eitaa logo
«کافِ میم»
69 دنبال‌کننده
96 عکس
41 ویدیو
4 فایل
📍تحریراتی چند پیرامون موضوعات مختلف ◾لطفا نقدها و پیشنهاداتون رو به آی دی پایین بفرستید، متشکرم🌷 @MjdKazemi1997
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از KHAMENEI.IR
💗 شهید خامنه‌ای: بدانید آینده این کشور متعلق به اسلام و قرآن است 💬 حضرت آیت‌الله العظمی شهید سیدعلی حسینی خامنه‌ای: ✏️ بدانید آینده‌ی این کشور و آینده‌ی این قرن، متعلّق به اسلام و قرآن است. دشمنان خیال نکنند که خواهند توانست سر و تهِ این انقلاب را که چند سالی است اسباب زحمتشان شده است، به‌گونه‌ای جمع کنند؛ نخیر، این‌گونه نیست. 🌷 این یک بنای مبارک و شجره‌ی طیبه‌ای است که «اصلها ثابت و فرعها فی السماء تؤتی اکلها کل حین باذن ربّها». 📥 نسخه قابل چاپ | دریافت مجموعه 💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از فرارَوی
3⃣ خامنه‌ای عزیز با تهاجم بیگانگان «شهید» شد. (تشبیه های بعدی صرفاً از نظر جایگاه سیاسی است و الّا...) نه مانند ناصرالدین شاه قاجار توسط جامعه خود ترور شد، نه چون محمدعلی شاه قاجار به سفارت روسیه پناه برد و از کشور خارج شد. نه چون رضاخان از کشور اخراج شد، نه چون محمدرضا شاه از ایران فرار کرد، هیچکدام! و نه مانند مادورو در ونزوئلا ربوده شد، نه مانند قذافی توسط شورشیان مردمی کشته شد، نه مانند صدام که پس از شکست توسط آمریکا دادگاهی و اعدام شد، نه مانند اسد که به روسیه پناهنده شد....
هدایت شده از خبرگزاری تسنیم
13.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 پنجره متفاوتی به حضور صبح امروز مردم داغدار تهران در میدان انقلاب اسلامی، ساعتی پس از اعلام خبر شهادت حضرت آیت‌الله العظمی سیدعلی حسینی خامنه‌ای رضوان‌الله‌علیه @TasnimNews
هدایت شده از مستضعفین تی‌وی
⭕️ ۴ غلط در ۵ دقیقه 🔻امروز پیام شفاهی پزشکیان منتشر شد که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود،چون در این پیام ۵دقیقه ای، ۴ غلط و خطای فاحش وجود داشت: 🔻۱)«ما دیگر به کشورهای همسایه حمله نخواهیم کرد!» ▪️اعتراف صریح پزشکیان تا همیشه به عنوان سند تجاوز و تهاجم جمهوری اسلامی به کشورهای همسایه محسوب شود و بر اساس آن کشورهای مذکور می توانند مطالبه خسارت و غرامت کنند! این در حالی است که ما به این کشورها حمله نکرده بلکه پایگاه‌های نظامی آمریکا در این کشورها را هدف قرار دادیم! 🔻۲)«لازم است من بابت حمله به کشورهای همسایه عذر خواهی کنم.» ▪️ما در برابر تهاجم آمریکا به کشورمان دفاع کرده و پایگاه‌های آمریکا را هدف قرار دادیم و دلیلی ندارد از این بابت عذرخواهی کنیم!مگر کشورهای همسایه که آمریکا از خاک آنها به ما حمله کرده از ما عذرخواهی کرده اند؟ اقدام ما در هدف گرفتن پایگاه‌های آمریکایی مستقر در کشورهای همسایه قانونی است و نیازی به عذرخواهی ندارد. 🔻۳)«نیروهای مسلح نباید به کشورهای همسایه حمله کنند مگر از این کشورها به ما حمله شود» ▪️از خاک کشورهای همسایه به ما حمله شده(هم در جنگ ۱۲ روزه و هم در جنگ اخیر)و به همین دلیل حق دفاع نامحدود(تا زمان وجود پایگاه‌های آمریکا در این کشورها)داریم و نیازی نیست دوباره از این کشورها به ما حمله شود تا حق پاسخگویی داشته باشیم! 🔻۴)«ما این مسائل با همسایگان را باید با دیپلماسی حل کنیم و دعوا نکنیم.» ▪️هر کودکی می داند تهاجم و تجاوز به یک کشور را با دیپلماسی حل نمی کنند! در حقوق بین الملل و فرهنگ دینی و ایرانی ما،پاسخ به تهاجم دشمن را "دفاع" می گویند! اما پزشکیان به جای واژه دفاع از واژه عامیانه و کوچه بازاری "دعوا" استفاده کرده و می کند و ظاهرا تفاوت این دو را نمی داند! دعوا کار آدم‌های شرور و بی منطق است و دفاع وظیفه انسانهای شرافتمند و شجاع ! 🔻 اکر یکی دو مشاور عاقل و عالم در اطراف پزشکیان وجود داشت و اگر ایشان ملزم به خواندن نطق از روی کاغذ شود و اگر نطق های ایشان توسط چند مشاور باسواد و متدین و انقلابی تهیه شود شاهد این همه گاف وحشتناک در یک نطق ۵ دقیقه ای نخواهیم بود! ✍ دکتر کوشکی 🎬 @Mostazafin_TV
وقتی معاویه و تبارش از ناامید میشن، به امیدوار میشن.
