eitaa logo
✳️حافظان امنیت ✳️
1.4هزار دنبال‌کننده
67.8هزار عکس
10.4هزار ویدیو
172 فایل
مطالب شهدا و اخبار روز #خادم_امام_رضا #خادم_شهدا #راوی_برتر_جنگ #بختیاری جامونده از غافله #ایثار و #شهادت #جانباز_شیمیایی #فارغ_تحصیل_دانشگاه_شهدا #جزیره_مجنون #فعال #فرهنگی #اجتماعی #سیاسی https://eitaa.com/kakamartyr3
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 توصیه هادی‌چوپان به ایرانیانِ آمریکا: خوبی‌های ایران را بگویید ▫️قهرمان اسطوره‌ای بدنسازی کشورمان که برای شرکت در مسابقات مستر المپیا در آمریکا حضور داشت، در جمع ایرانیان ساکن آمریکا به آنان گفت: بد کشورتان را نگویید، در این کشور از خوبی‌های ایران بگویید. به تاریخ تان نگاه کنید. کشورهایی مثل آمریکا نهایت تاریخ ۳۰۰ساله دارند، شما از کشوری با تمدن چند هزار ساله آمده‌اید. ▫️وی ادامه می‌دهد اگر کسی از شما پرسید از کدام کشور آمده‌اید با افتخار بگویید ایرانی هستم. ▫️مقایسه طرز فکر قهرمانی جهانی مانند هادی چوپان که هیچ وابستگی سیاسی به هیچ جریانی نداشته و از هیچ نهاد دولتی حمایت نشده اما عاشقانه کشورش را دوست دارد با برخی وطن‌فروشان که هرچه دارند از ایران است اما علیه کشور خود فعالیت می‌کنند قابل تامل است.
💢اگر شهید بشم 🔹رفته بودیم مزار شهدا و بر مزار شهیدی که روی مزارش نوشته بودند جانباز شهید نشسته بودیم که گفت: راستی اگه منم شهید شدم حواستون باشه منم جانباز هستم . 🔹علی اکبر کشتکار سال 91 در درگیری با اشرار با اصابت گلوله به سرش جانباز میشه و هجدهم آبان 95 در درگیری با قاچاقچیان موادمخدر در لامرد به درجه رفیع شهادت می رسد.
| 🗓 جمعه ۱۹ آبان (۲۵ ربیع‌الثانی) 📿 صد مرتبه «ٱللَّٰهُمَّ صَلِّ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شب جمعه ؛ رحمة‌الله به عشاق اباعبدالله به یاد "ذاکر اهلبیت شهید ناصر ورامینی" فرازی از وصیت‌نامه: «هیچ‌ یک از اقسام مرگها افتخارآمیز نیست تنها شهادت است که در هاله‌ای از تقدس، شرافت و افتخار قرار دارد . پس شما دوستانی که هنوز به جبهه نیامد‌‌ه‌اید یا در گروه‌های مقاومت شرکت نکرده‌اید جای شهدا را در گروه‌های مقاومت و جبهه‌ها پر کنید. باشد که شما هم سر به زانوی سرور شهیدان حضرت حسین بن علی (علیه السلام) گذاشته و لبخند شادی بزنید... به امید فتح کربلای حسینی کسی که سالها منتظر شهادت بود رفت ..»
