eitaa logo
کهفی ✨️
34 دنبال‌کننده
871 عکس
225 ویدیو
27 فایل
کهفی (خوانده شود کَهفا) به معنای پناهگاه و امیده💫🪴 ۲۸مرداد ۱۴۰۲ ناشناس💛: https://abzarek.ir/service-p/msg/2668051 هشتگ‌ها: #لیست_پاییز #لیست_هفته_کتاب #زمستان_زیبا #شعر #Bookworm_life
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از بهارنارنج☕️
تقدیمی ☕️ این پیامو فور کنید داخل کانالتون و لینک کانالتون رو داخل ناشناس برام بذارید و من بین کانال ها قرعه کشی میکنم و دو یا سه کانالو انتخاب میکنم که طبق وایب و کانالشون همچین چیزی به صورت نقاشی دیجیتالی طراحی میکنم 🌱 تا فردا شب هم فرصت دارین فور کنید^ [@baharnarenj8]
هدایت شده از "طُـرفـه"
یکی از بچه های مسجد رو کشیدم خداییش گوگولو بود
از سخت‌ترین کارهای دنیا گنجیدن در بودجه‌ی خرید کتاب ماهانست! 🫠😄
این رو تازه دیدم، جدید چاپ شده 💫💫💫
و خانم دباغ عزیز که رحمت خدا بر این زن مجاهد، جزو اون شخصیت‌های بسیاااار ویژه‌ی تاریخن، یک کتاب خفن و مفصل دارن که من چند سال پیش خوندمش خیلی خوب بود آمااااا بچه‌ها به اون رغبت کمی دارن چون مفصله و طراحی جلد و اسمش هم چیز ویژه‌ای نیست، ولی به نظرم شاید این مخاطب عام پسندتر باشه✨️ ۵۰ صفحست به قلم آقای داودآبادی که جزو تلاشگران قدیمی و جدی در حوزه‌ی ادبیات پایداری هستن 💫 خداحفظشون کنه
ولی من این ماه بودجم رو خرج کردم، تازه یکم وارد بودجه‌ی مرداد هم شدم 🦕
من معمولا این رو نمیگم ولی یک حمد شفا به نیت همه‌ی بیمارها میخونید؟ خدا بهتون خیر بده💛
هدایت شده از دیمزن
دیروز همسر سردار می گفت: حاج آقا هروقت کسی می آمد و از جاماندن و شهادت حرف می زد، با لبخند و آرامش همیشگی اش می گفت: اگه همه بخوان شهید بشن پس کی کار کنه؟ باید بمونیم و تا جون داریم برای اسلام کار کنیم. وقتش که شد و ماموریتمون که تموم شد شهادت خودش می آد سراغمون. و من به این فکر کردم که آدم های بزرگ این طورند. می دانند که شهادت برایشان پایان همه خستگی ها و مزد همه دوندگی هاست. اما کار خدا را که روی زمین مانده واجب تر از به سعادت رسیدن خودشان می دانند. و خدا به قشنگی از این ایثار و نیت خیرشان استقبال می کند. هم می گذارد جوانی و عمرشان را به پای دین خدا بریزند و هم عاقبتشان را به شهادت ختم می کند. دیمزن دنیای یک مادر زائر نویسنده https://eitaa.com/dimzan https://ble.ir/dimzan
شاید بانمک‌ترین لکه‌ای که چادرم تا حالا به خودش دیده 😂 جای دست کدوم فسقلی فامیله نمیدونم😂
فکر میکردم توی تاسیان بدتر از قسمت وداع با اسلحه نیست، یعنی نمیتونه باشه، اشتباه فکر میکردم! 😶
پاکسازی! انگار این قسمت رو تیناپاکروان ننوشته، ورونیکا راث نوشته!