eitaa logo
✳️حافظان امنیت ✳️
1.4هزار دنبال‌کننده
67.6هزار عکس
10.4هزار ویدیو
172 فایل
مطالب شهدا و اخبار روز #خادم_امام_رضا #خادم_شهدا #راوی_برتر_جنگ #بختیاری جامونده از غافله #ایثار و #شهادت #جانباز_شیمیایی #فارغ_تحصیل_دانشگاه_شهدا #جزیره_مجنون #فعال #فرهنگی #اجتماعی #سیاسی https://eitaa.com/kakamartyr3
مشاهده در ایتا
دانلود
🔸جزئیات جدید از پرونده موسوی مجد/ ارائه اطلاعات سفر وزیر دفاع به سوریه برای موساد 🔹صبح امروز محمود موسوی مجد جاسوس سیا و موساد پس از صدور حکم اعدام و تأیید در دیوان عالی کشور و انجام تشریفات قانونی به دار مجازات آویخته شد. 🔹اطلاعات به‌دست آمده حکایت از آن دارد که موسوی مجد در بخشی از اقدامات مجرمانه خود و در اولین دیدار خود با افسر اطلاعاتی آمریکا، مشخصات سرتیم حفاظت شخصیت «بشاراسد»رئیس جمهور سوریه به همراه تلفن وی را در اختیار سازمان سیا قرار می‌دهد. 🔹موسوی مجد همچنین طرح تحول ساختار ارگان‌های امنیتی و اطلاعاتی سوریه که با پی نوشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بوده‌ است را در اختیار سازمان سیا قرار می‌دهد. 🔹موسوی مجد با موساد نیز همکاری داشته است و از آموزش‌هایی که توسط موساد به وی ارائه شد می توان به نحوه رمز گذاری اسناد و اطلاعات اشاره کرد. ارائه اطلاعات در خصوص سفر وزیر دفاع کشورمان به سوریه از جمله اطلاعاتی بود که توسط وی در اختیار موساد قرار گرفت. 🔺موسوی مجد از ژوئن سال ۲۰۱۳ لغایت اکتبر سال ۲۰۱۷ به مدت ۴ سال و ۴ ماه با سازمان سیا فعالیت داشته و مبلغ دریافتی از سرویس اطلاعاتی آمریکا در این بازه زمانی توسط وی مبلغ ۲۸۰ هزار دلار بوده‌است.
🔸اطلاعات جعبه های سیاه هواپیمای اوکراینی بازیابی شد 🔹سازمان هواپیمایی از بازیابی اطلاعات جعبه های سیاه CVR (ضبط مکالمات کابین خلبان) و FDR (ضبط داده‌های پروازی) هواپیمای اوکراینی خبر داد. 🔹این اطلاعات برای تحلیل در اختیار گروه بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشوری قرار دارد. 🔹 تحلیل مقدماتی این داده ها در لابراتوار BEA فرانسه از امروز آغاز می شود.
یا الرحم الراحمین امروز سه شنبه 31 تیر 1399شمسی 29 ذی القعده 1441هجری قمری 21 جولای 2020 میلادی
🔸حکم اعدام «محمود موسوی مجد» جاسوس سیا و موساد صبح امروز اجرا شد. 🔹موسوی مجد در قبال دریافت دلار‌های آمریکایی، اطلاعاتی از حوزه‌های مختلف امنیتی را به سرویس بیگانه داده بود.
دستگیری جاعل مهر و اسناد رسمی دفتر رهبر انقلاب 🔹سربازان گمنام امام زمان (عج) در عملیاتی موفقیت آمیز جاعل مهر و اسناد رسمی دفتر مقام معظم رهبری را در شمال سیستان و بلوچستان شناسایی و دستگیر کردند. 🔹این فرد خود را بازرس ویژه دفتر مقام معظم رهبری معرفی کرده بود با استفاده از جعل عنوان و اسناد اقدام به کلاهبرداری می‌کرد.