💢 وصیت نامه یک مرزبان 🔹وصیتم به شما، سفارش می کنم پشتیبان ولایت فقیه و حافظ خون شهدا باشید و در آخر احترام به امام و شهدا سرلوحه زندگی تان باشد.   🔹شهید فرشید معافی سیزده روز پس از نوشتن این وصیت نامه در مرز دهلران بر اثر درگیری با گروهک های ضد انقلاب به درجه رفیع شهادت نائل گردید. 🔹انتشار به مناسبت سالگرد شهادت
💢من قراره شهید بشم 🔹آموزشیش که تموم شد رفت پیش امام جمعه روستامون حاج آقا بنیاسد. به حاج آقا گفته بود: حاجی من دارم میرم مرز، این رفـتنم برگشتنی نداره ، من قراره شهید بشم هر وقت پیکرم رو آوردن برام روضه حضرت علی اکبر(ع) رو بخون. حاجی بهش گفته بود: خدا نکنه سالم میری سالم هم برمیگردی. میلاد حاج آقا رو برد مزار روستا اونجا قبری رو نشون حاج آقا داد و گفت بعد از شهادتم همین جا خاکم کنید. حاجی خیلی تعجب کرده بود.  میلاد ولـی پور نوزدهم آبان 96 در شـــهر مهرستان بر اثر مبارزه با قاچاچیان به درجه رفـیع شهادت نائل گردید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢صحنه واقعی دستگیری قاتل شهید کوشکی 🔹پس از شناسایی هویت قاتل، با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی گسترده، مخفیگاه قاتل در حوالی جاده چالوس شناسایی و بامداد امروز چند اکیپ از کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان ساوجبلاغ به محل مورد نظر اعزام شدند. 🔹پس از استقرار پلیس در محل اختفاء قاتل، باتوجه به نوع مأموریت و مسلح بودن متهم، پلیس چندین مرتبه با فرد مورد نظر مذاکره کرد اما این قاتل خطرناک به هشدارهای مأموران توجهی نکرد و به صورت مستقیم با اسلحه گرم تیراندازی کرد که طی آتش متقابل این فرد شرور به هلاکت رسید.
🍁 🔥 ✾ ↳ 📷 آبان ۱۳۶۲، قرارگاه خلوزه۲، قبل از مرحله‌ی سوم عملیات. از راست: رسول توکلی (جانشین ستاد لشکر)، ؟؟؟، ، مجتبی صالحی‌پور (راننده‌ی حاجی)، (جانشین لشکر). نفر نشسته هم شناسایی نشدند. ■در آن مقطع، هر روز به گردان‌ها سرکشی می‌کرد و میزان آمادگی‌شان را می‌سنجید.
🌹اگر شهید بشم 🔹رفته بودیم مزار شهدا و بر مزار شهیدی که روی مزارش نوشته بودند جانباز شهید نشسته بودیم که گفت: راستی اگه منم شهید شدم حواستون باشه منم جانباز هستم . 🔹علی اکبر کشتکار سال 91 در درگیری با اشرار با اصابت گلوله به سرش جانباز میشه و هجدهم آبان 95 در درگیری با قاچاقچیان موادمخدر در لامرد به درجه رفیع شهادت می رسد. 🔰سازمان اطلاعات فراجا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
# فیلمی دیده نشده از شهید آقا مهدی باکری (ف ل ۴۱ عاشورا)؛ شهید حاج احمد کاظمی(ف ل ۸ نجف اشرف)؛ شهید مرتضی یاغچیان (از فرماندهان ل ۳۱)، حاج محسن ایرانزاد پاییز ۱۳۶۲ منطقه عملیاتی والفجر ۴ دوران جنگ تحمیلی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جلوه های باشکوه ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس رزمنده بسیجی که ۳ برادرش قبلاً به شهادت رسیده اند. پدر رزمنده ای که دو فرزندش به اسارت مزدوران بعثی عراق در آمده اند. یاد باد آن روزگاران یاد باد بسیار دیدنی و شنیدنی ، تماشای این فیلم زیبا را از دست ندهید.