هدایت شده از اخبار استراتژیک
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢 اگر در برابر دشمن عقب نشینی کنید به خشم، خدا، دچار خواهید شد... @StrategicNews_ir
گام انقلاب با رهبر انقلاب🌹✌🏻 @kafe_Mim
🔻ستارخان در خاطراتش می گوید: من هیچوقت گریه نکردم، چون اگر گریه میکردم آذربایجان شکست میخورد و اگر آذربایجان شکست میخورد ایران شکست میخورد. اما یک بار گریستم و آن زمانی بود که 9 ماه در محاصره بودیم بدون آب و بدون غذا از قرارگاه آمدم بیرون، مادری را دیدم با کودکی در بغل، کودک از فرط گرسنگی به سمت بوته علفی رفت و بدلیل ضعف شدید بوته را با خاک ریشه میخورد. با خودم گفتم الان مادر کودک مرا ناسزا میدهد و میگوید لعنت به ستارخان! اما مادر، فرزند را در آغوش گرفت و گفت: "اشکالی ندارد فرزندم، خاک میخوریم، اما خاک نمیدهیم." آنجا بود که اشک از چشمانم سرازیر شد! 📜 اساطیر نامه | مروری بر تاریخ https://eitaa.com/joinchat/2868183226Cfce63ae436
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥حرف حساب حاج آقا رمضانی؛ توی دهان آتش بس خواهان بزنیم! 📜 اساطیر نامه | مروری بر تاریخ https://eitaa.com/joinchat/2868183226Cfce63ae436
هدایت شده از آناتک
دانشمند شهیدی که با رادیوداروها، علم هسته‌ای را به پزشکی متصل کرد 🔹رادیودارو، مفهومی است که در سال‌های اخیر به‌خوبی به دنیای پزشکی وارد شده است. ایران نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با قدرت علم خود به نتایج موفقیت‌آمیزی در این زمینه رسیده‌است. 🔹این داروها، ترکیبات شیمیایی معمولی هستند که با اتم‌های رادیواکتیو ترکیب شده‌اند تا بتوانند به عنوان ابزار‌های تشخیصی یا درمانی در بیماری‌هایی مثل سرطان، بیماری‌های قلبی یا اختلالات اعصاب عمل کنند. 🔹«شهید سید امیرحسین فقهی» یکی از کسانی است که با تحقیقات خود در حوزه رادیودارو به ارتقا این علم در ایران کمک موثری کرد. ✅ گزارش آناتک را در لینک زیر بخوانید ana.ir/004M5c @AnaTech
متن محسن چاوشی درباره آهنگ جدیدش به نام خدا از اول اعتراضات و نزدیک به دو ماه است فکر می‌کنم و رصد می‌کنم تا نکته‌ای را در آنسوی مرزها بیابم که جذبم کند و حرف حق باشد اما به وجدانم قسم که هرچه گشتم ناامیدتر شدم، پس سکوت کردم! و در این سکوت دیدم حق با بعضی از شماست: من «وسطم» «وسط» مثل عابری که دی ماه در خیابان به گران شدن گوشت فکر می‌کرد و از پشت تیر به سرش خورده بود وسط مثل پیرزنی روستایی که نه تلویزیون دارد و نه گوشی موبایل؛ فقط آلزایمر دارد و پسری که بیکار شده و چند ماه است قرص‌هایش را به موقع نمی‌رساند… و این «وسط»خیلی جای بزرگی است و خیلی‌ها در آن جا می‌شوند اصلا جریانی که این «وسط» را ندارد نمی‌تواند انقلابی را رقم بزند یا حکومتش را حفظ کند! در این دو ماه قلبم سوخت برای کشته‌شدگان… اما دست خودم نبود! من به عنوان کسی در وسط، قلبم برای پلیس و معترض و عابر با هم می‌سوخت و برای هر هموطنی که