مصونیت بخشی دو واکسن کرونا روی انسان ها 🔸ادهانوم، مدیرکل سازمان بهداشت جهانی: موفقیت های اخیر در زمینه ساخت واکسن کرونا امیدوار کننده است. 🔹دیروز دانشگاه آکسفورد انگلیس از موفقیت آمیز بودن واکسن تازه تولید شده خود خبر داد و روسیه نیز اعلام کرد ارزیابی‌های نهایی روی واکسن تولیده شده در این کشور موفقیت آمیز بوده و تمامی داوطلبان واکسیناسیون در برابر این عفونت مصونیت پیدا کرده‌اند.
به این چهره ها نور بالا می‌گفتیم......
وصیت نامه تکان دهنده «اگر شهید نشدم پاهایم را به اسبی وحشی ببندید و زمین بکشید تا گناهانم پاک شود... بگویید این جوانی است کم سن و سال و گنه کار که توفیق و سعادت شهادت را نداشته است و خداوند او را از درگاه الهی خود رهانیده است.....»
شکارچی 164 تانک و 13 ناو جنگی رژیم بعثی که مورد احترام ویژه‌ی پایگاه نظامی انگلیس قرار گرفت امیر سرتیپ محمدعلی صفا از فرماندهان تکاوران دریایی بود که پس از پیوستن به ارتش و گذراندن دوره‌های انتخابی در ایران، دوره‌های تخصصی کماندویی، شکار تانک و تخصص انهدام ناو جنگی را در انگلستان و امریکا طی کرد. این مرد دلاور در اوائل جنگ تحمیلی در جبهه خرمشهر پس از شکار 164 تانک و 13 ناو جنگی و موشک‌انداز رژیم بعثی صدام، در تاریخ 4/8/59 به شهادت رسید.
امیرحسین دوران، پسر خلبان شهید عباس دوران: این‌که برخی از «ژن خوب» استفاده می‌کنند تا پله‌های ترقی را طی کرده و به امتیازاتی دست پیدا کنند که حق آن‌ها نیست، بی‌حرمتی به شهدا و همه آن‌هایی است که برای استقلال و سربلندی ایران از جان و همه چیز خود مایه گذاشته‌اند.
وصیت قابل توجه شهید "امیرحسین اعتمادسعید": پدرم! کلیه مخارجی را که دبیرستان سپاه برایم خرج کرده، حساب کرده و بپردازید.
راهت ادامه دارد... پ.ن: پست اینستاگرامی زینب سلیمانی
شهیدی که به صورت ایستاده دفن شد❗️ محسن علاقه شدیدی به پرواز داشت گویی خداوند را به هنگام پرواز میدید و در دوران زندگانی کوتاه اما پربارش هرگز کسی را از خود ناراحت نکرد و تمام هم و غمش انقلاب و نظام بود آن زمان نیز به ما تعلیم رانندگی میداد و می گفت که باید روی پای خود بایستید. همرزم شهیدان شیرودی و کشوری بود که ضد انقلاب او را پس از اسارت به صورت دفن کردند و تا در خاک بود و به صورتش عسل مالیدند و روز بعد که صورتش بخاطر حشرات از بین رفته بود و کمی رمق داشت با گلوله تیر خلاص زدند...😔 سرلشگر شهید محسن درخشان معروف به یادشان با صلوات
📸 احترام نخست وزیر عراق به رهبر معظم انقلاب
📸 ابلاغ نرخ‎های جدید سود بانکی 🔸 سقف‎های جدید نرخ سود علی الحساب سپرده‌های سرمایه گذاری به بانک‎ها ابلاغ شد.
هر کس مهر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را در دل نداشته باشد؛ مطمئن باشد اگر در زمان یکی از امامان معصوم هم باشد مهر آنها را در دل نخواهد داشت....
•| |• می‌گفت: بوسیدن بین دوابروۍمادر دیوارۍهست بین آتشِ جهنم! [ اینڪارخیلےسعادت میخواد.] هرروز یڪبارهم شده پیشونے مادرتو ببـوس!🌸
تنها دروغ زندگی‌اش را به دخترش گفت: «بابا می‌ره مسافرت، زود برمی‌گرده!!!»