به نظرم خوب تموم شد، خوب نه به معنای خوش، خوب مثل پایان خاتون، یعنی شاید خیلیم خوش نباشه اما شاید بهترین پایان بندی ممکن همین باشه
ولی من الان دیگه میترسم آتش بدون دود شروع کنم، اگر اونم بخواد تلخ بشه که احتمالا میشه دیگه نمیکشم:')
حس میکنم نیاز دارم یک چیز صرفا حال خوب کن بخونم یا ببینم، این مدت خیلی در معرض واقعیت و تلخی بودم، از دنیای واقعی اشباع شدم
خب من چندتا کتاب جدا کردم که شاید خوب باشن:
سنگدل
چرخش کلید
تاج دوقلو
پرده
بانوی میزبان
طلسم جوهری
باغ مخفی