eitaa logo
کافه یوریول 🇵🇸🇮🇷
217 دنبال‌کننده
5.9هزار عکس
3.4هزار ویدیو
90 فایل
سلاااااام👋 اینجا کافه متحرک یوریول² هست (ترکیب یوری و هاول)☕️ ما اینجا از روزمرگی های خودمون میزاریم و سعی میکنیم مطالب مفیدی داشته باشیم🌙 خوشحال میشیم تو خانواده ما باشید🍀 از خودتون پذیرایی کنید🍫
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از تیآک★
خودتونم میدونید تابستون و بهار خیلی از پاییز و زمستون بهتره منتها فضای مجازی نمیزاره
هدایت شده از تیآک★
چیه شونصدتا لباس بپوشی شبیه پنگوئن راه بری
هدایت شده از تیآک★
تا فیها خالدونت از سرما بسوزه
شما https://eitaa.com/kafeYuriol/5576 نه اتفاقا زمستون بهترین فصله چرا؟ چون اگه سردت بشه میتونی یچی بپوشی گرم شی اما توتابستون اگه گرمتشه حتی اگه لباس نپوشی هم گرمه و دارس میپزی ____________________________________________ میدونی از این نظر خوبه ولی جدا بهار و تابستونو بیشتر می خوام چون دقیقا همین لباس اضافه در کار نیست اصلا بار اضافه ای باهات نیست ولی زمستون باید کلی لباس رو زیر پوشی که رو مخه
حالا یه چیز بگم
یکی دیگه از دوستام ازدواج کرده😂😭✨
بعد یک سال ازم بزرگتره ترم یک دانشگاهه
کافه یوریول 🇵🇸🇮🇷
بعد یک سال ازم بزرگتره ترم یک دانشگاهه
حالا این به کنار که خبرشو برام اوردن بعدش پروفایلشو دیدم دیدم عکس حلقه ام گذاشته واییییی
بعد تو گروهی که هستیم هرکی ازدواج کرده یه اثر دو نفره تو پروفایلاشون هست🤣
همیشه ام یکیه تو گروه در حال باج گرفتن که خبر عروسی اعضا رو برسونه🤣