eitaa logo
کهفی ✨️
34 دنبال‌کننده
870 عکس
225 ویدیو
27 فایل
کهفی (خوانده شود کَهفا) به معنای پناهگاه و امیده💫🪴 ۲۸مرداد ۱۴۰۲ ناشناس💛: https://abzarek.ir/service-p/msg/2668051 هشتگ‌ها: #لیست_پاییز #لیست_هفته_کتاب #زمستان_زیبا #شعر #Bookworm_life
مشاهده در ایتا
دانلود
من مداحی‌های قدیمی رو خیلی دوست دارم، لزوما شاید خیلی قدیمی هم نباشن اما ولی حس نوستالژی داشته باشن
مگه راحته گفتنش علمدار من روی خاکه تنش...
صدایتان در گوشم میپیچد: باید مهیا شد از بهر قربانی... یا ابوالفضل‌ها رو ببنیدیم آقا؟ و سربند سبز یا ابوالفضل العباستان را به سر میبندید. صدایتان در گوشم میپیچد که هم نوا با مداح میخوانید: انشاالله تاسوعا پیش عباسم... صدایتان در گوشم میپیچد؛ ظهر تاسوعا، زیر آفتاب، در حال نبرد با دشمن خدا، رجز میخوانید: نحن شیعه علی بن ابی‌طالب... و تصویرتان پیش چشمم مجسم میشود در حالی که به خون خویش میغلتید و به عباس بن علی میپیوندید... آخر مادرتان شما را نذر او کرده بود. ... امروز سالگرد قمری شهادت آقا مصطفی صدرزادست که تاسوعای ۹۴ در حلب به شهادت رسیدند . در خاطرات مادرشون هست که: مادر جان دعا کن اگر ماندن من منشأ خیر است زنده بمانم و اگر شهادتم در جامعه تأثیر خواهد داشت به شهادت برسم.
مگر که کهنه پیرهن به پیکرش روا نبود؟ خیلی غمه‌ها، مردم برسن به یک نقطه‌ای که لباس بوریای بی ارزشِ خونین و چاک چاک رو هم به پیکر نوه‌ی پیامبرشون روا ندونن... از اون هم نگذرن! چه کردند با تو حسین جان... چه کردند با ولی خدا... و چه کردیم ما برای اماممون؟
مکن ای صبح طلوع💔
هدایت شده از "طُـرفـه"
خیلی گران تمام شد این آب خواستن یک مشک از قبیله‌ی ما، یک عمو گرفت..
Shahabradio-6087730063546376446_141085991736852.mp3
زمان: حجم: 13.9M
ای اهل حرم میروعلمدار نیامد... _«سال‌هاست شب‌های تاسوعا زمزمه کرده‌ایم که علمدار نیامد، اما همیشه دست حمایت او را پشتمان احساس کرده‌ایم. دیده‌ایم که با نبودنش هم چقدر بوده است‌.»_ این قسمت از رادیوشهاب روایت استیصال و اطمینانی است که شب تاسوعا سراغمان می‌آید. استیصال از رفتن علمدار و اطمینان به همواره‌بودنش... 📻 رادیوشهاب پادکستی است که در هر قسمتش ما را دعوت می‌کند به بازخوانی جزئیات واقعه و پیوند آن با امروز. ▪️نویسنده و گویندهٔ این قسمت: ماجده محمدی ▪️تدوین‌گر: زهرا عقابی این روزها و شب‌ها رادیوشهاب را بشنوید و به‌اشتراک بگذارید. @shahabradio | رادیوشهاب
حتما و حتما امروز "زيارت عاشورا" را بخوانيد و حتما با صد لعن و صد سلام زماني نمی گيرد البته با روشی كه امام هادی عليه السلام توصيه فرمودند، آسان تر است: يك بار لعن را -اللهم العن اول ظالم...- می خوانيد و جمله پايانی آن؛ "اللهم العنهم جميعا" را صد مرتبه تكرار می كنيد و سلام را كه يك بار عرض می كنيد، فقط "السلام علَی الْحسين و علی علیِّ بنِ الحسين و علی اصحاب الحسين" را صد مرتبه تكرار كنيد منبع: صفحه‌ی حاج آقا شهاب مرادی
هدایت شده از کانال حمید کثیری
[وقت تصمیم است] ای دل! تو چه می‌کنی؟ می‌مانی یا می‌روی؟ داد از آن اختیار که تو را از حسین جدا کند ... @hamidkasiri_ir