اومد گفت که ایران تحریمه لوازم آرایشی نمیاد بقیه ام مورد اطمینان نیست💅 (یه طرف از نظر جنس فیک درست میگه ) حالا باز خوبه حرفم که برو جنس ایرانی بخرو تایید کرد وگرنه خودم با دستام پرتش می کردم خارج
ولی خب معلوم بچه کاملا از بحث دور زدن تحریم به انواع و اقسام روش ها بی خبره
کافه یوریول 🇵🇸🇮🇷
ولی خب معلوم بچه کاملا از بحث دور زدن تحریم به انواع و اقسام روش ها بی خبره
جوری که زاویه فکریش از رسانه شکل گرفته که حرف جنگ اوکراین رو روسیه شد گفت روسیه حمله کرده اون مقصره بله عباس آقا بله