به نظرم خوب تموم شد، خوب نه به معنای خوش، خوب مثل پایان خاتون، یعنی شاید خیلیم خوش نباشه اما شاید بهترین پایان بندی ممکن همین باشه
ولی من الان دیگه میترسم آتش بدون دود شروع کنم، اگر اونم بخواد تلخ بشه که احتمالا میشه دیگه نمیکشم:')