ناچار به خیابان آمده بود و دیگر به خانه برنگشت… در خانه‌ی من نه صدا وسیما یک‌ریز جمهوری اسلامی را تبیین می‌کند نه اینترنشنال و منو تو مجال حضور دارند در خانه من اما هنوز چراغ منطق روشن است و ذهن جستجوگرم آزاد است به هر مباحثه‌ای وارد شود و هر حرف حقی، مهر تایید دریافت کند و مهم نباشد که این حرف از دهان چه کسی خارج شده است. در این دو ماه خیلی فکر کردم و کسانی را دیدم که حتی یک دقیقه فرصت آزادانه و در خلوت فکر کردن را نداشته‌اند و هرچه از رسانه به خوردشان داده بودند را پشت هم تکرار می‌کردند ؛ آنچنان مسخ و مسحور که از کینه‌ی حاکمیت حاضرند شب را روز بنامند و روز را شب… و ایران امروز ما چقدر در فضای رسانه باخته است. به این فکر کردم که اگر برای هر کشوری حتی سوییس هم ده‌ها شبکه اپوزیسیون به زبان خودشان سال‌ها و شبانه روز محتوا تولید می‌کردند که “سوییس کشور خوبی نیست” اکنون درصدی از همین کسانی که در رفاه مطلق هستند نیز به دنبال براندازی بودند… آری همین رسانه کاری با کشور  ِسامورایی‌های متعصب کرد که در خیابان‌ها به سربازان آمریکایی لبخند گرم بزنند بی‌آنکه یادشان بیاید در هیروشیما و ناکازاکی چه بلایی به سرشان آورده‌اند… به هر حال هر چه فکر کردم دیدم نمی‌توانم از بیگانه بخواهم به کشورم حمله کند! دیدم نمی‌توانم کنار سلبریتی‌هایی باشم که به اعتقادات لااقل نیمی از مردم کشورم ناسزا می‌گویند و تهدید به قرآن‌سوزی می‌کنند و بدون اینکه خنده‌شان بگیرد، بشارت آزادی می‌دهند! دیدم حتی نمی‌توانم از اهالی جزیره‌ی اپستین بخواهم به جان کودکان و دختران بی‌گناه وطنم کاری نداشته باشند!! تا اینکه جنگ شروع شد و کمک‌ها رسیدند،همچنان که قبل از ما کمک‌ها به ویتنام و افغانستان و عراق و لیبی و… رسیده‌ بودند دیدم جنگ است و فقط می‌توانم بخوانم! که اگر در زمان پهلوی و قاجار هم بودم و بیگانه‌ای به کشورم یورش می‌برد همین کار را می‌کردم… برای دلگرمی مردم و کسانی که از مردمم دفاع می‌کنند خواندم…  «حسبی الله» گفتگوی من با مولایم علی (ع) است  و براستی خدا برای ما بس است…     اکنون به عنوان کسی در وسط، حاضرم ۴۷ سال دیگر به جمهوری اسلامی فرصت بدهم نقایص خود را برطرف کند تا اینکه با عده‌ای همصدا شوم و پوریم دیگری را در تقویم اسراییل رقم بزنم که در فردای به اصطلاح آزادی با چکمه روی سنگ قبر هموطنانم سرود شادی بخوانند! و آن عده! آن عده خیلی دیر می‌فهمند که در جهان هیچ کشوری جز به منافع خودش فکر نمی‌کند و علاج واقعی در وطن‌هاست! این را هم به آن عده‌ای که سمت درست تاریخ را به من گوشزد می‌کنند می‌گویم: اصلا سمت درست تاریخ و هرچه می‌بافید ارزانی خودتان…  من ترجیحم این است که  در همین وسط بایستم و بمیرم وسط مدرسه میناب وسط خانه‌هایی که سفره‌‌هایشان کوچک شد وسط صدای اذان در حیاط مسجدی فرو ریخته… وسط خیابان‌های شهرم… محسن چاوشی/ اسفند ۱۴۰۴ ✅ : http://eitaa.com/joinchat/3604742157Cf3fa1341d3
و قصه ایران، آن کرده است.