29.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فیلمی زیبا و خاطره برانگیز از دوران دفاع مقدس و حال و هوای رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل با نوحه ای بسیار زیبا و شنیدنی از مداح باصفای جبهه ها من عاشق و دیوانه ام ای حسین جانم ، ای حسین جانم تو شمع و من پروانه ام ای حسین جانم ، ای حسین جانم از غیر تو بیگانه ام ای حسین جانم ، ای حسین جانم من سائل این خانه ام ای حسین جانم ، ای حسین جانم ای جان و ای جانانه ام ای حسین جانم ، ای حسین جانم نالم چو نی از یاد نینوایت مردم در آرزوی کربلایت جانان من این جان من فدایت گاهی نگاهی کن سوی گدایت من سائل این خانه ام ای حسین جانم ،‌ ای حسین جانم با مهر تو سرشته شد گل من تنها تویی از عمر حاصل من هجران کربلاست مشکل من تا آشنا شد با غمت دل من از غیر تو بیگانه ام ای حسین جانم ، ای حسین جانم من عاشق و دیوانه ام ای حسین جانم ، ای حسین جانم... یاد باد آن روزگاران یاد باد بسیار دیدنی و شنیدنی ، تماشای این فیلم زیبا را از دست ندهید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رحمة‌الله به عشاق اباعبدالله به یاد "ذاکر اهلبیت شهید ناصر ورامینی" فرازی از وصیت‌نامه: «هیچ‌ یک از اقسام مرگها افتخارآمیز نیست تنها شهادت است که در هاله‌ای از تقدس، شرافت و افتخار قرار دارد . پس شما دوستانی که هنوز به جبهه نیامد‌‌ه‌اید یا در گروه‌های مقاومت شرکت نکرده‌اید جای شهدا را در گروه‌های مقاومت و جبهه‌ها پر کنید. باشد که شما هم سر به زانوی سرور شهیدان حضرت حسین بن علی (علیه السلام) گذاشته و لبخند شادی بزنید... به امید فتح کربلای حسینی کسی که سالها منتظر شهادت بود رفت ..»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
که به "شهید زهرایی"معروف است. وقتی نام مبارک حضرت زهرا سلام الله علیها را بر زبان می آورند، قدرت تکلم را از دست می دهند... امام خامنه ای(حفظه الله تعالی): بگو که با او در ارتباط بودی.. چرا حرف نمیزنی...؟ شهید
🟩🟩🟩⬜️⬜️⬜️🟥🟥🟥 کانال ایتا() https://eitaa.com/kakamartyr3 ┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈ ♿️♿️♿️♿️♿️♿️♿️♿️♿️
💠چگونه وام ودیعه مسکن بگیریم؟ 🔹ثبت‌نام وام ودیعه مسکن از طریق آدرس: saman.mrud.ir و به صورت آنلاین انجام می‌شود. پس از تایید مدارک و تعیین شعبه بانک، مستاجر باید به شعبه مراجعه کرده و تشکیل پرونده بدهد. 🔸همچنین داشتن مدارکی مانند اجاره‌نامه رسمی و کدرهگیری برای دریافت وام ودیعه مسکن اجباری است. در صورت تایید نهایی، وام ودیعه مسکن ۱۴۰۲ به آن‌ دسته متقاضیان و مستاجران که پیش از آن تسهیلاتی دریافت نکرده‌اند یا در سال‌های قبل موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند و تاکنون آن را تسویه کرده‌اند، تعلق خواهد گرفت. 🔸 وام ودیعه مسکن به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ 🔹وام ودیعه مسکن ابتدا صرفا برای متاهل‌ها طرح‌ریزی شد، اما بعد از گذشت مدتی با توجه با تقاضای موجود در جامعه، دولت تصمیم گرفت، زنان مجرد بالای ۳۵ سال و مردان مجرد بالای ۴۵ سال را جزو لیست خود برای دریافت وام ودیعه مسکن قرار دهد. 🔸بنابراین خانم‌های بالای ۳۵ سال در صورتی‌که خود سرپرست باشند و با خانواده زندگی نکنند، تسهیلات اجاره، مشمول آن‌ها نیز می‌شود. همچنین مردان سرپرست خانوار که به دلیل فوت همسر، طلاق و متارکه مجرد هستند، می‌ توانند وام ودیعه مسکن را دریافت نمایند.
🔰 معرفی شهدای اطلاعات 🌷شهید حاج «سید محمد علی موسوی شوشتری» معاون اطلاعات نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 🔻متولد: خرمشهر 🔻شهادت: ۱۶ آبان ۱۳۸۹ 🔻مزار: گلزار شهدای بهشت زهرا(س) قطعه ۲۹، ردیف ۲۳، شماره ۹ 🔻بخشی از دست‌نوشته‌های شهید: به نحوی در این دنیای خاکی زندگی کنیم که در روز حساب و کتاب، در محضر خداوند متعال شرمنده شهدا نباشیم 
🔳 "۷ شهیدی که امروز حزب الله لبنان در راه آزادی قدس شریف تقدیم جبهه مقاومت کرد"