من واقعا دلم میخواد کتاب کهکشان نیستی رو بخونم
شنیدم خیلی قشنگ و محشره
کسی خونده؟
https://eitaa.com/kafeasb/423
آره اره حتمااااا بخون
من فرصت کنم بار دوم هم میخونمش
فضاش پر از آرامش و انگار حس زندگی تو کوچه پس کوچه های نجف رو تجربه میکنی، تازه با یک سری علما اشنا
ان شاءالله به حق امام علی نابودی دشمنان داخلی و خارجی ایران عزیز
_
وای جدی میگی ؟ چقدر قشنگ😭✨
ان شاء الله 🙏