چقدر این حرف رو قبول دارم، به عنوان آدمی که در جهان بزرگسالیش گاهی خودش رو میون کارهاش گم کرده واقعا به این رسیدم که ما ربات نیستیم، ما حتما نیاز به آسودگی ذهن داریم، این به معنای بیهوده گذروندن عمر نیست، به معنای اهمیت به خویش میون مشغلههای زندگیه
انقدر امروز بالا پایین شدم برای کار اداری که داغ کردم، با اینکه هوا بده نشستم توی محوطه