eitaa logo
کانون
1.2هزار دنبال‌کننده
9.1هزار عکس
3.8هزار ویدیو
817 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
1_96642619.pdf
6.1M
📗کتاب بسیار جامع و مفید " کارِ خانه و خانه کار " ✅ دخترانی که هنوز ازدواج نکرده اند و همچنین خانم‌های خانه‌دار حتما این کتاب رو بخونند. 🔸موضوعات: ▫️از منظر اسلام خانه داری و کارِ خانگی برای زنان چه اهمیت و ارزشی دارد؟ و کارِ خانگی در سیره اهل بیت(ع) ▫️مبانی تقسیم کارِ خانه و بیرون خانه میان زن و شوهر چیست؟ ▫️مقصود از «مشاغل خانگی» چیست و برای زنان چه مزیتی دارد؟ ▫️علل خانه گریزی گروهی از زنان و ترجیح مشاغل بیرونی بر کارِ خانه چیست؟ ✍️در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «نگاه اسلام به ساختار خانواده و موقعیت زن و مرد در آن، اعتدالی و حق محور است.
👤استاد رائفی پور : 🔸 از زمان خروج اباعبداللّه (علیه السلام) از مدینه تا رسیدن ایشان به کربلا، شما یک کلام از حضرت عباس (علیه السلام) نمی شنوید! امّا بقیه امام حسین را نصیحت می کنند که یا حسین بیعت کن! یا حسین از این سمت نرو! یا حسین چرا زن و بچه ها رو می بری و ...! ❗️هم چنین جالب است بدانید که افرادی هستند که حتی خود را صاحب نظر می دانند مثل: عبداللّه بن عباس عبداللّه بن زبیر و عبداللّه بن جعفر و همگی این افراد عبداللّه هستند و دارند اباعبداللّه (ع) را نصیحت می کنند ✅ تفاوت فاحش حضرت عباس با این افراد در این است که حضرت عباس نه تنها مطیع فرمان امام حسین (ع) بودند بلکه هیچ نظر و حتی یک کلام نصیحت و نقدی در مورد کارها و تصمیمات امام حسین (ع) نداشتند!
7.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ بیعت می‌کنیم 🎬 استاد 👥 امسال باتوجه به شرایط کرونایی کشور و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اجتماع مردمی با امام عصر (شنبه ۲۴ مهر) در هفت شهر تهران، شیراز، اصفهان، مشهد، اهواز، بیرجند، کرمان که در ساعت ۱۵:۰۰ برگزار می‌شود، شرکت می‌کنیم تا با امام زمان تجدید کنیم و همدل و هم صدا از او بخواهیم تا به نجات جهان برخیزد. 🕌 اطلاعات بیشتر به زودی منتشر می‌شود
4_6008055954522769113.mp3
6.89M
❗️واقعاً داره دیر میشه و کار به جاهای خطرناک میکشه ✔️ راه نجات از زلزله و بلاهای متعدد و فتنه های آخرالزمان
⚠️ زن فرعون تصمیم گرفت که عوض شود و شُد یکی از زنان والای بهشتی. پسر نوح تصمیمی براي عوض شدن نداشت،غرق شد و شُد درس عبرتی برای آیندگان! ✅ اولي همسر يک طغیانگر بود و دومی پسر يک پیامبر! ✅ براي عوض شدن هیچ بهانه ای قابل قبول نیست. ✅ اين خودت هستی که تصمیم می گیری تا عوض شوی.
🔴‏ صداوسیما و بایکوت خبری نظرات علمی مخالفان واکسن
🔴 چند روز پیش سایت Rense عکسهایی از گرفتگی لوله‌های دستگاه دیالیز افراد واکسن‌زده، و مقایسه خون افراد واکسن‌زده و نزده، آورده بود. 🔹ظاهراً این مطلب مورد توجه افراد زیادی واقع شد؛ که به حمله به سایت او، و از دسترس خارج شدن آن، منجر شد. 🔹عکس سمت چپ فرق خون اهدایی فرد واکسن‌زده (بسته خونی سمت راست)،‌ در کنار خون اهدایی فرد واکسن‌نزده(بسته خونی سمت چپ)، نشان میدهد که واکسن تا چه میزان باعث سیاه شدن و لخته شدن خون میشود. 🔹عکس سمت راست خون لخته شده فرد واکسن زده را نشان میدهد که پس از دیالیز از لوله‌های متصل به دستگاه خارج شده است. https://rense.com/general96/horrific-clots.php
🌷 امام علی علیه السلام: «خرما بخورید که شفای دردهاست.» 📗 مکارم الاخلاق , ص۱۶۸
🌹 امام صادق (علیه السلام) می فرمایند: هیچ بنده ای نیست که هنگام نوشیدن آب به یاد حسین باشد و لعن بر قاتلان حضرتش بفرستد مگر آنکه خداوند در قبال این توجه و تذکر معادل صد هزار حسنه برای او مینویسد و صد هزار گناه از او محو میکند و یکصد هزار درجه او را بالا می برد و ثواب یکصد هزار بنده آزاد کردن به او مرحمت کرده و فردای قیامت با قلبی مسرور و خنک وارد محشر می شود. 📗 کافی، جلد ۲، صفحه ۴۲۷
سلامت معنوی-6آذر97-تهران.pdf
1.31M
📝 خلاصه سخنرانی استاد رائفی‌پور با موضوع: ✅ سلامت معنوی 📅 ۶ آذر ۹۷ - تهران
🌼 آیت‌الله بهجت: باید هر کسی در شبانه روز، مقداری از وقت خود را صرف تحصیل علوم دینیّه کند، ولو به فرض، یک ساعت در شبانه روز. 📗جرعه وصال، ص۶٨
☑️ چون انسان راحتیِ مطلق می‌خواهد، پس باید یک‌جایی غیر از این دنیا باشد که این خواسته‌اش برآورده شود! 🔸حضرت امام خمینی(ره) می‌فرماید: عشق به راحت، جزء فطرت انسان است و انسان این را از کسی یاد نگرفته است و به‌سادگی هم آن را از دست نمی‌دهد. «چون این معشوقِ بنى‌الانسان(یعنی راحتیِ مطلق) در این عالم یافت نشود، پس باید جایی باشد که به این خواستۀ انسان پاسخ بدهد! (شرح‌چهل‌حدیث/۱۸۶) سبک استدلال امام خمینی(ره) این‌گونه است. 🔸انسانی که بگوید پاسخی برای این راحت‌طلبیِ مطلق من نیست، غمگین و افسرده خواهد بود و انسانی که بگوید «پاسخی برایش[در جهان آخرت] هست» انسان امیدوار، مثبت، روشن‌بین، رو به جلو و در حال شکوفاشدن است. 👤علیرضا پناهیان ۹۸.‌۲.‌۳۱